преди 7 месеца
Добре, какво ще стане сега? Трябва някак си да взема парите.
OK, so what happens now? I have to get the money somehow.
Ok gut wie geht's dann jetzt weiter? Irgendwie muss ich ja zu dem Geld kommen.
0
Добре, какво ще стане сега? Трябва някак си да взема парите.
OK, so what happens now? I have to get the money somehow.
Ok gut wie geht's dann jetzt weiter? Irgendwie muss ich ja zu dem Geld kommen.
Уважаеми cjainter87,
Бихме искали да ви информираме, че затрудненията с плащането, които сте изпитали, не са на наша страна.
Ето защо нашият екип силно препоръчва да се свържете директно с метода на плащане по имейл info@paysafecard.com за допълнителна помощ относно лимитите ви за получаване на плащания.
Ако имате въпроси или притеснения, можете да се свържете с нашия специализиран екип за поддръжка.
Оценяваме вашето разбиране по този въпрос.
Поздрави,
Представител на казино Rolling Slots.
Dear cjainter87,
We would like to inform that, the difficulties with payment you have experienced are not on our side.
Therefore, our team highly recommends contacting the payment method directly via email info@paysafecard.com for further assistance regarding your limits of receiving payments.
If you have any questions or concerns, feel free to contact our dedicated support team.
We appreciate your understanding with this matter.
Kind regards,
Rolling Slots Casino Representative.
Получих отговор от paysafe. Каза само, че данните за плащане за сметката в paysafe не съвпадат и че трябва да въведа отново данните. Ще прикача имейла и също ще пиша на вашия екип за поддръжка.
I received a reply from paysafe. It just said that the payment details for the paysafe account do not match and that I should please re-enter the details. I will attach the email and will also write to your support team.
Ich habe antwort erhalten von paysafe. Nur würde geschrieben das die auszahlungsdaten com paysafe Konto nicht übereinstimmen und ich soll bitte die Daten bei euch neu eintragen. Werde die email mitanhängen werde ihren support team auch schreiben.
Здравей cjainter87,
Благодарим ви, че ни информирахте по този въпрос.
Ще изчакаме вашия имейл и ще се погрижим да го препратим до нашия финансов отдел за по-нататъшно разглеждане на този случай.
Оценяваме вашето сътрудничество и търпение през това време.
Поздрави,
Представител на казино Rolling Slots
Hello cjainter87,
Thank you for informing us regarding this matter.
We will wait for your email, and will make sure to forward it to our financial department for reviewing this case further.
We appreciate your cooperation and patience throughout this time.
Kind regards,
Rolling Slots Casino Representative
Поздравления за поправянето на слотове за 230+ завъртания при 3x шанс на ножовка да ни изплакне! И други слотове за този въпрос! Това, което вашата компания или шеф не осъзнават, е, че няма да получавате постоянни клиенти. Аз например няма да се върна, след като загубих 600$ на нелеп rtp! Кажете на шефа си, че е успял! 😁
Congratulations on fixing slots to go for for 230+ spins on 3x chance on hacksaw to rinse us! And other slots for that matter! What your company or boss fails to realize is you wont be getting repeat customers. I for one will not come back after losing 600$ on ridiculous rtp! Tell your boss he/she made it! 😁
Уважаеми belloelton249,
Благодарим Ви за обратната връзка.
Искаме да Ви уверим, че работим само със законни и реномирани доставчици. Ние нямаме никакво влияние върху резултатите от игрите, включително печалби или загуби, тъй като те се определят от генераторите на случайни числа (RNG) на доставчиците на игри, за да се гарантира честност и съответствие с регулаторните стандарти.
Също така искаме да ви напомним да играете отговорно и да използвате само средства, които сте готови да загубите. Ако не сте имали късмет с един доставчик или в една игра, моля, не забравяйте, че ние предлагаме повече от 3000 игри от различни доставчици. Може да намерите по-добро изживяване с друга игра или доставчик.
Ако имате някакви притеснения или се нуждаете от допълнителна помощ, моля, не се колебайте да се свържете с нашия екип за поддръжка.
Поздрави,
Представител на казино Rolling Slots
Dear belloelton249,
Thank you for your feedback.
We want to assure you that we only work with legal and reputable providers. We do not have any influence over the outcomes of games, including wins or losses, as these are determined by the game providers' random number generators (RNG) to ensure fairness and compliance with regulatory standards.
We also want to remind you to play responsibly and only use funds that you are prepared to lose. If you were unlucky with one provider or in one game, please remember that we offer more than 3,000 games across various providers. You might find a better experience with a different game or provider.
If you have any concerns or need further assistance, please don't hesitate to reach out to our support team.
Kind regards,
Rolling Slots Casino Representative
Да, да, знам линията на партията; играя слотове всеки ден, за да знам какво е и какво не е късметът; въпреки това това е вашата загуба: ще загубите постоянни клиенти; GL!
Yea yea, i know the party line; i play slots daily so I know what luck is and isnt; nevertheless, its your loss: you will lose repeat customers; GL!
Уважаеми belloelton249,
Благодаря, че се върна при нас. Разбираме разочарованието ви и оценяваме отзивите ви. Наистина искаме да си прекарате страхотно тук.
Имаме много различни игри и доставчици, така че може би да опитате нещо друго може да бъде по-приятно за вас. Винаги се стремим да се подобряваме, така че вашият принос е изключително ценен.
Ако някога имате още мисли или имате нужда от помощ за нещо, просто ни уведомете. Благодаря отново за отзивите ви.
Поздрави,
Представител на казино Rolling Slots
Dear belloelton249,
Thanks for getting back to us. We understand your frustration and appreciate your feedback. We really want you to have a great time here.
We have a ton of different games and providers, so maybe trying something else could be more enjoyable for you. We're always looking to improve, so your input is super valuable.
If you ever have more thoughts or need help with anything, just let us know. Thanks again for your feedback.
Kind regards,
Rolling Slots Casino Representative
Здравейте. До момента не съм получил отговор от поддръжката. Вижте какво намерих. И там казиното работеше ли законно? Нямаш право да работиш в Германия и ти го знаеш много добре. С Най-Добри Пожелания
Hello. To date, I have not received any response from support. See what I found. Was the casino operating legally there too? You are not allowed to operate in Germany and you know that very well. Best regards
Hallo. Bis heute habe ich keine Antwort vom Support erhalten. Sehen Sie, was ich gefunden habe. Dort war das Casino auch legal tätig? In Deutschland dürfen Sie Ihre Tätigkeit nicht ausüben und das wissen Sie gut. Mit freundlichen Grüßen
Чудя се как казино Rollingslots ще излезе от тази ситуация. В условията си те пишат, че работят законно и имат всички необходими лицензи за дейността си. Това писмо обаче казва друго. С нетърпение очаквам бърз отговор. С Най-Добри Пожелания
I wonder how Rollingslots casino will get out of this situation. In their terms and conditions they write that they operate legally and have all the necessary licenses for their activities. However, this letter says otherwise. I am eagerly awaiting a quick response. Best regards
Ich frage mich, wie sich das Rollingslots-Casino aus dieser Situation herausreden wird. In ihren Geschäftsbedingungen schreiben sie, dass sie legal arbeiten und alle notwendigen Lizenzen für ihre Tätigkeit haben. Aus diesem Schreiben geht jedoch etwas anderes hervor. Ich warte gespannt auf eine schnelle Antwort. Mit freundlichen Grüßen
Леле, по-добре без тях. Слотовете им са ужасни. Играя във всички казина навсякъде и мога да ви кажа, че дори крипто казината нямат толкова ужасни слотове. Стойте настрана, ако сте играч на ротативки 😁
Lol you better off without them. Their slots are horrible. I play all casinos everywhere and I can tell you even crypto casinos, dont have such horrible slots. Stay away if you are a slots player 😁
Чудя се как казино Rollingslots ще излезе от тази ситуация. В условията си те пишат, че работят законно и имат всички необходими лицензи за дейността си. Това писмо обаче казва друго. С нетърпение очаквам бърз отговор. С Най-Добри Пожелания
I wonder how Rollingslots casino will get out of this situation. In their terms and conditions they write that they operate legally and have all the necessary licenses for their activities. However, this letter says otherwise. I am eagerly awaiting a quick response. Best regards
Ich frage mich, wie sich das Rollingslots-Casino aus dieser Situation herausreden wird. In ihren Geschäftsbedingungen schreiben sie, dass sie legal arbeiten und alle notwendigen Lizenzen für ihre Tätigkeit haben. Aus diesem Schreiben geht jedoch etwas anderes hervor. Ich warte gespannt auf eine schnelle Antwort. Mit freundlichen Grüßen
Както виждам от нашата информация, те работят под Кюрасао (ANT) .
Надяваме се, че ще получите отговор от казиното тук. Виждам, че имат доста активен представител тук.
За какво точно чакаш отговор, ако мога да попитам?
As I can see from our information, they operate under the Curaçao (ANT).
Hopefully, you will get a response from the casino here. I can see that they have a pretty active representative here.
What exactly are you awaiting a response to, if I may ask?
Бих искал да отговорят защо пишат неистини в нормативната уредба, че имат всички необходими разрешителни и могат да развиват дейност навсякъде. Моля, представих официален предупредителен документ от Австралия черно на бяло. Оказва се, че те извършват услугите си там незаконно. Същото важи и за Германия. Те регистрират играчи, живеещи в Германия, и приемат депозити от тях. Те пишат неистини в правилника и ако играч поиска възстановяване на сумата, закриват акаунта. За разбирането.
I would like them to answer why they write falsehoods in the regulations, stating that they have all the necessary permits and can operate their business anywhere. Please, I have presented a formal warning document from Australia in black and white. It turns out that they were operating their services there illegally. The same applies to Germany. They register players residing in Germany and accept deposits from them. They write falsehoods in the regulations, and if a player requests a refund, they close the account. Regards.
В този случай ще бъде хубаво, ако получите някои отговори на вашите въпроси.
In this case, it will be nice if you get some answers to your questions.
Здравейте,
Към този въпрос бих искал да добавя нещо като по-обща оптика.
Вие и много други играчи в страни със строги регулации сте наясно, доколкото мога да кажа, че много казина все още не са регулирани от местното правителство. Това, по мое мнение, показва, че играчите стават все по-загрижени за минимизиране на риска и, например, да действат в съответствие с GGL.
Поради тази причина смятам, че е от съществено значение да има такива дискусии.
Обратно, казиното може да не е непременно нечестно, въпреки това, което може да смятате за „незаконни" практики.
Знаете ли, че лицензираните от GGL казина, освен много други „международно лицензирани", налагат данък върху всеки ваш залог? Намаляване на шансовете ви за печалби още повече, например ако предимството на къщата не е достатъчно.
Бих искал да подчертая, че това не е черно-бял проблем, разбира се.
Също така ми се струва, че много немски играчи избягваха тези казина поради това.
Във всеки случай, Casino Guru се опитва да подчертае, че макар липсата на местен лиценз да е забележителна, според нас това не е достатъчна причина да се възстановят сумите на всички играчи. За съжаление, играчите са измислили как да се възползват от това, като твърдят, че казиното предоставя незаконни услуги и изискват възстановяване на средствата в случай, че загубят. Интересно е да се отбележи, че например не много от тези играчи казват същото, когато печелят.
Юристите, разбира се, имат своето професионално мнение по въпроса и е безопасно да се каже, че както казината, така и играчите винаги трябва да се държат почтено.
Наистина оценявам, че повдигнахте този въпрос тук. Може би ще се заинтересувате от темата, фокусирана върху международните казина и местните закони и съдебни дела. Разгледайте го тук 👈, ако желаете.
Hello,
To this matter, I would like to add a sort of more general optics.
You and many other players in countries with strict regulations are aware, as far as I can tell, that many casinos are still unregulated by the local government. This, in my opinion, indicates that players are growing increasingly concerned with minimizing risk and, for example, acting in compliance with GGL.
For this reason, I believe it is essential to have these kinds of discussions.
Conversely, the casino may not necessarily be unfair despite what you may consider to be "illegal" practices.
Did you know that GGL-licensed casinos, aside from many others "internationally licensed," apply a tax on every bet you make? Lowering your odds of winnings even more, like if the house edge is not enough.
I would like to emphasize that this is not a black-and-white issue, of course.
It also seems to me that many German players avoided those casinos because of this.
In any event, Casino Guru tries to make the point that while the absence of a local license is noteworthy, in our opinion, it is insufficient reason to give all players a refund. Unfortunately, players have figured out how to take advantage of this, claiming the casino provides illicit services and demanding refunds in the event that they lose. It is interesting to note that, for example, not many of these players say the same when they win.
Lawyers, of course, have their professional opinions on the matter, and it is safe to say that both casinos and players should always behave honorably.
I really appreciate you bringing this matter up here. Perhaps you would be interested in the thread focused on international casinos and the local laws and lawsuits. Inspect it here 👈 if you like.
Здравейте,
Ето как го виждам аз. Повечето хора, които играят в казина, са пристрастени към хазарта (мисля, че около 60% или дори повече). Германските власти са наясно, че това е голям проблем. Пристрастените играчи губят парите си и повече. Теглят банкови кредити и не успяват да ги върнат. Това създава проблеми и на банките. Ето защо германските власти въведоха свои собствени разпоредби. Можете да депозирате максимум 1000 евро на месец в казино, а максималният залог на игра е 1 евро.
Чуждите казина знаят много добре, че за да работят в Германия, те се нуждаят от вътрешен GGL лиценз. Въпреки това те регистрират акаунти с немски адреси. Хората губят богатствата си (знам за случай, когато приятел ипотекира къщата си и я загуби). Чуждите казина са фокусирани върху максимална печалба. Според мен казината, които регистрират играчи от Германия, трябва да бъдат наказани строго. С тези германски правила на GGL играч не може да загуби цялото си състояние. Така го виждам аз. Германските играчи са прави да искат парите си обратно, тъй като казино без GGL лиценз е незаконно, което означава, че споразумението между играча и казиното е невалидно.
С Най-Добри Пожелания.
Hello,
Here’s how I see it. Most people who play in casinos are addicted to gambling (I think around 60% or even more). The German authorities are aware that this is a big problem. Addicted players lose their money and more. They take out bank loans and fail to repay them. This creates problems for the banks as well. That's why the German authorities introduced their own regulations. You can deposit a maximum of 1,000 euros per month in a casino, and the maximum bet per game is 1 euro.
Foreign casinos know very well that to operate in Germany, they need an internal GGL license. Despite this, they register accounts with German addresses. People lose their fortunes (I know of a case where a friend mortgaged his house and lost it). Foreign casinos are focused on maximum profit. In my opinion, casinos that register players from Germany should face severe penalties. With these German GGL regulations, a player is not able to lose their entire fortune. That’s how I see it. German players are right to demand their money back since a casino without a GGL license is illegal, meaning the agreement between the player and the casino is invalid.
Best regards.
Достатъчно справедливо.
Ако предполагам, че 60% от играчите са действително пристрастени, вероятно бих гледал на тези разпоредби по различен начин.
Доколкото мога да преценя, не съм чувал да е представяна такава сума. Мога ли да знам откъде идва изчислението? По мое мнение Шимон – нашият водещ за устойчив и безопасен хазарт , би се интересувал да научи повече.
Звучи като голяма полза, особено за пристрастени играчи, и въпреки че вярвам, че казината не са отговорни за играчите, които губят своето състояние, стига играчите да са свободни да определят лимити за хазарт или да се самоизключват, когато пожелаят, от това, което споменахте Разбирам, че GGL изглежда готов да поеме голяма част от отговорността на играча върху плещите си.
Според мен нормалните играчи трябва да са свободни да играят където решат без намеса на правителството. Признавам обаче, че играчите, които имат затруднения, вероятно биха оценили строгите насоки.
Fair enough.
If I were to presume that 60% of players are actually addicted, I would probably view these regulations differently.
As far as I can tell, I have never heard of such an amount being presented. May I know where the calculation comes from? In my opinion, Šimon - our Sustainable & Safer Gambling Lead, would be interested in finding out more.
It sounds like a great benefit, especially for addicted players, and even though I believe that casinos are not accountable for players losing their fortune, as long as players are free to set gambling limits or self-exclude whenever they want, from what you mentioned I understand GGL seems ready to take a large share of the player's responsibility on their shoulders.
In my opinion, normal players ought to be free to play wherever they choose without interference from the government. However, I recognize that players who are having difficulty would likely value strict guidelines.
Здравейте, чудя се защо никой от Rollingslots не отговори на въпроса ми. Мина много време. Да, прав си, играчът не трябва да има никакви ограничения, но какво да кажем за играчите, които са пристрастени? За съжаление, ако такива хора се регистрират в казино без никакви лимити и ограничения, те могат да загубят цялото си състояние. GGL направи добре, като въведе ограничения и ограничения. Казината знаят това и въпреки това продължават да регистрират играчи от Германия. Също така не разбирам защо сте на страната на онлайн казината. Ако дадено казино няма лиценз за определена държава, следователно е незаконно, то трябва да върне всички депозирани средства и обратно, печалбите също трябва да бъдат върнати. Най-добри пожелания
Hi, I wonder why no one from Rollingslots has responded to my question. A lot of time has passed. Yes, you are right, a player should not have any restrictions, but what about the players who are addicted? Unfortunately, if such people register in a casino without any limits and restrictions, they can lose all their fortune. The GGL did well to introduce restrictions and limits. The casinos know this, and yet they continue to register players from Germany. I also don't understand why you are on the side of online casinos. If a casino does not have a license for a certain country, so it is illegal, it should return all deposited funds, and vice versa, the winnings should also be returned. Best regards
Hallo, ich frage mich, warum keiner von Rollingslots auf meine Frage geantwortet hat. Es ist viel Zeit vergangen. Ja, du hast recht, ein Spieler sollte keine Einschränkungen haben, aber was ist mit den Spielern, die süchtig sind? Wenn sich solche Menschen in einem Casino ohne jegliche Limits und Beschränkungen anmelden, können sie leider ihr ganzes Vermögen verlieren. Die GGL hat gut daran getan, Beschränkungen und Limits einzuführen. Die Casinos wissen das, und trotzdem registrieren sie weiterhin Spieler aus Deutschland. Ich verstehe auch nicht, warum ihr auf der Seite der Online-Casinos steht. Wenn ein Casino keine Lizenz für ein bestimmtes Land hat, also illegal ist, sollte es alle eingezahlten Gelder zurückerstatten, und umgekehrt sollten auch die Gewinne zurückgezahlt werden. Mit freundlichen Grüßen
Не знам защо казиното не ви отговаря, мислех, че ако използвате отговор, те ще се опитат да отговорят на това, което искате да знаете.
Бих искал също да добавя, че ние не сме на страната на казината, но се опитваме да бъдем обективни. Що се отнася до законността, мисля, че това вече е обяснено и ние не се занимаваме с това, защото не сме юристи.
Въпреки това бих казал, че ако вие го виждате по този начин, тогава можем да го видим и обратното, а именно, че ако играчите знаят, че казиното няма лиценз за тяхната страна, тогава те не трябва да ходят там да играят. По този начин всеки би могъл да получи възстановяване на средствата и играчите никога няма да загубят нищо. Предполагам, че няма да стане така.
Освен това, ако имате проблем и сте пристрастени, имаме нова инициатива и група, с която започнахме да работим. Можете да прочетете повече по-долу:
Като част от нашата Глобална инициатива за самоизключване, ние си партнираме с BetBlocker, регистрирана в Обединеното кралство благотворителна организация, предоставяща безплатна услуга за подкрепа на хора по целия свят. Можете да намерите повече информация за нашата инициатива тук ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) и за BetBlocker тук ( https://betblocker.org/ ).
BetBlocker се инсталира бързо и лесно на множество устройства, отнема само 2 минути. Веднъж инсталиран, той блокира достъпа до над 84 200 уебсайта за хазарт и работи тихо във фонов режим. Услугата може да се използва анонимно и помага на хората да управляват достъпа си до хазарт безопасно и по подходящ начин, независимо дали това означава пълно ограничаване или ограничаване на достъпа по време на уязвими периоди.
Освен това BetBlocker включва списък от 824 сайта с информация за хазарта. Тези сайтове основно информират потребителите за и рекламират хазартни услуги. Можете да изберете да включите тези сайтове във вашето ограничение, като поставите отметка в квадратче. Въпреки това, ако имате текуща жалба срещу хазартен оператор, не поставяйте отметка в това поле, тъй като това ще ви попречи да получите достъп и до уебсайта Casino.Guru.
Така че, ако ще ви бъде полезно, просто се опитайте да информирате за него и можете да го използвате в бъдеще.
I don't know why the casino doesn't reply to you, I thought if you used reply they would try to answer what you wanted to know.
I would also like to add that we are not on the side of the casinos, but we try to be objective. As far as legality is concerned, I think that has already been explained and we don't deal with that because we are not lawyers.
However, I would say that if you see it that way, then we could also see it the other way round, and that is that if the players know that the casino does not have a license for their country, then they should not go there to play. That way everyone could get refunds and the players would never lose anything. I guess it won't work like that.
Additionally, if you have a problem and you're addicted, we have a new initiative and group that we've started working with. You can read more below:
As part of our Global Self-Exclusion Initiative, we've partnered with BetBlocker, a UK-registered charity providing a free service to support people worldwide. You can find more information about our initiative here (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative) and about BetBlocker here (https://betblocker.org/).
BetBlocker is quick and easy to install on multiple devices, taking just 2 minutes. Once installed, it blocks access to over 84,200 gambling websites and runs quietly in the background. The service can be used anonymously and helps individuals manage their access to gambling safely and appropriately, whether that means complete restriction or limiting access during vulnerable periods.
Moreover, BetBlocker includes a list of 824 gambling information sites. These sites primarily inform users about and advertise gambling services. You can choose to include these sites in your restriction by ticking a box. However, if you have an ongoing complaint against a gambling operator, do not check this box, as it will prevent you from accessing the Casino.Guru website as well.
So if it will be helpful for you, just try to inform about it and you can use it in the future.
Регистрирах се в roling slots и за мое учудване, след като направих няколко депозита, имам 600 евро печалби. Изминаха 4 работни дни и казиното не изплаща. Свързах се с тях няколко пъти по имейл и чат, без да получа конкретен отговор. Те просто казват, че казиното има свои собствени правила и че ще бъда уведомен, когато обработят сумата. Може ли някой да ми помогне да разреша това?
I registered at roling slots and to my amazement after making several deposits I have 600 euros in winnings. It's been 4 working days and the casino doesn't pay out. I've contacted them several times by email and chat without getting any kind of concrete answer. They simply say that the casino has its own rules and that I will be notified when they process the amount. Can anyone help me resolve this?
Registei me no roling slots e para meu espanto depois de fazer vários depósitos tenho um montante de 600 euros de ganhos já vão 4 dias úteis e o casino não paga já contactei varias vezes por email e por chat sem obter qualquer tipo de resposta concreta simplesmente dizem que o casino tem as próprias regras e que serei notificado quando processarem o valor alguém me ajuda a resolver?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.