ФорумКазинаRollino Casino - обща дискусия

Rollino Casino - обща дискусия

преди 9 месеца от frabello40
|
14398 преглеждания 228 отговора |
|
1 2...12
Добавете пост
преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Rollino Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 9 месеца

Направих първия си депозит чрез pix, моята банка направи плащането, но казиното не кредитира сумата в сметката ми... Той я открадна, преди да играе. Не влизайте в това казино. Казват, че банката не го е направила, но аз им изпратих разписката, но те игнорират. боклук!

Автоматичен превод:
frabello40
преди 9 месеца

За да можем да проучим този въпрос допълнително, бихте ли предоставили вашето потребителско име и имейл адреса, свързани с вашия акаунт? Ще направим всичко възможно да разрешим този проблем бързо.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

PLAYER2265013

frabello40@gmail.com

Фернандо Луис Рабело

Приложено е доказателството за депозит. file

Автоматичен превод:
Rollino Casino
преди 9 месеца

PLAYER2265013

frabello40@gmail.com

Приложено е доказателството file

Автоматичен превод:
frabello40
преди 8 месеца

Здравейте, виждам, че проблемът ви продължава. Забелязах също, че сте подали жалба относно тази конкретна ситуация. Засега ни остава само да изчакаме да започне разследването и да излезе нова информация.

Както и да е, със сигурност съм на мнение, че е положително, че казиното се опитва да помогне за разрешаването на ситуацията и се надявам, че ще има щастлив и безпроблемен край.

Смятате ли, че можете да ни информирате, когато получите нова информация?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

първо ме затрудниха с проверката на документи, искаха ми разпечатка, от банка, която не дава разпечатка на екрана, nubank. Трябваше да направя снимки от друго устройство и дори да запиша видео, за да докажа акаунта си, сега те отмениха тегленето ми! file

Направих депозит чрез BTC (coinspaid_btc) и те отмениха, като ме помолиха да изтегля, използвайки метода, който депозирах! тъй като първият депозирах в pix! сега поисках чрез BTC, което беше последният ми депозиран метод! инвестирането в това казино все още е сложно, тъй като те го затрудняват по всякакъв начин, както теглене, така и проверка на акаунт! file

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Да... ако разрешите тази ситуация, променям мнението си за платформата!

Автоматичен превод:
frabello40
преди 8 месеца

Ще се опитаме да направим всичко по силите си, но решението зависи и от казиното. Надявам се накрая всичко да се нареди добре. 🙂

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
leandrog532
преди 8 месеца

Здравей, виждам, че имаш проблем и в казиното. Бих искал да попитам дали разбирам правилно и следователно дали процесът на проверка е бил успешен, въпреки че беше сложен?

Що се отнася до тегленето, препоръчително е да теглите парите по същия начин, както сте депозирали.

Въпреки това, ако мога да ви попитам, бихте ли ни уведомили дали сте успели да изтеглите, използвайки другия метод на плащане, препоръчан от казиното?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

така че, както казах, първо депозирах чрез pix, поискаха ми поредица от банкови разписки, това беше изпратено, поисках го в pix и беше отменено, след това го депозирах в BTC, за да тегля по същия начин, това беше последното ми теглене, така че го поисках чрез BTC (coinspaid_btc) и те ме помолиха да изтегля с помощта на портфейла coinspaid_ltc (метод, който не познавам и метод, който НЕ ИЗПОЛЗВАХ ЗА ДЕПОЗИТ! разбирате!? Ето как съм Ще тегля от метод, който не съм депозирал!? тоест те ме принуждават да депозирам повече или усложняват тегленето, за да мога да продължа да играя, за да губя! но няма да играя, искам си парите!

Автоматичен превод:
leandrog532
преди 8 месеца

Здравейте, прегледахме ситуацията, която описахте, и се радвам да потвърдя, че тегленето ви вече е изплатено. Трябва да можете да видите средствата във вашия BTC портфейл. Както е посочено в Правилата и условията на Rollino, потребителите могат да инициират заявки за теглене, като използват метода на плащане, с който е направен последният депозит. Благодарим ви за разбирането и очакваме с нетърпение да ви служим отново в бъдеще.

Автоматичен превод:
frabello40
преди 8 месеца

Моля, бъдете сигурни, че в момента преглеждаме подробностите и работим в тясно сътрудничество с нашия финансов екип, за да разберем напълно обстоятелствата. Веднага щом получим актуализации, ще ви уведомим незабавно тук.

Ако междувременно имате допълнителни въпроси или притеснения, моля, не се колебайте да се свържете с нас.

Автоматичен превод:
Rollino Casino
преди 8 месеца

това е разрешено, но подобряването на този ваш метод за проверка е много твърдо и сложно! Благодаря ти все пак!


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

така че, както казах, първо депозирах чрез pix, поискаха ми поредица от банкови разписки, това беше изпратено, поисках го в pix и беше отменено, след това го депозирах в BTC, за да тегля по същия начин, това беше последното ми теглене, така че го поисках чрез BTC (coinspaid_btc) и те ме помолиха да изтегля с помощта на портфейла coinspaid_ltc (метод, който не познавам и метод, който НЕ ИЗПОЛЗВАХ ЗА ДЕПОЗИТ! разбирате!? Ето как съм Ще тегля от метод, който не съм депозирал!? тоест те ме принуждават да депозирам повече или усложняват тегленето, за да мога да продължа да играя, за да губя! но няма да играя, искам си парите!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Разбира се, разбирам това, което описахте. Виждам от отговора на казиното и вашия отговор, че сте получили парите си в сметката си.

Както и да е, доволен съм, тъй като вашата ситуация се разреши без дълго чакане и без повече проблеми. Със сигурност не е приятно да попаднете в подобна ситуация, но ако казиното сътрудничи, както направи в този случай, мисля, че това е нещо положително.

Може би казиното също ще преразгледа и ще вземе под внимание вашето наблюдение като част от процеса на проверка и може да приложи по-проста процедура в бъдеще. Така че мисля, че ситуацията е печеливша и за двете страни.

Още веднъж се радвам, че успяхте да получите средствата си и ви пожелавам само приятни преживявания занапред. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Благодаря! Надявам се да получат тази обратна връзка, за да мога да подобря това изискване! и да имам парите си!

Автоматичен превод:
leandrog532
преди 8 месеца

Страхотен. Мисля, че казиното може поне да преосмисли.

Надявам се да се справите добре. 😊


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Възможно ли е да са подобрили начина на плащане.... досега съм изтеглил средствата, все още не са паднали....Направих депозита чрез нормален пикс, падна точно....Изтеглих го по същия начин, по който го депозирах... За попада в същия акаунт чрез pix.... Одобрен документ Искам да го видя работещ

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Лека нощ! Досега съм поискал тегленето, но досега не е кацнал на моя pix, какво трябва да направя, за да го получа, защото искам парите в сметката си, но засега нищо 🤷🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ Надявам се всичко върви добре и парите идват на нищо.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Всъщност имам проблеми с изтеглянето на акаунта си. Вече изпратих документите си 6 пъти. Документи за селфи.... На уебсайта пише, че акаунтът ми е одобрен успешно, но досега нищо от парите ми не е изчезнало. file

Автоматичен превод:
1 2...12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини