ФорумКазинаRollino Casino - обща дискусия

Rollino Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 9 месеца от frabello40
|
14473 преглеждания 228 отговора |
|
1...4 5 6...12
Добавете пост
преди 7 месеца

file

Да, това е добре, ако тези раздели са включени в прегледа😉


Всичко е хубаво, че блокираха €1000 от мен и се застъпиха за правилото 5x.

Но фактът, че спечелих с тези пари (истински кеш) и те отмениха изплащането отново е повече от несправедлив.


Дори попитах в чата и те казаха, че всичко е наред, можете да спечелите повече с истинските пари и да ви бъдат изплатени. В този момент вече нямах бонуса.


В условията също няма нищо за това


Ps: Вероятно сега променят условията, но остава същото, че 400 евро бяха изтрити от мен...

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравей, и на мен ми се струва доста нечестно да ти кажа честно, особено ако играеш с истински пари.

Но се надявам, че ще успеете да го оправите с помощта на жалбата , която сте подали. Казиното вече отговори веднъж, така че се надявам, че когато се стигне до него, ще го направят отново и всичко ще бъде решено.

Както и да е, аз също съм любопитен относно Правилата и условията, които споменахте, дали ще се променят.

И накрая, не забравяйте да ни уведомите отново, ако нещо се промени. Засега ще чакаме.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, момчета! Мисля, че просто трябва да си починете и да си починете, това е просто казино и късмет

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Да, понякога е най-добре да си вземете почивка. Но смятам, че възникващите проблеми трябва да се решават, особено когато се случи нещо несправедливо. Но като цяло, да, винаги става дума за късмет, когато става дума за казино. 🙂

Автоматичен превод:
nix1
преди 7 месеца

Здравейте,


Във връзка с притесненията ви относно условията на бонуса, моля, имайте предвид, че след като сте загубили реалния баланс, сте играли с бонус баланса. Съгласно нашите бонусни условия (https://rollino.co/en/page/bonus-terms, правило 1.3), печалбите при залагане на бонуса имат максимално теглене от 5 пъти сумата на бонуса. Поради тази причина излишъкът беше анулиран. Можете да намерите по-подробна информация в секцията за оплаквания.


С Най-Добри Пожелания,

Екип Ролино

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Лека нощ. Можете да платите в $ (песо)

Автоматичен превод:
Veritto77
преди 7 месеца

Здравейте, това е въпрос към казиното дали можете да депозирате в тази валута? Или публикацията ви е за нещо друго?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, направих депозит чрез astropay, което е едно от средствата, които ТЕ СА активирали за депозиране, искам да изтегля и astropay не се появява, само за cryptomenodes, проверих портфейла си и все още ми казва, че трябва да депозирам, ако имат astropay като депозит от кой няма astropay за теглене?


моят идентификатор PLAYER2532890


enjoy.stellar@gmail.com


диего вергара малдонадо


Автоматичен превод:
enjoystellar
преди 7 месеца

Здрасти.

Това наистина е много добър въпрос, но бих го задал на казиното. Прав си обаче; обичайна практика е, че методът на депозит е по-вероятно да се използва за теглене. Но изключения съществуват и вероятно сте намерили такова.

Е, да видим дали представителят на казиното ще ни помогне с това. 🤔

Автоматичен превод:
enjoystellar
преди 7 месеца

Скъпи enjoystellar,


Благодаря ви, че се свързахте. Към момента за нашите клиенти в Чили основният метод за теглене е чрез криптовалути, дори ако депозитите са направени чрез Astropay. Работим активно върху разширяването на нашите методи за теглене и се надяваме скоро да предложим повече опции. Оценяваме вашето разбиране и търпение.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте

Изправен съм пред същия проблем с други играчи в това казино. Направих депозит за сумата от 143 €. Получих имейл от neteller, потвърждаващ, че сумата е изпратена до казиното, но сумата така и не беше добавена към баланса на акаунта ми.

Изпратих им няколко имейла с доказателства за транзакцията ми, имейлът, който получих от neteller, потвърждаващ моето успешно плащане, и те казаха, че разследват транзакцията ми.


Страхувам се, че това е просто още едно измамно онлайн казино.


Изключително съм разочарован, че им се доверих с парите си.


Автоматичен превод:
zoi_p
преди 7 месеца

Здравейте, прочетох проблема ви и стигнах до оплакването, което успяхте да отворите. Казиното казва там, че вашият депозит е кредитиран във вашата игрална сметка . Можете ли да потвърдите дали това наистина се е случило тук във форума и в жалбата?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Чакам си плащането от 17 октомври.

Дори получих този имейл.



скъпи),

Честита победа! Имаме удоволствието да ви информираме, че вашите тегления ще се извършват по следния график:

сумата от 300 евро ще бъде изплатена на 19.10.23.

Поздрави, Финансов отдел!

Ако имате въпроси, ще се радваме да ви помогнем чрез чат на живо или имейл


За съжаление днес нищо не се случи.

PS Моят ID на играча: PLAYER2391094



Автоматичен превод:
igorwtk194
преди 6 месеца

Здравейте, когато казиното ви каза кога парите трябва да пристигнат и не, попитахте ли поддръжката защо е така и какъв е проблемът?

Не мисля, че все още трябва да се паникьосвате и да се опитате да попитате в чата на живо и да видите какво ще отговорят. Възможно ли е това?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Поддръжката на живо казва, че не се притеснявайте, тегленето в момента се обработва.

И иначе нищо няма да кажат

Автоматичен превод:
igorwtk194
преди 6 месеца

Разбрах. Така че бих препоръчал да изчакате още известно време и ако възникнат проблеми, можете да ни актуализирате. Даваме на казината 14 дни за разрешаване на проблема с тегленето, така че тепърва започвате. Както и да е, ще се радвам, ако споделите новата си информация с нас, ако парите дойдат. Успех. ☘️😊

Автоматичен превод:
igorwtk194
преди 6 месеца

При преглед на акаунта ви изглежда, че е имало множество опити за теглене, които впоследствие са били отменени малко след инициирането. Нашият финансов екип изисква определено време, за да прегледа и обработи всяка заявка за теглене.


За да разрешите това, любезно ви молим да инициирате заявка за теглене и да я оставите да остане активна, без да я отменяте. След като направите тази заявка, моля, дайте на финансовия ни екип известно време да я прегледа и обработи. Разбираме важността на навременните плащания и ще направим всичко възможно да ускорим прегледа, след като заявката бъде направена.

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, опитвам се да изтегля, вече имам валидиран акаунт, тегленето беше прието и след 2 дни ми изпратиха това:

file

Технически проблеми и сега отново чакам тегленето да бъде прието и никога повече, чувствам се разочарован от това казино

Автоматичен превод:
Joao26
преди 6 месеца

Здравейте, съжалявам да науча, че имате подобни трудности в казиното. Виждам, че са виновни технически проблеми. Колко време продължава вашата ситуация? Опитахте ли да въведете тегленето си отново? Използвахте ли същия метод на плащане или някакъв друг метод? Мисля, че казиното ще се опита да ви помогне поне с отговора си, както са правили с играчите досега.

Както и да е, уведомете ме, ако повторното теглене също е неуспешно или сте успели да получите парите си.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Вече започнах да правя ново теглене, но е уикендът, ще видя какво ще се случи през седмицата и тогава ще ви уведомя, методите на плащане са добре, искам да тегля с банков превод, защото влязох през банкомат, сега имам да изчакаме да дойде седмицата и да видим. Тази анкета вече беше приета и се върна, но започнах да я изследвам отново, да видим и тогава ще ви дам информация

Автоматичен превод:
Joao26
преди 6 месеца

Виждам! Ще бъдем тук за допълнителни актуализации! 🤞🤞

С късмет няма да отнеме много време да разберем.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

В този момент се връща по този начин, без да може да отмени тегленето, но беше преди и те го отмениха поради технически проблеми, сега просто трябва да изчакаме. file

Автоматичен превод:
1...4 5 6...12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини