ФорумКазинаRolling Slots Casino - обща дискусия

Rolling Slots Casino - обща дискусия (страница 10)

преди 2 години от quett18
|
26938 преглеждания 186 отговора |
|
1...9 10
Rolling Slots Casino
преди 3 седмици

Затова ви изпратих отново различно доказателство за адрес като PDF, въпреки че ми изпратихте същия имейл, системата ви го прие. Надявам се този път да се получи.

Автоматичен превод:
Sinoo89
преди 3 седмици

Уважаеми Sinoo89,

Благодарим ви, че изпратихте актуализираното доказателство за адрес! Нашият екип ще го прегледа възможно най-скоро в рамките на работното си време — от понеделник до петък, от 9 до 18 ч. (GMT +2).

Ще ви държим в течение за всички актуализации по пътя и оценяваме търпението и съдействието ви!

Благодарим ви още веднъж, че работихте с нас, за да завършим тази стъпка, и моля, не се колебайте да се свържете с нас, ако имате въпроси.

Сърдечни поздрави,

Екип на Rolling Slots.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Скъпа Роми, това не е първият път, когато се верифицирам в казино. Правил съм го много пъти. Аз също се опитах да си сътруднича с тях, но Rolling Slots не ми помогна. Не ви ли е странно, че изпратените до мен документи първо се приемат и след това отново се отхвърлят? Все още имам целия процес като екранни снимки, които мога да ви изпратя. Включих и някои тук, където можете ясно да видите, че казиното първо е приело документите, но след това отново ги е отхвърлило. Зад това се крие злонамерен умисъл. Не само изпратих на това казино един документ с доказателство за адрес, но и няколко, те първо го приеха и след това отново го отхвърлиха.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

здравейте

Струва ми се, че представителят на казиното се опитва да ви помогне, което не е толкова често, колкото си мислите. Естествено, ние не знаем защо документите са одобрени и след това отказани; все пак, благодарение на вас, може би ще получим някои прозрения.

Надяваме се, че KYC скоро ще приключи! Бихте ли ни информирали в понеделник следобед?

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 седмици

здравей

Да, разбира се, веднага щом разбера повече, ще ви уведомя.

Автоматичен превод:
Sinoo89
преди 2 седмици

Ще чакаме тук.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 седмици

Здравейте, доколкото разбрах, сметката ми е потвърдена и според казиното тегленето ми е планирано за 05.11. Ще ви държа в течение

Автоматичен превод:
Sinoo89
преди 2 седмици

Надяваме се, че тогава ще направят както обещаха.🤞

Между другото, кой метод на плащане използвахте?

Автоматичен превод:
1...9 10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини