преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с RealSpin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Някой успя ли да затвори акаунта там. Помолих ги да затворят акаунта ми поради проблем със зависимостта, но те са напълно невежи за искането, което им изпратих по имейл. Не знам колко пъти съм се молил за чат на живо но нищо, че не им пука
Did anyone manage to get there account closed I've asked them to close my account due to an addiction problem but they are completely ignorant to the request I've emailed them I don't no how many times I've pleaded with live chat but nothing they don't care
Здравейте, не ми харесва да чувам подобни ситуации да се случват на играчи, защото определено не трябва да се случва, а казината трябва да приемат подобни неща отговорно.
Но аз разглеждах индекса за безопасност на казиното и бих казал, че ако е толкова нисък, не съм изненадан и видях открита жалба, която е подобна на това, което пишете.
Така че, ако сте опитали няколко пъти, вероятно щепусна жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне, но не знам как ще се получи.
Мислиш ли, че ще го направиш?
Hello, I don't like to hear situations like this happening to players because it definitely shouldn't be, and casinos should take such things responsibly.
But I've been looking at the casino's safety index and I would say that if it's that low I'm not surprised and I've seen an open complaint which is similar to what you're writing.
So if you've tried a few times, I'd probably go ahead and open a complaint and our team will try to help you, but I don't know how it's going to work out.
Do you think you'll go for it?
Хубаво е да знам какво представлява това казино и още по-хубавото е, че досега съм депозирал и играл тук само на €10. Сега ще сложа това казино в моя личен черен списък.
Това, което наистина ме учудва е, че пишете, че казиното има фалшив лиценз. Всичко изглежда толкова истинско, когато щракна върху банера и съм пренасочен към уебсайта на регулаторния орган.
Освен това, казиното също е регистрирано в AG и е високо хвалено там. Но AG се промени толкова много към по-лошо, че вече изобщо не можете да се доверите на сайта.
Благодаря ви, вероятно щях да оставя много пари там, ако не бях отишъл на сайта ви и не бях видял това.
It's good to know what this casino is like and what's even better is that I've only deposited and played €10 here so far. I'm now going to put this casino on my personal blacklist.
What really surprises me is that you write that the casino has a fake license. Everything looks so real when I click on the banner and am redirected to the regulatory authority's website.
Furthermore, the casino is also listed on AG and is highly praised there. But AG has changed so much for the worse that you can no longer trust the site at all.
Thank you, I probably would have left a lot of money there if I hadn't gone to your site and seen that.
Gut zu wissen, wie dieses Casino so drauf ist und noch besser ist, dass ich nur 10€ bisher hier eingezahlt und gespielt habe. Ich werde dieses Casino nun auf meine persönliche Blacklist setzen.
Was mich stark verwundert ist, dass ihr schreibt, das Casino hat eine falsche Lizenz. Es sieht alles so echt aus wenn ich auf den Banner klicke und auf die Seite der Regulierungsbehörde weitergeleitet werde.
Desweiteren ist das Casino auch bei AG gelistet und wird dort in den Himmel gelobt. Aber AG hat sich so zum negativen verändert, der Seite kann man garnicht mehr vertrauen.
Danke euch, ich hätte dort womöglich viel Geld gelassen wenn ich nicht auf eure Seite gegangen wäre und das gesehen hätte.
Последният ми коментар не трябва да бъде одобрен, той е решен. Току-що видях, че все пак сте посочили казиното.
My last comment does not need to be approved, it's been resolved. I just saw that you have listed the casino after all.
Mein letzter Kommentar muss nicht freigegeben werden hat sich erledigt hab grad gesehen dass ihr das Casino nun doch gelistet habt.
Преместих всичките ви публикации тук, за да няма недоразумения за други играчи във форума и да могат да видят цялата информация, която сте предоставили за това казино, защото те винаги могат да бъдат полезни на някой друг.🙂
Относно фалшивия лиценз. Нашият екип за данни провери тази информация наскоро и за съжаление те наистина откриха, че лицензът е фалшив и също така виждам, че това казино е с доста нисък рейтинг, така че как бихте оценили цялостното си изживяване?
Можете дори да напишете своя собствена потребителска рецензия тук, ако желаете.
Мислите ли, че ще играете там отново?🤔
I have moved all your posts here, so there is no misunderstanding for other players among the forum and can see all the information you have provided about this casino, because they always could be helpful to someone else.🙂
Regarding the fake license. Our data team checked this information recently, and unfortunately they really found out that the license is fake, and I can also see that this casino is pretty low-rated, so how would you rate your overall experience?
You can even write your own user review here if you wish.
Do you think you will play there again?🤔
Здравейте, добре, благодаря 🙂 съжалявам за бъркотията с моите коментари.
Определено никога повече няма да играя в това казино. Вчера поисках закриване на профила ми и чакам отговор. От това, което прочетох тук, може да отнеме много време.
Получих следния отговор от Antillephone:
Просто много ме ядосва, че друга много известна платформа хвали това казино и дори споменава в репутацията си, че казиното има надежден лиценз. Точно като Cssino, никога повече няма да посетя тази платформа 😂
Имате моето голямо уважение за вашето време и всички изследвания и за това, че отворихте очите ни по честен начин. благодаря ви Casino Guru често ме е спасявал от потенциални проблеми в съмнителни казина.
За мен общата оценка би била здравословна средна позиция. Депозитите работят чудесно, слотовете работят гладко. Но фалшивият лиценз и незачитането на защитата на играчите правят общия рейтинг отрицателен.
Hello, ok thanks 🙂 sorry for the mess with my comments.
I will definitely never play in this casino again. I asked for my account to be closed yesterday and am waiting for a response. From what I read here, it could take a long time.
I got the following answer from Antillephone:
It just makes me very angry that another very well-known platform praises this casino and even mentions in their reputation that the casino has a trustworthy license. Just like Cssino, I will never visit this platform again 😂
You have my utmost respect for your time and all the research and for opening our eyes in an honest way. Thank you! Casino Guru has often saved me from potential trouble in dubious casinos.
For me, the overall rating would have been a healthy middle ground. Deposits work great, slots run smoothly. But the fake license and the disregard for player protection make the overall rating negative.
Hallo, ok danke 🙂 sorry für das Durcheinander mit meinen Kommentaren.
Ich werde definitiv niemals mehr wieder in diesem Casino spielen. Habe gestern um Kontoschließung gebeten warte auf Antwort wie ich hier lese, kann das wohl lange dauern.
Ich habe folgende Antwort von Antillephone:
Mich macht es nur sehr wütend, dass eine andere sehr bekannte Plattform dieses Casino sehr lobt und sogar noch in deren Reputation erwähnt, das Casino besäße eine vertrauenswürdige Lizenz. Diese Plattform werde ich genau wie das Cssino auch nie mehr besuchen 😂
Ihr habt meinem größten Respekt, für eure Zeit und die ganzen Recherchen und dass ihr uns auf ehrliche Art und Weise die Augen öffnet. Danke! Casino Guru hat mich oft vor potenziellem Ärger in unseriösen Casinos bewahrt.
Gesamtbewertung wäre für mich das gesunde Mittelmaß gewesen. Einzahlungen funktionieren super, Slots laufen flüßig. Aber das mit der gefakten Lizenz und der Missachtung vom Spielerschutz macht die Gesamtbewertung negativ.
Много се радвам, когато чета думите ти! Благодаря ви много за тях.
Нашата цел е да помагаме на играчи като вас, така че е наистина приятно да видим, че я постигаме.🙂
Да, напълно разбираемо е, че не искате да се върнете. Може би не чакайте да затворят акаунта ви, а просто не посещавайте сайта повече. Обикновено казината действат незабавно само когато причината за затварянето е поради проблеми с хазарта, така че наистина може да чакате по-дълго.
Бих искал също да спра на точката, която казахте, че някои „много добре познати платформи възхваляват това казино и дори споменават в репутацията си, че казиното има надежден лиценз" — можете ли да ни кажете повече относно това?
It makes me really happy when I read your words! Thank you very much for those.
It is our goal to help players like you, so it is really nice to see that we are achieving it.🙂
Yeah, it is totally understandable that you don't want to go back. Maybe don't wait for them to close your account, but just don't visit the site anymore. Usually casinos act promptly only when the reason for closing is because of gambling issues, you know, so you really might be waiting longer.
I would also like to stop at the point you said that some "very well-known platform praises this casino and even mentions in their reputation that the casino has a trustworthy license"—could you tell us more regarding this?
Моля, казвайте само истината :) да, така е и вършите страхотна работа.
За мен казиното е отписано и повече няма да отида там, колкото и време да закрият сметката и дали ще го направят или не, не ме интересува, никога повече няма да ме видят там.
Казиното се рекламира в Askgamblers. Там съобщават само положителни неща за казиното и посочват, че казиното е напълно лицензирано и регулирано. Което не е вярно и не мисля, че е правилно. Играчите са подведени с невярна информация, което не трябва да се случва, и това прави платформата да изглежда напълно съмнителна.
Please only tell the truth :) yes you do and you're doing a great job.
For me the casino is written off and I will not go there anymore, no matter how long they take to close the account and whether they do it or not, I don't care, they will never see me there again.
The casino is advertised on Askgamblers. There they only report positive things about the casino and point out that the casino is fully licensed and regulated. Which is not true and I don't think that's right. Players are misled with false information, which shouldn't happen, and it makes the platform look totally dubious.
Bitte gerne ist nur die Wahrheit 🙂 ja das tut ihr und ihr macht das klasse.
Für mich ist das Casino abgeschrieben da werde ich nicht mehr hin gehen egal wie lange die sich Zeit lassen für die Kontoschließung und ob sie das tun, ist mir auch egal mich sehen die da nie wieder.
Bei Askgamblers wird das Casino beworben. Dort wird nur positives über das Casino berichtet und es wird darauf hingewiesen, dass das Casino vollständig lizensiert und reguliert ist. Was ja nicht stimmt und das finde ich nicht in Ordnung. Man führt Spieler in die Irre mit falschen Informationen das sollte nicht sein und die Plattform macht sich dadurch total unseriös.
Добре, сега разбирам. благодаря
Имате ли друго любимо казино, може би?
Alright, I understand now. Thank you.
Have you got any other favorite casino, perhaps?
Надяваме се, че няма да има проблем да преминете проверката, за да може оттеглянето ви да бъде одобрено.
Предоставихте ли всички необходими документи в правилния формат и с добро качество?
Много е важно, защото иначе ще ви помолят да ги изпратите отново.
Даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с плащането, така че ни уведомете как върви и дали е необходима нашата помощ.
Hopefully there won't be any problem for you to pass the verification so your withdrawal can be approved, then.
Did you provide all the required documents in the right format and of good quality?
It is very important because otherwise they will ask you to send them again.
We give casinos 14 full days to proceed with the payment, so let us know how it goes and if our help is needed.
Здравейте, гледах факта, че казиното има катастрофален индекс на безопасност и не знам какво да мисля за цялата ситуация.
Що се отнася до проверката, това е стандартна процедура, която трябва да проверите, така че нищо не ми изглежда странно досега. Ако успеете да потвърдите, тогава трябва да можете да извадите парите, но не искам да гадая как ще стане.
Така че определено бих изпратил на казиното документите, които изискват, и ще видя дали първо ще преминете през процеса успешно.
ще го направиш ли
Hi, I was looking at the fact that the casino has a disastrous safety index and I don't know what to think about the whole situation.
As far as verification goes, it's standard procedure that you have to verify, so nothing seems strange to me so far. If you manage to verify then you should be able to get the money out but I don't want to guess how it will go.
So I would definitely send the casino the documents they require and see if you go through the process successfully first.
Will you do that?
Здравейте, realspin отказват да обработят тегленето ми. Чакам 4 дни и никой не иска да ми даде актуализация. Има ли някой, който може да ми помогне?
Hi there, realspin are refusing to process my withdrawal. I have been waiting 4 days and nobody is willing to give me an update. Is there anybody who can help me?
Хей, какво те кара да мислиш, че казиното ти отказва теглене? Все още ли е в очакване на вашия акаунт? Казиното не ви каза защо изобщо чакате? Какъв метод на плащане използвате?
Понякога играчите трябва да бъдат малко търпеливи, преди да получат парите си и преди тегленето да бъде обработено, изпратено и да стигне до вас.
Така че, моля, обърнете внимание, че даваме на казината 14 дни, за да разрешат този процес и когато времето изтече и нямате нищо, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да помогнем.
Ще издържиш ли тогава?
Hey, what makes you think the casino refuse your withdrawal? Is it still pending on your account? The casino hasn't told you why you're waiting at all? What payment method are you using?
Sometimes players have to be a little patient before they get their money and before the withdrawal is processed, sent and gets to you.
So please note that we give casinos 14 days to sort this process out and when the time is up and you have nothing, then you can contact us and we will try to help.
Will you hang on then?
Не мога да се наситя на играта Sweet Bonanza! Цветната графика и забавните функции правят всяко завъртане толкова вълнуващо, а шансовете за голяма печалба ме държат пристрастен всеки път, когато играя.
I can't get enough of the Sweet Bonanza game! The colorful graphics and fun features make each spin so exciting, and the chances to win big keep me hooked every time I play.
Само в това казино ли го играете или някъде другаде? Като цяло харесвате ли игрите на Pragmatic Play? 😀
Do you play it only in this casino or somewhere else? Do you like Pragmatic Play games overall? 😀
Аз също поисках теглене и те не ми казаха нищо, просто да изчакам поръчката за обработка.
I have also requested a withdrawal and they tell me nothing, just to wait for the processing order.
Yo también he solicitado un retiro y me dicen nada, simplemente que espere el orden de procesamiento
Добре, започнах оплакване... Изпратих им имейл и има сестрински сайт hotbet, и двамата отказаха да закрият акаунти. И двамата рекламираха задаване на лимити за заявките на клиентите, тези 2 казина и двете работят по една и съща стратегия, която няма да зададат лимити или изплащане до след 5 работни дни с надеждата да изиграете печалбите си, реших да ги разгледам по-подробно, преди да продължа оплакването си .. колкото повече печелите, толкова повече време отнема изплащането I запазих всеки разговор с двата сайта и запазих цялата кореспонденция от тях, идентично е с думата, всички предварително написани боклуци, когато разбера повече, ще отворя отново жалбата си, така че всеки да може да види сайта за измама
Ok I have a complaint started .... I have been emailing them and there sister site hotbet they both refused to close accounts .they both advertised setting limits on the customers requests these 2 casinos both work of the same strategy they won't set limits or payout till after 5 working days in the hope you play your winnings away I decided to look more into them before I keep my complaint going .. the more you win the longer it takes to payout I have saved every conversation with both sites and kept all correspondence from them it's identical to the word all prewritten rubbish when I find out more I will be reopening my complaint so everyone can see the scam site
Аз също поисках теглене и те не ми казаха нищо, просто да изчакам поръчката за обработка.
I have also requested a withdrawal and they tell me nothing, just to wait for the processing order.
Yo también he solicitado un retiro y me dicen nada, simplemente que espere el orden de procesamiento
Поздрави, в такъв случай вероятно ще трябва да почакате. Колко време продължава целият този процес? Имахте ли също нужда от проверка или не?
уведомете ме
Greetings, in that case you will probably have to wait. How long has this whole process been going on? Did you also need to verify or not?
Let me know.
Добре, започнах оплакване... Изпратих им имейл и има сестрински сайт hotbet, и двамата отказаха да закрият акаунти. И двамата рекламираха задаване на лимити за заявките на клиентите, тези 2 казина и двете работят по една и съща стратегия, която няма да зададат лимити или изплащане до след 5 работни дни с надеждата да изиграете печалбите си, реших да ги разгледам по-подробно, преди да продължа оплакването си .. колкото повече печелите, толкова повече време отнема изплащането I запазих всеки разговор с двата сайта и запазих цялата кореспонденция от тях, идентично е с думата, всички предварително написани боклуци, когато разбера повече, ще отворя отново жалбата си, така че всеки да може да види сайта за измама
Ok I have a complaint started .... I have been emailing them and there sister site hotbet they both refused to close accounts .they both advertised setting limits on the customers requests these 2 casinos both work of the same strategy they won't set limits or payout till after 5 working days in the hope you play your winnings away I decided to look more into them before I keep my complaint going .. the more you win the longer it takes to payout I have saved every conversation with both sites and kept all correspondence from them it's identical to the word all prewritten rubbish when I find out more I will be reopening my complaint so everyone can see the scam site
Е, чудя се какво ще каже нашият екип, когато отворите отново жалбата.
Както и да е, защо не искат да закрият акаунта ви? Опитват ли се да ви убедят да не го правите или ви задават въпроси относно процеса? Имате ли още пари, които чакате? 🤔
Well, I wonder what our team will say when you reopen the complaint.
Anyway, why don't they want to close your account? Are they trying to convince you not to do it or are they asking you some questions about the process? Do you still have some money you are waiting for? 🤔
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.