ФорумКазинаRichPrize Casino - обща дискусия

RichPrize Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 3 години от mcclane2020
|
42253 преглеждания 237 отговора |
|
1...6 7 8...12
преди 1 година

Разбирам, но изминаха повече от 2 седмици, откакто наредих плащането и все още не знам на какъв етап е плащането ми.

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 1 година

Сега е дошло времето казиното да направи ясно изявление! Искрено се надявам скоро да разгледат жалбата!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, надявам се да се свържат с мен за това

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 1 година

Дайте му малко време обаче. Надяваме се, че ще намерите за доста положително, че това казино се свърза с нас преди няколко седмици, за да обсъдим потребителски отзиви и опит, така че съм убеден, че комуникационният канал трябва да работи!


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Добре, разбирам :)

Ще чакам търпеливо съобщение от казиното

Мислех, че казиното иска да възстанови репутацията си, затова се свързаха с вас

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 1 година

Ние също сме любопитни как казиното ще се справи с това. Надявам се, че казиното ще се включи в разговора без никакви проблеми и че всичко ще бъде решено и ще се окаже добре в крайна сметка. Стискаме палци🤞😊

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добро утро... Успяхте ли да се свържете с Richprize Casino относно моето теглене?

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 1 година

Добър ден!

Вероятно трябваше да спомена, че не участвам в процеса на оплакване, в резултат на което виждам същата информация като вас в нишката за оплакване.

Таймерът обаче се изтощи, бих очаквал актуализация съвсем скоро. 🤔

Ще го проверя утре, за да видя дали казиното е отговорило.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Richprize Casino все още ли не е отговорило на моя случай?

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 1 година

Здравейте!

Доколкото мога да предположа, казиното вече не се интересува от жалби, подадени от вас, поради историята ви с тях. Както споменах, някой от казиното се свърза с нас заради вашите потребителски отзиви. 🤔

Силно съм убеден, че това е причината за мълчанието в жалбата.

Нека да видим обаче какво знае отговорникът за жалбите; трябва да изчакаме актуализация.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Предполагам, че не разбирам съвсем. Дали казиното реши, че съм написал нещо невярно? Ако е така, моля, свържете се с мен по този въпрос? Ако казиното беше коректно към мен, никога нямаше да напиша нищо лошо за тях и да изтрия всички оплаквания, но казиното не е коректно към мен. Готов съм да говоря тук с представител на казиното, нямам какво да крия и ще се радвам да поговорим учтиво

Автоматичен превод:
преди 1 година

Второ, моите негативни коментари причина ли са казиното да не изплати парите ми? Ако не искат да ме приемат като играч, трябва да изтеглят средствата ми и да блокират по-нататъшната ми игра... Всяко уважавано казино прави това.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Предполагам, че не разбирам съвсем. Дали казиното реши, че съм написал нещо невярно? Ако е така, моля, свържете се с мен по този въпрос? Ако казиното беше коректно към мен, никога нямаше да напиша нищо лошо за тях и да изтрия всички оплаквания, но казиното не е коректно към мен. Готов съм да говоря тук с представител на казиното, нямам какво да крия и ще се радвам да поговорим учтиво

Автоматичен превод:
преди 1 година

Проблемът е, че и аз не разбирам подхода на казиното! Попитах представителя по имейл, тъй като лицето първоначално беше загрижено за вашия вече отхвърлен преглед. Той изясни, че акаунтът ви е на път да бъде закрит и никой от казиното не се интересуваше да обясни какво се е случило или какво сте направили грешно.

Направих каквото можах, въпреки че не се занимавам с жалби, но смятам, че делото е загубено. Съжалявам за това.

Трябва да кажа, че наистина се дразня от такава липса на комуникация...

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Добре, благодаря ви много за помощта 😉 Наистина бих искал да оставя преглед на казиното, така че никой да не го премахне и се надявам рейтингът на казиното да падне, измамен съм от тях за втори път време!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Уважаеми kaczka381

Първо, искам да поднеса нашите най-искрени извинения за забавянето при разглеждането на предишната ви жалба. Вашето удовлетворение и доверие са от изключителна важност за нас и ние дълбоко съжаляваме за всяко неудобство, което може да сте изпитали.

Разбираме, че може да бъде разочароващо да бъдете оставени на тъмно и за това наистина съжаляваме. Ние приемаме този въпрос сериозно и ще ви информираме за всеки напредък на всяка стъпка. Нашата цел е да ви предоставим задоволителна резолюция, която отговаря на вашите очаквания.


Още веднъж, моля, приемете нашите най-дълбоки извинения за всяка фрустрация или разочарование, което сте изпитали. Вашата обратна връзка е безценна и ние се ангажираме да подобрим нашите услуги въз основа на вашите прозрения.


Виктория

Автоматичен превод:
RichPrize Casino
преди 1 година

Плащането ми най-накрая ще бъде ли кредитирано в моя акаунт?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добре, благодаря ви много за помощта 😉 Наистина бих искал да оставя преглед на казиното, така че никой да не го премахне и се надявам рейтингът на казиното да падне, измамен съм от тях за втори път време!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Е, получи се, предполагам. 🙂 Убеден съм, че е било чисто недоразумение. Много се радвам да видя Виктория тук!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Уважаеми kaczka381,

Имам удоволствието да ви информирам, че забавянето на изплащането ви е напълно разрешено и трябва да сте получили своите печалби в пълен размер. Оценявам вашето търпение и разбиране, докато работихме за коригиране на ситуацията. Вашето удовлетворение е от изключително значение за нас и ние приемаме сериозно всички проблеми, които могат да възникнат.

Още веднъж се извинявам за закъснението и неудобството, което може да ви е причинило. Ние ценим вашето доверие и постоянната поддръжка и се ангажираме непрекъснато да подобряваме нашите услуги, за да осигурим по-добро изживяване за всички наши потребители.

Сърдечни поздрави,

Виктория

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря ви за помощта, г-жо Виктория 🙂

Средствата са преведени по моята сметка. Моля Casino Guru да премахне оплакването ми.

Ще премахна лошите отзиви за казиното

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 1 година

Е, това е страхотно. Мисля, че е хубаво да видиш казино, което се опитва да поправи грешката си. Мисля, че могат да спечелят доверието на играчите с този подход.

Както и да е, радвам се, че накрая получихте печалбите си и всичко се нареди добре.

Въпросът ми обаче е дали казиното все още ще бъде добро място за игра? 🙂


Автоматичен превод:
1...6 7 8...12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини