ФорумКазинаRollbit Casino - обща дискусия

Rollbit Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Floodedap
|
7329 преглеждания 27 отговора |
|
1 2
tceyyy
преди 1 година

Хм, опасявам се, че засега нямам асо в джоба си. Ако имате нужда от помощ, изпратете жалба. Това е нашият начин за разследване на предизвикателни ситуации, като по този начин се стремим да подкрепим играчи в нужда.

В това ръководство ще намерите някои съвети:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

С помощта на тази връзка се създава жалбата:

https://casino.guru/complaints

Звучи ли ви като добра идея?



Автоматичен превод:
преди 1 година

Добро крипто казино, незабавни плащания без ограничения, заложих над 140 милиона $ и изтеглих над 20-30kk$, няма проблеми. Благодарим на Razer, че продължава да върви добре.

<3 <3 <3

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
xculst
преди 1 година

Здравейте, това е доста, предполагам, че стигнахте дотук.

Чудя се колко време играехте в това казино? Някакви съвети, които бихте могли да споделите с останалите от нас? Също!

Бихте ли споделили екранна снимка на вашите печалби? Честно съм любопитен да видя.

Благодаря!

Автоматичен превод:
Hiros
преди 1 година

filefilefile

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Играя на ролбит. Аз съм от Австралия и имам ограничения. И все пак ме оставиха да завърша kyc и да го направя. Това незаконно ли е, ако е така, мога ли да поискам възстановяване на моите депозити?

Автоматичен превод:
Fruitloop21
преди 1 година

Предлагам ви да попитате адвокат за това. Ако използвам чувство за логика обаче, трябва да попитам:

Защо обмисляте да поискате възстановяване на сумата? Имате ли същия шанс да загубите или спечелите като всеки друг играч?

Ако отговорът е да, тогава бих казал, че не е честно да се иска възстановяване на сумата. Защото нищо несправедливо не ви се е случило.

Какво мислиш за това?


Автоматичен превод:
преди 2 седмици

здравейте всички


Блокираха ми акаунта с твърдението, че има географски проблеми. Аз съм от Австрия и акаунтът ми беше напълно верифициран. Сега акаунтът ми е блокиран, въпреки че имам баланс... Чатът на живо не ми отговаря. Същото като моя имейл. Мога да покажа всичко със скрийншотове.

Може ли някой да ми помогне?


благодаря

Автоматичен превод:
Nightmare1986
преди 2 седмици

Здравей Кошмар!

Бих искал да знам какъв географски проблем е възникнал. Мислите ли, че можете да вмъкнете текста, който сте получили от казиното относно закриването на акаунта, тук в публикацията?

Вярвам, че жалбата ще бъде уместна; любезно разгледайте това ръководство 👈👈 и ме уведомете дали бихте го пробвали. Бих, просто да знаете.



Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини