ФорумКазинаRoku Casino - обща дискусия

Roku Casino - обща дискусия

преди 1 година от Pabli40
|
12871 преглеждания 84 отговора |
|
1 2...5
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Roku Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Не играйте в това казино. Не плаща тегления. Вие не играете в това казино. Те не плащат

Автоматичен превод:
Pabli40
преди 1 година

Здравейте Pabli40,

Бих казал, че трябва да изчакате още малко. Според вашата жалба тегленето е извършено на 5/11, но по-важното е, че спечелената сума е доста голяма, така че предполагам, че може да причини забавяне. Моля, имайте предвид, че печалбите могат да бъдат разделени и може да получите цялата сума на няколко изплащания.

Мога ли да знам защо сте толкова сигурни, че това казино няма да ви плати, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добро утро.

Това наистина е много сенчесто казино. От понеделник се опитвам да се свържа с чата на живо, но без успех и вече оставих няколко съобщения по имейл за поддръжка, на които все още няма отговор!!!

file


Винаги се появява съобщението, че никой не е наличен. Независимо от часа, защото съм проверявал няколко пъти на ден.


Ако не получа отговор скоро, ще трябва да оставя много негативна бележка.


Автоматичен превод:
mynameismikaa
преди 1 година

Здравейте,

Опитахте ли да се свържете с казиното чрез дадения имейл, чудя се?

Не всяко казино предоставя чат на живо, може би казиното работи върху тази функция или няма персонал, понякога се случва.

Имате ли някакъв проблем там?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка.

От понеделник се опитвам да се свържа с чата на живо, но без успех и вече оставих няколко съобщения по имейл за поддръжка, на които все още няма отговор!!!

Както можете да прочетете, опитвам се да се свържа с тях чрез имейла, който предоставят на уебсайта СИ.

Не всяко казино предоставя чат на живо, може би казиното работи върху тази функция или няма персонал, понякога се случва.

Не знам защо имаш предвид. Казиното предлага поддръжка чрез чат на живо, но никога не е достъпна, независимо от часовете. Липсата на персонал за повече от 5/6 дни изобщо не изглежда поносима, когато става въпрос за ГРИЖА ЗА КЛИЕНТА.

Имате ли някакъв проблем там?

Разбира се, че имам проблем. Вече повдигна жалба тук (Casino Guru), за да се уверите, че проблемът е решен. От няколко дни се опитвам да възстановя достъпа до акаунта си поради проблем с паролите и изобщо не мога да имам достъп. Имам заседнали пари там и не мога да получа никакъв отговор от тяхна страна.


Бих искал да има малко актуална информация за ситуацията, моля.

БР.

Автоматичен превод:
mynameismikaa
преди 1 година

Здравейте,

Съжалявам, но тъй като нито една от двете ви подадени жалби не беше приета, не мога да прочета какво сте посочили там.

Затова ви помолих да разберете повече подробности. Добре, благодаря ти.

Моля, бъдете търпеливи и проверявайте редовно оплакванията си. Също така имайте предвид, че ние даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с тегленията, така че не се изненадвайте, когато получите тази информация по-късно от екипа за оплаквания.

Надявам се, че ще сме готови да помогнем, разбира се.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Открих акаунт преди няколко дни, играх и спечелих. Поисках плячката.

Познавам някои хора, които залагат на това КАЗИНО и никога не са имали проблем.

Надяваме се.

едно КАЗИНО е успешно само ако плаща добре.

дума минава дума.


Автоматичен превод:
Ari_barreira
преди 1 година

Поздравления за печалбите ви. 👏👍

Кажете ни как се справяте с тегленето, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не отговаряй, 2 дни!

за съжаление мисля, че жалбата ще трябва да се отправи до контролния съвет за игри!


Ще изчакам още 1 или 2 дни, те не отговарят или не верифицират акаунта.


докато изпращах само CC, който беше валидиран всеки ден, сега изпратиха съобщение, че спечелих повече от 10 хиляди евро, те никога не отговарят или проверяват

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

много лошо за съжаление,

не отговарят дори да поздравят!

лошо обслужване, ще трябва да ги докладвам на контролния съвет за игри.

който работи така, не може да работи.


Имам сметки в няколко казина, защото играя много.

Понякога печеля, понякога губя. Мисля, че честно губя по-често.


Спечелих много голяма награда, но не беше в КАЗИНО. хаха

Отворих сметка тук, защото те наистина ми говориха много добре, в обучението в бързината да реагирам само на тегления и че ми казаха, че е малко ден, който вече не помня.


