Бих казал, че не е съвсем обичайно, но е нещо, което казиното може да поиска от играча да закрие сметката си. Вероятно обаче би било най-добре, ако не ви е позволено да играете и ако сте проверили, те ще затворят акаунта ви. Затова се опитайте да следвате техните инструкции и ако не можете да направите това, отправете жалба и ние ще се опитаме да ви помогнем.
I would say it's not completely common, but it's something the casino can ask the player to close his account. However, it would probably be best if you were not allowed to play and if you checked, they would close your account. So try to follow their instructions and if you can't do that, open a complaint and we'll try to help you.
Здравейте, тъй като се справих с тях, преди те да ми изпратят същата заявка и след това ми възстановиха всички пари, които похарчих, след като за първи път поисках закриване на акаунт, те са добре, така че ще затворят акаунта ви и ще ви възстановят сумата .... Надявам се така или иначе, но изглежда много подобно на това, което се случи с мен
Hi as I have delt with these before they sent me the same request and then refunded me all the money I spent after I first requested an account closure they are ok that way they will close your account and refund you .... I hope so anyway but it looks very similar to what happened to me
Здравей, благодаря ти, че извика другия играч. Мога ли да знам колко време ти отне всичко? Имам предвид закриване на акаунта и възстановяване на сумата.
Hello, thank you for calling out the other player. May I know how long it all took for you? Closing the account and the refund, I mean.
Всъщност първо ми възстановиха сумата и след това затвориха сметката във времевия период. Не мога да съм сигурен, че бяха 10 дни, бих казал, че просто не мога да бъда точен, но за да бъде таксата, те се придържаха към думата
They actually refunded me first and then closed account time frame I can't be sure it was 10 days I'd say I just can't be precise but to be fare they stuck to there word
Всъщност първо ми възстановиха сумата и след това затвориха сметката във времевия период. Не мога да съм сигурен, че бяха 10 дни, бих казал, че просто не мога да бъда точен, но за да бъде таксата, те се придържаха към думата
They actually refunded me first and then closed account time frame I can't be sure it was 10 days I'd say I just can't be precise but to be fare they stuck to there word
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.