преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с RoyalJeet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
здрасти
здрасти
Депозирах 90 000 в royaljeet.com на 30 ноември чрез upi, сега датата е 9 декември, депозираната ми сума не е добавена към портфейла ми за игри и нито е върната към акаунта ми. Подадох всички доказателства, включително банкови извлечения и екранна снимка на upi транзакция с utr номер
Попитах също моята банкова сума за тази транзакция, те ясно ме върнаха след 3 дни, заявявайки, че сумата е получена на търговеца "Bloomingnet infotainment "
Msg HDFC Bank-Complaint No 00622340000705 Вашият UPI txn от 90 000,00 Rs е кредитиран към A/c на бенефициента на 30.11.2022 г. За допълнителни разяснения, любезно се свържете с бенефициента.
Но когато някога попитам екипа за поддръжка на клиенти, те казват, че изчакайте известно време екипът работи дори след 10 дни, същото нещо, което ми казват
Ако искате допълнителни подробности, също мога да изпратя
Hi
Hi
I have deposited 90k to royaljeet.com on 30th Nov through upi now the date is 9th December my deposited amount not added to my gaming wallet and neither reversed to my account I have submitted all the proofs including bank statements and upi transaction screenshot with utr number
I have also enquired my bank amount that transaction they clearly reveted me back after 3 days stating that the amount received to the merchant "Bloomingnet infotainment "
Msg HDFC Bank-Complaint No 00622340000705 Your UPI txn of Rs 90000.00 has been credited to beneficiary's A/c on 30.11.2022. For Further clarification, kindly liaise with Beneficiary.
But when ever i ask the customer support ther are telling that wait for some time team is working even after 10 days the same thing they are telling me
If you want any further details also I can submit
Предполагам, че няма да отговорят, те не се интересуват от репутацията си, наистина най-лошото преживяване с royaljeet, пред което съм изправен като комарджия, ние вече имаме много финансови проблеми, в които те ще включат този вид глупави проблеми, този екип за поддръжка наистина не знаят нещо за royaljeet, те просто следват шаблоните и те публикуват, че за нас ще разрешим проблема, който търсим във вашия проблем, всички тези глупости, те ще ни публикуват всеки път дори след 10 дни страдание, те все още ми публикуват същата история
I guess they will not reply they don't care about their reputation really worst experience with royaljeet I'm facing as a gambler we already have lots of financial problems in that they will include this kind stupid problems this support team the really don't know any thing about royaljeet they simply follow the templates and they post that to us we will solve the issue we are looking in to your issue all this nonsense they will post us every time even after 10dayz of suffering they are still posting me same story
Здравейте,
За съжаление, в случай че вашият депозит липсва, казиното трябва да се консултира със своя доставчик на плащания, това обикновено е компания от трета страна и такова „разследване" може да отнеме доста време.
Все още ли сте във връзка с казиното? Важно е да поддържате комуникацията жива, но все пак ще отнеме известно време, бих казал.
Освен това можете да подадете жалба , да научите повече за това как работи точно тук .
Hello,
sadly, in case your deposit is missing, the casino has to consult with its payment provider, this is usually a 3rd party company, and such "investigation" can take quite some time.
Are you still in touch with the casino? It's important to keep communication alive, still, it will take some time, I'd say.
Aside from this, you can submit a complaint, learn more about how this works right here.
Каквото и да е тяхна отговорност, аз ги следя от 10 дни, но тяхната поддръжка е най-лошата поддръжка, никой не разглежда проблема, когато попитам, те просто ще отговорят екипът работи
От 10 дни ги попитах 200 пъти, отговорът им е, че един диалогов екип работи, това е, те никога не са променили всичките 200 пъти
What ever it might be its their responsibility I'm following up them from 10days but their support is worst support no one is looking in to the issue when I ask they will simply answer team is working
From 10days I asked them 200 times their answer is one dialog team is working that's it they never changed all the 200 times
Дори говорих с тях в разговора с приложението What's App, но отговорът им никога не се е променял Екипът работи
Дори и след всички предоставени доказателства и документи техният отговор е, че работи един екип
Не знам какъв работен екип работи
Изпратих всяко доказателство с екранна снимка и доказателство за документи, като изявления и т.н. Попитах ги какво още искате, ще предоставя, че никога не са ме питали нищо и никога не са разрешавали нищо или никога не са ме актуализирали нищо
Поддръжката на Royaljeet наистина е най-лошата, както казах
I have even spoke to them in what's app call but their answer never changed team is working
Even after all the proofs and documents submitted their answer is one team is working
I don't know what work team is working
Submitted each and every proof with screen shot and document proof like statements and etc I asked them what else do you want I will provide they never asked me anything and never resolved anything or never updated me anythinf
Royaljeet support is really worst as I said
Усещам гнева ви, но какво очаквате, ако питате казиното отново и отново вече 200 пъти? Твърде често, мисля 🙏.
добре е, че подадохте жалбата , все пак, както спомена Ник:
„Бих искал да ви предупредя, че ако вашият депозит никога не е бил кредитиран във вашата казино сметка, единственото нещо, което можете да направите, е да се свържете с вашия доставчик на плащания."
Правилно ли приемам, че сте се свързали с доставчика на плащания и всичко изглежда наред от негова страна? 🤔 За съжаление изглежда, че трябва да чакаме казиното да обясни...
I feel your anger, but what do you expect, if you ask the casino over and over again 200 times already? Far too often, I think 🙏.
it is good that you submitted the complaint, still, as Nick mentioned:
"I would like to warn you, that if your deposit has never been credited to your casino account, the only thing you can do is to contact your payment provider."
Do I assume correctly that you contacted the payment provider and all seems fine from its side? 🤔 Sadly, seems like we have to wait for the casino to explain...
Здравейте, току-що бяха добавени към портфейла ми
Hi just now they have been added to my wallet
Страхотни новини. Ще уведомя Ник 🙂
Въпреки че вярвам, че казиното трябва да поработи малко върху това...
Awesome news. I'll notify Nick 🙂
Though I believe that the casino should work on that a bit...
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.