НачалоФорумКазинаRoobet Casino - обща дискусия

Roobet Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от Anonymized199
|
14 243 преглеждания 59 отговора |
|
12 3
jyc9fnmdqj
преди 6 месеца

Бихте ли могли да информирате нашия екип за жалби за това и да зададете въпроса в нишката на жалбата си, за да могат да ви помогнат с нея?

Уведомете ни за резултата, но бихме искали да знаем всичко за него.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Със сигурност съм преживял най-голямата несправедливост от сайта, който унищожи живота ми и ето доказателствата. На 27 април поисках изключване от секцията за казино. Продължих да залагам на спорт само поради загуби и те ми казаха, че е недостъпен. След това поисках да задам малки лимити на загубите , за да избегна допълнителни загуби, но искането беше отказано. Също така поисках да задам лимити за депозити , които отново бяха недостъпни. За съжаление, поради тази бавна липса на контрол, загубих всичките си пари и живота си. Когато се върнах в казино общността на GURO, открих, че тя подкрепя поддържането на безопасна хазартна среда, включително отговорни мерки за залагане като лимити на депозити и загуби, лимити на залагане и изключения. Притеснително е, че когато прочетох условията на лицензирания орган, Curaçao Gaming Control Board (GCB), в раздел 8, параграф 3 се посочва , че лицензополучателят трябва да предостави тези опции. Сблъсках се с най-голямата несправедливост, която унищожи живота ми.


file


https://portal.gamingcontrolcuracao.org/page/license-conditions


Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
w16264370
преди 3 месеца

Здравейте, съжалявам, че попаднахте в такава неприятна ситуация. Вие направихте добър ход, като също подадохте жалба веднага и ми е любопитно да видя какъв ще бъде крайният резултат.

Отговорното залагане трябва да се приема сериозно от казината и е жалко, че някои все още не го правят. Какво ви каза казиното като причина да не ви позволи да депозирате и лимит на загуба? Има ли нещо, поради което казиното не искаше да направи това?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Благодаря ви за реакцията, сър Джаро.

Да, уебсайтът ми каза, че не могат да се прилагат лимити за депозити . Граници на загубите и изключване от раздел Казино . Изпратих доказателства в жалба. Хазартни сайтове, които не се интересуват от прилагането на правилата и условията на Органа. Фразата „подкрепа за отговорния хазарт" е само писане. Не се прилага в реалност и жив пример пред вас, господине. 😥😥

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
w16264370
преди 3 месеца

А казаха ли ти точно защо лимитите не могат да се прилагат? Струва ми се доста странно, ако имат тази опция и не може да се направи.

Но само да изясним всичко. Това, което изпратихте, са общите условия на лицензиращия орган, нали? И така, казиното има ли тези опции на уебсайта за определяне на лимита? Споменават ли го в техните Правила и условия?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Те казаха, че нямат тези възможности, сър. В жалба изпратих разговор с техния отговор „ за съжаление ". Освен това, тези инструменти са световно признати и дори се поддържат от Casino Guru в предоставянето на инструменти за защита на играчите. Обаче простото заявяване „можем да затворим акаунта ви изцяло" не отразява отговорна грижа към играча. Отговорният играч трябва да залага в рамките на възможностите си със защита, предоставена от сайта. Например , ако задам лимит на загуба от $500 в игра, няма да загубя $600. Наредбите ясно подчертават тази необходимост. Поради тази небрежност сайтът ми причини значителни загуби в секцията за казино, сър.

  • Комитетът подчертава необходимостта от осигуряване на безопасна среда, инструменти за хазарт и недопускане на играчите да имат отрицателни баланси. Информирах сайта няколко пъти, че съм загубил всичките си пари в казиното, но те не направиха нищо. Къде е защитата, сър? Имам и други доказателства, които ще представя в жалбата си.

file

file

Автоматичен превод:
w16264370
преди 3 месеца

Да, затова ви попитах дали има възможност за задаване на лимити на уебсайта на казиното. Знам, че казината не винаги го имат и ще се изненадате колко много нямат такова нещо. Само защото лицензът казва, че те трябва да го имат, не означава, че казиното го има. Да кажем, че затова не са ви дали лимит.

Вие също поискахте ли от казиното самоизключване или не? Мисля, че от това, което им писахте, може да ги накара да се усъмнят, че вероятно не държите хазарта си под контрол и ако се опитате да затворите акаунта си и нищо не се случи, това би било доста тъжно.

Всичко обаче ще трябва да бъде решено от нашия екип за оплаквания, тъй като те са експерти в тази област.

Надявам се да успеем.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Сър, искрено се извинявам, но правилният термин е „условия за лицензиране". Хазартните сайтове имат свои собствени условия и ако ги нарушат, със сигурност ще понесат последствия. По същия начин лицензионните условия са важни. Както споменахте, ако те не са обвързващи, какъв е смисълът да има правила и условия? Освен това вижте параграф 8, където ясно се посочва, че се използва думата „винаги трябва да се предоставя". Играчите трябва да бъдат дадени.

И ако даден сайт твърди в едно от своите оплаквания към клиенти, че е посланик на отговорния хазарт, мислите ли, сър, че наистина е така? Вижте най-простите инструменти за защита на играчите, които не предоставя. Имам съобщения, които потвърждават, че съм поискал изключване от секцията за казино, докато продължавам да залагам само на спорт , и също така ги помолих да прилагат малки лимити за залагания и малки лимити за депозити , но нито едно от исканията ми не беше изпълнено. Какъв отговорен хазарт, господине, насърчава този сайт? Наистина съм в най-лошото състояние и животът ми е унищожен, кълна се,

за съжаление 😢.

filefilefilefile

оплаквания с клиенти,


file

Автоматичен превод:
w16264370
преди 3 месеца

Виждам от екранните снимки, че казиното каза няколко пъти, че няма тази опция. Това означава, че вероятно не можете да зададете лимит в това казино, дори и да искате. Но те предложиха, че могат да ви самоизключат, така че защо не приехте това, за да избегнете допълнителни проблеми? Не съм чувал, че е възможно да ви забранят от казиното и да ви позволят да залагате само за спорт. Те също така ви предложиха почивка, така че имат някои инструменти за отговорен хазарт и се опитаха да ви ги предложат. Фактът, че те нямат лимит за депозит или лимит за загуба, не означава непременно, че казиното не зачита тези неща. Те имат ограничено количество от тези инструменти и затова ви предложиха това, което знаеха и имаха. Поне аз така го виждам, но ще видим какво ще каже жалбата.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Благодаря ви, господине, че ми отделихте време и че ми отговорихте. Кълна се, благодаря ви, сър Джаро

Така че, според вашата гледна точка, сър, лицензионните условия не са важни и някои части могат да бъдат приложени, а други инструменти се пренебрегват.

Въпреки че отговорът ви е рязък, аз ви уважавам, а отговорът е прост, сър. Ако можете да погледнете сметката ми, ще видите доказателствата: моите загуби и проблеми са в секцията за казино. Ако се върнете към жалбата, скъпи господине, ще откриете, че изпратих формуляр, обясняващ, че не мога да контролирам игрите в казиното си и поисках да бъда изключен от него отговорно. Моля, обърнете внимание, сър, че изпратих същото съобщение до Stake и те ме изключиха от раздела за казино, като същевременно ми позволиха да продължа само със спортни залагания. Това доказва, че знам, че имам проблем само с казиното.

Ето и доказателствата.

filefile


След това поисках едногодишно изключване и имам разговори, които потвърждават това.


file

Но има ясна разлика между залог на сайт, който помага на играчите и осигурява защита, и сайт, който няма други средства за защита, освен да затвори целия акаунт.


Освен това, тъй като поисках да бъда изключен от раздела за казино, отговорността на сайта е да не оставя продукта, който поисках да бъде изключен, достъпен за мен. И всеки, който според проучвания поиска изключване от нещо, го прави поради хазарт проблеми.


Разбира се, написаното изразява моята ситуация. Но състоянието ми е лошо и Робет унищожи живота ми; те са отговорни, сър.



Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Всяка минута чакам отговор на жалбата си, като непрекъснато гледам екрана. Прекарвам цял ден в проверка на имейла си, надявайки се да получа известие от Casino Guru или от отдела за оплаквания на сайта. Надявам се да си върна правата. Думите не могат да изразят чувствата ми и трудната ситуация, в която се намирам,

за съжаление 💔💔 .



file



Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
w16264370
преди 3 месеца

Не исках да прозвуча като груб или подъл, просто казвам това, което мисля и как се чувствам по въпроса.

Бих започнал с това, че не съм казал или смятам, че условията не са важни. Но е необходимо да се разграничи дали едно казино няма инструменти за отговорен хазарт или има ограничени такива. Казиното не трябва да има всички от тях, а само някои от тях, така че ако искате да имате ограничение за депозит например, но казиното не може да го зададе, защото няма тази опция, но има други опции, например да закриете акаунта си, тогава това не означава, че не приема отговорен хазарт. Но разбирам какво се опитвате да кажете и накъде отивате с това и би било най-добре казиното да разполага с възможно най-много от тези инструменти, за да защити играчите в максималната възможна степен.

Колкото до ситуацията с другото казино, за първи път го виждам, че те изключват само от казино частта и можеш да залагаш само на спорт. Ако Roobet ви е казал, че няма такава опция, тогава за съжаление единственият начин е да затворите акаунта и да играете в казино, където е възможно да го направите.

Така че със сигурност ви съчувствам и не приемам тази ситуация леко, просто се опитвам да я погледна от гледна точка и фактите, които ми пишете.

Що се отнася до жалбата, можете да видите таймера в синята кутия и нашият екип има известно време да отговори. Има доста оплаквания, затова понякога отнема повече време и Томас трябва да прецени всичко, което е необходимо, трябва да му отделите малко време и да сте търпеливи.

Вярвам, че той ще се свърже с вас.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца


Благодаря ви, сър Гаро. За съжаление, вие не оценихте напълно моята ситуация, а говорихте за нея само повърхностно.

И както казах, смятам Casino Guru за платформа за свобода и изразяване.


Отговорният и безопасен хазарт означава защита на играча и осигуряване на сигурна среда. Закриването на акаунт не означава отговорно залагане и това не е само моето мнение, а това, което GambleAware и дори Casino Guru казват в техния раздел „отговорен играч ". Например, ако задам лимит на загуба от $500, не мога да загубя $600 и това е защита — позволява ми да продължа да залагам безопасно и отговорно. Когато задам лимит за депозит от $300, няма да загубя $400. Когато задам лимит на загуба от $200, няма да загубя $250. Ако ме изключат от раздел, който ми създава проблеми, няма да загубя и унищожа живота си.

file

Когато казвам, че съм загубил всичките си пари няколко пъти в казиното и сайтът не прави нищо, това показва пренебрежение към живота на играчите и фокусиране единствено върху правенето на печалби. Освен това, в разговор с поддръжката, ги информирах, че ще затворя спестовната си сметка и ще се върна към хазарта с тях през февруари. Когато закриването на спестовната сметка се забави, изпратих жалба до банката с молба да ускорят процеса, за да мога да се върна към хазарта, тъй като вече бях информирал сайта, че съм загубил $36 000. Имам имейл доказателства за тези съобщения, които мога да ви изпратя.

Каква защита предоставя сайтът, сър Гаро? Поисках всички тези опции и те просто бяха игнорирани от сайта. Това е голяма платформа, която привлича хиляди играчи и съсипва живота им, точно както направи моя.


Според сайта ** , техните инструменти за отговорен хазарт са ограничени до самоизключване и период на „ПОЧИВКА". И двете опции обаче по същество изпълняват една и съща функция - деактивиране на акаунта. Да си вземете почивка от хазарта просто означава да имате деактивиран акаунт и да се самоизключите за месец или година. В крайна сметка и двете опции – самоизключване и период на размисъл – служат на една и съща цел и имат същата функция за деактивиране на акаунта. .


Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Благодаря ви, че ми отделихте време, г-н Джаро . Това означава много, кълна ти се. Благодаря и на целия екип на Casino Guru. благодаря на всички

Надявам се г-н Томас да положи усилия да ми помогне. Животът ми е в неговите ръце и той е единствената ми надежда. Благодаря на всички от сърце.


Всеки отговорен служител с опит в хазарта ще потвърди, че сайтът не ми е предоставил защита и че няма отговорни играчи, сър. Поисках няколко опции за помощ, но за съжаление сайтът предлага само една опция, която е да деактивирате акаунта, а тази опция не поддържа отговорно залагане. Отговорното залагане означава да продължавам да залагам отговорно, като същевременно определям лимити на загубите си според способностите си и продължавам да залагам в рамките на моите депозити или лимити за загуби. Закриването на акаунта е неефективно, защото доказателствата са ясни: Casino Guru е пълно с хиляди оплаквания от играчи, които отварят нови акаунти след себе си и продължават да губят. Помолих за помощ, за да избегна една от опасностите. Ако глобален сайт, г-н Джаро, привлича стотици хиляди играчи без никаква защита, това представлява значителен риск. Създава среда за пристрастяване и разрушава живота на играчите, както се случи с мен.




Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
w16264370
преди 3 месеца

Що се отнася до първата част, напълно съм съгласен с вас, ако казиното разполагаше с такъв отговорен инструмент и вие някак си го настроихте и той не работи, изобщо не можеше да се говори за отговорен хазарт от страна на казиното. Това е тема, която приемаме много сериозно, защото се опитваме да защитим играчите и с различни инициативи и не сме безразлични, ако такова важно нещо не се спазва.

Относно следващата част, вече споменах, че намирам за странно, че ако сте казали всичко на казиното през февруари и те са имали индикации, че не контролирате хазарта си, те не са предприели действия. Това със сигурност би било подходящо в такъв случай, ако им кажете, че не е добре от ваша страна.

Що се отнася до инструментите за отговорен хазарт, за които говорите, точно това се опитвах да кажа в предишния си отговор. Ако едно казино има ограничени оферти и следователно самоизключване и почивка, те вероятно не могат да ви дадат лимит на депозит като загуба, когато нямат такъв. И затова вероятно не бих играл на такъв сайт, ако беше важна функция за мен.

Но също така споменах, че Томас ще се опита да ви помогне възможно най-добре и ще зависи от нашия екип за оплаквания, а също и от казиното, ако трябва да коментират.

Ще видим как ще се развие.

Автоматичен превод:
w16264370
преди 3 месеца

Няма за какво, ще се постараем да дадем всичко от себе си, но не искам да обещавам нищо предварително.

Ще се радвам, ако бъде решен справедливо и в крайна сметка се получи добре за вас.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца


Наскоро разбрах, че моят 17-годишен син е залагал в този сайт в продължение на месеци, харчейки значителна сума пари. Живеем в Исландия, където хазартът е незаконен и това казино не изисква надлежна проверка на възрастта, което му позволява да залага като непълнолетен.


Когато се свързах с техния отдел за обслужване на клиенти, за да обясня ситуацията и да поискам възстановяване на сумата, те не показаха никаква загриженост, че позволяват на непълнолетен потребител да залага. Вместо това те просто ми казаха „да получа правен съвет". Този вид пренебрежителен отговор е напълно неприемлив.


За да влоша нещата, имах подобен проблем с друго казино и когато се свързах с тях, те веднага ми върнаха парите и се извиниха за грешката. Това показва, че съществуват отговорни казина, но за съжаление това не е едно от тях.


Ако мислите да използвате този сайт, бъдете предупредени, че те изглежда не се интересуват от спазването на закона или предоставянето на подходяща поддръжка на клиенти. Силно препоръчвам да стоите далеч от този сайт, особено ако сте загрижени за техните правни практики или за безопасността на вашето семейство.



Автоматичен превод:
5n57n5tcwm
преди 2 месеца

Здравейте, попитах колегите от екипа за оплаквания за тази ситуация, но разбрах, че за съжаление не можем да помогнем при такива случаи. Жалко е, че казината нямат подобни неща, вградени веднага при регистрация и следователно проверка на възрастта. Това би било нещо основно за мен, но знам, че не навсякъде е необходимо някой да се регистрира.

Мислите ли обаче, че ако беше сериозна сума, бихте опитали да се свържете предварително с адвокат или нещо подобно? Не съм сигурен дали това ще свърши работа, но поне някаква консултация може да не е лошо да имаш.

Съжалявам за тази ситуация и се надявам нищо подобно да не ви се случи отново.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Не, може би бяха около 500 долара, но им изпратих имейл и техният отговор беше „Моля, вижте предишните ни имейли относно това." Имейлът, който изпратиха преди, ми казваше да получа правен съвет, но това не е необходимо, тъй като познавам закона, така че не знам къде да отида оттук

Автоматичен превод:
5n57n5tcwm
преди 2 месеца

О, разбирам, в такъв случай вероятно няма много какво да се направи, освен да бъдете по-внимателни за тези неща и може би да се опитате да блокирате сайтове от подобно естество, ако е възможно.

съжалявам 😥

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини