ФорумКазинаRollino Casino - обща дискусия

Rollino Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 1 година от frabello40
|
34372 преглеждания 246 отговора |
|
1...3 4 5...13
SakDedes1
преди 1 година

Казиното не работеше вчера, а днес всички пощенски сървъри не работят....


Как трябва да получите потвърждение? ДЯСНО! Няма шанс

Автоматичен превод:
nix1
преди 1 година

Надявам се, че ще ги получим, ако упорстваме... Те не могат да разберат, че по този начин вредят на себе си... не играйте на тях, ако не искат да вложат парите ви в изберете друго казино във вашата страна законно ...

Автоматичен превод:
преди 1 година

За съжаление нищо не се случва...


Mail SERVER DOWN и т.н. Моето лице, това е лошо казино!


Последна информация:


В момента вече се работи по възстановяване на функционалността.


Отказвам се, нищо няма да стане!


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Мисля, че никой не е проверен и че това продължава вече седмици😉

Имам 1k на Acc, но мисля, че никога няма да го пратят.


@ Casino Guru, моля, променете рейтинга на казиното!



Автоматичен превод:
преди 1 година

Можеш ли просто да намалиш и да изчакаш малко?

Разбирам, че сте чакали два дни, така че няма нужда да алармирате целия свят. Всъщност се радвам да видя, че представителят дойде тук и обясни, че е имало НЕПЛАНИРАНА поддръжка.

Например, ние даваме на казиното 14 пълни дни, за да провери играча и да изпрати парите.

Научете тук как оценяваме казината, ако се интересувате: https://casino.guru/our-casino-reviews

Търпението е ключът. 😉



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Виждали ли сте някога казино, което не работи с часове? Няма информация или нещо подобно?

Днес пощенските сървъри не работят и нито един от пощенските адреси не работи.


Тогава разбрах, че се изпълняват следните имейли.


KYC@rollino.casino

support@rollino.casino


На самата страница има имейли, които вече не се изпълняват.

Чатът на живо също не можа да ми помогне!


Ако всичко започне така, може да стане само по-добре (имам предвид това по ирония на съдбата)


Искат безкрайно много документи от мен, които са напълно ненужни и само разтягат цялата работа.


Много те моля Радка!


Автоматичен превод:
nix1
преди 1 година

Да, имам. Нищо толкова необичайно. Просто се успокой и

Напомнете си, че представителят на казиното беше тук вчера, за да ви обясни.

Не се паникьосвайте, технически повреди също могат да спрат целия градски транспорт за няколко часа, но това не означава, че няма да се оправи 🙂


Разбирам, че KYC понякога е доста бъркотия. Но знаете ли какво? От моя опит най-добрата практика е просто да си сътрудничим. Дайте му малко време, ако не можете да преминете проверката в продължение на 14 работни дни, върнете се, за да подадете жалба.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Вашите думи в Божиите уши!


Ще видим колко ще продължи цялата работа...

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Нямам повече търпение, изпратих им всичко по документи и не ме проверяват... закъсняват и не ми отговарят. Преди малко получих имейл с молба да изпратя отново документи от втора карта, която депозирах. Не издържам повече в това казино, помогнете да сложим край на страданието ни. Искахме да се забавляваме в казино rollino, а не да бъдем Голгота

Автоматичен превод:
преди 1 година

Уважаеми играчи,


Наистина разбирам неудобството и загрижеността, които изпитвате в момента. Първо, позволете ми да ви уверя, че всичко е под контрол.


В момента имаме технически проблем с нашия имейл сървър, който за съжаление повлия на процедурата за проверка. Това е причината някои имейл адреси да не работят в момента. Нашият екип работи активно по разрешаването на това и ние искрено се извиняваме за прекъсването. Моля, бъдете сигурни, ние правим всичко по силите си, за да гарантираме, че няма да се сблъскате с повече неудобства.


Благодарим ви за търпението и разбирането.


Автоматичен превод:
Rollino Casino
преди 1 година

Преди малко изпратих повторно документите си, които поискахте преди половин час по имейл сами ... Какъв проблем???? шегуваш ли се??? Ние ви уважаваме като казино и искаме да бъдем ваши играчи, защо най-накрая не затворите идентификацията и оставите тегленето от €300, което направих, да премине? Най-накрая тук и сега дайте край и ни запазете като играчи във вашето казино ...

Автоматичен превод:
Rollino Casino
преди 1 година

Хубаво е, че вече получавате имейли от verification@advabet.com и аз получавам същия имейл ВНОВО И ОТНОВО!


Вече изпратих един и същ имейл с моите документи на този имейл адрес 6 пъти!

Какво се връща, познайте! ЕДНА И СЪЩА ПОЩА ОТНОВО И ОТНОВО!!!


Достатъчно е !


>>>Бъдете сигурни, ние правим всичко по силите си, за да гарантираме, че няма да изпитате повече неудобства.<<<


Какво ще кажете да платите с парите?!?!


@ Радка може би вече лека-полека разбираш какво прави тук казиното...

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

След 15 документа става бавно!

Цялата работа може просто да изиграе лоша шега!


Най-добре е да имаш документи, които ги няма тук в Германия

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хубаво е, че вече получавате имейли от verification@advabet.com и аз получавам същия имейл ВНОВО И ОТНОВО!


Вече изпратих един и същ имейл с моите документи на този имейл адрес 6 пъти!

Какво се връща, познайте! ЕДНА И СЪЩА ПОЩА ОТНОВО И ОТНОВО!!!


Достатъчно е !


>>>Бъдете сигурни, ние правим всичко по силите си, за да гарантираме, че няма да изпитате повече неудобства.<<<


Какво ще кажете да платите с парите?!?!


@ Радка може би вече лека-полека разбираш какво прави тук казиното...

Автоматичен превод:
преди 1 година

Разбирам, че техническите проблеми са непредвидими. Опитайте се да приемете това. Докато представителят на казиното продължава да идва, оставам оптимист.

Това е неприятно преживяване, но хей, просто се случва понякога.

Автоматичен превод:
nix1
преди 1 година

Искат ли ви се да предоставите такива несъществуващи документи? Това би било истинска болка в дяволите...

Сигурен съм, че скоро ще ме информирате, надявам се с добра новина за промяна.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка😉


Писах и нещо за него в кутията, която е отворена.


Изплащане 1

Казиното намали моите €1000 до €93,75 (5x максимално изплащане)

Тогава спечелих малко над €500 с тези €93.


Изплащане 2

Този път го съкратиха отново, защото ми изплатиха бонус парите максимум 5 пъти.

Проблемът е, че имах €93 в РЕАЛНИ ПАРИ и не повече като бонус пари...


Мисля, че правилото 5x е гадно и това казино трябва да получи оценка от 0 звезди.

Сега изплащането е отменено отново и над €400 от €500 са изтрити.


И аз не се сещам за нищо друго по въпроса.


Такова нагло поведение не съм виждал!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
nix1
преди 1 година

хм, звучи наистина тъжно

Надявам се, че можете да измислите нещо. Но за себе си реших, че ако казиното започне да ми замайва главата, тогава спирам да го използвам.

Автоматичен превод:
Russell128
преди 1 година

Стойте далеч от казино като това😉


Последният път, когато видях правило за максимално теглене от 5x или 10x за нормален бонус, беше лесно преди 10 години.

5x и след това само бонус парите могат да бъдат изтеглени е измама, нищо повече и нищо по-малко.



Автоматичен превод:
nix1
преди 1 година

Благодаря, че го спомена. Не бих казал обаче, че казиното е измама. Това би означавало, че няма да получите пари от сайта.

Е, открих „Считаме, че T&C на казиното са предимно справедливи" Очаквам с нетърпение да видя повече подробности за това. Според слуховете, предстои да посочим точната "несправедлива" част от условията в ревюто.

Определено си заслужава усилието, ако питате мен.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

file

Да, това е добре, ако тези раздели са включени в прегледа😉


Всичко е хубаво, че блокираха €1000 от мен и се застъпиха за правилото 5x.

Но фактът, че спечелих с тези пари (истински кеш) и те отмениха изплащането отново е повече от несправедлив.


Дори попитах в чата и те казаха, че всичко е наред, можете да спечелите повече с истинските пари и да ви бъдат изплатени. В този момент вече нямах бонуса.


В условията също няма нищо за това


Ps: Вероятно сега променят условията, но остава същото, че 400 евро бяха изтрити от мен...

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, момчета! Мисля, че просто трябва да си починете и да си починете, това е просто казино и късмет

Автоматичен превод:
1...3 4 5...13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини