ФорумКазинаRollino Casino - обща дискусия

Rollino Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 9 месеца от frabello40
|
14469 преглеждания 228 отговора |
|
12 3 4...12
Добавете пост
SakDedes1
преди 7 месеца

Трудно е да се каже дали едно казино планира да избяга с парите на потребителя или не, няма начин да се предвиди подобно нещо. Ако сте имали баланс там, можете да подадете жалба, ако достатъчно потребители подадат оплаквания за липсващите им баланси, рейтингът на казиното ще падне рязко

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 7 месеца

Поне тогава ще кажеш какво е положението в момента.

Така че ние седим и си мислим, че тези казина ще останат офлайн завинаги и това е.


Все още никой не е отговорил, което е повече от горчиво.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Някои от тези казина от тази група са офлайн


Окси казино

Казино Спинсбро

Казино Cosmicslot

Казино Ролино

Казино Iwild

Казино Snatch

Казино Regals

Flappy казино


Много странно...

Автоматичен превод:
преди 7 месеца


И аз имам същия проблем, свършиха ми 1250e

Автоматичен превод:
vlacicristo1998
преди 7 месеца

За съжаление няма информация какво се случва.


Явно пощенските сървъри също не работят...

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
nix1
преди 7 месеца

Мога да вляза в IWild, за да нямат проблем

Автоматичен превод:
solglantan7
преди 7 месеца

За мен офлайн, както и за всички останали!


VPN и т.н. всичко тествано.


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте скъпи играчи,


В момента правим някои подобрения на основния ни домейн ( www.rollino.co ), за да гарантираме, че всички вие имате най-доброто изживяване. Скоро ще бъде отново онлайн! Засега можете да продължите да имате достъп до акаунтите си на www.rollino.casino .


Благодарим ви за търпението и разбирането. Оценяваме вашето доверие в нас! 😊

Автоматичен превод:
Rollino Casino
преди 7 месеца

Благодаря ви за отговора!🙂

Автоматичен превод:
Rollino Casino
преди 7 месеца

Благодаря, че се свързахте с мен...Първо си помислих, че сте изчезнали...Сега можете най-накрая, най-накрая, най-накрая да завършите процеса на идентификация и да ми изпратите €300, които изтеглих, за да мога и аз да ви се доверя и да продължа да играя във вашата компания и разбира се да ви запозная с другите ми приятели или ще продължите така??? Благодаря много...чакам моята Голгота да приключи.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Току-що поисках теглене 🙂


Acc беше veri чрез сайта и изпратих доказателство за плащане на KYC.

Интересно ми е колко време ще отнеме всичко това.


Автоматичен превод:
Rollino Casino
преди 7 месеца

И накрая, много ви моля още веднъж да видите документите ми и да ги приемете.... Обработете моето теглене на €300. Искам да направиш същото с мен на доверие. ...моля ви....много е болезнено това, което преживявам във вашето казино....Надявам се думите ми да бъдат чути

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Момче момче какво им става!!!


НИЩО не се е случило досега, освен да пратя куп документи!

Е, опитах се да изпратя всичко на kyc@rollino.co.


Върна се следното:

Това съобщение е създадено автоматично от софтуер за доставка на поща.


Съобщение, което сте изпратили, не може да бъде доставено до един или повече от

неговите получатели. Това е постоянна грешка.


Следният адрес е неуспешен:


KYC@rollino.co:

несъществуващ домейн


Следният адрес е неуспешен:


support@rollino.co:

несъществуващ домейн


Значи не мога да си изпратя документите никъде!



Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Дори вече не знам какво да кажа за това!


В момента се извършват краткотрайни технически дейности. Очакваме работата да приключи в близко бъдеще.

Извиняваме се за причиненото неудобство.


2 дни САМО проблеми!



Най-доброто предстои!


Това е отговорът на проблемите, които съществуват вече 2 дни:


Веднага щом грешката бъде коригирана, ще ви уведомим по имейл. Ще се опитаме да го поправим в близко бъдеще.

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
nix1
преди 7 месеца

Сега ми казват, че финансовият отдел ще прегледа документите ми и ще ми изпрати съобщение отново... Лъжци... те се подиграват с нас... Можете ли да направите нещо по въпроса? как ще си решим проблемите???

Автоматичен превод:
Rollino Casino
преди 7 месеца

Всичко това шега ли е?


Да започваме!


Имате казино Кюрасао, т.е. разширената Veri СИГУРНО не иска да ИМА Кюрасао, това е ваше решение! т.е. просто го правите така, че играчите да загубят всичко!

ВИЕ НЕ ПРИТЕЖАВАТЕ MGA КАЗИНО!


Вчера вашето казино не работеше за ЧАСОВЕ без никаква информация!

Днес всичките ви имейл адреси не работят! Отговорът на това от чата на живо побеждава всичко!! (виж по-горе)


Как си представяте това? Вашите доставчици на плащания ще спрат ли да работят утре?

Автоматичен превод:
SakDedes1
преди 7 месеца

Мисля, че никой не е проверен и че това продължава вече седмици😉

Имам 1k на Acc, но мисля, че никога няма да го пратят.


@ Casino Guru, моля, променете рейтинга на казиното!



Автоматичен превод:
преди 7 месеца


платиха ми парите, всичко е наред

Автоматичен превод:
vlacicristo1998
преди 7 месеца

Аха и чакаме 2 дни просто имаме проблеми и сега ти идваш те са платили нещо?

Автоматичен превод:
vlacicristo1998
преди 7 месеца

От кой ден поискахте теглене? ...Можете да снимате ... Гърция - Сърбия братя ... Косово е Сърбия

Автоматичен превод:
12 3 4...12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини