Скъпа Паклмая,
Благодаря ви за обратната връзка. Разбираме притесненията ви и съжаляваме, че сте имали това преживяване.
Нашият екип иска да ви увери, че винаги се стремим да обработваме банкови преводи възможно най-бързо. В редки случаи, особено по време на празнични периоди, може да възникнат забавяния поради времената за банкова обработка, които за съжаление са извън нашия контрол.
За съжаление, въз основа на предоставената информация, не успяхме да намерим вашия акаунт в нашата система. За да ви помогнем допълнително и да разрешим вашия случай, можете ли да ни предоставите следните подробности:
Вашето потребителско име или ID на акаунта.
Имейл адресът, свързан с вашия акаунт.
Приблизителната дата и сума на теглене.
Ние високо ценим вашето търпение и ще направим всичко възможно, за да разрешим проблема ви възможно най-бързо.
С уважение,
Екип на Rolling Slots.
Dear Paclmaya,
Thank you for your feedback. We understand your concerns and regret that you’ve had this experience.
Our team want to assure you that we always strive to process bank transfers as quickly as possible. In rare cases, especially during holiday periods, delays may occur due to bank processing times, which are unfortunately beyond our control.
Unfortunately, based on the provided information, we were unable to locate your account in our system. To assist you further and resolve your case, could you please provide us with the following details:
Your username or account ID.
The email address linked to your account.
The approximate date and amount of the withdrawal.
We greatly appreciate your patience and will do everything we can to resolve your issue as quickly as possible.
Kind Regards,
Rolling Slots Team.
Автоматичен превод: