преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Red Star Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте казино гуру... Имам проблем в това казино, за първи път го имам, но изглежда несправедливо... Направих теглене на една от моите карти, която казиното одобри, сумата от 100 USD.. .но тази сума никога не беше отразена на картата ми... въпреки че им показах извлечения от сметки и обясних по имейл, че плащането никога не е пристигнало, накрая останах да загубя тези пари...
И те не ми върнаха парите и мисля, че е грешка, че трябва да поемат отговорност за...
Също така кажете, че съм верифициран и че съм в казиното от дълго време, че съм правил други тегления през btc без никакъв проблем, но в този случай въпреки че казаха, че плащането е извършено към виртуална MasterCard, с която аз депозиран, така и не получих парите...
И им дадох доказателство за това и все още нищо... изминаха повече от 10 дни това се случи от 21-ви, когато изтеглянето беше счетено за завършено... и нищо до днес.
Hello casino guru... I have a problem in this casino, for the first time I have it but it seems unfair... I made a withdrawal to one of my cards, which the casino approved, the amount of 100 USD... but that amount was never reflected on my card... despite showing them account statements and explaining by email that the payment never arrived, in the end I was left losing that money...
And they have not refunded me, and I think it is a mistake that they should take responsibility for...
Also say that I am verified and that I have been in the casino for a long time, that I have made other withdrawals through btc without any problem, but on this occasion despite them saying that the payment was completed to a virtual MasterCard with which I deposited, I never received the money...
And I gave them proof of that and nothing yet... it's been more than 10 days this happened from the 21st when the withdrawal was considered complete... and nothing to date.
Hola casino gurú...tengo un problema en este casino, por primera ves lo tengo pero me parece injusto...hice un retiro a una de mis tarjetas , la cual el casino dió por aprobada, la cantidad de 100 USD...pero nunca se reflejó en mi tarjeta dicha cantidad...a pesar de mostrarles estados de cuenta y explicar por correos que no llegó nunca el pago, al final me he quedado perdiendo ese dinero...
Y no me han echo una devolución, y yo creo que es un error que ellos deben hacerse responsable...
Además decir que yo soy verificado y que llevo tiempo en el casino, que sí he echo otros retiros a través de btc sin problema ninguno, pero en esta ocasión a pesar de ellos decir k el pago fue completado a una tarjeta virtual MasterCard con la cual deposite, nunca recibí el dinero...
Y les di pruebas de eso y nada aún...ya van más de 10 días esto ocurrió a partir del día 21 cuando se dió por completado el retiro...y hasta la fecha nada.
Здравейте
Трябва да кажа, че трябва да сте по-внимателни, докато намирате казино, в което да играете, проверихте ли рецензията?
https://casino.guru/red-star-casino-review#tab=js-tab-reputation
Е, какво е куполът е направено, така че засега можете да подадете жалба, но както го виждам, вие сте загубили баланса, нали? Жалко, че тегленето се забави по някакъв начин, но казиното едва ли е отговорно за вашите загуби. не мислиш ли
Както и да е, не се колебайте да научите как работи процесът на оплакване, като прочетете тази статия . В случай че жалбата трябва да следва определени правила.
Кажете ми какво мислите за това.
Hey there.
I must say you should be more careful while finding a casino to play in, have you checked the review?
https://casino.guru/red-star-casino-review#tab=js-tab-reputation
Well, what's dome it's done, so for now you can submit a complaint, but the way I see it, you have lost the balance, right? It's unfortunate the withdrawal was somehow delayed, still, the casino is hardly responsible for your losses. Don't you think?
Anyway, feel free to learn how the complaint process works, by reading this article. Event the complaint must follow certain rules.
Let me know, what you think about that.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.