ФорумКазинаRichPrize Casino - обща дискусия

RichPrize Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 3 години от mcclane2020
|
39939 преглеждания 237 отговора |
|
1...4 5 6...12
Добавете пост
Gotham
преди 1 година

Проблемът е, че в началото те са мили и честни, но когато играете по-дълго и успеете да спечелите повече, те ограбват средствата ви ... Затова, ако успеете да спечелите нещо, теглете го веднага и никога не депозирайте пак, защото при следващото плащане ще те откраднат

Автоматичен превод:
преди 1 година

Току-що се регистрирах в RichPrize, защото не можех да пропусна да играя със 100% бонус. Това е добра сделка за всеки играч. Ще се върна след няколко дни, за да ви кажа дали казиното е толкова добро, колкото изглежда.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Готъм,

Очакваме с нетърпение вашия личен опит с това казино, но имайте предвид, че 100% бонус идва с много условия в повечето случаи. Например: условията за залагане, лимита на депозита за един залог, сумата на печалбата и т.н.. Препоръчвам ви да прочетете всички правила и условия на казиното RichPrize. Можете да проверите всичко там. За по-добро разбиране на тази тема, ние също имаме курсове в Академията на казино гуру. Ето линка (необходима е регистрация, за да влезете). Всичко е красиво обяснено

там. Освен това внимавайте...това казино на нашата страница с общ преглед няма много добра репутация . Ако все още искате да играете там, желая ви успех в играта! 🙂 🍀

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Проблемът е, че в началото те са мили и честни, но когато играете по-дълго и успеете да спечелите повече, те ограбват средствата ви ... Затова, ако успеете да спечелите нещо, теглете го веднага и никога не депозирайте пак, защото при следващото плащане ще те откраднат

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей kaczka381,

Много е тъжно, че казиното изобщо не комуникира във вашата жалба. Следващия път ще знаете, че не си струва да играете в казино с такава репутация на нашия уебсайт. Имате ли препоръка за казино, където наистина обичате да играете и всичко е без проблеми? 🙂

Автоматичен превод:
Honza
преди 1 година

Да... В момента играя в Uberlucky Casino и е наистина страхотно за игра и силно го препоръчвам 😀 няма проблеми с депозитите... Изтеглете след няколко минути и е в сметката... Няма нужда да минавате всякакви твърди проверки... чувствам, че средствата ми са там в безопасност 😀

Редактиран от Honza преди 1 година
Причина: добавена връзка
Автоматичен превод:
преди 1 година

Да... В момента играя в Uberlucky Casino и е наистина страхотно за игра и силно го препоръчвам 😀 няма проблеми с депозитите... Изтеглете след няколко минути и е в сметката... Няма нужда да минавате всякакви твърди проверки... чувствам, че средствата ми са там в безопасност 😀

Автоматичен превод:
преди 1 година

Радвам се да го чуя! 🙂 Виждам, че Uberlucky Casino също има добра оценка 8/10 на нашия уебсайт. Кой е любимият ви вид хазарт там? Или коя игра конкретно?


Приятен уикенд! 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Харесва ми начина, по който предлагат различни бонуси, обичат кешбек, бонуси за ниски залози и т.н. Изтеглих бързо и лесно (след като провериха самоличността и нещо друго) - комуникацията е любезна и уважителна.


Ще предизвика други играчи в турнири. Доволен от картите и крипто плащанията


Предложи им да добавят някои функции - те обещаха да го разгледат скоро в актуализациите.

Автоматичен превод:
flowerslover
преди 1 година

RichPrize Casino работи без лиценз...първите 2 тегления също ми бяха изплатени...Едва на 3-то те измамиха и ми взеха парите...затова препоръчвам да бягам от тях, докато не успея да изтегля всичко, защото те са измамници.

Ако греша, нека един от операторите на казино Richprize говори тук за конфронтация

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 1 година

ще обърне внимание на вашия опит и ще бъде внимателен.

също така, веднага щом екипът се свърже с мен - ще поиска да отговоря на проблема ви.


не ми пука за лиценза, освен ако не плащат печалби - за мен беше ОК

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
flowerslover
преди 1 година

Вече минах през много неща с тях. Когато исках да разбера защо са ми взели печалбите, те ме блокираха и ми забраниха да отговарям в чата ... Никога не съм срещал толкова лошо обслужване в нито едно казино

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 1 година

Попитах екипа и те не могат да разпознаят вашия профил. Бихте ли посочили имейл и/или телефон, вероятно първите 6 и последните 4 цифри на CC и т.н.


или моля, върнете се в отдела за поддръжка на клиенти и вярвам, че вашият случай ще бъде решен - но те трябва да разберат какво се е случило и подробности

Автоматичен превод:
RichPrize Casino
преди 1 година

Моят имейл е kaczka381@interia.pl... Вие блокирахте акаунта ми и взехте честните 200 евро спечелени.. Освен това не позволихте на персонала да се свърже с мен

Автоматичен превод:
RichPrize Casino
преди 1 година

Деблокирах акаунта си...сумата обаче е различна от преди да бъде закрит...преди това беше 193 евро


Автоматичен превод:
kaczka381
преди 1 година

Здравейте отново... Поисках теглене на средствата ми, но дотогава не са се появили в акаунта ми и чата изобщо не отговаря на съобщенията ми

Автоматичен превод:
flowerslover
преди 1 година

Имате ли контакт с Richprize Casino? Те изобщо не отговарят на съобщенията ми, откакто поисках теглене

Автоматичен превод:
RichPrize Casino
преди 1 година

Здравейте!

Можете ли да ни актуализирате по темата, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Richprize Casino деблокира акаунта ми, но чакам тегленето си... Все още не съм го получил

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 1 година

О, мислех, че е добър знак. Някой информирал ли ви е за тегленето или просто ви е позволено да влезете в акаунта?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Изпратих заявка за промяна на паролата и влязох по този начин и имаше 158 евро в тази сметка... Преди това обаче имах 193 евро в сметката си... Не разбирам защо е разликата

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 1 година

Нито аз.... 🤔

Както обикновено, страхувам се, че само казиното може да ни обясни.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Изглежда, че казиното все още мами своите играчи... Поръчах теглене към сметката, все още не е получено и поддръжката изобщо не отговаря на съобщенията ми

Автоматичен превод:
1...4 5 6...12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини