ФорумКазинаRooCasino - обща дискусия

RooCasino - обща дискусия

преди 9 месеца от kevin20156
|
1104 преглеждания 18 отговора |
|
Добавете пост
преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с RooCasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 9 месеца

Току-що видях какво казваш! Roo Casino е затворено и вече не работи?? Странно! Опитвам се много упорито, прескачам през обръчи, за да получа изплащане на печалби от този сайт до сумата от $4500au. Ако е вярно това, което казваш, нямам шанс да ги получа! Въпреки това те все още вземат пари!

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Явно са си сменили името. Сега използват

https://www.roocasino531.com/en

Публикация на kevin20156 Редактиран от Radka
Причина: направи връзката невъзможна за кликване
Автоматичен превод:
kevin20156
преди 9 месеца

О, това обикновено е най-лошото нещо, което трябва да срещнете...

Бих казал, че затворено казино означава, че не се приемат нови играчи, но активно вземане на парите? Това е гадно!

Можете ли също да играете някакви игри? Искам да кажа, че не мога да вляза в сайта с VPN - не работи. 🤔



Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Не, те всъщност се мръщят на използването на маскиране на местоположението, т.е. използването на VPN. Що се отнася до игрите, да, мога да получа пълен достъп до всички игри, освен ако не са игри, които не са разрешени поради бонус правила.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Както казах първоначално, депозирах $40au, получих 50% депозитен бонус, от който спечелих повече от $5000au в крайна сметка вкарах и все още вярвам, че ще получа 2 тегления, 1 x за $2500au, другото за $2000au.

всичките ми документи за проверка бяха изключени и приети. След това дойде голямото Отделът за измами маркира вашия акаунт! И е необходима допълнителна идентификация! Така че трябваше да използвам всичките си елементи за проверка, но да ги дам като снимки с мен, които ги държа!!

Поискаха и предишна карта. За съжаление не можах да направя нищо по въпроса, защото имам нова карта и тази беше унищожена.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Явно са си сменили името. Сега използват

https://www.roocasino531.com/en

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Добре, този работи и за мен!

Вече информирах нашия екип да актуализира прегледа. Според мен най-добрата стъпка е да се оплачеш засега.

Не се колебайте и изпратете жалбата, може да ви е необходима помощ, нали?

Използвайте тази връзка: https://casino.guru/complaints/create

Надявам се, че сте съгласни с моето предложение.


Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Не мисля, че е минало достатъчно време, за да има основание за оплакване! Ако все още нямам късмет през следващата седмица, тогава празно какво ще направя! Както е, минаха само около 5 дни.

Автоматичен превод:
kevin20156
преди 9 месеца

Добре няма проблем. Обаждането ти. 🙂

Уведомете ме, ако нещо се промени, искам да съм сигурен, че всичко ще завърши добре.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

изпратих това в имейл преди 5 часа! Още няма отговор?? Обикновено се връщат след 1 час??

прав ли бях или грешах да задам този въпрос??


На 22 юли започнах 2 тегления

По това време ми беше поискано да предоставя документи за проверка! Което и направих. След това получих известие, че акаунтът ми е бил проверен от отдела за измами, но е маркиран за допълнителна проверка!

Но акаунтът ми беше напълно прегледан!

Оттогава изпратих всичко възможно за вашето разглеждане и получих известие, че акаунтът ми е актуализиран.

Сега е 28 юли и все още нищо?

Ще получа ли някога това оттегляне от вас или ще продължим да се въртим в кръг???


Кевин.

Автоматичен превод:
kevin20156
преди 9 месеца

Кевин – ние не сме чат или форум на Roo Casino, съжалявам.

Съгласен съм, че имате право да се ядосвате, но за съжаление не мога да направя нищо за вас освен оплакването, както предложих по-рано. Надявам се, че сега разбирате. ти ли


Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Да, знам! Ще премина през процедурата за оплаквания към края на тази седмица.

Автоматичен превод:
kevin20156
преди 9 месеца

Това е страхотно, наистина ще се радвам да получиш помощ.

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Току-що получих известие, че част от тегленето ми е обработено успешно? $2500, все още чакаме другите $2000. Ще ви държи в течение


Кевин

Автоматичен превод:
kevin20156
преди 9 месеца

Добре добре добре!

Благодаря ви много, въз основа на тази актуализация бих казал, че трябва да е наред.

Но аз ще те чакам!

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Получих първо плащане от $2500 Получих го 2 дни след като го изпратиха!

все още чака друго теглене

ще ви държи в течение


кевин

Автоматичен превод:
kevin20156
преди 9 месеца

Почти там! 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Щастливи дни!

последната част от тегленето ми от Roocasino беше обработена и бях информиран, че е освободена.

благодаря ти за подкрепата Радка 😏

оценявам го

Кевин.

Автоматичен превод:
kevin20156
преди 9 месеца

Толкова се радвам! ✨

За мен беше удоволствие, ако някога отново имаш нужда от мен - добре, знаеш какво да правиш. 🙂

Какво планирате сега? Спечели ли казиното пълното ви доверие? Или малко се колебаете дали да останете там?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини