Здравейте,
След като прочетох вашия преглед и оплакване, разбирам защо може да не се чувствате напълно спокойни, но нямам представа за изтичане на информация или заплахи по имейл. Бихте ли уточнили малко по-добре последния си пост, моля?
Получихте възстановяване на сумата и също така беше дадено обяснение за отхвърлянето на потребителския преглед. Тъй като нито едно от твърденията не е доказано вярно – въпреки факта, че е очевидно, че казиното не е оправдало вашите очаквания – не мисля, че е уместно да се отнасяме към това като към обективен потребителски преглед. Съжалявам, че си разочарован. Ние не сме в състояние да дисциплинираме или образоваме техния персонал за предоставяне на неадекватна подкрепа. Моля, изпратете ни тази информация, ако знаете за други лица, които са били третирани несправедливо. Може би някой друг ще стигне по-нататък с оплакването.
Позволете ми да цитирам жалбата ви във връзка с това:
„Скъпи какашимуфин (или да се обръщам към теб с истинското ти име?)
Никога не сме възнамерявали да конфискуваме вашите печалби. Нашата цел беше да обясним, че за да изтеглим тези печалби, трябва да бъдат изпълнени изискванията за залагане. Като алтернатива бихте могли да продължите да играете, без да правите заявка за теглене. За съжаление, когато отказахте да продължите със залагането и започнахте да отправяте заплахи, ние трябваше да предприемем действия, за да затворим акаунта ви за безопасността и сигурността на нашия персонал и казиното.
Искрено съжалявам, че не поискахте да говорите с мениджър, тъй като аз щях да поема управлението оттам и евентуално да помогна да се избегне тази ситуация. Работя в различен отдел, така че не участвам в ежедневните операции по поддръжка на клиенти, но се извинявам, ако сте се почувствали пренебрегнати.
Съжаляваме за евентуалното объркване и се надяваме, че това обяснение ще помогне за изясняване на нашата позиция. Ако имате допълнителни въпроси или се нуждаете от допълнителна помощ, не се колебайте да се свържете с нас.
Сърдечни поздрави,
Виктория"
Оценявам, че споделяте тази ситуация във форума и, моля, знайте, че обществеността може да види всичките ви оплаквания. Отворено е за всеки играч да прочете и да реши дали си струва да опита това казино.
Hello,
After reading your review and complaint, I can see why you might not feel entirely at ease, but I have no idea about leaks or email threats. Care to specify your last post a bit better, please?
You received a refund, and an explanation of the user review rejection was also given. Since none of the claims have been proven true—despite the fact that it is evident that the casino did not live up to your expectations—I do not think it is appropriate to refer to this as an objective user review. I'm sorry you are disappointed. We are unable to discipline or educate their staff for providing inadequate support. Please forward this information to us if you are aware of any other individuals who have received unfair treatment. Maybe someone else will get further with the complaint.
Permit me to quote from your complaint, in relation to that:
"Dear kakashimuffin (or shall I address you by your real name?)
We never intended to confiscate your winnings. Our aim was to explain that in order to withdraw these winnings, the wagering requirements needed to be fulfilled. Alternatively, you could have continued playing without making a withdrawal request. Unfortunately, when you refused to proceed with the wagering and began issuing threats, we had to take action to close your account for the safety and security of our staff and the casino.
I'm sincerely sorry that you didn't ask to speak to a manager, as I would have taken over from there and possibly helped avoid this situation. I work in a different department, so I am not involved in the daily operations of customer support, but I apologise if you felt neglected.
We regret any confusion and hope this explanation helps clarify our position. If you have any further questions or need additional assistance, please feel free to reach out.
Warm regards,
Victoria"
I appreciate you sharing this situation on the forum, and please know that the public can view all of your complaints. It is open for any player to read and decide if it is worthwhile to try this casino.
Автоматичен превод: