Поддръжката винаги казва, че имат много работа, но аз ще си получа парите и не се притеснявайте.
Играх с бонус и спечелих €1900. €1500 вече са изплатени, но останалата сума от €400 не е.
The support always says they have a lot to do but I will get my money and not to worry.
I played with a bonus and won €1,900. €1,500 has already been paid out but the remaining amount of €400 has not.
Der Support sagt immer sie haben viel zutun aber ich bekomme mein Geld und soll mir keine Sorgen machen.
ich habe mit Bonus gespielt und 1900€ gewonnen 1500€ wurden bereits ausgezahlt aber den Rest Betrag von 400€ nicht.
Така че виждам, че сте изпълнили всичко необходимо в бонуса. Предполагам, че няма да съм толкова скептичен, ако вече са ви дали по-голямата част и се надявам, че ще получите последната. Ако не, знаете, че можете да се свържете с нас.😉
So I see you have fulfilled everything that was needed in the bonus. I guess I wouldn't be so skeptical if they already gave you the bigger part and hopefully you'll get the last one. If not, you know you can contact us.😉
хей
Аз също чакам изплащането си в Robocat от една седмица. Някой има ли опит там? Трябва ли да чакам повече или дори ще го получа?
Hey
I've also been waiting for my payout on Robocat for a week. Does anyone have experience there? Do I have to wait longer or will I even get it?
Hey
wsrte auch auf Robocat seid 1 Woche auf meine Auszahlung. Hat jemand Erfahrung dort. Muss ich noch länger warten oder bekomme ich es überhaupt?
Добре, да, направих грешката да анулирам изплащането и да го поискам отново, но сега просто чакам най-накрая да бъде изплатено. Имам 4 цифри в акаунта си и ми е досадно да чакам нещо като месец за изплащане.
Okay, yes I made the mistake of cancelling the payout and requesting it again, but now I'm just waiting until it's finally paid out. I have 4 digits in my account and it feels annoying to wait what feels like a month for a payout.
Okay, ja habe den Fehler gemacht die Auszahlung abzubrechen und neu anzufragen aber warte jetzt einfach mal bis es endlich ausgezahlt wird. Habe halt 4 stellig auf dem Konto und es nervt gefühlt 1 monate auf eine Auszahlung zu warten.
Мога ли да попитам дали вашият акаунт е напълно верифициран в това казино?
Всеки път, когато отмените тегленето си, всичко започва отначало, нали знаете. Така че, това означава от деня на новата заявка. 🤷♀️
May I ask if your account is fully verified at this casino?
Whenever you cancel your withdrawal, it all starts from the beginning, you know. So, that means from the day of the new request. 🤷♀️
За съжаление не е напълно потвърдено. Въпреки това вече получих 2-3 изплащания. Само че този път отнема изключително много време. Днес поисках изплащане и сега просто чакам
Unfortunately, it is not fully verified. However, I have already received 2-3 payouts. Only this time it is taking an extremely long time. I requested a payout today and am now just waiting
Vollständig verfiziert ist es leider nicht. Ich habe jedoch schon 2-3 Auszahlungen erhalten. Nur dieses Mal dauert es extrem lange. Ich habe heute eine Auszahlung beantragt und warte jetzt einfach mal ab
И мога ли да попитам, какво имаш предвид, че не е напълно потвърдено?
Вероятно ще поискат някаква допълнителна проверка според мен.
Е, със сигурност ни уведомете, когато има някаква актуализация. Уил, ти?
And may I ask, what do you mean that it is not fully verified?
They will probably ask for some additional verification, in my opinion.
Well, surely let us know whenever there is some update. Will, you?
Така че, все още никой не е поискал документи. Някой получил ли е изплащането?
So, no one has asked for documents yet. Has anyone received the payout?
Also wurde noch nicht nach Dokumenten gefragt. Hat jemand den Auszahlungen erhalten.
Разберете. Дали са те информирали обаче, че случайно няма нужда да минаваш проверката?
Ако прочетете потребителските рецензии , ще видите, че има различни ситуации, описани от играчите в казиното, така че се надяваме скоро да получите печалбите си.
Моля, кажете ни кога точно сте поискали тегленето. Само знайте, че ако го анулирате и го заявите отново, времето за изчакване винаги ще се брои от датата на последната заявка.
Understand. Have they informed you, though, that there is no need to pass the verification, by any chance?
If you read through the user reviews, you will see that there are different situations described by the casino players, so hopefully you will get your winnings soon.
Please tell us when exactly you requested the withdrawal. Just know that if you cancel it and request it again, the waiting time will always count from the date of the last request.
хей
Исках да попитам дали някой е получил изплащане от Robocat наскоро. Чакам вече пет дни и ми казаха, че е подадена заявка за ускорена обработка, което означава, че обработката на изплащането ще отнеме максимум 72 часа. Може ли някой да ми помогне с това?
LG
Hey
I wanted to ask if anyone has received a payout from Robocat recently. I've been waiting for five days now, and I was told that a request for expedited processing has been submitted, which means it will take a maximum of 72 hours for the payout to be processed. Can anyone help me with this?
LG
Hey
ich wollte mal fragen ob jemand eine auszahlung von robocat in der letzten zeit erhalten hat. Warte jetzt seid 5 Tagen und mir wurde gesagt das ein Antrag auf beschleunigung gestellt wurde was max. 72 Stunden dauert bis zur Auszahlung. Kann mir da jemand weiterhalfen.
LG
Виждам, че не сте отговорили на нито един от предишните ми въпроси, така че, моля, направете го, защото в противен случай няма да можем да помогнем, без да знаем повече подробности, знаете ли. 🤷♀️
I can see that you haven't answered any of my previous questions, so please do so, because otherwise we won't be able to help without knowing more details, you know. 🤷♀️
Чаках 5 седмици и те просто продължават да ме питат почти всеки ден за една и съща проверка.
I've been waiting 5 weeks and they just keep asking me almost every day for the same verification.
Успех с получаването на пари от това казино.
Good luck on getting money from this casino.
Добро утро, казиното изобщо не ми отговаря. Изключих се, изчаках, написах друг имейл, специално използвайки шаблона Casino Guru, и сега чакам отговор. Също така поисках възстановяване на сумата, защото не издържах на желанието да не играя. Това е "само 315 евро", но сега ми е любопитно да видя дали ще отговорят, иначе ще трябва да пусна жалба. Не ми се струва уважаван. Собственикът е същият като BassBet и BetAlice и сега открих, че и те не отговарят.
Good morning, the casino isn't responding to me at all. I excluded myself, waited, wrote another email, specifically using the Casino Guru template, and am now waiting for a response. I've also requested a refund because I couldn't stand the urge to not play. It's "only 315 euros," but now I'm curious to see if they'll respond, otherwise I'll have to file a complaint. It doesn't seem reputable to me. The owner is the same as BassBet and BetAlice, and I've now discovered that they aren't responding either.
Guten Morgen, bei mir reagiert das Casino gar nicht, habe mich selbst ausgeschlossen, gewartet, erneut eine Email geschrieben, extra mit der Vorlage von Casino Guru und warte jetzt auf eine Reaktion und habe eine Rückzahlung gefordert, da ich es nicht durchgehalten habe, nicht zu spielen. Es sind in „nur 315 EuR", aber nun bin ich gespannt, ob diese reagieren, sonst werde ich eine Beschwerde eröffnen müssen. Seriös kommt es mir nicht vor, der Inhaber ist der gleiche wie bei BassBet und BetAlice, was ich nun herausgefunden habe, die reagieren auch nicht.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.