преди 3 седмици
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Roman Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте на всички В римското казино депозирах чрез карта MasterCard, те поддържат само банков превод sepa за теглене чрез карта, взех парите си с Iban I, който използвам във всяко друго казино, но те винаги отменят тегленето ми, говоря всеки ден с тях и те не предоставят никаква важна подкрепа, молят ме да опитам отново и отново или да променя начина на теглене, но провалът остава. Някой имал ли е същия проблем там?
Hello everyone In roman casino I deposited through MasterCard card ,they only support sepa bank transfer for withdrawal through card , I have taken my money with the Iban I that am using in every other casino but they always cancel my withdrawal, I speak every day with them and they don't provide any important support they ask me to try again and again or to change the way of withdrawal but the failure remains. Does anyone had the same issue there?
Току-що научих от жалбата ви, че се опитвате да изтеглите от месец!
Това със сигурност е много дълго време, така че постъпихте правилно да подадете жалба тук.
Има ли обаче някакво обяснение от тяхна страна защо се случва това? Те със сигурност трябва да имат представа, вярвам.🤔
Е, само се надявам, че заедно с нашия екип ще успеете да разберете какво точно се случва и да разрешите проблема възможно най-скоро.
Кажете ни, когато има нещо ново, моля.
I just learned from your complaint that you have been trying to withdraw for a month!
That is a really long time, for sure, so you have done right to submit a complaint here.
Is there any kind of explanation from them, though, about why this is happening? They surely must have a clue, I believe.🤔
Well, I just hope that together with our team you'll be able to find out what exactly is going on and to resolve the issue as soon as possible.
Let us know whenever there is something new, please.
Те не познават процесите на собствения си сайт. молят ме да правя едни и същи неща отново и отново, искат да поставя „правилния адрес", но вие не поставяте адрес, когато кандидатствате за теглене. Показвам им екранни снимки и те ми казват да създам акаунт в Skrill, депозирайте повече пари (Никога не бих направил това на този сайт) и се опитах да тегля със Skrill, вече опитах с netteller, положих големи усилия и не се получи. Те просто ми казват, че отново не работят същите неща и отново предлагат решения, които те сега от самото начало, че няма да работят.
Запазих целия имейл и чат разговора. това е мъчение!
Когато попитам за причина за анулиране, те не знаят, първо от адреса (който са поставили по някакъв начин), след като беше IBAN и ти каза, че проблемът с адреса е решен след това, че банковият превод на sepa има проблем, така че след като опитах с 3 различни IBAN ми казаха да опитам netteller, след като ми казаха, че мога да тегля само с банков превод поради депозита на картата ми, а сега отново ми казват да проверя адреса (КОЙТО НЕ ПОСТАВЯМ И Е ПРАВИЛЕН И ПРОВЕРЕН В МОЯ АКАУНТ)
They don't know the processes on their own site. they ask me to do the same things again and again, they want me to put the "right address" but you dont put address when you apply for a withdrawal.I show them screenshots and they tell me to create a Skrill account deposit more money (I would never do that on this site ) and try to withdrawl with Skrill, I have already tried with netteller I put big effort and it didn't work.They just tell me the same not working things agai and again they propose solutions that they now from the beginning that they don't gona work.
I have kept the whole email and chat conversation. this is torture!
When I ask for a reason of cancellation they dint know , first ot eas the address (that they put some how) after it was the IBAN and thy was telling that the address issue ia solved after that it was the sepa bank transfer that has the issue so after trying with 3 different IBANs they told me to try netteller, after they told me that I can withdrawl only with bank transfer because of my card deposit,and now they tell me again to check the address (WHICH I DON'T PUT AND IT IS CORRECT AND VERIFIED IN MY ACCOUNT)
Вярвам, че това е наистина разочароващо за вас и със сигурност всеки би се почувствал така.
Наистина трябва да разберем къде е проблемът и защо го правят толкова сложен, ако никога не сте имали проблеми с това в други казина, както казахте.
Нашият екип за жалби ще направи всичко възможно, както винаги, за да го разбие и да разреши този проблем възможно най-скоро.
Бих искал обаче да ви дам някакъв съвет, ако може. Продължавайте да пишете на вашия език и автоматичният преводач, който използваме и тук, както сме го внедрили в жалбите, ще си свърши работата. По-добре е за комуникация, нали знаете, и по този начин няма да се загуби нищо в превода, да се надяваме.
I believe that this is really frustrating for you, and everyone would feel this way, for sure.
We really need to find out where the problem is and why they make it so complicated, if you have never had any problems with this in other casinos, as you said.
Our complaint team will do their best, as always, to crack it up and resolve this issue as soon as possible.
I'd like to give you some tip, if I may, though. Keep writing in your language, and the auto-translator, which we use here as well, as we have implemented it in the complaints, will do its job. It is better for communication, you know, and this way there won't be anything lost in translation, hopefully.
Намирам за изключително обидно, след всичко, през което преминах на техния сайт, да бъда помолен да създам акаунт на платформа, с която не съм запознат, и да депозирам още 20 евро с надеждата, че това най-накрая може да реши проблема. Особено като се има предвид, че всички други решения, които те предложиха досега, се провалиха. Докато не са ми върнали парите, няма начин да се доверя на сайта им с допълнителни средства. Любезно ги помолих да върнат парите ми ръчно или да използват друг метод, който сметнат за подходящ; те вече имат моя IBAN, данните за картата ми и цялата ми сертифицирана лична информация, която е функционална във всяко друго казино, и отново ми казаха да опитам Skrill, все едно не четат съобщенията ми, дори не се опитват да разрешат проблема с банковия превод или да деактивирате тази проверка за Skrill.
I find it extremely offensive, after everything I have gone through on their site, to be asked to create an account on a platform I am unfamiliar with, and to deposit another €20 in hopes that this might finally resolve the issue. Especially considering that all other solutions they have suggested so far have failed. As long as they haven't refunded my money, there is no way I will trust their site with additional funds. I kindly asked them to manually return my money or use any other method they see fit; they already have my IBAN, my card details, and all of my certified personal information which are functional in every other casino, and they again told me to try Skrill, is like they dont read my messages,they dont even try to solve the issue with the bank transfer or to deactivate this checking for Skrill.
Извинете, но наистина ли ви помолиха да направите това?🤔
В коя платформа трябваше да депозирате 20 евро, ако мога да попитам, и каква причина ви посочиха за това?
Наистина не съм попадал на нещо подобно преди.
Sorry, but did they really ask you to do that?🤔
Which platform were you supposed to deposit the €20, if I may ask, and what reason for doing so did they give you?
I really didn't come across anything like this before.
Имат причина, но тя си остава абсурдна,
Помолиха ме да опитам да тегля със Skrill и ми посочиха, че за да работи това, първо трябва да направя депозит със Skrill, минималната сума е 20 €.
Казах им, че дори не знам какво е Skrill, мога да направя акаунт и да опитам, но не желая да им дам повече пари, помолих ги да премахнат този чек и те казаха, че не може да стане и аз трябва да направите депозит.
Но дори да направих този акаунт или netteller, който ме помолиха преди, което направих и това също се провали. Това изисква усилия от моя страна, но аз не нося отговорност за проблема.
Взеха ми парите веднага, когато бяха депозирани и твърдяха, че мога да тегля, вместо това говоря с тях всеки ден от седмици и сякаш просто се опитват да се отърват от мен всеки път, казват ми едни и същи неща и отгоре и изобщо не се интересуват. Те не го правят. Никога не ми се е случвало подобно нещо.
Както споменах по-горе, моите депозити са направени с карта и се предполага, че казиното поддържа банкови преводи.
They have a reason, but it remains absurd,
They asked me to try withdrawing with Skrill and they pointed out to me that for this to work I must first make a deposit with Skrill, the minimum amount is €20.
I told them I don't even know what Skrill is, I can make an account and try but I'm not willing to give them more money, I asked them to remove this check and they said it can't be done and I have to make a deposit.
But even doing that account or the netteller they asked me before, which I did and it failed too. It requires effort on my part while I am not responsible for the problem.
They took my money straight away when it was deposited and claimed I could make withdrawals, instead I have been talking to them every day for weeks and it's like they are just trying to get rid of me every time, they tell me the same things over and over and don't care at all. They don't. I've never had anything like this happen to me.
As I have mentioned above, my deposits have been made by card and the casino supposedly supports bank transfers.
Έχουνε λόγο,αλλά παραμένει παράλογος,
Μου ζήτησαν να δοκιμάσω ανάληψη με Skrill και μου επισήμαναν ότι για να λειτουργήσει αυτό πρέπει πρώτα να κάνω κατάθεση με Skrill,το μικρότερο ποσό είναι 20€ .
Τους είπα ότι δεν ξέρω καν τι είναι το Skrill, μπορώ να κάνω έναν λογαριασμό και να δοκιμάσω αλλά δεν ειμαι πρόθυμος να τους δώσω περισσότερα χρήματα,τους ζήτησα να αφαιρέσουν τον έλεγχο αυτόν και μου είπαν ότι δεν γίνεται και ότι πρέπει να κάνω κατάθεση.
Αλλά ακόμη και το να κάνω αυτόν τον λογαριασμό ή το netteller που μου είχαν ζητήσει στο παρελθόν,το οποίο έκανα και απέτυχε και αυτο. Θέλει εφορτ από πλευράς μου ενώ δεν ευθυνομαι για το πρόβλημα.
Πήραν απευθείας τα λεφτά μου όταν κατεθετα και υποστήριζαν ότι μπορώ να κάνω αναλήψεις, αντί για αυτό μιλάω μαζί τους κάθε μέρα τόσες βδομάδες και είναι σαν να προσπαθούν απλά να με ξεφορτωθούν κάθε φορά, μου λένε τα ίδια και τα ίδια και δεν ασχολούνται καθόλου.Δεν μου έχει τύχει ποτέ κάτι παρόμοιο.
Όπως έχω αναφέρει και παραπάνω οι καταθέσεις μου έχουν γίνει με κάρτα και το καζίνο υποθετικά υποστηρίζει τραπεζικές μεταφορές .
Със сигурност бих препоръчал да не правите повече депозити там.
Ако са заявили, че банковият превод е достъпен за теглене, не виждам причина да правите сметка в Skrill, със сигурност.
По-добре изчакайте нашия екип за жалби да продължи с вашия случай и се надяваме, че скоро ще бъде решен.
I surely would recommend not do any more deposits there.
If they have stated that the bank transfer is available for withdrawals, I don't see any reason for you to make a Skrill account, for sure.
Better wait for our complaint team to move forward with your case, and hopefully it will be solved soon.
Благодаря ви много, ще съм благодарен, ако можете да направите нещо.
Thank you very much I will be grateful if you can do something.
Σας ευχαριστώ πολύ θα είμαι ευγνώμων αν καταφέρετε κάτι.
Ако има начин да ви помогнем, бъдете сигурни, че нашите специализирани специалисти по жалби ще го намерят. Знам, че ситуацията е трудна, така че опитайте да се разсеете с нещо друго, ако можете. Стремете се да намалите малко стреса. 🙏
If there is a way to help you, be assured our dedicated complaint specialists will find it. I know it is a difficult situation, so try to distract yourself with something else if you can. Aim to reduce the stress a bit. 🙏
Нашият екип за жалби работи по вашия случай, както виждам, така че, моля, изчакайте допълнителен отговор в рамките на срока, посочен в жалбата ви.
Our complaint team is working on your case, as I can see, so please wait for any further reply within the time line stated on your complaint.
здравейте!
Надявах се, че проблемът може да бъде разрешен от казиното, затова проверих накратко жалбата. Е, понякога за съжаление е необходимо много повече за разрешаване на случая. Просто пожелах късмет на теб и Питър с разрешаването на случая.
Надяваме се, че не сте прекалено разочаровани; ние ще бъдем тук, ако имате нужда.
Hi there!
I was hoping the problem could be resolved by the casino, so I briefly checked the complaint. Well, Sometimes sadly need much more to resolve the case. I just wanted good luck to you and Peter with resolving the case.
Hope you're not overfrustrated; we will be here if you need.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.