преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Rollino Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Направих първия си депозит чрез pix, моята банка направи плащането, но казиното не кредитира сумата в сметката ми... Той я открадна, преди да играе. Не влизайте в това казино. Казват, че банката не го е направила, но аз им изпратих разписката, но те игнорират. боклук!
I made my first deposit through pix, my bank made the payment but the casino didn't credit the amount to my account... He stole it before playing. Do not enter this casino. They say the bank didn't do it, but I sent them the receipt but they ignore you. trash!
Fiz meu primeiro deposito atraves do pix, meu banco efetuou o pagamento mas o casino não creditou o valor em minha conta...Roubou antes de jogar. Não entrem nesse casino. Eles dizem que o banco não efetuou, mas enviei o comprovante a eles mas te ignoram. lixo!
За да можем да проучим този въпрос допълнително, бихте ли предоставили вашето потребителско име и имейл адреса, свързани с вашия акаунт? Ще направим всичко възможно да разрешим този проблем бързо.
So that we can investigate this matter further, could you provide your username and the email address associated with your account? We will do our best to resolve this issue promptly.
Para que possamos investigar esse assunto mais a fundo, você poderia fornecer seu nome de usuário e o endereço de email associado à sua conta? Faremos o nosso melhor para resolver este problema prontamente.
PLAYER2265013
frabello40@gmail.com
Фернандо Луис Рабело
Приложено е доказателството за депозит.
PLAYER2265013
frabello40@gmail.com
Fernando Luis Rabello
Attached is the proof of deposit.
PLAYER2265013
frabello40@gmail.com
Fernando Luis Rabello
Segue em anexo o comprovante do depósito.
PLAYER2265013
frabello40@gmail.com
Приложено е доказателството
PLAYER2265013
frabello40@gmail.com
Attached is the proof
PLAYER2265013
frabello40@gmail.com
Segue anexo o comprovante
Здравейте, виждам, че проблемът ви продължава. Забелязах също, че сте подали жалба относно тази конкретна ситуация. Засега ни остава само да изчакаме да започне разследването и да излезе нова информация.
Както и да е, със сигурност съм на мнение, че е положително, че казиното се опитва да помогне за разрешаването на ситуацията и се надявам, че ще има щастлив и безпроблемен край.
Смятате ли, че можете да ни информирате, когато получите нова информация?
Hi, still your problem persists I see. I also noticed that you have filed a complaint regarding this particular situation. For the time being, all we can do is wait for the investigation to take place and for new information to come to light.
Anyway, I am certainly of the opinion that it is positive that the casino is trying to help resolve the situation and I hope that it will have a happy and unproblematic ending.
Do you think you could update us when you receive any new information ?
първо ме затрудниха с проверката на документи, искаха ми разпечатка, от банка, която не дава разпечатка на екрана, nubank. Трябваше да направя снимки от друго устройство и дори да запиша видео, за да докажа акаунта си, сега те отмениха тегленето ми!
Направих депозит чрез BTC (coinspaid_btc) и те отмениха, като ме помолиха да изтегля, използвайки метода, който депозирах! тъй като първият депозирах в pix! сега поисках чрез BTC, което беше последният ми депозиран метод! инвестирането в това казино все още е сложно, тъй като те го затрудняват по всякакъв начин, както теглене, така и проверка на акаунт!
first, they made it difficult for me to verify documents, they asked me for a print, from a bank that does not allow taking a print of the screen, nubank. I had to take pictures from another device and even record a video to prove my account, now they canceled my withdrawal!
I made a deposit via BTC (coinspaid_btc) and they canceled asking me to withdraw using the method I deposited! being that first I deposited in pix! now I requested via BTC which was my last deposited method! investing in this casino is still complicated, as they make it difficult in every way, both withdrawal and account verification!
em primeiro lugar, dificultaram minha verificação de documentos, me pediram print, de um banco que não permite tirar print da tela, o nubank. eu tive que tirar fotos de outro aparelho e até gravar video para comprovar conta, agora cancelaram meu saque!
fiz um deposito via BTC (coinspaid_btc) e cancelaram pedindo para sacar pelo metodo que depositei! sendo que primeiro depositei em pix! agora solicitei via BTC que foi meu último método depositado! investir nesse casino ainda é complicado, pois dificultam de todas as formas, tanto o saque quanto verificação de conta!
Да... ако разрешите тази ситуация, променям мнението си за платформата!
Yes... if you solve this situation, I change my opinion about the platform!
Sim...se vcs resolverem essa situação mudo minha opinião sobre a plataforma!
Ще се опитаме да направим всичко по силите си, но решението зависи и от казиното. Надявам се накрая всичко да се нареди добре. 🙂
We will try to do everything in our power, but the solution depends on the casino as well. I hope everything will turn out well in the end. 🙂
Здравей, виждам, че имаш проблем и в казиното. Бих искал да попитам дали разбирам правилно и следователно дали процесът на проверка е бил успешен, въпреки че беше сложен?
Що се отнася до тегленето, препоръчително е да теглите парите по същия начин, както сте депозирали.
Въпреки това, ако мога да ви попитам, бихте ли ни уведомили дали сте успели да изтеглите, използвайки другия метод на плащане, препоръчан от казиното?
Hi, I see you have a problem in the casino too. I would like to ask if I understand correctly and therefore if the verification process was successful even though it was complicated ?
As far as the withdrawal is concerned, it is recommended that you withdraw the money in the same way as you deposited.
However, if I could ask you, would you please let us know if you were able to withdraw using the other payment method recommended by the casino ?
така че, както казах, първо депозирах чрез pix, поискаха ми поредица от банкови разписки, това беше изпратено, поисках го в pix и беше отменено, след това го депозирах в BTC, за да тегля по същия начин, това беше последното ми теглене, така че го поисках чрез BTC (coinspaid_btc) и те ме помолиха да изтегля с помощта на портфейла coinspaid_ltc (метод, който не познавам и метод, който НЕ ИЗПОЛЗВАХ ЗА ДЕПОЗИТ! разбирате!? Ето как съм Ще тегля от метод, който не съм депозирал!? тоест те ме принуждават да депозирам повече или усложняват тегленето, за да мога да продължа да играя, за да губя! но няма да играя, искам си парите!
so, as I said, first I deposited via pix, they asked me for a series of bank receipts, this was sent, I requested it in pix and it was cancelled, then I deposited it in BTC to withdraw in that same modality, this was my last withdrawal, so I requested it via BTC (coinspaid_btc) and they asked me to withdraw using coinspaid_ltc wallet (method that I don't know and method that I DIDN'T USE FOR DEPOSIT! you understand!? that is how am I going to withdraw from a method that I didn't deposit!? that is they are forcing me to deposit more or complicating the withdrawal so I can keep playing to lose! but I won't play I want my money!
então, como eu disse, primeiro depositei via pix, me pediram uma série de comprovantes de banco, isso foi enviado, solicitei em pix e foi cancelado, depois depositei em BTC para sacar nessa mesma modalidade, esse foi meu último saque, então solicitei via BTC ( coinspaid_btc) e me pediram para sacar usando coinspaid_ltc wallet (método que desconheço e método que eu NÃO USEI PARA DEPOSITO! entende!? ou seja como vou sacar de um método que não fiz deposito!? ou seja estão me forçando a depositar mais ou complicando o saque para que eu posso continuar jogando para perder! mais eu não vou jogar eu quero meu dinheiro!
Здравейте, прегледахме ситуацията, която описахте, и се радвам да потвърдя, че тегленето ви вече е изплатено. Трябва да можете да видите средствата във вашия BTC портфейл. Както е посочено в Правилата и условията на Rollino, потребителите могат да инициират заявки за теглене, като използват метода на плащане, с който е направен последният депозит. Благодарим ви за разбирането и очакваме с нетърпение да ви служим отново в бъдеще.
Hello, we've reviewed the situation you described, and I'm happy to confirm that your withdrawal has now been paid. You should be able to see the funds in your BTC wallet. As mentioned in Rollino's Terms and Conditions, users can initiate withdrawal requests using the payment method with which the last deposit was made. Thank you for your understanding, and we look forward to serving you again in the future.
Olá, nós revisamos a situação que você descreveu, e estou feliz em confirmar que o seu saque já foi pago. Você deve conseguir ver os fundos na sua carteira BTC. Como mencionado nos Termos e Condições da Rollino, os usuários podem iniciar solicitações de saque usando o método de pagamento com o qual o último depósito foi feito. Obrigado pela sua compreensão, e esperamos atendê-lo novamente no futuro.
Моля, бъдете сигурни, че в момента преглеждаме подробностите и работим в тясно сътрудничество с нашия финансов екип, за да разберем напълно обстоятелствата. Веднага щом получим актуализации, ще ви уведомим незабавно тук.
Ако междувременно имате допълнителни въпроси или притеснения, моля, не се колебайте да се свържете с нас.
Please rest assured that we are currently reviewing the details and working closely with our finance team to fully understand the circumstances. As soon as we receive any updates, we will notify you here immediately.
If you have any further questions or concerns in the meantime, please don't hesitate to contact us.
Por favor, tenha certeza de que estamos atualmente revisando os detalhes e trabalhando de perto com nossa equipe financeira para entender completamente as circunstâncias. Assim que recebermos qualquer atualização, iremos notificá-lo aqui imediatamente.
Se você tiver mais perguntas ou preocupações enquanto isso, por favor, não hesite em entrar em contato conosco.
това е разрешено, но подобряването на този ваш метод за проверка е много твърдо и сложно! Благодаря ти все пак!
it has been resolved, but improve this method of verification of yours is very rigid and complex! thank you anyway!
foi resolvido, porém melhorem esse método de verificação de vocês é muito rigido e complexo! mesmo assim obrigado!
така че, както казах, първо депозирах чрез pix, поискаха ми поредица от банкови разписки, това беше изпратено, поисках го в pix и беше отменено, след това го депозирах в BTC, за да тегля по същия начин, това беше последното ми теглене, така че го поисках чрез BTC (coinspaid_btc) и те ме помолиха да изтегля с помощта на портфейла coinspaid_ltc (метод, който не познавам и метод, който НЕ ИЗПОЛЗВАХ ЗА ДЕПОЗИТ! разбирате!? Ето как съм Ще тегля от метод, който не съм депозирал!? тоест те ме принуждават да депозирам повече или усложняват тегленето, за да мога да продължа да играя, за да губя! но няма да играя, искам си парите!
so, as I said, first I deposited via pix, they asked me for a series of bank receipts, this was sent, I requested it in pix and it was cancelled, then I deposited it in BTC to withdraw in that same modality, this was my last withdrawal, so I requested it via BTC (coinspaid_btc) and they asked me to withdraw using coinspaid_ltc wallet (method that I don't know and method that I DIDN'T USE FOR DEPOSIT! you understand!? that is how am I going to withdraw from a method that I didn't deposit!? that is they are forcing me to deposit more or complicating the withdrawal so I can keep playing to lose! but I won't play I want my money!
então, como eu disse, primeiro depositei via pix, me pediram uma série de comprovantes de banco, isso foi enviado, solicitei em pix e foi cancelado, depois depositei em BTC para sacar nessa mesma modalidade, esse foi meu último saque, então solicitei via BTC ( coinspaid_btc) e me pediram para sacar usando coinspaid_ltc wallet (método que desconheço e método que eu NÃO USEI PARA DEPOSITO! entende!? ou seja como vou sacar de um método que não fiz deposito!? ou seja estão me forçando a depositar mais ou complicando o saque para que eu posso continuar jogando para perder! mais eu não vou jogar eu quero meu dinheiro!
Разбира се, разбирам това, което описахте. Виждам от отговора на казиното и вашия отговор, че сте получили парите си в сметката си.
Както и да е, доволен съм, тъй като вашата ситуация се разреши без дълго чакане и без повече проблеми. Със сигурност не е приятно да попаднете в подобна ситуация, но ако казиното сътрудничи, както направи в този случай, мисля, че това е нещо положително.
Може би казиното също ще преразгледа и ще вземе под внимание вашето наблюдение като част от процеса на проверка и може да приложи по-проста процедура в бъдеще. Така че мисля, че ситуацията е печеливша и за двете страни.
Още веднъж се радвам, че успяхте да получите средствата си и ви пожелавам само приятни преживявания занапред. 🙂
Of course I understand what you described. I can see from the casino's reply and your reply that you got your money in your account.
Anyway, I am satisfied, since your situation was solved without a long wait and without more problems. It's certainly not nice to get into a situation like that, but if the casino cooperates as it did in this case, I think it's a positive thing.
Perhaps the casino will also reconsider and take your observation into account as part of the verification process and could apply a simpler procedure in the future. So I think it's a win win situation for both parties.
Once again, I am glad that you managed to get your funds and I wish you only pleasant experiences in the future. 🙂
Благодаря! Надявам се да получат тази обратна връзка, за да мога да подобря това изискване! и да имам парите си!
thanks! I hope they receive this feedback so that I can improve this requirement! and yes i have my money!
obg! espero que eles recebem esse feedback para que posso melhorar esse requisito! e sim estou com meu dinheiro!
Страхотен. Мисля, че казиното може поне да преосмисли.
Надявам се да се справите добре. 😊
Great. I think the casino could at least reconsider.
I hope you do well. 😊
Възможно ли е да са подобрили начина на плащане.... досега съм изтеглил средствата, все още не са паднали....Направих депозита чрез нормален пикс, падна точно....Изтеглих го по същия начин, по който го депозирах... За попада в същия акаунт чрез pix.... Одобрен документ Искам да го видя работещ
Could it be that they improve the payment method.... so far I have withdrawn the funds, it still hasn't dropped....I made the deposit via normal pix, it fell just right....I withdrew it the same way I deposited it.... For falls into the same account via pix.... Approved document I want to see it working
Será que eles melhoram o método de pagamento....até o momento fiz a retirada dos fundos ainda não caiu....fiz o depósito via pix normal caiu certinho....retirei pela mesma forma que depositei.... Pra cai na mesma conta via pix.... Documento aprovado quero ver torcendo pra dar certo
Лека нощ! Досега съм поискал тегленето, но досега не е кацнал на моя pix, какво трябва да направя, за да го получа, защото искам парите в сметката си, но засега нищо 🤷🏻♀️🤦🏻♀️ Надявам се всичко върви добре и парите идват на нищо.
Goodnight! So far I've requested the withdrawal but so far it hasn't landed on my pix, what should I do to receive it because I want the money in my account but so far nothing 🤷🏻♀️🤦🏻♀️ I hope everything goes well and the money comes to nothing.
Boa noite! Até agora solicitei o saque mais até agora não caiu em meu pix , como devo fazer para receber pois quero o dinheiro na minha conta mas até agora nada 🤷🏻♀️🤦🏻♀️Espero que de tudo certo e o dinheiro até a nada.
Всъщност имам проблеми с изтеглянето на акаунта си. Вече изпратих документите си 6 пъти. Документи за селфи.... На уебсайта пише, че акаунтът ми е одобрен успешно, но досега нищо от парите ми не е изчезнало.
In fact, I'm having trouble withdrawing my account. I've already sent my documents 6 times. Selfie holding documents.... On the website it says that my account has been successfully approved, but so far nothing of my money has gone.
Na verdade estou com dificuldade pra minha retirada cai já mandei 6 vezes meus documentos selfie segurando documentos.... No site diz que foi aprovado com sucesso minha conta mais até agora nada de meu dinheiro cai
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.