НачалоФорумКазинаRichPrize Casino - обща дискусия

RichPrize Casino - обща дискусия (страница 11)

преди 3 години от mcclane2020
|
45 261 преглеждания 237 отговора |
|
1...10 11 12
преди 12 месеца

Не им пука, че блокираха моя и също ме измамиха с хиляди. Казино гуру също е измама, затова е 7,7 оценка за богатство. Наградете всеки, който каже, че нещо различно е на друга планета и трябва да бъде игнорирано. Всички казина с най-висок рейтинг тук са измамни, които не притежават лиценз, вижте сами. Плащат им да произвеждат високи рейтинги. Не слушайте техните BS извинения. Те вечно възхваляват всички хора и казина, които се отнасяха с мен като S.

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Мисля, че помогнахме на играча 2 пъти да получи парите си в това казино, въпреки факта, че казиното първоначално не отговори и не беше заинтересовано да разреши проблема му.

Нито едно казино не получава преглед, така че плаща за него. Това би накарало всяко казино да има 9 или повече.

Както и да е, знам, че вашата ситуация не е решена и затова вероятно ви е натежало сърцето, но вашият случай беше свързан със спортни залагания и мисля, че много пъти е обяснявано, че това не е това, с което се занимаваме в Casino Guru .

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Уважаеми г-н Джаро... Много ви уважавам, че помагате на хората да решават проблеми, но за мен е немислимо и много неразбираемо казиното да се отнася към клиентите си по такъв начин, че да взема пари и от мен, и от Томас, без да посочва причина , блокира го и не иска да отговаря на тези обвинения и има толкова висок рейтинг

Разбирам, че някой, който нарушава правилата, е блокиран, но и аз, и Томас не сме нарушили правилата по никакъв начин и въпреки това бяхме ограбени за пари, така че предполагам, че не трябва да се изненадвате, че сме малко нервни


Автоматичен превод:
kaczka381
преди 11 месеца

Ако казиното е блокирало сметката ви без причина, не ви е казало нищо и не можете да изтеглите парите си, тогава жалбата е била добър ход. Нашият екип ще се опита да ви помогне отново и аз твърдо вярвам, че това ще бъде краят на това казино за вас. Защото, ако имах проблеми в миналото, нямаше да се върна тук.

Освен това, разбира се, също не смятам, че е правилно казиното да прави това. Въпреки това е важно да подадете жалба, за да научите възможно най-много и да се опитате да оцените справедливо ситуацията.

Така че ще видим как ще се развие този твой случай. Надявам се да е като всички в това казино преди - успешно.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Да, със сигурност никога повече няма да се върна в това казино, не съм правил депозит там от дълго време, просто исках да изтегля всички средства, които ми бяха останали там.

Предупреждавам хората, никога не депозирайте пари в това казино, вече отново бях измамен от тях

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 11 месеца

Съжалявам, че така се получи. Да се надяваме, че ще напуснете казиното с вашия баланс. 🤞🤞

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Получих съобщение от г-жа Виктори, но не мога да го изпратя на нейния имейл, затова отговарям тук


Не мога да вляза в акаунта си и да тегля отново, защото акаунтът ми е блокиран

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 11 месеца

Съжалявам, опитвате ли се да се свържете с някой от казиното тук? Или може би член на нашия екип за оплаквания? Честно казано, това най-вероятно няма да работи.

За да се опитам да ви помогна, трябва да знам какво се опитвате да изпратите и на кого. За предпочитане по по-подробен начин. 🙏

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Г-жа Виктория ми писа по имейл да поискам плащането отново, защото беше отказано, но не мога да го направя, защото сметката ми е блокирана.

Писах й имейл, но получавам съобщение, че съобщението не може да бъде изпратено, възможно е било преди, защото вече бях писал на г-жа Виктория

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 11 месеца

Здравейте, според жалбата видях, че вече сте получили парите си. Много се радвам, че и този случай се разреши и всичко мина добре. Мисля, че сега просто ще начертаете черта под всичко това и ще намерите друго казино.

Дано изборът ви е по-положителен и да имате възможно най-малко притеснения. 🙂

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Да, благодаря ви за помощта по този въпрос

За съжаление казиното Richprize според мен е много ненадеждно казино, всяко теглене беше свързано с проблеми, вярвам, че едно уважаващо себе си казино не трябва да създава такива проблеми

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 11 месеца

Е, радвам се, че свърши!

Все още имам предвид първия ви проблем с казиното, но въпреки това се върнахте след него. А сега?

🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Върнах се само защото казиното върна средствата, които не искаше да ми плати преди, направих депозит само веднъж в самото начало на моето приключение с казиното


Сега знам, че казиното не се отнася добре с клиентите си и никога няма да се върна в това казино, защото всяко теглене е свързано с проблеми и предупреждавам всички да не играят в това казино

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 11 месеца

О, значи всъщност сте направили само един депозит, нали? Лошото ми, не го осъзнавах. 🙏

Успех с още един! Юу го заслужава, бих казал 😉

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Направих депозит само веднъж в това казино 😉

Благодаря ви госпожо 🙂

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 11 месеца

Бъди добре! Заповядайте при нас скоро 😉

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Вниманието на Rich Price Casino към детайлите в графиките и анимациите подобрява цялостното игрово изживяване. Очевидно те дават приоритет на качеството и удовлетворението на играчите.


Автоматичен превод:
gmmybearskat
преди 9 месеца

Жалко, че всяко плащане от тяхна страна е свързано с голям риск и проблеми

Щом някой успее да спечели нещо има големи проблеми с тегленето на средства, такива казина се избягват като чума

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Вниманието на Rich Price Casino към детайлите в графиките и анимациите подобрява цялостното игрово изживяване. Очевидно те дават приоритет на качеството и удовлетворението на играчите.


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Сигурен съм, че такива неща са важни, но успяхте ли да съберете малко пари тук? Или сте опитвали да разрешите нещо с поддръжка? 🙂

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравей, казино гуру.


Забелязах, че на вашия уебсайт предоставяте информация, че сумите за теглене в това казино са грешни.

Въз основа на общите условия и получената информация, в техния чат максималните суми за теглене са:

500 евро на седмица

1500 евро на месец.


Регистрирах се в казиното чрез вашите референции, все още чакам акаунтът ми да бъде верифициран, след което отново ще оставя обратна връзка.

Автоматичен превод:
cgouveia
преди 7 месеца

Здравейте и благодаря за публикацията. Ако проверите лимитите на казиното тук 👈, ще разберете, че това са точните лимити, които сме посочили в прегледа на това казино.

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
1...10 11 12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини