ФорумКазинаRichPrize Casino - обща дискусия

RichPrize Casino - обща дискусия (страница 12)

преди 3 години от mcclane2020
|
42010 преглеждания 237 отговора |
|
1...11 12
преди 6 месеца

Добро утро.


Да, те бяха променени в събота, 27-ми от Михал V, от екипа на Guru, след като изпратих имейл до автора на статията, предупреждавайки я, че тази информация е грешна.

Благодаря

Автоматичен превод:
cgouveia
преди 6 месеца

Страхотно, мисля, че е важно да актуализираме информацията и често научаваме от играчите такива неща. Понякога лимитите или нещо друго в казиното са едни и същи за дълго време и понякога могат да се променят 3 пъти за шест месеца, така че е трудно да следите всичко през цялото време. Радвам се, че го сподели с нас и ни помогна да го коригираме.

Както и да е, играете ли често в това казино, когато го забележите? Или преминавате през оттеглянето точно когато това привлече вниманието ви? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Здравейте,

В момента преминавам през абстиненция.

Направих депозит, прехвърлих бонуса и спечелих добра сума.

В петък направих заявка за теглене и днес казаха, че ще направят тегленето.

Все още чакам.

Засега няма проблеми.

Автоматичен превод:
cgouveia
преди 6 месеца

Дотук изглежда добре по отношение на оттеглянето. 🙂 Имате ли късмет?

Чудесно е, че предадохте потребителския преглед; правилно ли приемам, че Skrill е вашата добра опция за плащане?


Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Това, което мога да кажа за моя опит с това казино е, че беше фантастично по отношение на тегления и игра. Супер персонално обслужване, хареса ми изживяването, препоръчвам го, 5*****

Автоматичен превод:
cgouveia
преди 6 месеца

Това е страхотно и благодаря за споделянето.👌

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Това казино е куп измамници, които отказват да ми позволят да изтегля първоначалния си депозит. Те са в черния списък на асктоп комарджиите, срам за вас, че мамите хората, като им давате толкова висок рейтинг за безопасност „над средното" тук. Те са ужасни измамници.

Автоматичен превод:
kakashimuffin
преди 5 месеца

Мога ли да попитам каква е причината да искате да получите депозита си обратно от казиното? Имахте ли някакви проблеми там, може би?🤔 От публикацията ви не звучи много добре, така че можете ли да го споделите с всички? Може би това ще помогне на другите да знаят какво да очакват в това казино.

Освен това, за да добавим към индекса за безопасност на това и всяко друго казино, нашият екип винаги се опитва да даде на онлайн казино играчите възможно най-добрата информация и я изчислява много внимателно, като взема предвид много аспекти. Ако се интересувате, можете да прочетете тази статия 👈 за целия процес, за да го разберете по-добре.

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Роми, трябва да кажа, че играя едни и същи игри от години от едни и същи доставчици и вярвам или не игрите на техния сайт не изглеждат истински по отношение на коефициента на печалба. Не играя игри, които не познавам, но по някаква причина не успях да получа прилична печалба, а някои дни изобщо няма печалби с депозит над 4k. Това е трудно за доказване, затова закрих акаунта и преместих бизнеса си другаде. Да кажем, че от 600 завъртания имах един бонус, при който спечелих по-малко от залога в игра, която познавам и играя повече от 6 години. Доброто обслужване на клиентите ме накара да се доверя на това място. Нещо не се вписва там, за щастие имаме опция да не играем на такива места, ако смятаме, че нещо не е наред. Знам, че понякога може да нямаме късмет, но съм повече от сигурен, че в този случай има нещо повече, тъй като не вярвам да нямаме нито една печалба повече от поставения залог за 5 часа сесия.

Автоматичен превод:
kakashimuffin
преди 5 месеца

Предупредих всички за това казино, тези, които не депозират никакви средства са най-големите измамници в интернет!!!

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Роми, трябва да кажа, че играя едни и същи игри от години от едни и същи доставчици и вярвам или не игрите на техния сайт не изглеждат истински по отношение на коефициента на печалба. Не играя игри, които не познавам, но по някаква причина не успях да получа прилична печалба, а някои дни изобщо няма печалби с депозит над 4k. Това е трудно за доказване, затова закрих акаунта и преместих бизнеса си другаде. Да кажем, че от 600 завъртания имах един бонус, при който спечелих по-малко от залога в игра, която познавам и играя повече от 6 години. Доброто обслужване на клиентите ме накара да се доверя на това място. Нещо не се вписва там, за щастие имаме опция да не играем на такива места, ако смятаме, че нещо не е наред. Знам, че понякога може да нямаме късмет, но съм повече от сигурен, че в този случай има нещо повече, тъй като не вярвам да нямаме нито една печалба повече от поставения залог за 5 часа сесия.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Zeah, разбирам мисълта ти тук. За съжаление, без никакви доказателства не може да се направи нищо. Може би беше просто късмет; кой знае? 🤷‍♀️

Трябва да кажа, че наистина харесвам отношението ви към онлайн игрите и сте прав, че всеки може да избира къде да играе или не, и това е добре.

Пожелавам ви късмет, винаги.🍀

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Точно затова няма да се ангажирам с официално оплакване, защото в края на деня това е хазарт. Ако не харесвам казиното, мога да продължа напред и да пренеса бизнеса си другаде, но пак мога да предам отзивите си и личния си опит. Играя повече от 15 години и опитът ми трябва да е достатъчен, за да преценя дали си струва да играя на определена платформа или не. Наистина харесах богатата награда, така че им дадох шанс за 2 месеца, след което реших, че не си струва нито времето, нито парите ми, така че пренесох бизнеса си на друга платформа 😌🤷‍♀️ Не мисля, че има едно казино, което съм направил не опитвам 🤣, ако не съм доволен, изпращам дълъг имейл и искам закриване на акаунта и ги поставям в моя личен черен списък 🤣🤣

Автоматичен превод:
Azza
преди 5 месеца

Бих искал да те поздравя!

Това е много практичен преглед на хазарта и е добре да знаете, че все още има играчи, които споделят вашия освежаващ подход.

Любопитно, колко казина са в личния ви черен списък в момента и също така поддържате ли регистър на всички казина, които сте предпочели през последните петнадесет години от вашето хазартно пътуване? 🙂

Не е нужно да казвате, това е доброволно 😁

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Бях зает с жалбата си, просто това "професионално" казино заплаши да изтече лична информация, защото техните измамни начини бяха разкрити хахахаха

Прегледът ми за тях тук беше отхвърлен дори след като Rich Prize заплаши горепосочения и казино гуру, като се извини на измамниците, които работят в рамките на „Лесни образователни курсове" в Шотландия, като същевременно включи заплахите си в имейла, хаха. 💀 Нищо чудно защо имат толкова висок рейтинг тук, казино гуру подкрепя небрежността и лъжите. 👎

Назад към комарджиите много по-надеждни и без постоянно намигващи лица lmao.

Автоматичен превод:
kakashimuffin
преди 4 месеца

Здравейте,

След като прочетох вашия преглед и оплакване, разбирам защо може да не се чувствате напълно спокойни, но нямам представа за изтичане на информация или заплахи по имейл. Бихте ли уточнили малко по-добре последния си пост, моля?

Получихте възстановяване на сумата и също така беше дадено обяснение за отхвърлянето на потребителския преглед. Тъй като нито едно от твърденията не е доказано вярно – въпреки факта, че е очевидно, че казиното не е оправдало вашите очаквания – не мисля, че е уместно да се отнасяме към това като към обективен потребителски преглед. Съжалявам, че си разочарован. Ние не сме в състояние да дисциплинираме или образоваме техния персонал за предоставяне на неадекватна подкрепа. Моля, изпратете ни тази информация, ако знаете за други лица, които са били третирани несправедливо. Може би някой друг ще стигне по-нататък с оплакването.

Позволете ми да цитирам жалбата ви във връзка с това:

„Скъпи какашимуфин (или да се обръщам към теб с истинското ти име?)

Никога не сме възнамерявали да конфискуваме вашите печалби. Нашата цел беше да обясним, че за да изтеглим тези печалби, трябва да бъдат изпълнени изискванията за залагане. Като алтернатива бихте могли да продължите да играете, без да правите заявка за теглене. За съжаление, когато отказахте да продължите със залагането и започнахте да отправяте заплахи, ние трябваше да предприемем действия, за да затворим акаунта ви за безопасността и сигурността на нашия персонал и казиното.

Искрено съжалявам, че не поискахте да говорите с мениджър, тъй като аз щях да поема управлението оттам и евентуално да помогна да се избегне тази ситуация. Работя в различен отдел, така че не участвам в ежедневните операции по поддръжка на клиенти, но се извинявам, ако сте се почувствали пренебрегнати.


Съжаляваме за евентуалното объркване и се надяваме, че това обяснение ще помогне за изясняване на нашата позиция. Ако имате допълнителни въпроси или се нуждаете от допълнителна помощ, не се колебайте да се свържете с нас.

Сърдечни поздрави,

Виктория"

Оценявам, че споделяте тази ситуация във форума и, моля, знайте, че обществеността може да види всичките ви оплаквания. Отворено е за всеки играч да прочете и да реши дали си струва да опита това казино.

Автоматичен превод:
kakashimuffin
преди 4 месеца

За да заявя ясно, че Casino Guru наистина няма какво да крие, бих искал да споделя актуализация относно втория ви опит да напишете честен потребителски преглед:

Причина за отказ:

„Уважаеми потребителю, в допълнение към посочената по-рано причина за отхвърляне, бих искал да добавя нова:

Прегледът на казино е предназначен да прави преглед на казино, а не на Casino Guru, така че поне половината от вашия преглед всъщност не е преглед. Съжалявам.

Останалото съдържа само мисли и спекулации, които не са верни по своя произход. Ние не сме в съюз с никакви казина. И накрая, приемането на бонус е свободна воля на играча. Винаги четете правилата за бонус, преди да приемете такъв. Случаят, който описахте, е доста прост: взехте бонуса, променихте решението си и печалбите от бонуса бяха анулирани. Вашата първоначална цел също беше постигната в момента, в който сумата ви беше възстановена.

Ако притежавате някакви доказателства в подкрепа на нещо, свързано със заплахите, които продължавате да споменавате, моля, изпратете всичко възможно по имейл: community@casino.guru

След като проверим вашите доказателства, ние ще обмислим следващите стъпки във връзка с вашите потребителски отзиви. Оценяваме вашето разбиране."

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Мога да кажа със сигурност, че това казино не е законно.

Те правят всичко, за да спрат тегленията и kyc. Също така този човек на име Кай се държи така, сякаш има някаква власт и заплашва да затвори акаунта, когато се оплачете.


Защо е толкова често в рецензиите да споменават точно това, което споменавам? Хм..странно нали? Освен това защо защитавате казино, което очевидно не е 100% легитимно и също има много отрицателни отзиви, а също и черен списък на askgamblers например? 😂

Автоматичен превод:
Svettrulle
преди 3 месеца

Здравейте, предполагам, че ще започна с въпроса кой защитава това казино, моля?

Освен това, ако имате проблеми с тегленето и KYC, можете ли да кажете малко повече? Колко дълго продължиха нещата за вас там, моля? Какъв конкретен проблем е възникнал. Бихте ли ни казали повече и ще видим дали можем да помогнем.

Автоматичен превод:
1...11 12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини