ФорумКазинаRollbit Casino - обща дискусия

Rollbit Casino - обща дискусия

преди 2 години от Floodedap
|
7322 преглеждания 27 отговора |
|
1 2
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Rollbit Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

ТЕГЛЕНЕТО ВСЕ ОЩЕ ПРЕДСТАВЯ 48+ дни


Изтеглих 385k, това беше от 13 юни... поддръжката продължава да казва

„предстоящ доставчик"

всеки ден питам кога ще приключи тегленето ми? Казват, че няма актуална информация всеки път, когато ги попитам. Те също така продължават да казват, че чака преглед от доставчика.. изминаха 48+ дни, откакто включих това теглене. Всички мои приятели от rollbit предложиха да ви изпратя тук, момчета, че сте помогнали на друг играч, който също чакаше своите 600k.. Надявам се вие можете да ми помогнете и се надявам rollbit да ми плати моите 385k..


Играя казино бакара на живо. Просто не разбирам защо отнема повече от 48 дни за моето теглене. Никога преди не съм имал проблем, само това последно теглене отне толкова много време и няма точна времева рамка кога ще приключи тегленето ми. Започвам да си мисля, че най-лошото е, че няма да ми платят? Моля, помогнете ми и ме уведомете,


в момента търпеливо чакам rollbit, казвайки „предстои преглед" за 48+ дни.


всеки ден ги питам има ли някаква актуализация или когато тегленето ми ще завърши, те казват „съжалявам, че няма актуализация" file

Автоматичен превод:
Floodedap
преди 2 години

Здравейте,

Моля ви да подадете жалбата незабавно ( просто щракнете/докоснете тази връзка ), бих казал, че казиното е имало достатъчно време да разреши този проблем или да предложи някои алтернативи.

Само за да се уверя, че вашият акаунт вече е напълно потвърден?

Моля, споделете свързана комуникация и екранни снимки чрез вашата жалба. Надявам се скоро да успеем да разрешим проблема ви.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Кандидатствах за теглене на Ethereum от Rollbit ($10 000)

Въпреки това не е изтеглен от три дни. Имам нужда от пари, които да харча сега.

Дори да попитате чат на живо, те само повтарят да изчакат актуализацията, но не могат да дадат никаква информация дали се предприемат действия или дали я преглеждат.

Поддръжниците са любезни, но се притеснявам, че този проблем няма да бъде решен дълго време, защото трябва спешно да харча пари.

Докато търсих проблем в Guru, видях хора като мен, които не могат да получат теглене от Rollbit, чакащи дълго време, така че кандидатствах за консултация, защото мислех, че трябва да го реша, преди да се е влошило.

Моля, помогнете ми. Толкова е трудно.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

ТЕГЛЕНЕТО ВСЕ ОЩЕ ПРЕДСТАВЯ 48+ дни


Изтеглих 385k, това беше от 13 юни... поддръжката продължава да казва

„предстоящ доставчик"

всеки ден питам кога ще приключи тегленето ми? Казват, че няма актуална информация всеки път, когато ги попитам. Те също така продължават да казват, че чака преглед от доставчика.. изминаха 48+ дни, откакто включих това теглене. Всички мои приятели от rollbit предложиха да ви изпратя тук, момчета, че сте помогнали на друг играч, който също чакаше своите 600k.. Надявам се вие можете да ми помогнете и се надявам rollbit да ми плати моите 385k..


Играя казино бакара на живо. Просто не разбирам защо отнема повече от 48 дни за моето теглене. Никога преди не съм имал проблем, само това последно теглене отне толкова много време и няма точна времева рамка кога ще приключи тегленето ми. Започвам да си мисля, че най-лошото е, че няма да ми платят? Моля, помогнете ми и ме уведомете,


в момента търпеливо чакам rollbit, казвайки „предстои преглед" за 48+ дни.


всеки ден ги питам има ли някаква актуализация или когато тегленето ми ще завърши, те казват „съжалявам, че няма актуализация" file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Все още ли е висящо?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Кандидатствах за теглене на Ethereum от Rollbit ($10 000)

Въпреки това не е изтеглен от три дни. Имам нужда от пари, които да харча сега.

Дори да попитате чат на живо, те само повтарят да изчакат актуализацията, но не могат да дадат никаква информация дали се предприемат действия или дали я преглеждат.

Поддръжниците са любезни, но се притеснявам, че този проблем няма да бъде решен дълго време, защото трябва спешно да харча пари.

Докато търсих проблем в Guru, видях хора като мен, които не могат да получат теглене от Rollbit, чакащи дълго време, така че кандидатствах за консултация, защото мислех, че трябва да го реша, преди да се е влошило.

Моля, помогнете ми. Толкова е трудно.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Проверих жалбата, подадена от Floodedap , и за съжаление изглежда, че все още чакаме казиното да отговори. 🙁 Честно казано, тази жалба е на път да бъде затворена като неразрешена.

Чувствайте се свободни да подадете и вашата собствена жалба, да се надяваме, че казиното няма проблеми, защото сега има добра репутация, но може да се промени, ако започнат да игнорират оплакванията на играчите.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Кандидатствах за теглене на Ethereum ($6310) от Rollbit Casino.


Но не мога да тегля пари от седем дни. Имам нужда от пари, които да похарча спешно

Разговорът в реално време в центъра за клиенти на казиното се повтаря само седем дни, за да изчака актуализации, но не се оттегля. Не дава информация дали операцията е извършена или е в процес на преглед.


Поддръжниците са приятелски настроени, но се притесняват, че ще бъдат задържани за по-дълъг период от време, защото трябва да харчат пари.


Докато търсих проблем в Guru, видях хора като мен, които не могат да изтеглят пари от Rollbit, чакайки дълго време и кандидатстваха за консултация. Помогнете ми, моля, отчаян съм.

Автоматичен превод:
asde0505
преди 2 години

Здравейте,

Знам, че може да звучи доста зле относно вашето отчаяние, но имайте предвид, че ние даваме на казината 14 пълни дни за обработка на плащания. Има няколко фактора, които могат да повлияят на процеса, виждате.

Мога ли да знам дали вашият акаунт вече е напълно потвърден?

В какъв статус е вашето оттегляне сега, моля?

Чувствайте се свободни да подадете жалба тук, но мисля, че ще отнеме известно време, така че бъдете подготвени за това.


Автоматичен превод:
electricstar777
преди 2 години

Решено...Благодаря.

Автоматичен превод:
electricstar777
преди 2 години

О, това е чудесно.

Мога ли да знам колко време отне решаването на проблема, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Моят акаунт е потвърден. Казиното дава само един и същ отговор да чака актуализация всеки ден. Оттеглянето все още е висящо и никой не знае кога ще бъде разрешено. Моля, помогни ми

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
asde0505
преди 2 години

Здравейте,

ако смятате, че проблемът не може да бъде разрешен от казиното, препоръчвам да подадете жалба .

Моля, обърнете внимание, че даваме на казината 14 пълни дни за обработка на плащането.

Мога ли да знам колко време чакате и кога приключи проверката, моля?


Автоматичен превод:
Floodedap
преди 1 година

Какво е вашето потребителско име, аз съм messi1

Автоматичен превод:
zoelzeng
преди 1 година

Здравейте,

Съгласен съм с вас, че 14 дни са твърде много. Но въз основа на вашия опит това е линията, която използваме, за да поддържаме жалбите оперативни:

„Въпреки това, моля, имайте предвид, че е съвсем обичайно тегленията да отнемат няколко дни или дори седмици, за да бъдат напълно обработени. Това означава, че може да отнеме известно време, преди парите ви да се появят във вашата сметка. Това забавяне може да бъде причинено от незавършени KYC проверка или голям обем заявки за теглене .

Ето защо ние съветваме играчите да бъдат търпеливи, да сътрудничат напълно на казиното и да изчакат поне 14 дни, след като поискат тегленията си, преди да подадат жалба."

Също така сте прав, това най-вероятно никога няма да се случи във физическо казино, просто защото проверката се извършва лице в лице директно в реално време. Няма нужда да се бавите с банкови извлечения, сметки за комунални услуги и т.н.





Автоматичен превод:
преди 1 година
Публикация на Omegaguy е изтрит
преди 1 година

Трябва да преминете KYC. Няма друг вариант.

Съжалявам - трябва да го кажа: удивително глупава идея е да играеш умишлено от ограничена държава. Правилно ли приемам, че сте се регистрирали в друга държава, за да преминете регистрацията?

Това означава, че не можете да преминете проверката сега?


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

И така, аз бях ролбит играч, докато не ме измамиха и паролата на акаунта ми се промени, следователно хакерът промени имейла на своя, възстанових акаунта си чрез поддръжката и тогава познах кой го е хакнал, тъй като имаше съвети, изпратени до този потребител, когато акаунтът ми беше хакнат, тогава написах това за поддръжка и те деактивираха акаунта ми, като казаха, че трябва да изпратя моя идентификационен номер и т.н. последният отговор от тях, който получих, беше, когато изпратих цялата тази информация, която те изискваха от мен, казвайки „ще предам това до висшия отдел" оттогава не отговарям, писах им много пъти, опитах чрез поддръжка на rollbits на техния сайт за казино и всеки път, когато спомена имейла си, чатът ми се затваря.

в сметката има $ и огромни бонуси.

какво мога да направя?

Автоматичен превод:
tceyyy
преди 1 година

Боя се, че в момента не можете да направите нищо. Опасявам се, че вие сте отговорни за безопасността на вашето потребителско име и парола. Въпреки че бих искал да ви кажа какво да правите, само казиното може да ви информира допълнително.

Мога ли да знам кога точно акаунтът ви е бил хакнат?

Вашият акаунт бил ли е напълно потвърден някога преди? Защото ако не, смея да кажа, нападателят няма шанс да изтегли успешно от акаунта ви.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Моят акаунт беше напълно потвърден и проблемът е, че си върнах акаунта, но rollbit реши да го затвори и изобщо не отговаря.

Автоматичен превод:
tceyyy
преди 1 година

Можете ли да ми обясните как си върнахте сметката? Сигурно не разбирам напълно. Акаунтът не е загубен, а е злоупотребен. 🙁

Каква беше последната информация, която получихте от казиното, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Получих го обратно чрез имейл за поддръжка, доказвайки моя KYC (изпращайки им селфи в цялото лице)

Последната ми информация, която получих, беше „Изпращам това до по-висок отдел", след което бях игнориран в чата на сайта, затворен от поддръжката и т.н.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини