ФорумКазинаRollino Casino - обща дискусия

Rollino Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 1 година от frabello40
|
34447 преглеждания 246 отговора |
|
1...5 6 7...13
Joao26
преди 1 година

Уважаеми Joao26,


Високо оценяваме вашето сътрудничество и търпение.

Потвърждаваме, че вашата заявка за теглене от 2023-10-20 16:48:38 е одобрена и в момента е в процес на обработка.

Трябва да получите средствата по сметката си възможно най-скоро.


Поздрави,

Екип Ролино

Автоматичен превод:
Rollino Casino
преди 1 година

Да, ще изчакам, но на 18.10.2023 г. вече беше обработено и беше анулирано, така че сега ще видя дали работи този път, благодаря

Автоматичен превод:
Joao26
преди 1 година

Надяваме се, че тези технически проблеми са били само временни. 🤔

Все пак бих му дал още няколко работни дни. По един или друг начин, дръжте ни в течение, моля.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

На втория работен ден чакам плащане, откакто направих тегленето отново, ще изчакаме и ще ви уведомя.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, добро утро, все още чакам от 20.10.2023 г., моята анкета каза по-долу Noda, след това започна да казва Mifinity и сега отново казва Noda, какво означава това? filefile

Автоматичен превод:
Joao26
преди 1 година

Добро утро на вас!

О, усещам проблеми. Ако трябва да предположа, вероятно има някакъв технически проблем. И едно прилично казино би информирало играчите с активни заявки за теглене за това, бих казал.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Тегленето приключи, ще изчакам парите да влязат в сметката. file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Уважаеми Joao26,


Поради технически причини и по наше собствено усмотрение, ние трябваше да променим доставчика на плащане за вашето теглене.

Както споменахте, тегленето вече е изпълнено и получено от ваша страна.

Продължавайки напред, ние ви желаем само положителни изживявания, играейки в Rollino!


С Най-Добри Пожелания,

Екип Ролино

Автоматичен превод:
Rollino Casino
преди 1 година

Не се притеснявайте, тегленето е завършено, но все още не е постъпило в банковата ми сметка, така че всичко още не е на 100%. Когато всичко е наред, ще го кажа тук.

Автоматичен превод:
Joao26
преди 1 година

Момчета, плащането беше извършено, но не препоръчвам това казино, много усложнения при валидирането на сметката, много усложнения при тегленията, има други, много по-добри опции, благодаря ви за помощта.

Автоматичен превод:
Joao26
преди 1 година

Сигурен съм, че казиното ще направи всичко възможно, за да се подобри. 🙂

Както и да е, благодарим ви, че ни държите в течение и успех на вашето пътуване.

Ако попаднете на добър съвет, уведомете ни 😉

Автоматичен превод:
lloydo644
преди 1 година

Хей. Звучи ми като доста сериозен проблем, когато кажеш, че казиното те е обвинило, че си пристрастен. Споменавали ли сте някога подобно нещо на казиното, поддръжката или чата на живо? Ако не, тогава не виждам защо това би била причина? Искали ли сте някога самоизключване от това казино?

Виждам обаче, че вече сте подали жалба, така че смятам, че ако не сте запознати с такива неща от ваша страна, тогава това беше правилен ход. Да видим докъде ще ни докара отборът. Засега ще трябва да бъдем търпеливи и да чакаме.

Автоматичен превод:
lloydo644
преди 1 година

Уважаеми Iloydo644,

Както обяснихме накратко в раздела за оплаквания. Закрихме вашия акаунт след доклади до нашия отдел по риска, в съответствие с правилата на CEG. Бъдете сигурни, вашите 600 CAD ще бъдат обработени незабавно. Ако все още не сте го получили, моля, изчакайте имейл от support@rollino.co за подробности за изплащането.

За разбирането,

Ролино

Автоматичен превод:
lloydo644
преди 1 година

Е, все още не сте получили пари, нали? Просто трябва да сте малко по-търпеливи. И все пак оттеглянето дори не е одобрено? Предполагам, че ако казиното ви каза, че ще ви даде пари, това може да бъде успокояващо. Но ако това не се случи, не забравяйте да ни уведомите.

Ще чакам.

Автоматичен превод:
lloydo644
преди 1 година

Здравей lloydo644,

Изпратихме ви два критични имейла на 2023-11-06 и днес относно настройка на алтернативен метод на плащане, на които все още не сме получили отговор. От съществено значение е да се заемете с това своевременно, за да улесните тегленето на вашия фонд. Моля, проверете входящата си поща (включително спам/нежелана поща) за имейли от kyc@rollino.co и отговорете с необходимата информация.

Всичко най-хубаво,

Ролино

Автоматичен превод:
lloydo644
преди 1 година

Е, проверихте ли спама/нежеланата поща, както препоръчва казиното, защото понякога имейлите могат да попаднат и в тази папка? Не знам какъв може да е проблемът, че не сте получили имейл, тъй като вашият имейл адрес е правилен, предполагам.

Ако обаче не получите нищо, актуализирайте Petronella във вашата жалба. Надявам се всичко да има щастлив край и да си получите парите.

Автоматичен превод:
lloydo644
преди 1 година

Здравей lloydo644,


Вчера се свързахте с нас, заявявайки, че не сте получили имейл от нас. След това ви изпратихме отговор. Днес ви изпратихме друг имейл, за да продължите, на който все още не сме получили отговор. От съществено значение е да се обърнете към това незабавно, за да улесните тегленето на вашия фонд възможно най-рано.


Поздрави,

Ролино

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Rollino Casino
преди 1 година

Най-накрая получих имейл от rollino. Благодаря ти. Изпратих ви адреса на моя биткойн портфейл, както поискахте

Автоматичен превод:
преди 1 година
Публикация на lloydo644 е изтрит
преди 1 година

Ако не греша, казиното получи биткойн адреса преди по-малко от ден, нали?

От моя гледна точка трябва да се обработи, така че да ни актуализирате с думите „все още чакаме тегленето" е малко очевидно.

Чувствайте се свободни да ни уведомите за постигнатия напредък, разбира се.

Автоматичен превод:
lloydo644
преди 1 година

Здравей Iloydo644,


Транзакцията е обработена.


Всичко най-хубаво,

Ролино

Автоматичен превод:
1...5 6 7...13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини