преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Roobet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте,
Съжалявам, но жалбата ви беше решена като неоправдана, така че не мога да си представя защо казиното иска да деблокира акаунта ви. Вярвам, че трябва да е трудно, но депозирахте, играхте и губите.
Най-добре би било да спрете да играете, не мислете, че ще спечелите всичките си загубени пари с още няколко депозита.
Моля, пуснете го.
Hello,
I'm sorry but your complaint was solved as unjustified, so I can't imagine why would the casino wants to unblock your account. I believe it must be hard but you deposited you played and you lose.
It would be best if you stop playing, do not think you are going to win all your money lost with a few more deposits.
Please let it go.
Мисля, че това не е въпрос да ви вярвам в момента.
Въпреки това звучи доста изненадващо, че дори стримърите губеха тази вечер.
Не съм сигурен какво очаквате да направим сега? Разгледахме вашия случай и установихме, че всичко е наред.
Ако все още имате съмнения, опитайте се да се свържете с доставчика на играта или лицензиращия орган. Ако все пак се стремите да отворите сметката си само за да можете да спечелите обратно изгубените си пари, но мисля, че това не е добра идея.
Вярвате ли наистина, че можете да спечелите всичко обратно?
I think this is not a question of believing you at the moment.
However, it sounds quite surprising that even the streamers were losing that night.
I'm uncertain about what do you expect us to do now? We examined your case and found that everything was in order.
If you still have your doubts, try to contact the game provider or the licensing authority. If you still aim to get your account opened only so you can win your lost money back however I think it's not a good idea.
Do you truly believe that you can win it all back?
Съжалявам, ppanda, но дори мога да си представя, че казиното просто не иска да ви насърчава да играете там по-нататък.
Честно казано, не мисля, че една лоша нощ е нещо невероятно, просто се случва, както се случват джакпоти. Знаете ли как RTP и волатилността работят едновременно, например? Изборът на игра с нисък RTP с лоша волатилност в съчетание с по-ниски залози във време, когато никой друг не играе играта, може да "свърши номера".
Ако смятате, че доставчикът на игри стои зад вашия лош късмет, това е вашата гледна точка. В резултат на това не се учудвайте, че всички ви игнорират.
Не мога да ти помогна, съжалявам.
I'm sorry ppanda, but even I can imagine the casino simply does not want to encourage you to play there further.
Honestly, I do not think that one bad night is something unbelievable it just happens as well as jackpots happen. Did you know how RTP and volatility work both in hand for instance? Choosing a low RTP game with bad volatility combined with lower stakes in a time when nobody else plays the game can "do the trick".
If you believe that the game provider is behind your struck of bad luck, it is your point of view. As a result, do not be surprised that everybody ignores you.
I can't help you, I'm sorry.
Казваш, че не си спечелил нищо цяла нощ. Имате ли достъп до вашата история на игрите, за да можем да я разгледаме? Историята на игрите обикновено е налична в акаунта на играча.
You say you didn't win anything the whole night. Do you have access to your gaming history so we could take a look at it? The gaming history is usually available in player's account.
Просто разглеждам оплакването ви и всъщност виждам, че получихме историята на залаганията, Йозеф дори направи някои симулации и каза
„След подробен преглед на историята на вашите залагания, не открихме нищо подозрително. Прокарахме го чрез симулация и се оказа статистически коректен и законен. Дори ако вземем предвид факта, че лицензираното казино ще трябва да си сътрудничи с множество независими компании на лицензирани доставчици на игри, шансът за промяна на играта (RTP) е близък до нула."
Когато чета жалбата ви и темата тук, по-скоро имам чувството, че сте загубили твърде много и повече, отколкото бихте могли да си позволите и сега отчаяно се опитвате да върнете малко пари от казиното. За съжаление, ти си възрастен човек и решението да играеш там беше изцяло твое. Не съм чувал за казина, които просто биха решили да върнат парите обратно на играча. В противен случай всеки играч би поискал същото.
I'm just looking at your complaint and I can actually see that we received the betting history, Jozef even did some simulations and said
"After a detailed examination of your bet history, we have not detected anything suspicious. We did run it through simulation, and it came out statistically correct and legit. Even if we consider the fact that the licensed casino would have to cooperate with multiple independent companies of licensed game providers, the chance for game (RTP) alternation is close to zero."
When I'm reading your complaint and the thread here, I rather feel like you lost way too much and more than you could afford and now you desperately try to get some money back from the casino. Unfortunately, you're an adult person and it was fully your decision to play there. I haven't heard about casinos that would simply decide to return the money back to the player. Otherwise every player would ask for the same.
Здравей ppanda,
Тъкмо четях публикациите ти и реших да оставя коментар.
В миналото съм бил в подобни позиции като вас и е разочароващо, когато губите огромни суми пари и се опитвате да намерите по какъвто и да е начин, за да ги върнете.
За съжаление, освен ако не можете да докажете, че е имало действителна грешка в играта, тогава просто трябва да приемете факта, че парите са изчезнали.
Ще се подлудите, ако продължавате да се въртите в кръг, опитвайки се да се убедите, че някой е виновен за загубата ви.
Пазете се и бъдете силни.
Чарли
Hi ppanda,
I was just reading through your posts and thought I’d drop a comment.
I have been in similar positions to you in the past and it is frustrating when you lose huge amounts of money and try to find anyway you can to get it back.
Unfortunately unless you can prove that there was an actual fault in the game then you just have to accept the fact that the money is gone.
You will drive yourself crazy if you keep going around in circles trying to convince yourself that someone is at fault for your loss.
Take care and stay strong.
Charlie
Основното е, че се опитвате да останете добре. За съжаление това е трудно да се приеме. Но с времето и съсредоточеността ще намерите начин да го преодолеете.
Пази се
The main thing is that you are trying to stay ok. Unfortunately It is a difficult thing to accept. But with time and focus you will find a way through it.
Stay safe
Има добра дума. Няма да играете играта, за която ще съжалявате. Надявам се всичко да е наред за теб приятелю. Може би е най-добре да си починете от хазарта или да се откажете. Бягането след загуба означава, че ще има повече загуби, за съжаление, в хазарта.
There is a good word. You will not play the game you will regret. I hope everything goes well for you my friend. It may be best for you to take a break from gambling or quit. Running after a loss means that there will be more losses, unfortunately, in gambling.
Здравей,
Мисля, че може да намерите някаква подкрепа тук:
https://casino.guru/problem-gambling
Бъдете силни 🤞
Hello there,
I think you may find some support here:
https://casino.guru/problem-gambling
Stay strong 🤞
Наистина няма по-лесен начин за получаване на пари от намирането на работа или две. Никога няма да печелите пари, като играете казино игри.
There's really no easier way of getting cash than getting a job or two. You'll never earn money by playing casino games.
Здравейте. Направих акаунт в сайта им. Залагам на спорта, че вторият отбор ще отбележи първи гол, залагам на 58-ата минута. Те отбелязаха гол след 20 минути. И те ми върнаха сумата. Помогнете за разрешаването на проблема.
Hello. I made an account on their website. I bet on sports that the second team will score the first goal, I bet on the 58th minute. They scored a goal after 20 minutes. And they gave me a refund. Help solve the problem.
Здраствуйте.Я сделал у них на сайте акаунт.Поставил ставку на спорт что первый гол забет вторая команда,ставку сделал на 58 минуте.Они забили гол через 20 минут.И мне дали возврат.Помогите решыть проблему.
Здравейте,
за съжаление тук не се занимаваме със спортни залагания, а само с казино игри. Казвате, че сте получили възстановяването, така че мисля, че това е добре.
Hello,
sadly we do not deal with sports betting here, only casino games. You're saying that you got the refund, so I think that's good.
Аз съм на края на силите си.
Преди три седмици спечелих $45 000 на Roobet - опитах се да изтегля и ми каза, че акаунтът ми е замразен и не мога да изтегля.
Прекарах последните 3 седмици в чат на живо и те бяха изключително неясни. Те казаха, че „залаганията се разследват".
Миналата седмица получих съобщение, че процесът на преглед е завършен и ще се свържа на следващия ден.
Тепърва ще получавам допълнителна информация, не са ми искали информация и не са ми обяснявали каква е ситуацията.
Близо съм до инструктиране на адвокат, тъй като прегледах правилата и условията с моя правен и екип и очевидно не съм нарушил никакви условия.
Освен това никъде в правилата и условията на Roobet не се посочва, че те могат да задържат средства без обяснение.
Бордът по хазарта на Кюрасао ясно заявява, че трябва да се предостави причина, ако има някаква форма на подозрение - но отново - не съм чул нищо!
Загрижени, че това е голяма измама и се нуждаят от това предупреждение, за да бъде видяно от много играчи на тяхната платформа.
I am at the end of my tether.
Three weeks ago I won $45,000 on Roobet - i tried to withdraw and it said my account has been frozen and I am unable to withdraw.
I have spent the last 3 weeks speaking to live chat and they have been extremely vague. They said the 'bets were under investigation'.
Last week I received a message saying the review process had been completed and I would hear back the next day.
I am yet to receive any additional information, they have not asked for any information from me or explained what the situation is.
I am close to instructing an attorney as I have looked at the terms and conditions with my legal and team and I have clearly not breached any terms.
Additionally, nowehere in Roobet's terms and conditions does it state they can whithold funds with no explanation.
The Curacao Gaming Board clearly state that a reason must be provided if there is any form of suspicion - but again - I have heard nothing!
Concerned this is a major scam and need this warning to be seen by the many players on their platform.
Здравей.
Искрено се надявам, че сте натрупали печалбите си, като играете казино игри, ако е така, можем да ви предоставим подкрепа чрез оплакване .
Позволете ми да кажа, че ако бъде спечелена по-голяма сума, обикновено се задейства допълнителна проверка на акаунта, дори вашата история на игри може да бъде проверена от доставчика на играта. Понякога отнема много време, чух за период от време до 90 дни. Вярвам, че тези проверки са мотивирани по-скоро от необходимост, отколкото от подозрение, но все пак разбирам чувствата ви.
Няма да навреди да ви изпратим имейл с обяснение на тази ситуация.
Доколкото разбирам, вашият акаунт все още се проверява, прав ли съм, моля?
Hello there.
I sincerely hope that you've accumulated your winnings by playing casino games, if so we can provide you support via complaint.
Allow me to say that if a bigger amount is won, additional account verification is usually triggered, even your gaming history may be checked by the game provider. Sometimes it's very time-consuming, I heard about up to 90-day time period. I believe that those checks are motivated by necessity rather than suspicion, still, I understand your feelings.
It'd not hurt to send you an email explaining this situation.
As far as I understand, your account is still under review, am I correct, please?
Правилно - няма напредък.
Първоначално казаха, че ще се справят за 72 часа.
Тогава беше „залозите се преглеждат"
След това е казано „прегледът е завършен, очаквайте да получите актуализация"
Сега ме игнорират...
Не са ме питали за никакви подробности
Correct - no progress has been made.
At first they said it would be dealt with in 72 hours.
Then it was 'the bets are being reviewed'
Then told 'review complete expect to receive an update'
Now I am being ignored...
They have not asked me for any details whatsoever
Правилно ли приемам, че това е случай на спортни залагания, а не на казино игри, моля?
Когато се прегледа историята на игрите, казината обикновено не се нуждаят от сътрудничеството на играчите, поне в началото или докато не се направи някакво заключение.
Е, мисля, че ще е най-добре да изчакаме резултата. 🙁
Do I assume correctly that this is a case of sports betting rather than casino games, please?
When the gaming history is reviewed, casinos usually do not need players' cooperation, at least at the beginning or until some conclusion is made.
Well, I think that it would be best to wait for the result. 🙁
Здравейте,
това е добре, ако смятате, че имате нужда от помощ, което означава, че проблемът не може да бъде решен от казиното, най-добре би било да подадете жалба .
Hello,
that's good if you feel that you need help, meaning that the problem can't be solved by the casino, it would be best if you submit a complaint.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.