ФорумКазинаRolling Slots Casino - обща дискусия

Rolling Slots Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от quett18
|
11226 преглеждания 134 отговора |
|
12 3 4...7
Добавете пост
преди 3 месеца

Здравейте момчета, моля, не играйте.

Отидете до други доставчици на казино.

Имам много лош опит с rollingslots, сметката ми беше блокирана, защото исках да изплатя 2200 евро.

Това е измама, тези доставчици са истински измамници.

Не позволявайте парите ви да се губят, ако плащате пари на подвижни слотове, жалко е за парите ви

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, от отговора на казиното видях, че не сте преминали през проверка на акаунта. Можете ли също да ми кажете къде е възникнал проблемът и защо не сте успели да го преминете успешно? Все още ли се опитвате да потвърдите сега или на какъв етап сте?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Завърших процеса на проверка, но те са много бавни с плащанията. Те трябва да застраховат най-малко €500 на ден според правилата и условията. За съжаление това не се случва. Има ли нещо, което мога да направя?

Автоматичен превод:
obelus91
преди 3 месеца

Какво означава, че казиното е много бавно с плащанията? Колко време чакахте оттеглянето си? Казиното не ви позволява да теглите 500 на ден, а друга по-малка сума?

Бих добавил, че казиното също отговори на публикацията ви на предишната страница, така че ако използвате бутона „отговор" , получателят ще бъде уведомен и можете да съкратите времето, което трябва да чакате за отговора си. Но това е само съвет.

Кажете ми как е всъщност.

Автоматичен превод:
Rolling Slots Casino
преди 3 месеца

В условията е записано, че

„Има ограничение от 3 едновременни заявки за теглене. Максималните лимити за теглене на транзакция /за 24 часа/ месец се определят както следва: на транзакция: 500 EUR или еквивалент в друга валута за 24 часа: 500 EUR или еквивалент в друга валута на месец: 10000 EUR или еквивалент в друга валута.

Като взема това предвид, би трябвало да мога да тегля €500 на ден. Насрочил съм три тегления, но те се изплащат по едно на всеки два/три дни.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Казиното не ми позволява да тегля €500 на ден.

Насрочих три тегления в петък, 12 януари:

  • 500 са платени в понеделник
  • 500 са платени в сряда
  • 500, надявам се да бъдат платени днес

Във всеки случай, ако правилата и условията предвиждат 500 евро да се плащат всеки ден, не виждам защо трябва да се плащат на всеки 2 дни.

Поддръжката ме моли - за да улесня тегленето - да бъда по-активен в казиното!


Автоматичен превод:
obelus91
преди 3 месеца

Уважаеми obelus91 ,

Според нашите данни следващите ви тегления са насрочени за днес и следващия понеделник.

Важно е да се отбележи, че тегленията се обработват през нашето работно време, което е от понеделник до петък, от 9:00 до 18:00 ч. UTC +2. Това може да е допринесло за наблюдавания интервал между планираните тегления. Оценяваме вашето разбиране по този въпрос.

Освен това, както е посочено в нашите Правила и условия, Rolling Slots си запазва правото да определя свои собствени условия за плащане и теглене, включително максимални и минимални суми за теглене. Тези условия могат да варират в зависимост от фактори като метод на теглене, състояние на акаунта и други съображения, които влияят върху процеса на теглене.

Ние ценим вашата лоялност като играч и вашата обратна връзка е от решаващо значение, за да ни помогнете да усъвършенстваме нашите услуги. Ако имате допълнителни въпроси или се нуждаете от допълнителна помощ, моля, не се колебайте да се свържете с нашия екип за поддръжка, който с удоволствие ще ви помогне.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Казиното не ми позволява да тегля €500 на ден.

Насрочих три тегления в петък, 12 януари:

  • 500 са платени в понеделник
  • 500 са платени в сряда
  • 500, надявам се да бъдат платени днес

Във всеки случай, ако правилата и условията предвиждат 500 евро да се плащат всеки ден, не виждам защо трябва да се плащат на всеки 2 дни.

Поддръжката ме моли - за да улесня тегленето - да бъда по-активен в казиното!


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Разбирам вашето позоваване на Правилата и условията, но казиното го обясни доста добре в другата си публикация. Също така не мисля, че е толкова голяма работа изобщо и не чакате твърде дълго. Разбира се, мога също да си представя, че лимитът може да бъде по-висок, но тъй като казиното ги е настроил така, те ще трябва да се спазват.

Както и да е, стига да получите всичките си пари и казиното да комуникира, предполагам, че е добре. Разбира се, може да получите вашите тегления по-бързо в бъдеще, но чакането 2 дни не е бедствие. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Аз съм съгласен да.


Потвърждавам, че получих и днешните и ви благодаря за съдействието.


Едно теглене на всеки два дни е приемливо.

Автоматичен превод:
Rolling Slots Casino
преди 3 месеца

Здравейте, изпратих правилата рано днес, но вижте и вижте, че отнема много време за одобрение? както аз го виждам, това се чувства много трудно, когато всички тези различни елементи само причиняват забавяния и затрудняват тегленето на пари от играча, така че това несериозна хазартна компания ли е?

Автоматичен превод:
millassemmelhack
преди 3 месеца

Уважаеми millassemmelhack,

Благодарим ви, че се обърнахте към нас относно процеса на потвърждаване.

Разбираме, че чакането за одобрение на вашата документация може да бъде разочароващо. Моля, бъдете сигурни, че нашият KYC екип внимателно преглежда всички изпратени документи по време на работното си време и се стреми да завърши процеса на проверка възможно най-бързо. Съгласно нашите Правила и условия срокът за проверка на акаунта е определен да бъде в рамките на 72 часа от получаването на необходимите документи, от понеделник до петък, 09:00-18:00 (GMT+2).

Въпреки че се стремим да направим този процес възможно най-гладък, той наистина е решаваща и сложна процедура за гарантиране на сигурността и целостта на нашата платформа. Извиняваме се за причиненото неудобство и оценяваме търпението ви.

Ако имате допълнителни въпроси или притеснения, моля, не се колебайте да се свържете с нас. Ние сме тук, за да ви помогнем през целия този процес.

С Най-Добри Пожелания,

Представител на казино Rolling Slots

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Изглежда добре 🎈

Автоматичен превод:
marthasimons8888
преди 1 месец

Уважаеми marthasimons8888

благодаря ви за честния си преглед.

Много сме щастливи, че отделихте време и усилия, за да оцените нашето казино.

Обратната връзка като вашата ни мотивира да продължим да предоставяме изключително обслужване и да създаваме незабравими преживявания за нашите клиенти.

Ако имате някакви въпроси, ще се радваме да ви помогнем чрез чат на живо или имейл адрес. Нашият екип за поддръжка е там 24/7, за да ви помогне!

Благодаря ви за разбирането,

Представител на казино Rolling Slots

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Изглежда добре 🎈

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Е, радвам се, че се наслаждавате на казиното. Кое е любимото ви нещо тук?

Имам още една идея и тя е, че ако искате да опишете доброто си изживяване, можете да го направите и да напишете честен потребителски преглед на казиното -просто щракнете тук .

Какво казваш ? 😀 😎🤗

Автоматичен превод:
преди 1 месец

За съжаление сега мога да се съглася само с повечето от отзивите. Преди около 8 седмици исках да ми бъде изплатено нещо чрез Paysafe. Бих искал да кажа, че за първото ми изплащане казиното искаше всички възможни екранни снимки на моя акаунт в Paysafe, включително „адреса" на акаунта. Предоставих и имейла от този акаунт при плащането. Отначало цяла седмица не получих отговор на въпроса къде са ми парите. След това пристигна имейлът, че парите явно са изгубени и се опитват да ги намерят. 2 дни по-късно получих имейл, че трябва да се свържа с Paysafe и да изясня това. Отговорът от Paysafe беше обичайните редове, че винаги трябва да се уверявам, че информацията е правилна... добре, имейлът беше правилен, освен това трябваше да изпратя цял куп екранни снимки на моя акаунт в Paysafe, така че извинението не т работа. Deer Live Chat точно НЕ помага. Ако не получите отговор по имейл, просто нямате късмет. И фактът, че печалбите, независимо от сумата, се третират по този начин от клиентите и след това им се казва „погрижете се за това сами", е невероятно.

Автоматичен превод:
cjaitner87
преди 1 месец

Добро утро,

Тези усложнения разбира се са жалко, надявам се да се намери решение. В защита на казиното, трябва да кажа, че процесът на проверка мина много бързо за мен. Изплащането също работи доста добре, въпреки че сте нетърпеливи, но 500 евро се изплащат на всеки 2 „работни дни". Така че за всички, които чакат печалба, просто бъдете търпеливи и изчакайте 2 работни дни. Вече 2 дни чакам 3x 500 евро изплащания и се надявам първият ми превод да излезе днес. Ако не, ще докладвам тук.

LG

Автоматичен превод:
преди 1 месец

За съжаление сега мога да се съглася само с повечето от отзивите. Преди около 8 седмици исках да ми бъде изплатено нещо чрез Paysafe. Бих искал да кажа, че за първото ми изплащане казиното искаше всички възможни екранни снимки на моя акаунт в Paysafe, включително „адреса" на акаунта. Предоставих и имейла от този акаунт при плащането. Отначало цяла седмица не получих отговор на въпроса къде са ми парите. След това пристигна имейлът, че парите явно са изгубени и се опитват да ги намерят. 2 дни по-късно получих имейл, че трябва да се свържа с Paysafe и да изясня това. Отговорът от Paysafe беше обичайните редове, че винаги трябва да се уверявам, че информацията е правилна... добре, имейлът беше правилен, освен това трябваше да изпратя цял куп екранни снимки на моя акаунт в Paysafe, така че извинението не т работа. Deer Live Chat точно НЕ помага. Ако не получите отговор по имейл, просто нямате късмет. И фактът, че печалбите, независимо от сумата, се третират по този начин от клиентите и след това им се казва „погрижете се за това сами", е невероятно.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Все още ли чакате това оттегляне? Съжалявам, не мога да го видя никъде в публикацията ви. 🤷‍♀️ Разбирам, това не е приятна ситуация, но понякога наистина може да се случи. Тук най-важен е резултатът, а той е да успеете да стигнете до парите си. Така че просто се надявам, че всичко ще върви както трябва. Имаме и активен представител на казино в тази тема, така че се надяваме, че ще получите някои отговори тук.

Ако се интересувате, можете да напишете за вашия опит, както и за края на всичко това в ревю за това казино. Просто следвайте лесно тази връзка, за да го направите, моля.🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добро утро,

Тези усложнения разбира се са жалко, надявам се да се намери решение. В защита на казиното, трябва да кажа, че процесът на проверка мина много бързо за мен. Изплащането също работи доста добре, въпреки че сте нетърпеливи, но 500 евро се изплащат на всеки 2 „работни дни". Така че за всички, които чакат печалба, просто бъдете търпеливи и изчакайте 2 работни дни. Вече 2 дни чакам 3x 500 евро изплащания и се надявам първият ми превод да излезе днес. Ако не, ще докладвам тук.

LG

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Звучи добре. Не се колебайте да се свържете с нас.🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

О, много по-малко от 500 евро. Проверката също беше бърза и плащането по банковата сметка също беше наред. Докато изплащането трябва да дойде в paysafe

Автоматичен превод:
cjaitner87
преди 1 месец

Здравей, cjaitner87!


Бихме искали да се извиним за неудобството, причинено от забавянето на вашето изплащане.


Моля, имайте предвид, че е извършена техническа поддръжка от страна на доставчика. Заявката за оттегляне обаче беше изпратена отново. Освен това бяхте уведомени с имейл относно обработката на тегленето.


Молим Ви да проверявате и следите кога средствата ще стигнат до Вас.


Пожелавам ти всичко хубаво!


Представител на казино Rolling Slots

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте... заявката за плащане вече беше обработена. Получих и имейла за потвърждение тогава, но парите така и не пристигнаха.


Поправете ме, току-що получих ново потвърждение.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
12 3 4...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини