НачалоФорумКазинаRealSpin Casino - обща дискусия

RealSpin Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 месеца от Cabra54
|
1 004 преглеждания 28 отговора |
|
1 2
Jaro
преди 2 седмици

Днес минаха 3 дни, доколкото прочетох е нормално, но се опасявам, че няма да направят тегленето поради отрицателния резултат, който има и няма лиценз... Изпратих цялата банкова документация, идентификация, удостоверение за сметка и разписки.


Благодаря ви за отделеното време

Автоматичен превод:
Juan2287
преди 2 седмици

Не може да се изключи и аз лично не бих играл в такова казино, ако имаше такъв Индекс на безопасност. Но нека не бъдем скептични веднага, въпреки че трябва да сме подготвени за всичко. Значи изпратихте документите и да видим дали всичко ще е наред и ще преминете проверката. Ако го направите, тогава ще разгледаме тегленето, защото няма да можете да теглите, без да завършите проверката.

Стискайте палци.🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 седмици

Получих 2x1, те току-що ми преведоха парите за теглене от €960 и затвориха акаунта ми, след като го искаха месеци.


Благодаря ви за вниманието и помощта

Автоматичен превод:
Juan2287
преди 2 седмици

Така че правилно ли разбирам, че в крайна сметка се получи добре и получихте всичко, което трябваше да получите? Ако е така, това е страхотна новина и много се радвам, че е така. Не се надявах, но ще чакам потвърждение. 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Имам добри и лоши неща за сайта. Искам да видят грешка, преди да започна лошо оплакване. Никога не получих последните си печалби. В крайна сметка ги изиграх надолу след 4 дни чакане и слушане на лъжи ..... Сайтове са отговорни за клиентите там, те трябва да възстановят пари, след като се опитате да затворите акаунта поради проблеми с хазарта.... Те трябва да задават лимити при поискване, ако нямат инструменти за хазарт, които да зададете сами... Под не правила прави то казва, че това е твой проблем, ако не можеш да зададеш ограничения, те се молят на слабия комарджия, който за съжаление е изгубил контрол над своя навик. Не мога да разбера защо тези сайтове не са затворени, аз лично загубих 2 приятели заради пристрастяване към хазарта. .хазартът е проблем за много хора..... Кой ги регулира, това е големият проблем

Автоматичен превод:
Cabra54
преди 2 седмици

Съжалявам, че трябваше да преминеш през това и изобщо не е забавно. Пристрастяването към хазарта може да бъде много неприятно и никога не бих искал да попадна в подобна ситуация.

Както и да е, въпреки че казината не трябва да се държат по този начин, ако има такова с толкова нисък индекс на безопасност, не бих очаквал от тях да имат отговорни инструменти.

Освен това, ако нямат лиценз, те са практически недосегаеми. Играчите също трябва да са наясно къде депозират парите си, въпреки че, както казах, когато става въпрос за пристрастяване, е трудно да се контролира.

Искаш да кажеш, че ще отвориш отново жалбата?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

да

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Добре ... След много напред-назад с този сайт, който ги дърпаше по правилата, които рекламират, и правилата за комисионните за игри, най-накрая затворих акаунта си и върнах 2000 евро ..... Има нов сайт, доколкото мога навън и имат проблеми със стартирането и работата там плащанията се забавят с 5 дни, но ги получавате, ако стоите далеч от сайта .... Поправиха ситуацията ми, защото знаех законите и правилата на сайт за хазартни игри, които ще похваля тях за подреждането на всичко, жалко, че стана толкова спорно, че всичко можеше да бъде подредено, ако имаше по-безопасни инструменти за хазарт или чат на живо, където можеше да ги настрои, но за съжаление те решиха да не го направят..... Ако са го настроили вероятно и времето за теглене беше подобрено, те ще се справят добре, тъй като там rtp е отличен и там игрите са актуални ...... Като цяло ще трябва да се подобрят връзките с обществеността... Така че успех на тях в бъдещето

Автоматичен превод:
Cabra54
преди 1 седмица

Смятате ли, че повторното разглеждане на жалбата би си струвало, като се има предвид, че вече сте се оплаквали от казиното? Честно казано, не мога да кажа, че разбирам напълно всичко, което сте написали, но е ясно, че не сте доволни от ситуацията. От друга страна, споменахте, че сте получили възстановяване и акаунтът ви е затворен. В случай, че смятате, че това не е приключило, когато става дума за справедлив край, реших, че може да е полезно да спомена опцията.


Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини