ФорумКазинаRollino Casino - обща дискусия

Rollino Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 9 месеца от frabello40
|
14488 преглеждания 228 отговора |
|
1 2 3...12
Добавете пост
enfsandra70
преди 8 месеца

И на мен ми се случи, искам да те посъветвам да напуснем казиното, защото те са направени да ни вземат парите и да ни поставят на дъното на кладенеца... Отивам на лечение за тази зависимост, почти губя и семейството си . Нека стоим далеч от Casino Amigos, ако искаме да си върнем живота!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

И на мен ми се случи, искам да те посъветвам да напуснем казиното, защото те са направени да ни вземат парите и да ни поставят на дъното на кладенеца... Отивам на лечение за тази зависимост, почти губя и семейството си . Нека стоим далеч от Casino Amigos, ако искаме да си върнем живота!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Успяхте да изтеглите средствата.... Съгласен съм с вас за потъването на казиното и е наистина сложно

Автоматичен превод:
frabello40
преди 8 месеца

Човече, просто не съм спрял с казината, защото по някакъв начин ми помага, печеля повече, отколкото губя, за съжаление всяка зависимост ще унищожи живота ти! Но махнете се от него възможно най-скоро, когато сте доминирани, това го няма!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Моля, бъдете сигурни, че в момента преглеждаме подробностите и работим в тясно сътрудничество с нашия финансов екип, за да разберем напълно обстоятелствата. Веднага щом получим актуализации, ще ви уведомим незабавно тук.

Ако междувременно имате допълнителни въпроси или притеснения, моля, не се колебайте да се свържете с нас.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравей,

Бихте ли могли да актуализирате малко тази тема? Изглежда, че и други играчи са загрижени и можем да използваме вашето прозрение.

Благодаря ви предварително.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Възможно ли е да са подобрили начина на плащане.... досега съм изтеглил средствата, все още не са паднали....Направих депозита чрез нормален пикс, падна точно....Изтеглих го по същия начин, по който го депозирах... За попада в същия акаунт чрез pix.... Одобрен документ Искам да го видя работещ

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте.

От кога е одобрено тегленето ви, моля? 🤔

Някаква актуализация от казиното относно вашето плащане?

Последното нещо, казано тук във форума, е информация отпреди седмица, но подробностите са неясни.

Бих опитал поддръжката, кажете ни как е минало.


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Лека нощ! Досега съм поискал тегленето, но досега не е кацнал на моя pix, какво трябва да направя, за да го получа, защото искам парите в сметката си, но засега нищо 🤷🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ Надявам се всичко върви добре и парите идват на нищо.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здрасти!

Бихте ли предоставили повече подробности, особено някои дати, свързани с тегленето, моля?

Ние, например, даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с проверката и изплащането. Затова питам да науча повече.

Уведомете ни, моля.


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

И на мен ми се случи, искам да те посъветвам да напуснем казиното, защото те са направени да ни вземат парите и да ни поставят на дъното на кладенеца... Отивам на лечение за тази зависимост, почти губя и семейството си . Нека стоим далеч от Casino Amigos, ако искаме да си върнем живота!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Просто не знам как това е свързано с Casino Amigos, но съжалявам за вашето психическо състояние. Бъдете силни, избягвайте да играете!

В случай, че имате нужда от поддръжка, обърнете внимание на тази страница:

https://casinoguru-pt.com/problemas-com-o-jogo

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Бих искал да оставя тук какво преживявам с казино Rollino. Спечелих 100 завъртания при регистрация, слот Book of Books, 22.08.2023 г. 04:36:56 ID 1707160967. Където спечелих $78,00 реала. Продължих да играя и имах късмета да получа 2 пъти X10 на Pragmatic слотове file Превъртането беше над $3,200.00. Успях да изпълня превъртането и все още имах $1369,00, но автоматично, когато изпълних превъртането, падна на $630,00. Разрешеното теглене е $500,00, така че исках да тествам дали казиното е платило и реших да изтегля тази сума. Въпреки това сайтът ме помоли да проверя документите, аз следвах процедурата. Тогава получих в имейла си, file този стандартизиран имейл. Изпратих исканите документи и за моя изненада днес, 28/08, получих този имейл с молба за документи отново. Без никаква допълнителна информация го изпратих отново. Още не съм отворила жалба, защото прочетох в поста, че трябва да чакате 14 дни, мисля, че е много, но това е ок. Изпълних всички изисквания, но сайтът оставя какво да се желае, защото според моите разбирания те забавят, ще изчакам 14-те дни и ще пусна жалба. Имам снимки на всичко, ако трябва. Не, не мога да не спомена, че RTP на сайта е справедлив. Поздрави на всички!

Имейл на моя уебсайт Rollino: rezendepaulo13@yahoo.com

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Здравей Радка,

Доколкото разбираме, има повече оплаквания от играчи, които бихме искали да разгледаме. За да направим това, са ни необходими имейл адресите, свързани с тези оплаквания. Какъв е най-добрият начин да го направите? Играчите могат също така да се свържат директно с отдела за поддръжка на клиенти и ние можем да продължим съответно – каквото е по-удобно.

Що се отнася до темата, тъй като беше решена, ако можете любезно да посочите какви конкретни прозрения ви интересуват, това значително ще ни помогне да съберем най-подходящата информация за конкретния случай.

Благодаря ви много за вниманието и помощта по този въпрос.

Автоматичен превод:
enfsandra70
преди 8 месеца

не се притеснявайте, те плащат, това е надежден сайт

Автоматичен превод:
Lopesrez
преди 8 месеца

След тази публикация получих нов имейл от казиното, само че този път те искат всички документи във формат на скрийншот, трудно ми е да ги изпратя в този формат, без да направя снимка, друга подробност, те поискаха екранна снимка на CFP или имейл, директно от APP Bank. Само за запис на моя анализ, документи, изпратени до казиното, всички с яснота и данни, необходими за анализ, но разказите, които трябва да бъдат анализирани, всъщност са средство за неплащане на тегленето. Казвам това, защото дори и банка, когато отпуска кредит, не иска документи по този начин.

Моят имейл на уебсайта на Rollino: rezendepaulo13@yahoo.com

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравей Радка,

Доколкото разбираме, има повече оплаквания от играчи, които бихме искали да разгледаме. За да направим това, са ни необходими имейл адресите, свързани с тези оплаквания. Какъв е най-добрият начин да го направите? Играчите могат също така да се свържат директно с отдела за поддръжка на клиенти и ние можем да продължим съответно – каквото е по-удобно.

Що се отнася до темата, тъй като беше решена, ако можете любезно да посочите какви конкретни прозрения ви интересуват, това значително ще ни помогне да съберем най-подходящата информация за конкретния случай.

Благодаря ви много за вниманието и помощта по този въпрос.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравей.

Според нашите правила не можем да споделяме имейл данни с никой друг.

https://casino.guru/terms-and-conditions

„Ние не споделяме, не даваме под наем или продаваме лична информация за нашите потребители на други хора или компании."

"3.12. Ние нямаме разрешение от потребителите да споделяме тяхната лична информация, включително техния имейл адрес, с уебсайтовете на казината, които са прегледали или оценили на нашия уебсайт. Следователно не можем да споделим тази информация с казиното, за да помогнем за идентифицирането Потребителят, който е изпратил рецензия на нашия уебсайт. Ако дадено казино желае да идентифицира Потребителя или да комуникира с него, представители на казиното могат директно да отговорят на рецензията на Потребителя."

Важи и за форума - огледайте се потребителите са тук дори в тази тема.

Това е отворен форум и можете да се обръщате директно към играчите. Това е най-добрият подход, ако мога да те посъветвам.


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Добър ден на всички,

Актуализиране на публикацията, след 8 дни, за да получа моето теглене в казино Rollino, те платиха днес, 01.09.2023 г. Това е спокоен сайт по отношение на RTP, много ми хареса сайта, единственото нещо, което не ми хареса беше времето за теглене, защото вярвам, че в днешно време с технологията, която имаме, проверката може да бъде по-бърза.

Но тук оставям оценка 8, само заради забавянето на тегленето, но най-важното беше честност.

Автоматичен превод:
Lopesrez
преди 8 месеца

Приятен ден и на теб!

И благодаря за прегледа! Сигурен съм, че много играчи биха се съгласили, че KYC процесът е най-често срещаният източник на усложнения или неприятни чувства. Затова оценявам вашата щедрост и положителен подход.

Ако някога попаднете на интересни преживявания, ние ще сме тук.

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Добър вечер на всички ... Играх в казиното, имах печалба от €500 и не мога. Да тегли, защото трябва проверка... До тук добре. Проблемът възниква в личната карта, която в моята страна ще бъде подновена следващия месец. Нямам паспорт и не ми приемат дипломата. Не знам какво да правя ... Имах невероятно красиво изживяване, но за съжаление беше съсипано за мен ...

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Спечели общо €980 и казиното излиза офлайн...


WTF!


Цялата работа е шега, нали? Искам да кажа, че ако е работа по поддръжката, тогава тя се извършва в средата на деня?!


Няма имейл, няма информация, просто нищо!


@Rollino Casino това лоша шега ли е?

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
nix1
преди 7 месеца

Добър вечер ...Същото се случва и с мен в Гърция... просто нищо ...WTF...??? Спечелих 300€ Направих теглене Направих идентификация на сметка те ми изпратиха имейл Изпратих всичко, което ме попитаха отново и те все още не ми отговарят и сега виждам, че дори няма уебсайт... По дяволите, няма нищо по-лошо от това, което преживяваме!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Без поддръжка!


Измамниците избягаха с парите!!!

@Casino Guru! Техните казина са ОФЛАЙН и тъй като никой не се свързва, можете да си представите какво се случва!


Моля, публикувайте предупреждение, че се случва нещо нередно!

Автоматичен превод:
nix1
преди 7 месеца

Kazino Guru трябваше да ни защитиш... И в Германия, и в моята страна се случва същото... Ние спечелихме пари и те направиха крила... Депозирахме пари, заложихме и сега те изчезнаха... Каква е твоята роля като гуру тук, как ще разрешите този проблем?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Без поддръжка!


Измамниците избягаха с парите!!!

@Casino Guru! Техните казина са ОФЛАЙН и тъй като никой не се свързва, можете да си представите какво се случва!


Моля, публикувайте предупреждение, че се случва нещо нередно!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Имат прекъсване или са избягали, не съм сигурен кой от двата случая е, да се надяваме, че е първият. Другото им казино (palmslots) все още е онлайн

Автоматичен превод:
1 2 3...12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини