НачалоФорумКазинаRoboCat Casino - обща дискусия

RoboCat Casino - обща дискусия (страница 3)

 от petitgamer
|
2 359 преглеждания 53 отговора |
|
12 3

Поддръжката винаги казва, че имат много работа, но аз ще си получа парите и не се притеснявайте.

Играх с бонус и спечелих €1900. €1500 вече са изплатени, но останалата сума от €400 не е.

Автоматичен превод:

Така че виждам, че сте изпълнили всичко необходимо в бонуса. Предполагам, че няма да съм толкова скептичен, ако вече са ви дали по-голямата част и се надявам, че ще получите последната. Ако не, знаете, че можете да се свържете с нас.😉

Автоматичен превод:

хей

Аз също чакам изплащането си в Robocat от една седмица. Някой има ли опит там? Трябва ли да чакам повече или дори ще го получа?

Автоматичен превод:

Чаках 3 седмици, но трябваше да получа парите си по същия начин за вас

Автоматичен превод:

Добре, да, направих грешката да анулирам изплащането и да го поискам отново, но сега просто чакам най-накрая да бъде изплатено. Имам 4 цифри в акаунта си и ми е досадно да чакам нещо като месец за изплащане.

Автоматичен превод:
Luwaa10

Мога ли да попитам дали вашият акаунт е напълно верифициран в това казино?

Всеки път, когато отмените тегленето си, всичко започва отначало, нали знаете. Така че, това означава от деня на новата заявка. 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Romi

За съжаление не е напълно потвърдено. Въпреки това вече получих 2-3 изплащания. Само че този път отнема изключително много време. Днес поисках изплащане и сега просто чакам

Автоматичен превод:
Luwaa10

И мога ли да попитам, какво имаш предвид, че не е напълно потвърдено?

Вероятно ще поискат някаква допълнителна проверка според мен.

Е, със сигурност ни уведомете, когато има някаква актуализация. Уил, ти?

Автоматичен превод:
Romi

Така че, все още никой не е поискал документи. Някой получил ли е изплащането?

Автоматичен превод:
Luwaa10

Разберете. Дали са те информирали обаче, че случайно няма нужда да минаваш проверката?

Ако прочетете потребителските рецензии , ще видите, че има различни ситуации, описани от играчите в казиното, така че се надяваме скоро да получите печалбите си.

Моля, кажете ни кога точно сте поискали тегленето. Само знайте, че ако го анулирате и го заявите отново, времето за изчакване винаги ще се брои от датата на последната заявка.

Автоматичен превод:

хей

Исках да попитам дали някой е получил изплащане от Robocat наскоро. Чакам вече пет дни и ми казаха, че е подадена заявка за ускорена обработка, което означава, че обработката на изплащането ще отнеме максимум 72 часа. Може ли някой да ми помогне с това?

LG

Автоматичен превод:
Luwaa10

Виждам, че не сте отговорили на нито един от предишните ми въпроси, така че, моля, направете го, защото в противен случай няма да можем да помогнем, без да знаем повече подробности, знаете ли. 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Luwaa10

Чаках 5 седмици и те просто продължават да ме питат почти всеки ден за една и съща проверка.

Автоматичен превод:
Luwaa10

Успех с получаването на пари от това казино.

Автоматичен превод:

Добро утро, казиното изобщо не ми отговаря. Изключих се, изчаках, написах друг имейл, специално използвайки шаблона Casino Guru, и сега чакам отговор. Също така поисках възстановяване на сумата, защото не издържах на желанието да не играя. Това е "само 315 евро", но сега ми е любопитно да видя дали ще отговорят, иначе ще трябва да пусна жалба. Не ми се струва уважаван. Собственикът е същият като BassBet и BetAlice и сега открих, че и те не отговарят.

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини