ФорумКазинаRickyCasino - обща дискусия

RickyCasino - обща дискусия

преди 1 година от CasinoStreamer88
|
5248 преглеждания 28 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с RickyCasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Играя там от около 1 година и всичко е наред досега 🙂

всичко върви много приятно без много стрес!

На мен лично ми харесва. 🙂

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

И така, коя е най-бързата опция за плащане, която използвате - можете ли да ме посъветвате? 😉


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Лично аз почти винаги използвам SKRILL като депозит и теглене и съм много доволен!!!

От време на време също биткойн и иначе от време на време банкови преводи.

Според мен SKRILL и крипто изплащанията са най-бързи.

Понякога се случва да получа изплащания чрез SKRILL или Bitcoin в рамките на 10 минути.

Просто обичам казината! 😀

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Това е нещо! В сравнение с нарастващите проблеми с банковите карти, които изпитват други играчи в други казина, това наистина звучи страхотно. 🙂

Някои играчи са доста загрижени за ограничените игри в наши дни. Бихте ли казали, че количеството игри, достъпни за вас в тази, е доста голямо?🤔 Или може би сте забелязали някои спадове?


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

И аз не обичам да плащам с банкова карта! Особено с кредитната карта, защото имам опит, че често има допълнителни такси, които наистина не е задължително да са. 🙂

Тегленията на Skrill и крипто са ми любими, тъй като са наистина бързи и безпроблемни. 🙂

Напоследък забелязах, че в някои казина не мога да играя игрите, които играех преди.

Особено PLAYN GO често вече не може да се играе в казината, където работеше.

Но има и толкова много казина, защото винаги има решение. 😀

Какво имате предвид, ако броят на игрите е голям? Не разбрах съвсем. 🙂

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Здравейте,

Винаги се опитвам да пазя визата си 😀!

Бях напълно сигурен, че някои доставчици наскоро изчезнаха от полезрението на немски и австрийски играчи, а и другите хора го обсъждаха. Така че се чудех дали сте забелязали същата тенденция.

Изглежда

Play'nGo беше сред споменатите доставчици на игри, така че не е съвпадение, бих казал 🙂.



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, за съжаление тук в Австрия има все по-малко.

Понякога доставчиците на игри изчезват за една нощ 😀

Но както казах, има много казина, които все още имат всички доставчици, така че е лесно да играете игрите, които искате. 🙂

Просто се надявам казината в Австрия да не изчезнат всички 🙂

През последните няколко седмици получих някои имейли, че страната ми вече се счита за ограничена и вече нямам достъп до акаунта.

Наистина става все по-често срещано 🙂

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Приемам това като окончателно потвърждение, това също го забелязах. Не сте сами в това, просто се притеснявам, че подобни ограничения вероятно ще накарат играчите да обмислят да играят в нелицензирани казина...

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Много се надявам да не се окаже така

Но те кара да се притесняваш малко. 🙂

През последната 1 година поне 20 казина от Австрия са изчезнали.

Но мисля, че винаги ще има реномирани доставчици, предлагащи услугите си в Австрия 🙂

И докато имате такава страхотна компания като вашата, всичко може да бъде само добро.

Наздраве за ВСИЧКИ!!!

С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Без значение какво ще се случи обаче, препоръката остава същата: Играйте само в правилно лицензирани казина 😁.

наздраве! 💚😁

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Окончателно! ♥️🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Рики Казино

ВНИМАНИЕ на всички любители на казиното, стойте настрана.

Малки тегления до €200 се обработват незабавно, но когато става въпрос за големи тегления, тези измамници ще забавят тегленето ви и автоматично ще анулират тегленията, така че да не получите печалбите си.

Моля, оценете това казино като лошо навсякъде, за да го поставите в черния списък. Тъй като това казино не е надеждно, няма уважение и техният екип за поддръжка не е полезен.


Вижте жалбата ми и ще разберете за какво говоря.


ГЛЕДАЙТЕ СЛЕД

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Anonymized338
преди 1 година

Съжалявам, но предоставянето на неоснователна жалба като причина за лоша оценка на казиното ми се струва лоша идея. Всички ние трябва да оценяваме казината справедливо въз основа или на собствен опит.

Съжалявам, че си загубил парите. Ако чувствате, че губите контрол, уведомете казиното и задайте лимити за хазарт, за да сте сигурни, че няма да загубите целия баланс преди да бъдете напълно потвърдени и да ви бъдат изпратени пари. 🙁


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Това е лошо казино. Само екипът за поддръжка е толкова неуважителен и безполезен. Сметката ми беше успешно потвърдена, но тези измамници продължаваха да отказват тегления под предлог, че има проблем с платежната система... Нелепо извинение

Автоматичен превод:
Anonymized338
преди 1 година

Всъщност доста често срещано "извинение" в наши дни.

Не е моя работа да съдя, но играчите от немскоговорящите страни изглежда се сблъскват с този проблем много често в различни дори големи маркови казина. Обикновено се причинява от местните закони, банкови ограничения и разпоредби. Да се надяваме, че няма да продължи дълго.

Автоматичен превод:
Anonymized338
преди 1 година

Напълно разбирам разочарованието ви! Мисля, че всички го разбираме!

Но мисля, че ти го казвам, без да искам да те обидя или да те обидя! Но когато сте се оплаквали, често сте произнасяли това изречение

„Трето, не ме изненадва или дори мога да го разбера много добре защо казиното се чувства ядосано (направи повече от €15 000 печалба само от €25 депозит).

Затова се отказвам от печалбата и сега искам тези измамници да ми върнат депозита обратно."

Кой просто се отказва от €15 000 доста лесно?????

Мисля, че малко лъжеш 😀 😛 и наистина нямам предвид това като атака amigo, но нещо не е наред 🙂

Понякога играя в Ricky's и имам по-високи печалби тук.

Съгласен съм с вас на 100%, че понякога наистина не бързат и анулират изплащанията!

Винаги имам чувството, че правите това, за да може играчите да станат слаби и да загубят всичко, което разбира се би било в полза на казиното.

Така че аз съм добре запознат с вашия проблем, но никой не казва, че се отказват от €15 000 и вместо това искат своя депозит от €25.

Според мен много други неща показват, че изразявате много неща по различен начин, отколкото би направил някой, от когото наистина са откраднати 15 000 евро.

Не познавам някой, който прави суми като €120 000, но също така прави депозити от €25 едновременно.

Ако е така, залозите са €25, а депозитът е много по-висок😉

Разбирам разочарованието ви и съм напълно съгласен, че понякога чакането е наистина дълго.

Но ако бяхте оцелели в тази игра, рано или късно щяхте да получите печалбата си.

Винаги съм на страната на играча, особено когато знам, че въпросното казино заблуждава хората, но както във вашия случай, можете да го украсите така, че да изглежда така, сякаш казиното е виновно.

„ИМАМЕ проблем с нашия доставчик на плащания" е нещо, което всички знаем, нали?

Казвате, че сте играли и наскоро сте спечелили €120 000, което означава, че трябва да сте някой, който ТОЧНО знае как работят тези неща.

Знаете също, че с по-големи суми много казина си губят времето.

честно ли е това Не, но от вас зависи да останете силни, това е предизвикателството тук и трябва да знаете това.

Също така не е честно играч, който се регистрира в казино, да печели добри пари, а казиното просто да заключи акаунта на играча и да не реагира на нищо.

Но това е света на казиното, там не винаги има справедливост, както в реалния живот.

Вие живеете в Европа, имате всичко, от което се нуждаете, а останалото са само луксозни проблеми. 😉 В същото време има хора в страни, които нямат абсолютно нищо и биха се радвали да имат вашите проблеми... това също не е честно, но такъв е животът.

Ако не сте достатъчно силни да се контролирате, не плачете само защото светът не е справедлив.

Аз също често губя пари, но в крайна сметка обвинявам себе си и не хуля никого.

Така че трябва да фантазирате по-малко 🫡

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Пич,

донякъде си прав, но ако беше видял колко често тегленията се анулират сами, въпреки че акаунтът беше верифициран, щеше да се съгласиш с мен.

Преди имах акаунт в LeoVegas и тегления до €25 000 се извършваха за 10 минути.

За първи път играя в такова онлайн казино. Винаги, когато попитам екипа за поддръжка за постоянните откази за теглене, те ми казват някакви глупости, които те карат да мислиш, че така или иначе не получаваш нищо.

За съжаление не знаех нищо за Casino Guru преди това. Едва след месец случайно видях, че това казино има добра репутация и исках да предупредя играчите за това.

Ако бях запазил историята на чатовете, щеше да разбереш за какво говоря.

С Най-Добри Пожелания

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Anonymized338
преди 1 година

Един любезен съвет, ако мога да бъда толкова смел. Винаги пазете екранни снимки на разговори всеки път, когато се борите с по-високи печалби. Никога не се знае – по-добре е да си прикриеш гърба.

Бих направил това във всяко казино, просто като предпазна мярка.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Аз го виждам по същия начин!

Най-добре е да записвате и всички сесии!

По-добре в безопасност, отколкото да съжалявам. 😛

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини