НачалоФорумКазинаRealSpin Casino - обща дискусия

RealSpin Casino - обща дискусия

преди 2 месеца от Cabra54
|
1 027 преглеждания 28 отговора |
|
1 2
преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с RealSpin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 месеца

Някой успя ли да затвори акаунта там. Помолих ги да затворят акаунта ми поради проблем със зависимостта, но те са напълно невежи за искането, което им изпратих по имейл. Не знам колко пъти съм се молил за чат на живо но нищо, че не им пука

Автоматичен превод:
Cabra54
преди 2 месеца

Здравейте, не ми харесва да чувам подобни ситуации да се случват на играчи, защото определено не трябва да се случва, а казината трябва да приемат подобни неща отговорно.

Но аз разглеждах индекса за безопасност на казиното и бих казал, че ако е толкова нисък, не съм изненадан и видях открита жалба, която е подобна на това, което пишете.

Така че, ако сте опитали няколко пъти, вероятно щепусна жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне, но не знам как ще се получи.

Мислиш ли, че ще го направиш?

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Хубаво е да знам какво представлява това казино и още по-хубавото е, че досега съм депозирал и играл тук само на €10. Сега ще сложа това казино в моя личен черен списък.


Това, което наистина ме учудва е, че пишете, че казиното има фалшив лиценз. Всичко изглежда толкова истинско, когато щракна върху банера и съм пренасочен към уебсайта на регулаторния орган.

Освен това, казиното също е регистрирано в AG и е високо хвалено там. Но AG се промени толкова много към по-лошо, че вече изобщо не можете да се доверите на сайта.


Благодаря ви, вероятно щях да оставя много пари там, ако не бях отишъл на сайта ви и не бях видял това.



Автоматичен превод:
преди 1 месец

Последният ми коментар не трябва да бъде одобрен, той е решен. Току-що видях, че все пак сте посочили казиното.

Автоматичен превод:
Gehtdixhnixan
преди 1 месец

Преместих всичките ви публикации тук, за да няма недоразумения за други играчи във форума и да могат да видят цялата информация, която сте предоставили за това казино, защото те винаги могат да бъдат полезни на някой друг.🙂

Относно фалшивия лиценз. Нашият екип за данни провери тази информация наскоро и за съжаление те наистина откриха, че лицензът е фалшив и също така виждам, че това казино е с доста нисък рейтинг, така че как бихте оценили цялостното си изживяване?

Можете дори да напишете своя собствена потребителска рецензия тук, ако желаете.

Мислите ли, че ще играете там отново?🤔


Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Здравейте, добре, благодаря 🙂 съжалявам за бъркотията с моите коментари.


Определено никога повече няма да играя в това казино. Вчера поисках закриване на профила ми и чакам отговор. От това, което прочетох тук, може да отнеме много време.


Получих следния отговор от Antillephone:


file


Просто много ме ядосва, че друга много известна платформа хвали това казино и дори споменава в репутацията си, че казиното има надежден лиценз. Точно като Cssino, никога повече няма да посетя тази платформа 😂


Имате моето голямо уважение за вашето време и всички изследвания и за това, че отворихте очите ни по честен начин. благодаря ви Casino Guru често ме е спасявал от потенциални проблеми в съмнителни казина.


За мен общата оценка би била здравословна средна позиция. Депозитите работят чудесно, слотовете работят гладко. Но фалшивият лиценз и незачитането на защитата на играчите правят общия рейтинг отрицателен.


Автоматичен превод:
Gehtdixhnixan
преди 1 месец

Много се радвам, когато чета думите ти! Благодаря ви много за тях.

Нашата цел е да помагаме на играчи като вас, така че е наистина приятно да видим, че я постигаме.🙂

Да, напълно разбираемо е, че не искате да се върнете. Може би не чакайте да затворят акаунта ви, а просто не посещавайте сайта повече. Обикновено казината действат незабавно само когато причината за затварянето е поради проблеми с хазарта, така че наистина може да чакате по-дълго.

Бих искал също да спра на точката, която казахте, че някои „много добре познати платформи възхваляват това казино и дори споменават в репутацията си, че казиното има надежден лиценз" — можете ли да ни кажете повече относно това?

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Моля, казвайте само истината :) да, така е и вършите страхотна работа.


За мен казиното е отписано и повече няма да отида там, колкото и време да закрият сметката и дали ще го направят или не, не ме интересува, никога повече няма да ме видят там.


Казиното се рекламира в Askgamblers. Там съобщават само положителни неща за казиното и посочват, че казиното е напълно лицензирано и регулирано. Което не е вярно и не мисля, че е правилно. Играчите са подведени с невярна информация, което не трябва да се случва, и това прави платформата да изглежда напълно съмнителна.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Gehtdixhnixan
преди 1 месец

Добре, сега разбирам. благодаря

Имате ли друго любимо казино, може би?

Автоматичен превод:
Hannavms172
преди 3 седмици

Надяваме се, че няма да има проблем да преминете проверката, за да може оттеглянето ви да бъде одобрено.

Предоставихте ли всички необходими документи в правилния формат и с добро качество?

Много е важно, защото иначе ще ви помолят да ги изпратите отново.

Даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с плащането, така че ни уведомете как върви и дали е необходима нашата помощ.

Автоматичен превод:
Hannavms172
преди 3 седмици

Здравейте, гледах факта, че казиното има катастрофален индекс на безопасност и не знам какво да мисля за цялата ситуация.

Що се отнася до проверката, това е стандартна процедура, която трябва да проверите, така че нищо не ми изглежда странно досега. Ако успеете да потвърдите, тогава трябва да можете да извадите парите, но не искам да гадая как ще стане.

Така че определено бих изпратил на казиното документите, които изискват, и ще видя дали първо ще преминете през процеса успешно.

ще го направиш ли

Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Здравейте, realspin отказват да обработят тегленето ми. Чакам 4 дни и никой не иска да ми даде актуализация. Има ли някой, който може да ми помогне?

Автоматичен превод:
willis1741
преди 2 седмици

Хей, какво те кара да мислиш, че казиното ти отказва теглене? Все още ли е в очакване на вашия акаунт? Казиното не ви каза защо изобщо чакате? Какъв метод на плащане използвате?

Понякога играчите трябва да бъдат малко търпеливи, преди да получат парите си и преди тегленето да бъде обработено, изпратено и да стигне до вас.

Така че, моля, обърнете внимание, че даваме на казината 14 дни, за да разрешат този процес и когато времето изтече и нямате нищо, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да помогнем.

Ще издържиш ли тогава?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Не мога да се наситя на играта Sweet Bonanza! Цветната графика и забавните функции правят всяко завъртане толкова вълнуващо, а шансовете за голяма печалба ме държат пристрастен всеки път, когато играя.

Автоматичен превод:
magicalpine66
преди 2 седмици

Само в това казино ли го играете или някъде другаде? Като цяло харесвате ли игрите на Pragmatic Play? 😀

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Аз също поисках теглене и те не ми казаха нищо, просто да изчакам поръчката за обработка.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Добре, започнах оплакване... Изпратих им имейл и има сестрински сайт hotbet, и двамата отказаха да закрият акаунти. И двамата рекламираха задаване на лимити за заявките на клиентите, тези 2 казина и двете работят по една и съща стратегия, която няма да зададат лимити или изплащане до след 5 работни дни с надеждата да изиграете печалбите си, реших да ги разгледам по-подробно, преди да продължа оплакването си .. колкото повече печелите, толкова повече време отнема изплащането I запазих всеки разговор с двата сайта и запазих цялата кореспонденция от тях, идентично е с думата, всички предварително написани боклуци, когато разбера повече, ще отворя отново жалбата си, така че всеки да може да види сайта за измама

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Аз също поисках теглене и те не ми казаха нищо, просто да изчакам поръчката за обработка.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Поздрави, в такъв случай вероятно ще трябва да почакате. Колко време продължава целият този процес? Имахте ли също нужда от проверка или не?

уведомете ме

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Добре, започнах оплакване... Изпратих им имейл и има сестрински сайт hotbet, и двамата отказаха да закрият акаунти. И двамата рекламираха задаване на лимити за заявките на клиентите, тези 2 казина и двете работят по една и съща стратегия, която няма да зададат лимити или изплащане до след 5 работни дни с надеждата да изиграете печалбите си, реших да ги разгледам по-подробно, преди да продължа оплакването си .. колкото повече печелите, толкова повече време отнема изплащането I запазих всеки разговор с двата сайта и запазих цялата кореспонденция от тях, идентично е с думата, всички предварително написани боклуци, когато разбера повече, ще отворя отново жалбата си, така че всеки да може да види сайта за измама

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Е, чудя се какво ще каже нашият екип, когато отворите отново жалбата.

Както и да е, защо не искат да закрият акаунта ви? Опитват ли се да ви убедят да не го правите или ви задават въпроси относно процеса? Имате ли още пари, които чакате? 🤔

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини