НачалоФорумКазинаRoboCat Casino - обща дискусия

RoboCat Casino - обща дискусия (страница 2)

 от petitgamer
|
3 334 преглеждания 94 отговора |
|
1 2 3...5
franziskagrunw

Аз конкретно не. Не играя много в казината и когато играя, залагам предимно на спорт. Но все пак това, което казах, е вярно и се надявам, че ще се реши, без да се налага да се намесваме.

Автоматичен превод:

Получих превод към моята кредитна карта, но е "в изчакване" - да видим

Автоматичен превод:
franziskagrunw

Предполагам, че не разбирам, чака ли тегленето или получихте парите? Или вече сте получили едно теглене и чакате следващото? 🙂

Автоматичен превод:

Е, плащането е обработено. Вижда се и в моя акаунт. Но е „в изчакване", така че в момента нямам достъп до него

Автоматичен превод:
franziskagrunw

О, разбирам, така че след като бъде обработено, мисля, че е само въпрос на време да стигнеш до парите.

Ще се радвам, ако ме уведомите и ще стане възможно най-скоро.🙂

Автоматичен превод:

Всичко пристигна. Да видим дали ще остане така :)

Автоматичен превод:
franziskagrunw

Страхотни новини, така че ще останете ли в казиното и ще опитате отново?😀

Автоматичен превод:

Аз съм изправен пред абсолютно същия проблем, на 6-ти работен ден съм и още не са го обработили.

Автоматичен превод:
Jaro

Не, чух, че това казино е незаконно 🙁

Автоматичен превод:
franziskagrunw

Колко дни те взеха?

Автоматичен превод:

Аз съм изправен пред абсолютно същия проблем, на 6-ти работен ден съм и още не са го обработили.

Автоматичен превод:

Здравейте, ако имам правилна представа, играчът чакаше парите си около 8 дни. Какво ви казва казиното за парите? Имали ли сте контакт с тях? Имате ли само едно теглене и първо ли е?

Уведомете ме, моля.

Автоматичен превод:
Jaro

Добър вечер Джаро, имам чакащо теглене от 17.02 и 18.02. и всеки ден се свързвам с тях, всичките ми снимки казват едно и също, че има много плащания и малко търпение и моля да ни извините.. Всъщност това е първото ми плащане.

Автоматичен превод:
Alone1989

Предполагам, че ще кажа също, че ще е необходимо търпение. Какъв метод на плащане използвахте за теглене?

Бих искал да добавя, че ако казиното не ви възстанови сумата в рамките на 14 дни, тогава имате възможност да се свържете с нас. Дотогава вероятно щях да остана спокоен.

Автоматичен превод:
Jaro

Със същия метод депозирах чрез MasterCard...Опитвам се да остана спокоен, но мразя да ми отговарят в казиното със същото съобщение както винаги...Изпращам и имейл сутринта, но никой не ми отговори...ще видим.

Автоматичен превод:

Здравейте, заявих теглене на 15 февруари и не е обработено до днес. какво мога да направя

Автоматичен превод:

Със същия метод депозирах чрез MasterCard...Опитвам се да остана спокоен, но мразя да ми отговарят в казиното със същото съобщение както винаги...Изпращам и имейл сутринта, но никой не ми отговори...ще видим.

Автоматичен превод:

Предполагам, че казиното няма какво повече да ви каже и затова казах, че ако все още е същото, определено се свържете с мен след споменатото време, за да го разгледаме. Мисля, че това ще е най-разумното нещо.

Автоматичен превод:

Здравейте, заявих теглене на 15 февруари и не е обработено до днес. какво мога да направя

Автоматичен превод:

Хей, казиното каза ли ти нещо конкретно защо все още нямаш парите си? Ако не си получите парите до утре, щепусна и жалба на този линк .

Както и да е, това първото ви теглене ли е? Играхте ли с бонуса или не?

Моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
Jaro

Добър вечер Джаро, аз също ще изчакам края на седмицата и ще се свържа с вас, за да пуснем жалба, защото е недопустимо да инвестираме пари и когато спечелим да търпим тези мъки.

Автоматичен превод:
Jaro

Поддръжката винаги казва, че имат много работа, но аз ще си получа парите и не се притеснявайте.

Играх с бонус и спечелих €1900. €1500 вече са изплатени, но останалата сума от €400 не е.

Автоматичен превод:

Добър вечер Джаро, аз също ще изчакам края на седмицата и ще се свържа с вас, за да пуснем жалба, защото е недопустимо да инвестираме пари и когато спечелим да търпим тези мъки.

Автоматичен превод:

Разбирам, така че ще бъда тук, ако нещо се промени. 🙂

Автоматичен превод:
1 2 3...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини