Е, това е доста неприятен случай и разбирам разочарованието ви. Кога изпратихте оттеглянето си? Даваме на казиното 14 дни за разрешаване на ситуации като тази, затова питам.
Забелязах също, че сте успели да подадете жалба , така че очевидно ще трябва да изчакаме и да видим как ще се развие ситуацията.
Относно отговора на казиното, последният път, когато отговориха, беше преди 3 седмици, така че ще видим дали казиното ще го направи и сега.
Както и да е, какво те убеди да се върнеш тук, за да играеш отново? Видях, че сте имали проблеми с казиното в миналото, така че е доста интересно, когато се върнете.
Мисля, че индексът на безопасност също говори много, тъй като е нисък и мисля, че бих помислил много внимателно дали някога отново ще депозирам парите си тук.
Но се надявам, че ситуацията ви може да бъде разрешена и да можете да си върнете парите. Ако имате нова информация, не се колебайте да ни уведомите.
Well, that's quite an unpleasant case and I understand your frustration. When did you submit your withdrawal ? We give the casino 14 days to resolve situations like this, so that's why I'm asking.
I also noticed that you've managed to file a complaint, so obviously we'll have to wait and see how the situation moves forward.
Regarding the casino's response, the last time they responded was 3 weeks ago, so we'll see if the casino will do so now as well.
Anyway, what convinced you to come back here to play again ? I've seen that you've had some trouble with the casino in the past, so it's quite interesting when you come back.
I think the safety index speaks volumes as well, as it is low and I think I would think very carefully if I would ever deposit my money here again.
But I hope your situation can be resolved and you can get back to your money. If you have any new information don't hesitate to let us know.
Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод: