ФорумКазинаRichPrize Casino - обща дискусия

RichPrize Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 3 години от mcclane2020
|
35127 преглеждания 237 отговора |
|
1...6 7 8...13
Добавете пост
kaczka381
преди 1 година

И сме щастливи, че сте тук, защото това е вид обратна връзка, която няма да получим по друг начин.

Искам да го знаеш. 🙏


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

За съжаление, въпреки многобройните ми съобщения и ежедневно писане относно моя случай, все още не съм получил никакъв отговор от казиното

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 1 година

Това е срамота. Въпреки това, ако казиното все още няма какво да каже, мисля, че бомбардирането им с още имейли вероятно ще бъде контрапродуктивно. От друга страна разбирам, че може би дори една информация на какъв етап е процесът би била облекчение за случая.

Засега, за съжаление, всичко, което можем да направим, е да чакаме нова информация.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Разбирам, но изминаха повече от 2 седмици, откакто наредих плащането и все още не знам на какъв етап е плащането ми.

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 1 година

Сега е дошло времето казиното да направи ясно изявление! Искрено се надявам скоро да разгледат жалбата!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, надявам се да се свържат с мен за това

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 1 година

Дайте му малко време обаче. Надяваме се, че ще намерите за доста положително, че това казино се свърза с нас преди няколко седмици, за да обсъдим потребителски отзиви и опит, така че съм убеден, че комуникационният канал трябва да работи!


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Добре, разбирам :)

Ще чакам търпеливо съобщение от казиното

Мислех, че казиното иска да възстанови репутацията си, затова се свързаха с вас

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 1 година

Ние също сме любопитни как казиното ще се справи с това. Надявам се, че казиното ще се включи в разговора без никакви проблеми и че всичко ще бъде решено и ще се окаже добре в крайна сметка. Стискаме палци🤞😊

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добро утро... Успяхте ли да се свържете с Richprize Casino относно моето теглене?

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 1 година

Добър ден!

Вероятно трябваше да спомена, че не участвам в процеса на оплакване, в резултат на което виждам същата информация като вас в нишката за оплакване.

Таймерът обаче се изтощи, бих очаквал актуализация съвсем скоро. 🤔

Ще го проверя утре, за да видя дали казиното е отговорило.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Richprize Casino все още ли не е отговорило на моя случай?

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 1 година

Здравейте!

Доколкото мога да предположа, казиното вече не се интересува от жалби, подадени от вас, поради историята ви с тях. Както споменах, някой от казиното се свърза с нас заради вашите потребителски отзиви. 🤔

Силно съм убеден, че това е причината за мълчанието в жалбата.

Нека да видим обаче какво знае отговорникът за жалбите; трябва да изчакаме актуализация.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Предполагам, че не разбирам съвсем. Дали казиното реши, че съм написал нещо невярно? Ако е така, моля, свържете се с мен по този въпрос? Ако казиното беше коректно към мен, никога нямаше да напиша нищо лошо за тях и да изтрия всички оплаквания, но казиното не е коректно към мен. Готов съм да говоря тук с представител на казиното, нямам какво да крия и ще се радвам да поговорим учтиво

Автоматичен превод:
преди 1 година

Второ, моите негативни коментари причина ли са казиното да не изплати парите ми? Ако не искат да ме приемат като играч, трябва да изтеглят средствата ми и да блокират по-нататъшната ми игра... Всяко уважавано казино прави това.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Предполагам, че не разбирам съвсем. Дали казиното реши, че съм написал нещо невярно? Ако е така, моля, свържете се с мен по този въпрос? Ако казиното беше коректно към мен, никога нямаше да напиша нищо лошо за тях и да изтрия всички оплаквания, но казиното не е коректно към мен. Готов съм да говоря тук с представител на казиното, нямам какво да крия и ще се радвам да поговорим учтиво

Автоматичен превод:
преди 1 година

Проблемът е, че и аз не разбирам подхода на казиното! Попитах представителя по имейл, тъй като лицето първоначално беше загрижено за вашия вече отхвърлен преглед. Той изясни, че акаунтът ви е на път да бъде закрит и никой от казиното не се интересуваше да обясни какво се е случило или какво сте направили грешно.

Направих каквото можах, въпреки че не се занимавам с жалби, но смятам, че делото е загубено. Съжалявам за това.

Трябва да кажа, че наистина се дразня от такава липса на комуникация...

Редактиран от автора преди 12 месеца
Автоматичен превод:
преди 1 година

Добре, благодаря ви много за помощта 😉 Наистина бих искал да оставя преглед на казиното, така че никой да не го премахне и се надявам рейтингът на казиното да падне, измамен съм от тях за втори път време!!

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Уважаеми kaczka381

Първо, искам да поднеса нашите най-искрени извинения за забавянето при разглеждането на предишната ви жалба. Вашето удовлетворение и доверие са от изключителна важност за нас и ние дълбоко съжаляваме за всяко неудобство, което може да сте изпитали.

Разбираме, че може да бъде разочароващо да бъдете оставени на тъмно и за това наистина съжаляваме. Ние приемаме този въпрос сериозно и ще ви информираме за всеки напредък на всяка стъпка. Нашата цел е да ви предоставим задоволителна резолюция, която отговаря на вашите очаквания.


Още веднъж, моля, приемете нашите най-дълбоки извинения за всяка фрустрация или разочарование, което сте изпитали. Вашата обратна връзка е безценна и ние се ангажираме да подобрим нашите услуги въз основа на вашите прозрения.


Виктория

Автоматичен превод:
RichPrize Casino
преди 12 месеца

Плащането ми най-накрая ще бъде ли кредитирано в моя акаунт?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добре, благодаря ви много за помощта 😉 Наистина бих искал да оставя преглед на казиното, така че никой да не го премахне и се надявам рейтингът на казиното да падне, измамен съм от тях за втори път време!!

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Е, получи се, предполагам. 🙂 Убеден съм, че е било чисто недоразумение. Много се радвам да видя Виктория тук!

Автоматичен превод:
1...6 7 8...13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още