преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с RickyCasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Играя там от около 1 година и всичко е наред досега 🙂
всичко върви много приятно без много стрес!
На мен лично ми харесва. 🙂
Been playing there for about 1 year and everything has been ok so far 🙂
everything runs very pleasantly without much stress!
I personally like it. 🙂
Spiele da seit ungefähr 1 Jahr und bis jetzt war alles ok 🙂
läuft alles sehr angenehm ohne viel Stress!
Mir persönlich gefällt es gut. 🙂
И така, коя е най-бързата опция за плащане, която използвате - можете ли да ме посъветвате? 😉
So, what is the fastest payment option you're using - can you advise? 😉
Лично аз почти винаги използвам SKRILL като депозит и теглене и съм много доволен!!!
От време на време също биткойн и иначе от време на време банкови преводи.
Според мен SKRILL и крипто изплащанията са най-бързи.
Понякога се случва да получа изплащания чрез SKRILL или Bitcoin в рамките на 10 минути.
Просто обичам казината! 😀
Personally, I almost always use SKRILL as a deposit & withdrawal and am very satisfied!!!
Now and then also Bitcoin and otherwise from time to time bank transfers.
In my opinion, SKRILL & crypto payouts are the fastest.
Sometimes it happens that I receive payouts via SKRILL or Bitcoin within 10 minutes.
I just love casinos! 😀
Ich persönlich nutze fast immer SKRILL als ein & Auszahlung und bin sehr zufrieden!!!
Hin und wieder auch Bitcoin und ansonsten ab und zu Bank Überweisungen.
SKRILL & Krypto Auszahlungen gehen meiner Meinung nach am aller schnellsten.
Manchmal kommt es vor das ich Auszahlungenen via SKRILL oder Bitcoin innerhalb von 10 Minuten erhalte.
Ich liebe casinos einfach! 😀
Това е нещо! В сравнение с нарастващите проблеми с банковите карти, които изпитват други играчи в други казина, това наистина звучи страхотно. 🙂
Някои играчи са доста загрижени за ограничените игри в наши дни. Бихте ли казали, че количеството игри, достъпни за вас в тази, е доста голямо?🤔 Или може би сте забелязали някои спадове?
That's something! Compared to rising troubles with banking cards other players in other casinos are experiencing, this truly sounds awesome. 🙂
Some players are pretty concerned about restricted games these days, would you say that amount of games available to you in this one is quite high?🤔 Or have you noticed some drops druring maybe?
И аз не обичам да плащам с банкова карта! Особено с кредитната карта, защото имам опит, че често има допълнителни такси, които наистина не е задължително да са. 🙂
Тегленията на Skrill и крипто са ми любими, тъй като са наистина бързи и безпроблемни. 🙂
Напоследък забелязах, че в някои казина не мога да играя игрите, които играех преди.
Особено PLAYN GO често вече не може да се играе в казината, където работеше.
Но има и толкова много казина, защото винаги има решение. 😀
Какво имате предвид, ако броят на игрите е голям? Не разбрах съвсем. 🙂
I don't like paying with a bank card either! Especially with the credit card because I have had the experience that there are often additional fees, which really don't have to be the case. 🙂
Skrill and crypto withdrawals are my favorite as they are really quick and hassle free. 🙂
I've noticed lately that in some casinos I can't play the games I used to play.
Especially PLAYN GO is often no longer playable in casinos where it used to work.
But there are so many casinos too because there is always a solution. 😀
What do you mean if the number of games is high? I did not quite understand. 🙂
Mit Bank Karte zahle ich auch sehr ungern! Vorallem mit der Kreditkarte Karte da ich die Erfahrung gemacht habe das oft Gebühren hinzukommen was echt nicht sein muss. 🙂
Skrill und Krypto Auszahlungen sind mein Favorit da sie echt schnell und ohne Probleme über die Bühne gehen. 🙂
Ich habe in letzter Zeit bemerkt das ich in manchen casinos nicht mehr die spiele spielen kann die ich sonst spiele.
Vorallem PLAYN GO ist oft nicht mehr spielbar in casinos in denen es früher ging.
Aber es gibt so viele casinos auch da gibt es immer eine Lösung. 😀
Was meinst du den damit ob die Anzahl der Spiele hoch ist? Das habe ich nicht ganz verstanden. 🙂
Здравейте,
Винаги се опитвам да пазя визата си 😀!
Бях напълно сигурен, че някои доставчици наскоро изчезнаха от полезрението на немски и австрийски играчи, а и другите хора го обсъждаха. Така че се чудех дали сте забелязали същата тенденция.
Изглежда
Play'nGo беше сред споменатите доставчици на игри, така че не е съвпадение, бих казал 🙂.
Hello,
I always try to keep my visa safe 😀too!
I was quite sure that some providers recently vanished from the sight of German and Austrian players, and the other people were discussing it as well. So I was wondering if you have noticed the same trend.
Seem
Play'nGo was among the mentioned game providers, so it is not a coincidence, I'd say 🙂.
Да, за съжаление тук в Австрия има все по-малко.
Понякога доставчиците на игри изчезват за една нощ 😀
Но както казах, има много казина, които все още имат всички доставчици, така че е лесно да играете игрите, които искате. 🙂
Просто се надявам казината в Австрия да не изчезнат всички 🙂
През последните няколко седмици получих някои имейли, че страната ми вече се счита за ограничена и вече нямам достъп до акаунта.
Наистина става все по-често срещано 🙂
Yes, unfortunately there are fewer and fewer here in Austria.
Sometimes game providers disappear overnight 😀
But as I said there are many casinos that still have all the providers, so it's easy to play the games you want. 🙂
I just hope that the casinos in Austria don't all disappear 🙂
In the last few weeks I have received some emails that my country is now considered restricted and I no longer have access to the account.
It's really getting more and more common 🙂
Ja leider werden es hier in Österreich immer weniger.
Manchmal verschwinden von heute auf morgen spiele Anbieter 😀
Aber wie schon gesagt es gibt viele casinos die noch alle Anbieter haben weswegen es einfach ist die spiele zu spielen die man möchte. 🙂
Ich hoffe nur das in Österreich die casinos nicht alle verschwinden 🙂
Jn den letzten Wochen habe ich nämlich einige Emails erhalten das mein Land nun als eingeschränkt gilt und ich kein Zugriff mehr auf das Konto habe.
Wird echt immer häufiger 🙂
Приемам това като окончателно потвърждение, това също го забелязах. Не сте сами в това, просто се притеснявам, че подобни ограничения вероятно ще накарат играчите да обмислят да играят в нелицензирани казина...
I take that as a final confirmation, I noticed that too. You are not alone in this, I just worry that such restrictions will possibly make players consider playing in unlicensed casinos...
Много се надявам да не се окаже така
Но те кара да се притесняваш малко. 🙂
През последната 1 година поне 20 казина от Австрия са изчезнали.
Но мисля, че винаги ще има реномирани доставчици, предлагащи услугите си в Австрия 🙂
И докато имате такава страхотна компания като вашата, всичко може да бъде само добро.
Наздраве за ВСИЧКИ!!!
С Най-Добри Пожелания
I really hope it doesn't turn out that way
But it does make you a bit worried. 🙂
In the last 1 year, at least 20 casinos from Austria have been gone.
But I think there will always be reputable providers offering their services in Austria 🙂
And as long as you have such a great company like yours at your side, everything can only be good.
Cheers to you ALL!!!
Best regards
Ich hoffe doch sehr stark das es nicht so wird 🙂
Aber etwas Sorge macht es einem doch schon. 🙂
In dem letzten 1 Jahr sind bestimmt locker 20 casinos aus Österreich weg gewesen.
Aber ich denke es wird immer seriöse Anbieter geben die ihre Dienste in Österreich anbieten 🙂
Und solange man so ein tolles Unternehmen wie eures an seiner Seite hat kann alles nur gut werden.
Ein Hoch auf euch ALLE!!!
Beste Grüße
Без значение какво ще се случи обаче, препоръката остава същата: Играйте само в правилно лицензирани казина 😁.
наздраве! 💚😁
No matter what will happen however, the recommendation is still the same: Play only in properly licensed casinos 😁.
Cheers! 💚😁
Рики Казино
ВНИМАНИЕ на всички любители на казиното, стойте настрана.
Малки тегления до €200 се обработват незабавно, но когато става въпрос за големи тегления, тези измамници ще забавят тегленето ви и автоматично ще анулират тегленията, така че да не получите печалбите си.
Моля, оценете това казино като лошо навсякъде, за да го поставите в черния списък. Тъй като това казино не е надеждно, няма уважение и техният екип за поддръжка не е полезен.
Вижте жалбата ми и ще разберете за какво говоря.
ГЛЕДАЙТЕ СЛЕД
RickyCasino
ATTENTION to all casino lovers stay away.
Small withdrawals up to €200 are processed instantly but when it comes to large withdrawals these scammers will delay your withdrawal and automatically cancel the withdrawals so you don't get your winnings.
Please rate this casino as bad everywhere to get it blacklisted. Because this casino is not reliable, has no respect and their support team is not helpful.
Look at my complaint and you'll know what I'm talking about.
WATCH AFTER
RickyCasino
ACHTUNG an alle Casino Lovers Finger weg.
Kleine Auszahlung bis 200€ wird sofort bearbeitet aber wenn es um große Auszahlung geht, verzögern diese Betrüger deine Auszahlung und stornieren die Auszahlungen automatisch, damit du deine Gewinne nicht bekommst.
Bitte dieses Casino überall als schlecht bewerten, damit es auf die Schwarze Liste gesetzt wird. Denn dieses Casino ist nicht zuverlässig, hat keinen Respekt und sein Support-Team ist nicht hilfsbereit.
Schaut euch meine Beschwerde an, dann wisst ihr, wovon ich rede.
AUFPASSEN
Съжалявам, но предоставянето на неоснователна жалба като причина за лоша оценка на казиното ми се струва лоша идея. Всички ние трябва да оценяваме казината справедливо въз основа или на собствен опит.
Съжалявам, че си загубил парите. Ако чувствате, че губите контрол, уведомете казиното и задайте лимити за хазарт, за да сте сигурни, че няма да загубите целия баланс преди да бъдете напълно потвърдени и да ви бъдат изпратени пари. 🙁
I'm sorry but providing an unjustified complaint as a reason for rating the casino badly seems like a bad idea to me. We should all rate casinos fairly based on or own experiences.
I'm sorry you lost the money. If you feel like losing control, inform the casino, and set gambling limits to ensure you won't lose the whole balance sooner than you are fully verified and money sent to you. 🙁
Това е лошо казино. Само екипът за поддръжка е толкова неуважителен и безполезен. Сметката ми беше успешно потвърдена, но тези измамници продължаваха да отказват тегления под предлог, че има проблем с платежната система... Нелепо извинение
It's a bad casino. The support team alone is so disrespectful and unhelpful. My account was successfully verified but these scammers kept refusing withdrawals under the pretext that there was a problem with the payment system... Ridiculous excuse
Es ist ein schlechtes Casino. Allein das Support-Team ist so respektlos und nicht hilfsbereit. Mein Konto war zwar erfolgreich verifiziert aber diese Betrüger haben immer wieder die Auszahlungen abgelehnt unter dem Vorwand, dass es ein Problem mit dem Zahlungssystem gibt... Lächerliche Ausrede
Всъщност доста често срещано "извинение" в наши дни.
Не е моя работа да съдя, но играчите от немскоговорящите страни изглежда се сблъскват с този проблем много често в различни дори големи маркови казина. Обикновено се причинява от местните закони, банкови ограничения и разпоредби. Да се надяваме, че няма да продължи дълго.
Actually quite a common "excuse" these days.
It's not my place to judge, but players from German-speaking countries seem to encounter this issue very often in various even big branded casinos. It is usually caused by local laws, banking restrictions, and regulations. Let's hope it won't last long.
Напълно разбирам разочарованието ви! Мисля, че всички го разбираме!
Но мисля, че ти го казвам, без да искам да те обидя или да те обидя! Но когато сте се оплаквали, често сте произнасяли това изречение
„Трето, не ме изненадва или дори мога да го разбера много добре защо казиното се чувства ядосано (направи повече от €15 000 печалба само от €25 депозит).
Затова се отказвам от печалбата и сега искам тези измамници да ми върнат депозита обратно."
Кой просто се отказва от €15 000 доста лесно?????
Мисля, че малко лъжеш 😀 😛 и наистина нямам предвид това като атака amigo, но нещо не е наред 🙂
Понякога играя в Ricky's и имам по-високи печалби тук.
Съгласен съм с вас на 100%, че понякога наистина не бързат и анулират изплащанията!
Винаги имам чувството, че правите това, за да може играчите да станат слаби и да загубят всичко, което разбира се би било в полза на казиното.
Така че аз съм добре запознат с вашия проблем, но никой не казва, че се отказват от €15 000 и вместо това искат своя депозит от €25.
Според мен много други неща показват, че изразявате много неща по различен начин, отколкото би направил някой, от когото наистина са откраднати 15 000 евро.
Не познавам някой, който прави суми като €120 000, но също така прави депозити от €25 едновременно.
Ако е така, залозите са €25, а депозитът е много по-висок😉
Разбирам разочарованието ви и съм напълно съгласен, че понякога чакането е наистина дълго.
Но ако бяхте оцелели в тази игра, рано или късно щяхте да получите печалбата си.
Винаги съм на страната на играча, особено когато знам, че въпросното казино заблуждава хората, но както във вашия случай, можете да го украсите така, че да изглежда така, сякаш казиното е виновно.
„ИМАМЕ проблем с нашия доставчик на плащания" е нещо, което всички знаем, нали?
Казвате, че сте играли и наскоро сте спечелили €120 000, което означава, че трябва да сте някой, който ТОЧНО знае как работят тези неща.
Знаете също, че с по-големи суми много казина си губят времето.
честно ли е това Не, но от вас зависи да останете силни, това е предизвикателството тук и трябва да знаете това.
Също така не е честно играч, който се регистрира в казино, да печели добри пари, а казиното просто да заключи акаунта на играча и да не реагира на нищо.
Но това е света на казиното, там не винаги има справедливост, както в реалния живот.
Вие живеете в Европа, имате всичко, от което се нуждаете, а останалото са само луксозни проблеми. 😉 В същото време има хора в страни, които нямат абсолютно нищо и биха се радвали да имат вашите проблеми... това също не е честно, но такъв е животът.
Ако не сте достатъчно силни да се контролирате, не плачете само защото светът не е справедлив.
Аз също често губя пари, но в крайна сметка обвинявам себе си и не хуля никого.
Така че трябва да фантазирате по-малко 🫡
I totally understand your frustration! I think we all understand that!
But I think you I'm telling you that without wanting to offend you or badmouth you! But when you complained, you often made this sentence
"Thirdly, it doesn't surprise me or I can even understand it very well why the casino feels pissed off (made more than €15,000 profit from €25 deposit alone).
Therefore I give up the profit and now I want these scammers to transfer the deposit back to me."
Who simply gives up €15,000 quite easily?????
I think you're lying a bit 😀 😛 and I really don't mean that as an attack amigo but something is wrong 🙂
I play at Ricky's occasionally and have had higher payouts here.
I agree with you 100% that they sometimes really take their time and cancel the payouts!
I always have the feeling that you do this so that the players might become weak and lose everything, which of course would be in favor of the casino.
So I'm well aware of your problem, but nobody says that they forego €15,000 and want their deposit of €25 instead.
In my opinion, many other things indicate that you express many things differently than someone would do from whom €15,000 was really stolen.
I don't know anyone who makes sums like €120,000 but also makes deposits of €25 at the same time.
If so, the stakes are €25 and the deposit is a lot higher😉
I understand your frustration and I totally agree that sometimes it's a really long wait.
But if you had survived this game you would have received your winnings sooner or later.
I'm always on the player's side, especially when I know that the casino in question is fooling people, but like in your case, you can decorate it so that it comes across as if the casino were to blame.
"WE have a problem with our payment provider" is something we all know, right?
You say you played and recently won €120,000 which means you should be someone who EXACTLY knows how these things work.
You also know that with larger sums, many casinos are wasting their time.
is this fair No but it's up to you to stay strong that's the challenge here and you should know that.
It's also not fair that a player who registers at a casino wins good money and the casino just locks the player's account and doesn't respond to anything.
But that's the casino world there isn't always fairness just like in real life.
You live in Europe you have everything you need and the rest are all just luxury problems. 😉 At the same time, there are people in countries who have nothing at all and would be happy to have your problems... that's not fair either, but that's life.
If you're not strong enough to control yourself, don't cry just because the world isn't fair.
I often lose money too, but in the end I blame myself and don't badmouth anyone.
So you should fantasize less 🫡
Ich verstehe absolut das du frustriert bist! Ich denke das verstehen wir alle!
Aber ich denke du das sage ich dir ohne dir nahe treten zu wollen oder dich schlecht zu reden! Aber bei deiner Beschwerde hast du oft diesen Satz abgegeben
"Drittens mich wundert es nicht bzw ich kann es sogar sehr gut verstehen, warum das Casino sich angepisst fühlt (allein von 25€ Einzahlung mehr als 15000€ Gewinn gemacht).
Daher verzichte ich auf den Gewinn und möchte nun dass diese Betrüger mir die Einzahlung zurücküberweisen."
Wer verzichtet einfach so auf ganz locker auf 15.000€?????
Ich denke das du etwas lügst 😀 😛 und ich meine das wirklich nicht als Angriff amigo aber da stimmt doch etwas nicht 🙂
Ich spiele hin und wieder bei Ricky und hatte auch schon höhere Auszahlungen hier.
Ich stimme dir zu 100% zu das sie sich teilweise wirklich Zeit lassen und die Auszahlungen stornieren!
Ich habe dann auch immer das gefühl das man das tut damit die Spieler villeicht schwach werden und alles verlieren was natürlich zu gunsten des Casinos wäre.
Mir ist dein Problem also durchaus bewusst aber niemand sagt das er auf 15.000€ verzichtet und stattdessen seine Einzahlung von 25€ möchte.
Vieles andere deutet meiner Meinung darauf hin das du vieles anders ausdrückst als es jemand tun würde dem man wirklich 15.000€ gestohlen hat.
Ich kenne auch niemanden der summen wie 120.000€ macht aber parallel dazu Einzahlungen von 25€ tätigt.
Wenn dann sind die Einsätze 25€ und die Einzahlungum einiges höher😉
Ich verstehe das du frustriert bist und stimme dem vollkommen zu das man manchmal wirklich lange wartet.
Hättest du diesem Spiel aber stand gehalten hättest du früher oder später deine Gewinne erhalten.
Ich bin immer auf der seite des Spielers vorallem dann wenn ich weiß das das jeweilige Casino die Leute verarscht aber man kann es wie in deinem Fall auch so Schmücken das es so rüber kommt als wäre nur das Casino schuld.
"WIR haben ein Problem mit unserem Zahlungs Anbieter" kennen wir doch alle oder?
Du sagst du hast gespielt und vor kurzem 120.000€ gewonnen das bedeutet du solltest jemand sein der ganz GENAU weiß wie diese sachen hier funktionieren.
Du weißt auch das bei größeren summen viele Casinos auf Zeit schinden.
Ist dies fair? Nein aber es liegt an dir das du stark bleibst das ist die Herausforderung hier und du müsstest das wissen.
Es ist auch nicht Fair das ein Spieler sich in einem casino registriert gutes Geld gewinnt und das Casino dem Spieler einfach das Konto sperrt und auf nichts mehr reagiert.
So ist aber die Casino Welt da gibt es nicht immer Gerechtigkeit genau wie im echten leben.
Du lebst in Europa hast alles was du brauchst und der Rest sind alles nur Luxus Probleme. 😉 parallel dazu gibt es Menschen in Ländern die überhaupt nichts haben und froh wären deine probleme zu haben... das ist auch nicht fair aber so ist das leben.
Wenn du nicht stark genug bist um dich zu beherrschen darfst du nicht weinen nur weil die welt nicht gerecht ist.
Ich verliere auch oft Geld aber gebe am ende mir die schuld und rede niemanden schlecht.
Du solltest also weniger fantasieren 🫡
Пич,
донякъде си прав, но ако беше видял колко често тегленията се анулират сами, въпреки че акаунтът беше верифициран, щеше да се съгласиш с мен.
Преди имах акаунт в LeoVegas и тегления до €25 000 се извършваха за 10 минути.
За първи път играя в такова онлайн казино. Винаги, когато попитам екипа за поддръжка за постоянните откази за теглене, те ми казват някакви глупости, които те карат да мислиш, че така или иначе не получаваш нищо.
За съжаление не знаех нищо за Casino Guru преди това. Едва след месец случайно видях, че това казино има добра репутация и исках да предупредя играчите за това.
Ако бях запазил историята на чатовете, щеше да разбереш за какво говоря.
С Най-Добри Пожелания
Dude,
you are somewhat right, but if you had seen how often the withdrawals were canceled on their own, even though the account was verified, you would agree with me.
I used to have an account at LeoVegas and withdrawals up to €25000 were done in 10 minutes.
This is the first time I play in such an online casino. Whenever I ask the support team about the constant withdrawal refusals, they tell me some nonsense that makes you think you're not getting anything anyway.
Unfortunately, I didn't know anything about Casino Guru before that. It was only after a month that I happened to see that this casino has a good reputation and I wanted to warn players about it.
If I had saved the chat history then you would know what I'm talking about.
Best regards
Kumpel,
du hast etwas Recht, aber wenn du gesehen hättest wie oft die Auszahlungen von alleine storniert wurden, ob wohl das Konto verifiziert war, würdest du mir Recht geben.
Ich habe früher bei Leovegas ein Konto gehabt und die Auszahlungen bis 25000€ gingen in 10 Minuten.
Das ist das erste Mal wo ich in so einem online Casino spiele. Immer wieder wenn ich das Support-Team frage wegen der ständigen Ablehnungen der Abhebungen, haben diese mir irgendeinen Schmarrn erzählt, Wobei man denkt, dass man sowieso nichts bekommt.
Leider wusste ich davor nichts von Casino Guru. Erst nach einem Monat habe ich zufällig eingesehen, dass dieses Casino eine gute Reputation hat und wollte die Spieler davor warnen.
Hätte ich den Chatverlauf gespeichert dann wüsstest du wovon ich rede.
Beste Grüße
Един любезен съвет, ако мога да бъда толкова смел. Винаги пазете екранни снимки на разговори всеки път, когато се борите с по-високи печалби. Никога не се знае – по-добре е да си прикриеш гърба.
Бих направил това във всяко казино, просто като предпазна мярка.
A word of kind advice, if I may be so bold. Always keep screenshots of conversations every time you struggle with higher payouts. One never knows - it's better to cover your back.
I would do that in any casino, just a precaution.
Аз го виждам по същия начин!
Най-добре е да записвате и всички сесии!
По-добре в безопасност, отколкото да съжалявам. 😛
I see it the same way!
It is best to record all sessions as well!
Better safe than sorry. 😛
Sehe ich genauso!
Am besten alle Sitzungen auch aufnehmen!
Sicher ist sicher. 😛
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.