ФорумКазинаRolling Slots Casino - обща дискусия

Rolling Slots Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от quett18
|
27020 преглеждания 186 отговора |
|
1...3 4 5...10
Sp1n1991
преди 8 месеца

Здравей, Sp1n1991!


Благодарим ви, че отделихте време да споделите опита си с нас. Радваме се да чуем, че процесът ви на потвърждение е бил бърз и че намирате нашата система за изплащане за ефективна.

Вашето търпение и разбиране се оценяват високо и ние се ангажираме да гарантираме, че вашите заявки за теглене се обработват своевременно.

Ако имате допълнителни въпроси или притеснения, моля, не се колебайте да се свържете с нашия екип за поддръжка.


Поздрави,

Представител на казино Rolling Slots

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте... заявката за плащане вече беше обработена. Получих и имейла за потвърждение тогава, но парите така и не пристигнаха.


Поправете ме, току-що получих ново потвърждение.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Виждам, че това трябва да се промени в близко бъдеще и вероятно трябва да получите парите според казаното от казиното.

Така че се надявам да стане възможно най-скоро и когато се случи, уведомете ме. 🙂 ☘️👍

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

file

Вече 48 часа чакам тегленето си. За съжаление, няма изплащане на всеки 48 часа 🙁

Автоматичен превод:
Sp1n1991
преди 8 месеца

Уважаеми Sp1n1991,


благодаря ви, че споделихте своя опит с нас.


Съжаляваме за причинените неудобства и разбираме, че процесът на теглене може да е по-дълъг от очакваното.


След щателна проверка на вашата сметка можем да потвърдим, че последното ви успешно плащане е било вчера, а по отношение на нашата система можем да потвърдим, че следващото ви теглене е насрочено за днес.


Нашият екип любезно ви моли да изчакате имейл за потвърждение относно вашето плащане, ще го получите веднага след успешното изтегляне. В случай, че имате други въпроси, свързани с финансовите процеси, винаги можете да се свържете директно с нашия KYC отдел по имейл.


Благодарим ви за разбирането и търпението и съжаляваме за причиненото неудобство.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Надявам се, че съм чакал от 8 февруари. Но е хубаво, че потвърждението дойде по имейл. Сега всичко, което липсва, са парите...


Поздрави

Автоматичен превод:
cjaitner87
преди 8 месеца

При мен пристигна на следващия работен ден с RapidTransfer

Автоматичен превод:
Rolling Slots Casino
преди 8 месеца

всеки работен ден едно теглене или? това е добре и хубаво ❤

Автоматичен превод:
Sp1n1991
преди 8 месеца

Уважаеми Sp1n1991,


благодаря ви, че споделихте своя опит с нас.


Във връзка с обстоятелствата условията за плащане и теглене на RollingSlots за всяка процедура може да се различават в зависимост от метода на теглене, състоянието на сметката и други възможни фактори, влияещи върху процеса на теглене.


Вчера вече получихте своето теглене от нашия финансов отдел и следващото ви е насрочено за днес и ще бъдете уведомени по имейл относно резултатите веднага след успешно изплащане.


Имайте предвид, че винаги можете да проверите статуса на вашето теглене в раздела История. За да получите повече подробности относно състоянието на теглене, винаги можете да се свържете с финансовия отдел по имейл.


Вашето търпение и разбиране се оценяват високо и ние се ангажираме да гарантираме, че вашите заявки за теглене се обработват своевременно.


Поздрави,

Представител на казино Rolling Slots.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Надявам се, че съм чакал от 8 февруари. Но е хубаво, че потвърждението дойде по имейл. Сега всичко, което липсва, са парите...


Поздрави

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Имате ли някаква актуализация за нас, може би? Получихте ли парите?

Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

Ха, не още, но денят е още млад.

Поздрави

Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

За съжаление все още нищо ново.

Автоматичен превод:
cjaitner87
преди 8 месеца

Благодаря Ви за актуализацията. Моля, знайте, че ако смятате, че имате нужда от нашата помощ, ние сме тук за вас.🤞

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте. Може би казиното ще отговори тук. Имам акаунт в Rollingslots Casino от средата на 2023 г. В началото на декември писах на поддръжката да ми изпрати личните си данни и цялата история на транзакциите за депозит и теглене (GDPR) (Rodo). Минаха четири месеца и нищо не съм получил. Не получих нищо от него. Доколкото знам, казиното трябва да ми изпрати информация в рамките на 30 дни. Изпратих заявката отново в началото на март и не я направих. Нищо не получих. Писах и до комисията, издала лицензите, но пак нищо. Моля за помощ в моя случай. Поздравления

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Добро утро......

Измина седмица, откакто получих още едно потвърждение по имейл, че изплащането ми е положително обработено. (Вече кандидатствах за него на 8 февруари 2024 г., но така и не получих пари) За съжаление досега нищо не е пристигнало. Жалко, мислех, че този път ще се получи.

Автоматичен превод:
cjaitner87
преди 7 месеца

Здравей cjaitner87,

Бихме искали да информираме, че забавянето е причинено от технически проблем от страна на доставчика на плащания.

Бъдете спокойни, нашият екип вече е инициирал контакт с тях и работи активно за бързо разрешаване на случая.

Искрено се извиняваме за неудобството, което това може да ви е причинило, и оценяваме вашето търпение и разбиране по време на този процес.

Ако имате въпроси, не се колебайте да се свържете с нашия екип за поддръжка.


Поздрави,

Представител на казино Rolling Slots

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте. Може би казиното ще отговори тук. Имам акаунт в Rollingslots Casino от средата на 2023 г. В началото на декември писах на поддръжката да ми изпрати личните си данни и цялата история на транзакциите за депозит и теглене (GDPR) (Rodo). Минаха четири месеца и нищо не съм получил. Не получих нищо от него. Доколкото знам, казиното трябва да ми изпрати информация в рамките на 30 дни. Изпратих заявката отново в началото на март и не я направих. Нищо не получих. Писах и до комисията, издала лицензите, но пак нищо. Моля за помощ в моя случай. Поздравления

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, за съжаление не можем да обработваме оплаквания, свързани с проблеми, свързани с GDPR. Ако желаете да разгледате случая си, препоръчвам ви да се свържете със съответните органи, вместо да се свързвате с Casino.Guru. Въпреки че нашият екип винаги се стреми да помага на играчи, които са били засегнати от нечестни казино практики, законите на GDPR са извън нашата област на експертиза.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Добро утро......

Измина седмица, откакто получих още едно потвърждение по имейл, че изплащането ми е положително обработено. (Вече кандидатствах за него на 8 февруари 2024 г., но така и не получих пари) За съжаление досега нищо не е пристигнало. Жалко, мислех, че този път ще се получи.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, виждам, че казиното ви е отговорило, че проблемът е от страна на доставчика на плащания, така че се надяваме скоро да видите парите си. Но ако не се случи, можете да ни уведомите и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Мислите ли, че ще можете да издържите?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Продължавай? Не се притеснявайте, аз съм много хладно момче 😉. Не бива да забравяте, че чакате не от седмица, а от 8 февруари. 🙂. Но изчакайте и пийте чай

Автоматичен превод:
Rolling Slots Casino
преди 7 месеца

Добре, благодаря за информацията. Би било добре, ако получавате нещо подобно като отговор на имейли, вместо нищо 🙂. Благодаря за информацията все пак

Автоматичен превод:
cjaitner87
преди 7 месеца

Имате ли новини, моля? Не забравяйте да ни уведомите.

Автоматичен превод:
1...3 4 5...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини