Уважаеми Jose1978,
Съжаляваме за причинените неудобства и разбираме, че процесът на теглене може да е по-дълъг от очакваното.
Нашият екип би искал да ви уведоми, че всички финансови процедури се преразглеждат своевременно. Следователно анулирането на вашата заявка за теглене може да доведе до отлагане на изплащането ви.
Моля, имайте предвид, че предишни заявки са били отменени от вас, което е повлияло на процеса на оттегляне.
Освен това ви молим да обърнете внимание на работния график на финансовия ни отдел, който е определен от понеделник до петък.
След детайлна проверка нашият екип забеляза, че днес вече сте получили писмото със следващия си график, който ще бъде изпълнен утре. Финансовият отдел ще ви уведоми за всяко изплащане по имейл.
Благодарим ви за разбирането,
Представител на казино Rolling Slots.
Dear Jose1978,
We are sorry in case there were any inconveniences caused, and we understand that the withdrawal process might be longer than expected.
Our team would like to notify you that all financial procedures are reviewed in due course. Therefore, cancellation of your withdrawal request can lead to your payout to be postponed.
Please note, that previous requests have been cancelled by you, thus influenced it withdrawal process.
Furthermore, we kindly ask you to pay attention to our Financial Department work schedule, that is set from Monday till Friday.
After a detailed check, our team has noticed that today, you have already received the letter with your next schedule that will be executed tomorrow. Financial Department will notify you about every payout by email.
Thank you for your understanding,
Rolling Slots Casino Representative.
Автоматичен превод: