ФорумКазинаRolling Slots Casino - обща дискусия

Rolling Slots Casino - обща дискусия (страница 9)

преди 2 години от quett18
|
26445 преглеждания 186 отговора |
|
1...8 9 10
Добавете пост
Jose1978
преди 1 месец

хей Виждам, че вече сте подали жалба тук .

Ник ви обясни, че не можем да се намесим преди изтичането на 14-дневния срок, така че се надяваме, че дотогава ще получите парите си. Особено ако акаунтът ви вече е верифициран там.

Случайно имате ли актуализации за нас?

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Моят акаунт вече е потвърден, защото вече получих теглене, но все още нищо ново, просто изчакайте или ще загубя парите.

Автоматичен превод:
Jose1978
преди 1 месец

Уважаеми Jose1978,


Съжаляваме за причинените неудобства и разбираме, че процесът на теглене може да е по-дълъг от очакваното.


Нашият екип би искал да ви уведоми, че всички финансови процедури се преразглеждат своевременно. Следователно анулирането на вашата заявка за теглене може да доведе до отлагане на изплащането ви.


Моля, имайте предвид, че предишни заявки са били отменени от вас, което е повлияло на процеса на оттегляне.


Освен това ви молим да обърнете внимание на работния график на финансовия ни отдел, който е определен от понеделник до петък.


След детайлна проверка нашият екип забеляза, че днес вече сте получили писмото със следващия си график, който ще бъде изпълнен утре. Финансовият отдел ще ви уведоми за всяко изплащане по имейл.


Благодарим ви за разбирането,

Представител на казино Rolling Slots.

Автоматичен превод:
Rolling Slots Casino
преди 1 месец

Благодаря ви много, представител на Rolling Slots Casino, за обяснението на ситуацията тук.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Моят акаунт вече е потвърден, защото вече получих теглене, но все още нищо ново, просто изчакайте или ще загубя парите.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Моля, прочетете отговора на представителя на Rolling Slots Casino до вас и ни уведомете, когато имате актуализации за нас.

Надяваме се, че скоро ще получите оттеглянето си.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Проблемът е разрешен. благодаря

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Казиното е много бавно с тегления, някои отнемат много време Имам някои от 8-ия или 6-ия работен ден и имам друг от 12-ия, този от 8-ми дори още не съм го виждал и отговорът винаги е един и същ Казиното има своя правила

Автоматичен превод:
Jose1978
преди 1 месец

Уважаеми Jose1978,

Благодаря ви за обратната връзка.

Разбираме, че чакането на тегления може да бъде разочароващо и се извиняваме за причиненото неудобство. Моля, имайте предвид, че анулирането на тегления може да повлияе на времето за обработка, така че е важно да избягвате подобни ситуации, когато е възможно.

Ако имате конкретни въпроси относно датите на вашите тегления, винаги можете да се свържете директно с нашия финансов отдел за по-подробна информация. Ние ще направим всичко възможно да ви помогнем възможно най-бързо!

Благодарим ви за разбирането и търпението.


С уважение,

Представител на казино Rolling Slots.


Автоматичен превод:
Rolling Slots Casino
преди 1 месец

file ето отговора на въпроса за датите на моите тегления на 8 и 12 т.е. няма дати, няма отговори, трябва да е компютър с автоматични отговори.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Ами някак си не разбирам защо това казино има толкова висок ранг. Депозирах и играх без бонус и спечелих. Сега искам да изтегля парите и трябва да се верифицирам, което е нормално. Аз го направих. Подадох исканите документи и получих зелена отметка отдолу, която казва, че тази част от проверката е приключила успешно. Въпреки това, за да завършите целия процес, все още трябва да качите доказателство за плащане. Направих това също, използвайки същия метод, който използвах за депозиране, разбира се, но сега просто не е обработен от дни. Винаги получавате едни и същи съобщения, които се копират и поставят. Много съмнително. Трудно е да се види, че намерението зад това е да заложите парите, които сте спечелили, което определено не е удобно за играчите. Фактът, че можете да завършите процеса на проверка само ако поискате теглене, казва всичко. Докато депозираш, те не искат да знаят кой си. Дори нямате възможност да се верифицирате предварително, само когато искате да изтеглите и след това отнема дни, за да се случи. Чакам повече от седмица, докато бъда потвърден и тегленето ми може да бъде обработено, така че моля за вашата помощ, скъпи екип на Casino Guru.

Автоматичен превод:
Sinoo89
преди 2 седмици

Уважаеми Sinoo89,

Съжаляваме за причиненото неудобство и разбираме, че процесът на теглене може да е по-дълъг от очакваното.

По отношение на Вашето запитване за теглене, моля, имайте предвид, че нашата система за теглене работи на опашка.

След като подадете заявка за теглене, тя влиза в опашката и ще бъде обработена на свой ред.

Любезно напомняне, че многократното анулиране и повторно заявяване на тегления ще забави изплащането ви, тъй като засяга опашката.

Не на последно място, моля, уверете се, че сте предоставили допълнително поисканите документи от нашия екип за KYC в последния им имейл от 22 октомври 2024 г.

Благодаря ви много за съдействието и търпението.


С уважение,

Представител на казино Rolling Slots.

Автоматичен превод:
Rolling Slots Casino
преди 2 седмици

Така че преди всичко бих искал да кажа, че не съм анулирал плащането и да, прочетох имейла от вас и ви изпратих исканите документи, които се считаха за приети до днес, но внезапно бяха отхвърлени днес, след като написах това публикувайте тук filefile Но е много, много странно, че това се случи точно в момента, в който ми отговорихте тук. Изпратих ти всичко, което поиска. Първо го приеха, сега искат още документи. Честно казано, никога досега не съм преживявал нещо подобно и го намирам за невъзможно. Опитах се да комуникирам с вас в чат и да го изясня, но многократно бях отхвърлян и не ми беше оказана помощ, въпреки че не бях направил нищо лошо. Това са документи, които винаги съм използвал досега в други казина, за да проверя себе си, каквото работи без проблем, но те не искат да изплатят, поради което всеки път измислят нещо различно. Много, много нахален.

Автоматичен превод:
Sinoo89
преди 2 седмици

Уважаеми Sinoo89,

Благодаря ви за прегледа. Разбираме как се чувствате и искрено се извиняваме за неудобството, което сте изпитали.

Бихме искали да обясним, че от съображения за сигурност и в съответствие с нашата политика за управление на акаунти в Rolling Slots можем да поискаме допълнителни документи по всяко време, за да потвърдим самоличността на собственика на акаунта (раздел 3.1). Това се прави, за да защитим вашите интереси и да гарантираме безопасността.

Ако имате допълнителни въпроси относно финансовите процеси и процесите на проверка, моля, свържете се с нашия финансов отдел на адрес . Моля, обърнете внимание, че отделът KYC работи от 9:00 до 18:00 GMT+2 в работни дни и времето за отговор може да варира в зависимост от текущото натоварване на отдела.

Благодаря ви за разбирането. Оценяваме вашето търпение и се надяваме да разрешим тази ситуация бързо.

най-добри пожелания,

Екип на Rolling Slots.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Моля, забравете за тези казина - всяко усилие, което полагат, е безсмислено. Те продължават да намират нещо ново, само за да могат да забавят изплащането.


Най-добрият тип според мен - когато се регистрирате в казино, веднага верифицирате акаунта си с всички данни, от които иначе винаги се нуждаете. Дори не можете да погледнете толкова бързо, докато акаунтът не бъде потвърден

Автоматичен превод:
Rolling Slots Casino
преди 2 седмици

Затова казвам, че това е шега. Те не искат това, за да гарантират някакъв вид сигурност, те просто искат да избегнат плащането. И не идвайте при мен с правила и условия, които вие самите не спазвате. Така пише например. Проверката на акаунта може да отнеме до 72 часа от получаването на необходимите документи. Не го обработваха 8 дни. Едва след като писах тук, те отказаха документите, които всъщност бяха приели преди това. Така че трябва ли сега да приема, че когато става въпрос за изплащане, ще ми искат нови документи всеки път? Вашето казино не търси решение. Всеки, който го затруднява толкова много, не може да бъде приятелски настроен към играча. Също така не искам да пиша повече на вашите отдели, където непрекъснато получавам същите глупави съобщения, защото знам със сигурност, че не съм направил нищо лошо и документите ми са валидни. Затова ви моля да погледнете отново въпроса и да го изясните.

Автоматичен превод:
Sinoo89
преди 2 седмици

здравейте

За да извършите проверката си и да платите тегленето, винаги е най-добре да сътрудничите напълно на казиното. В противен случай наистина може да се случи, че няма да могат да ви платят парите.

И така, възможно ли е да се свържете с отдела, който предложиха тук в темата, и да изпратите всички необходими документи? Уверете се, че са в правилния формат и с добро качество, за да могат да бъдат приети.

Бихте ли могли да направите това, така че се надяваме скоро да можете да получите плащането си дори без нашата намеса?

Ние обаче ще бъдем тук, ако имате нужда от нас, разбира се.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 седмици

Скъпа Роми, това не е първият път, когато се верифицирам в казино. Правил съм го много пъти. Аз също се опитах да си сътруднича с тях, но Rolling Slots не ми помогна. Не ви ли е странно, че изпратените до мен документи първо се приемат и след това отново се отхвърлят? Все още имам целия процес като екранни снимки, които мога да ви изпратя. Включих и някои тук, където можете ясно да видите, че казиното първо е приело документите, но след това отново ги е отхвърлило. Зад това се крие злонамерен умисъл. Не само изпратих на това казино един документ с доказателство за адрес, но и няколко, те първо го приеха и след това отново го отхвърлиха.

Автоматичен превод:
Sinoo89
преди 2 седмици

Уважаеми Sinoo89,

Благодарим ви, че се свързахте с нас и приемете нашите искрени извинения за неудобството, което може да сте изпитали с процеса на теглене. Ние напълно разбираме, че всяко забавяне може да бъде разочароващо.

Нашият финансов отдел се свърза за първи път на 22 октомври 2024 г., за да ви помогне с проверката на вашия акаунт. Тъй като все още не сме получили необходимите документи, те любезно се свързаха отново днес, 2024-10-31, за да ви помогнат да завършите процеса.

Моля, вижте най-новия имейл от нашия финансов отдел и прегледайте описаните стъпки. Препоръчваме ви да обърнете специално внимание на маркираните инструкции, като се уверите, че и четирите ъгъла на всеки документ са видими.

Благодарим ви за търпението и разбирането. Ние наистина ценим вашата лоялност и се ангажираме да направим изживяването ви с нас възможно най-безпроблемно и приятно.

най-добри пожелания,

Екип на Rolling Slots.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Забравете за такова казино - това казино е позор за всяко казино, което наистина се опитва да работи правилно


Автоматичен превод:
paclmaya
преди 2 седмици

Скъпа Паклмая,

Благодарим ви, че споделихте мислите си с нас. Наистина съжаляваме да научим, че сте имали разочароващо преживяване, тъй като осигуряването на положителна и приятна среда за нашите играчи е наш основен приоритет.

Ние ценим всички отзиви, тъй като те ни помагат да подобрим нашата услуга и да се справим с всички проблеми, които може да сте срещнали. Моля, не се колебайте да споделите всякакви конкретни притеснения и ние ще направим всичко възможно, за да ги разрешим. Вашето удовлетворение и доверие означават много за нас и ние сме тук, за да гарантираме, че изживяването ви е възможно най-доброто.

Благодарим ви, че ни дадохте шанса да поправим нещата.

най-добри пожелания,

Екип на Rolling Slots.

Автоматичен превод:
1...8 9 10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини