ФорумКазинаRoku Casino - обща дискусия

Roku Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от Pabli40
|
13078 преглеждания 84 отговора |
|
12 3 45
Добавете пост
преди 1 година

Друго, още доказателство?

ако ти трябва имам го.

баща ми има всичко в имейла.

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

file

Автоматичен превод:
Ari_barreira
преди 1 година

Здравей,

Проверих отново жалбата и разбрах, че изглежда, че казиното подозира нарушение на правилото за множество акаунти, нали? В този случай казиното трябва да предостави някои доказателства, сигурен съм, че екипът по жалбите ще поиска някои доказателства от страна на казината.

Все пак баща ти също ли е играл в това казино? Казах си, че изглежда проблемът е само притежателят на банковата сметка.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Но

не тук

няма проблем с банковата сметка

тук акаунтът на баща ми беше закрит преди 9 месеца.

не можа да види имейлите.

за да има дублиране и ми трябват 2 активни акаунта нали!?

Ако другият акаунт е бил окончателно затворен по искане на играча,

има още сметка.

Автоматичен превод:
преди 1 година

filefilefilefilefilefile

Автоматичен превод:
преди 1 година

Всичко е валидирано и е наред

така че има проблем не

спря да печели.

и отиде да намери начин да усложни

тук никой не е глупав.

те знаят много добре, че няма такова нещо като дублиран акаунт.


и аз също няколко пъти помолих да ми се обади.



Автоматичен превод:
Ari_barreira
преди 1 година

Здравейте,

Виждам, че последната актуализация на жалбата е направена преди 18 часа, така че бих искал да ви помоля да поставите цялата необходима информация там - просто щракнете върху тази връзка , защото това е правилното място.

Също така бих искал да кажа, че не се грижа за вашата жалба, следователно не се нуждая от всички тези печатни екрани и така нататък 🙂.

Надявам се, че проблемът ще бъде решен скоро.

Автоматичен превод:
преди 1 година

няма новини,

за и колко много все още не ми доставят ни най-малко удовлетворение!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Radka последни новини Все още нищо не разбирам за шейковете CASINO Roku Започвам да ги мисля за луди!

първо ме обвиняват в измама и че всички печалби са конфискувани!

Изпратих им доказателства, те никога не ми отговориха.

Бях поискал 2500 евро

и още 6000 евро по сметката.

Не мога да вляза в акаунта, пише твърде много опити за влизане, питам за нов пропуск и нищо подобно.

днес плащат сумата, която щях да обработя! filefile

Автоматичен превод:
Ari_barreira
преди 1 година

Здравейте, виждам, че са одобрили първото теглене за 2500 евро, така че е възможно малко по-късно да одобрят и това за 6000 евро. Моля, дръжте ни в течение и най-важното, споделяйте всички новини във вашата жалба.


Чудя се колко време чакахте да одобрят първото теглене и кога пуснахте второто теглене за 6000?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Не мога да вляза в сметката, за да поискам 6000 хиляди евро.

6000 евро не се искат, те са само на баланс!


Автоматичен превод:
преди 1 година

Когато блокираха сметката, искаха 2500 евро!

и беше на баланс 6000

евро.

Изпратих им имейл, че е невъзможно да имам дублиращи се акаунти, защото имам доказателство за закриването на другия.

Сметка .


но нямам достъп до акаунта. file

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Одобриха ли първото теглене? Не!


Много вече са одобрени!


Те вече бяха платили 10 400 евро.


проблемът беше, че продължих да печеля.


След закриване на постоянната сметка, според RoKu казино, имах теглене на 2500 евро необработени, 6000 евро в баланс, или те са грешни, което показва дезориентацията на това казино, или те ще платят всичко.


Няма друго обяснение! Предвид това наистина смятам, че поставянето на това КАЗИНО в черния списък би било най-добрият вариант, тъй като в крайна сметка се оказва опасно за много играчи! Ако потвърдите първото подозрение за обработка на погрешно насочване, няма какво повече да се каже, за да се докаже злобата и злобата на това казино.

и че единствената цел е да блокира средствата ми, а не защото има грешка в сметката. проверка и обработка днес.

filefilefile

Автоматичен превод:
Ari_barreira
преди 1 година

Добре, в такъв случай, моля, изчакайте нашият екип за оплаквания да го разгледа. Сигурен съм, че скоро ще се свържат с вас.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това КАЗИНО не е добро,

внимавайте, тази марка като другите в същата група има същия начин на действие.

Докато харчите пари, всичко е наред или докато имате отрицателен баланс в КАЗИНОТО!

проблем, ако започнете да печелите много пари!

резултат блокиран акаунт!

ако си играч 10 евро е добре!

ако си силен играч бягай!

Имам спор с Гуруто и вече се свързах с регулаторния орган.

който отговори да опита чрез посредник да разреши, ако не може да изпрати всички елементи до тях.

Автоматичен превод:
преди 1 година

добре


Знаете ли колко време отнема верифицирането на акаунта?


и колко време идва плащането по банковата сметка?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, акаунтът ми е верифициран и всичко е наред.

Направил повече от 10 пъти депозита и досега винаги отхвърлян. Започнете да бъдете досадни и се надявайте да приемете възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
JoaoMiguel
преди 1 година

Здравейте,

Предполагам, че казиното трябва да обясни какъв изглежда проблемът. попитахте ли Това първото ви теглене ли е? 🤔

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте момчета, имам предстоящо теглене в това казино от 28/11/2022, нормално ли е да отнема толкова време? Методът на теглене беше чрез VISA на стойност 100€




Автоматичен превод:
ruipintoamt
преди 1 година

Здрасти.

За съжаление има други фактори, които влияят на скоростта на теглене, като KYC. Мога ли да знам дали вашият акаунт вече е напълно потвърден?

В какъв статус е оттеглянето ви сега?

Да помолите поддръжката е най-лесният начин, но разбирам, че бихте искали да „чуете друг глас".

Както можете да видите във вашата жалба, ние даваме на казината 14 пълни дни, за да потвърдят сметката и да изпратят печалбите.

Освен това откривам, че казиното ви е помолило да отмените тегленето. Каква беше причината, моля?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
12 3 45

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини