ФорумКазинаRoman Casino - обща дискусия

Roman Casino - обща дискусия

преди 1 месец от Romi
|
486 преглеждания 13 отговора |
|
преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Roman Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 месец

Здравейте на всички В римското казино депозирах чрез карта MasterCard, те поддържат само банков превод sepa за теглене чрез карта, взех парите си с Iban I, който използвам във всяко друго казино, но те винаги отменят тегленето ми, говоря всеки ден с тях и те не предоставят никаква важна подкрепа, молят ме да опитам отново и отново или да променя начина на теглене, но провалът остава. Някой имал ли е същия проблем там?

Автоматичен превод:
focaras
преди 1 месец

Току-що научих от жалбата ви, че се опитвате да изтеглите от месец!

Това със сигурност е много дълго време, така че постъпихте правилно да подадете жалба тук.

Има ли обаче някакво обяснение от тяхна страна защо се случва това? Те със сигурност трябва да имат представа, вярвам.🤔

Е, само се надявам, че заедно с нашия екип ще успеете да разберете какво точно се случва и да разрешите проблема възможно най-скоро.

Кажете ни, когато има нещо ново, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Те не познават процесите на собствения си сайт. молят ме да правя едни и същи неща отново и отново, искат да поставя „правилния адрес", но вие не поставяте адрес, когато кандидатствате за теглене. Показвам им екранни снимки и те ми казват да създам акаунт в Skrill, депозирайте повече пари (Никога не бих направил това на този сайт) и се опитах да тегля със Skrill, вече опитах с netteller, положих големи усилия и не се получи. Те просто ми казват, че отново не работят същите неща и отново предлагат решения, които те сега от самото начало, че няма да работят.

Запазих целия имейл и чат разговора. това е мъчение!

Когато попитам за причина за анулиране, те не знаят, първо от адреса (който са поставили по някакъв начин), след като беше IBAN и ти каза, че проблемът с адреса е решен след това, че банковият превод на sepa има проблем, така че след като опитах с 3 различни IBAN ми казаха да опитам netteller, след като ми казаха, че мога да тегля само с банков превод поради депозита на картата ми, а сега отново ми казват да проверя адреса (КОЙТО НЕ ПОСТАВЯМ И Е ПРАВИЛЕН И ПРОВЕРЕН В МОЯ АКАУНТ)

Автоматичен превод:
focaras
преди 1 месец

Вярвам, че това е наистина разочароващо за вас и със сигурност всеки би се почувствал така.

Наистина трябва да разберем къде е проблемът и защо го правят толкова сложен, ако никога не сте имали проблеми с това в други казина, както казахте.

Нашият екип за жалби ще направи всичко възможно, както винаги, за да го разбие и да разреши този проблем възможно най-скоро.

Бих искал обаче да ви дам някакъв съвет, ако може. Продължавайте да пишете на вашия език и автоматичният преводач, който използваме и тук, както сме го внедрили в жалбите, ще си свърши работата. По-добре е за комуникация, нали знаете, и по този начин няма да се загуби нищо в превода, да се надяваме.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Намирам за изключително обидно, след всичко, през което преминах на техния сайт, да бъда помолен да създам акаунт на платформа, с която не съм запознат, и да депозирам още 20 евро с надеждата, че това най-накрая може да реши проблема. Особено като се има предвид, че всички други решения, които те предложиха досега, се провалиха. Докато не са ми върнали парите, няма начин да се доверя на сайта им с допълнителни средства. Любезно ги помолих да върнат парите ми ръчно или да използват друг метод, който сметнат за подходящ; те вече имат моя IBAN, данните за картата ми и цялата ми сертифицирана лична информация, която е функционална във всяко друго казино, и отново ми казаха да опитам Skrill, все едно не четат съобщенията ми, дори не се опитват да разрешат проблема с банковия превод или да деактивирате тази проверка за Skrill.


Автоматичен превод:
focaras
преди 1 месец

Извинете, но наистина ли ви помолиха да направите това?🤔

В коя платформа трябваше да депозирате 20 евро, ако мога да попитам, и каква причина ви посочиха за това?

Наистина не съм попадал на нещо подобно преди.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Имат причина, но тя си остава абсурдна,

Помолиха ме да опитам да тегля със Skrill и ми посочиха, че за да работи това, първо трябва да направя депозит със Skrill, минималната сума е 20 €.


Казах им, че дори не знам какво е Skrill, мога да направя акаунт и да опитам, но не желая да им дам повече пари, помолих ги да премахнат този чек и те казаха, че не може да стане и аз трябва да направите депозит.

Но дори да направих този акаунт или netteller, който ме помолиха преди, което направих и това също се провали. Това изисква усилия от моя страна, но аз не нося отговорност за проблема.

Взеха ми парите веднага, когато бяха депозирани и твърдяха, че мога да тегля, вместо това говоря с тях всеки ден от седмици и сякаш просто се опитват да се отърват от мен всеки път, казват ми едни и същи неща и отгоре и изобщо не се интересуват. Те не го правят. Никога не ми се е случвало подобно нещо.

Както споменах по-горе, моите депозити са направени с карта и се предполага, че казиното поддържа банкови преводи.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
focaras
преди 1 месец

Със сигурност бих препоръчал да не правите повече депозити там.

Ако са заявили, че банковият превод е достъпен за теглене, не виждам причина да правите сметка в Skrill, със сигурност.

По-добре изчакайте нашия екип за жалби да продължи с вашия случай и се надяваме, че скоро ще бъде решен.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Благодаря ви много, ще съм благодарен, ако можете да направите нещо.

Автоматичен превод:
focaras
преди 1 месец

Ако има начин да ви помогнем, бъдете сигурни, че нашите специализирани специалисти по жалби ще го намерят. Знам, че ситуацията е трудна, така че опитайте да се разсеете с нещо друго, ако можете. Стремете се да намалите малко стреса. 🙏

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравей

Имате ли актуална информация по проблема ми?

Автоматичен превод:
focaras
преди 1 месец

Нашият екип за жалби работи по вашия случай, както виждам, така че, моля, изчакайте допълнителен отговор в рамките на срока, посочен в жалбата ви.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравей

Имате ли актуална информация по проблема ми?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравейте!

Надявах се, че проблемът може да бъде разрешен от казиното, затова проверих накратко жалбата. Е, понякога за съжаление е необходимо много повече за разрешаване на случая. Просто пожелах късмет на теб и Питър с разрешаването на случая.

Надяваме се, че не сте прекалено разочаровани; ние ще бъдем тук, ако имате нужда.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини