Здравейте, какво означава, че проверката на акаунт отнема повече време? Колко време мина ? Даваме на казината 14 дни за този процес, тъй като е много важен както за казиното, така и за играча. Имате ли също проблем с някои документи или казиното все още ги проверява? Какво трябваше да изпратиш?
Ще чакам вашия отговор.
Hi, what does it mean that account verification takes longer ? How long has it been ? We give casinos 14 days for this process as it is very important for the casino as well as for the player. Do you also have a problem with some documents or is the casino still checking them ? What did you have to send ?
I will wait for your answer.
Здравейте, не мисля, че е толкова много, ако чакате само два дни. Изпратихте ли на казиното всички необходими документи? Опитайте се да им дадете малко време да проверят всичко и мисля, че след като го получат, ще се свържат с вас и ще ви информират.
Засега просто запазете хладнокръвие и изчакайте. 🙂
Hello, I don't think it's so much if you wait only two days. Did you send the casino all the documents they needed ? Try to give them some time to check everything and I think once they have it they will get to you and update you.
For now, just keep a cool head and wait. 🙂
Здравей Джаро, проверката е наред, но трябва да позволим тегленето на малко средства.
Изглежда Rajabets желано правят това. Защо не намалиш там рейтинга. Съвпадат ли термините незабавен депозит и незабавно теглене?
Моля, разгледайте го Askgamblers.
Hi Jaro, verification is okay but we should allow to draw some funds.
It seems Rajabets wantedly do this. Why don't you decrease there rating. Is the term instant deposit and instant withdrawal matches?
Please look into it Askgamblers.
Защото това не е нещо, за което бихме понижили оценката. Изобщо не отнема много време и докато правите проверката, е напълно нормално да не можете да теглите. Когато го завършите, тогава трябва да е по-добре. Освен това понякога не правите тегления веднага, това също е доста често срещано явление. Трябва да сте малко търпеливи и ако изникне нещо, с което не знаете какво да правите, можете да ме уведомите.
Because it's not something we would give a rating down for. It doesn't take long at all, and while you're doing the verification, it's perfectly normal that you can't withdraw. When you finish it then it should be better. Also, sometimes you don't make withdrawals right away, that's also pretty common. You have to be a bit patient and if something comes up that you don't know what to do with, you can let me know.
Здравей Джаро, сега са 5 дни, Rajabets не е завършил проверката. Изпращам им и банковите си извлечения. Няма съобщение само за времева линия, което получавам през цялото време, когато се свързах с екипа за поддръжка, както е показано по-долу:
Поддръжката на живо не е упълномощена да изпълни или да се намеси във вашата заявка за проверка. Отделът за риск ще провери вашите документи и можете да видите състоянието на вашия процес на проверка от мястото, където сте качили документите. Благодаря ви за търпението.
Hi Jaro, Now it is 5 days Rajabets did not complete the verification. I send them my bank statements as well. There is no time line only message I get all the time when i contacted support team as below:
The Live Support is not authorized to complete or intervene with your verification request. Risk Department will check your documents, and you can see the status of your verification process from where you uploaded the documents. Thank you for your patience.
Да, затова трябва да имате малко търпение. Не бих се притеснил веднага. Дайте малко време на казиното, за да провери какво е необходимо и те ще ви уведомят дали сте преминали или има нещо друго, което трябва да добавите. Live chat за съжаление е прав и не се занимава с такива неща, но се проверява в друг отдел.
Така че опитайте се да запазите хладнокръвие и да изчакате още малко. 🙂
Yes, that's why you have to be a little patient. I wouldn't worry right away. Give the casino some time to check what is needed and they will let you know if you have passed or if there is anything else you need to add. Live chat is unfortunately right and doesn't deal with such things but it is checked in another department.
So try to keep a cool head and wait some more. 🙂
Благодаря Джаро, между другото Rajabets иска подробности за паролата ми. Тази политика на Rajabets за потвърждаване на акаунта ли им е необходима парола? Моля да разгледате молбата ми.
Thanks Jaro, by the way the Rajabets is asking for my password details. Is this policy of the Rajabets to verify account they need password? Request you consider my request.
Здравейте, определено не е правилно, изглежда като измама. Казиното никога не трябва да ви иска парола и потребителско име, така че определено не го правете. В тези случаи трябва да внимавате.
Въпреки това писахте ли на този имейл за проверка или ви дойде без да сте написали нищо?
Hi, it's definitely not right, it looks like a scam. The casino should never ask you for a password and username, so definitely don't do that. You have to be careful in these cases.
Nevertheless, did you write to this email about verification or did it come to you without you writing anything ?
Здравей Джаро,
Получих имейл от тях за подробности и бях напълно шокиран. Затова потърсете подкрепа от ваша страна, за да изтегля средствата ми. Вече минаха 7 дни и все още не верифицират акаунта ми. Молим ви да разгледате молбата ми, за да предприемете необходимите действия относно Rajabets.
Виждам също така, че много залагащи се сблъскват с този проблем, когато спечелят малко пари.
Hi Jaro,
I got email from them to provide the details and I completely shocked. Therefore, seek support from your side to withdraw my funds. Now it's 7 days still they don't verify my account. Request you to consider my request in taking the necessary action on Rajabets.
I also see many punters face this issue when they won some money.
Това е доста тъжна ситуация, когато е така, защото за да получите парите, първо трябва да бъдете верифицирани. Така че ще видим как ще продължи и какво ще се промени. Ако нищо, ще се опитаме да помогнем.
It's a pretty sad situation when it's like this, because in order to get the money you have to be verified first. So we'll see how it goes on and what changes. If nothing, we'll try to help.
Здравей Джаро,
Моля, съдействайте ми за по-бързата проверка, за да мога да изтегля средствата си. Много съм притеснен от поведението на Rajabets.
Вече са седем дни. Моля, проверете начина за помощ, надявам се на Casino Guru..
Hi Jaro,
Please assist me in the faster verification so that I can withdraw my funds. I preety much worried by the behaviour of Rajabets.
It is already seven days. Kindly check the way to help, my hope on Casino Guru..
Важно е да се каже, че ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на този процес. Така че очевидно ще трябва да имате търпение. Също така нашите резолвери се опитват да стигнат до играчите възможно най-скоро, но вие не сте единственият с оплакване, така че може да се наложи да изчакате малко. Знам, че ситуацията не е от най-приятните, но вярвам, че ще се справиш.
Както и да е, казиното все още не ви е изпратило нищо? Опитахте ли да проверите вашите имейли и спам папка и други неща?
It is important to say that we give casinos 14 days to resolve this process. So obviously you will have to be patient. Also our resolvers are trying to get to the players as soon as possible, but you are not the only one with a complaint, so you may have to wait a bit. I know it's not the most pleasant situation, but I believe you can handle it.
Anyway, the casino still hasn't sent you anything? Have you tried checking your emails and spam folder and stuff ?
Здравей Джаро, завършват 10 дни в името на проверката от RAJABETS. И все пак казват, че няма концертно време за проверка. Съгласно 14-дневния процес, както казахте, ще чакаме още 4 дни. Оценявам вашия екип, който работи по молбата ми.
Прикачен вчера имейл от RAJABETS.
Hi Jaro, It completes 10 days in the name of verification by RAJABETS. Still they say no concerte time for verification. As per the 14 days process as you told wll be waiting more 4 days. I appreciate your team working on my request.
Attached yesterday email from RAJABETS.
Това може би ще бъде най-разумното, виждам, че според екранната снимка трябва да сте търпеливи. Твърдо вярвам, че вашата проверка ще бъде завършена възможно най-скоро. Ще стискам палци 🙂
That will probably be the most reasonable, I see that according to the screenshot you have to be patient. I firmly believe that your verification will be completed as soon as possible. I'll keep my fingers crossed. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.