но дори и проверката на сметката не е много зле! Все още чаках да ми се обадят.

но никой не се обади.


Автоматичен превод:
преди 1 година

file Ако бяха потвърдили акаунта, може би вече бях играл и вече го бях споделил с много приятели, които също играят.

така че дори не искам да играя за какво?

Ще изчакам до вторник, ако не се направи нищо, ще процедирам съответно.

Изпратих всичко както трябва дори повече от необходимото. Защото харесвам всичко правилно.

но за съжаление.

Дотук петно!

може да се промени по всяко време.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Ari_barreira
преди 1 година

Здравейте,

смятат, че би било против правилата и условията да регистрирате няколко акаунта. Бих изчакал казиното да реагира. Даваме на казината 14 дни, за да продължат с KYC, така че предполагам, че казиното ще ви уведоми, ако открие нещо странно.

Бих пуснал жалба при нужда. 🤔

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Кой каза, че имам няколко акаунта в едно и също КАЗИНО.

Дори не ми е ясно!

дори не знаех!

😅

Автоматичен превод:
преди 1 година

Днес получих съобщение, че сметката ми е валидирана, но нямаше как да не изпратя всичко направо на бланката на банката с цялата информация.

Поисках 2 заявки за теглене.

анулираха всеки ден, днес не анулираха, който има време да анулира ще има време да плати.

Аз във всички казина, когато спечеля, играя отново само когато тегля. И колкото по-добре плащат, толкова повече пари харчат там.

а най-голямото удоволствие за играча е да печели и получава.

Всички знаем, че парите отиват там отново, двойно повече пъти.

ако притежаваше КАЗИНО щеше да плати веднага, щеше да има най-много клиенти, жалко че малцина го осъзнават.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, наистина обичам онлайн игрите. Тъй като законите относно онлайн казината в САЩ са толкова сурови и сложни в същото време, най-добре е ясно да разберете какъв е светът на хазарта в САЩ днес и как можете да играете на безопасно онлайн казино в САЩ, без да нарушава никакви закони. Просто опитайте онлайн казина в САЩ


Публикация на PatriciaAdams Редактиран от Radka
Причина: забранена връзка + добавена CG връзка
Автоматичен превод:
преди 1 година

Кой каза, че имам няколко акаунта в едно и също КАЗИНО.

Дори не ми е ясно!

дори не знаех!

😅

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, според автоматичния превод имам чувството, че сте споделили играта си. 🙂

Съжалявам, че се обърках.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Днес получих съобщение, че сметката ми е валидирана, но нямаше как да не изпратя всичко направо на бланката на банката с цялата информация.

Поисках 2 заявки за теглене.

анулираха всеки ден, днес не анулираха, който има време да анулира ще има време да плати.

Аз във всички казина, когато спечеля, играя отново само когато тегля. И колкото по-добре плащат, толкова повече пари харчат там.

а най-голямото удоволствие за играча е да печели и получава.

Всички знаем, че парите отиват там отново, двойно повече пъти.

ако притежаваше КАЗИНО щеше да плати веднага, щеше да има най-много клиенти, жалко че малцина го осъзнават.

Автоматичен превод:
преди 1 година

В момента екипът по оплакванията се опитва да се свърже с казиното. Обикновено това е важна част от всяко оплакване и се надявам, че казиното ще отговори скоро.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Акаунтът е проверен, напълно.

тегления от ден 2, нищо!

Ден 03, нищо!

ден 04, поръчайте сега! file


Не знам какво печели едно КАЗИНО от неплащане.

Попитайте всички играчи по света!

какво ви кара да искате да играете онлайн и да знаете, че го получавате добре и бързо!

Трудно ще се разбере!

за съжаление да, така е!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Те платиха теглене от 900 евро, имаха 10 990 евро за теглене.

отмениха другите тегления, сега похарчих 1000 евро, но вече не ми се играе, в КАЗИНО, за което знам, че ако спечеля, плащам цяла вечност. И губя много, както мога да спечеля много.

така че ще изтегля сумата, след това ще депозирам, за да играя, защото депозитите работят добре, тегленията не.

Ако имам 9000 за теглене, ако имам късмет, печеля още 9000 и съм тук завинаги, за да тегля!

не така!

да видим дали ще платят до края на седмицата, когато играя истински!

тъй като КАЗИНОТО е Топ, случайно го харесвам!


прегръдка

Автоматичен превод:
1 2...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини