ФорумКазинаQuickWin Casino - обща дискусия

QuickWin Casino - обща дискусия (страница 9)

преди 1 година от Radka
|
33452 преглеждания 248 отговора |
|
1...8 9 10...13
Добавете пост
преди 7 месеца

Чат с поддръжка на живо


Здравейте, писах ви, че парите ми изчезнаха от секцията "теглене"! Няма теглене, имам 0 в акаунта си за игра и нищо в банковата си сметка също!

Чатът е стартиран

Агент Danesha се присъедини към чата

Данеш

Здравейте! Добре дошли в службата за поддръжка на клиенти!


Казвам се Данеша и ще ви помагам днес.

Ще се радвам да го проверя вместо вас, просто ме изтърпете за няколко минути. Вижте оригинала


Кандидатствах на 19.3 и минаха 7 дни и не можете да ми изпратите парите, но кога


Заложих ги в казиното и те бяха там веднага!

Данеш

Разбираме разочарованието ви и искрено се извиняваме за неудобството, причинено от забавянето на тегленето. Моля, имайте предвид, че ние приемаме вашите отзиви сериозно и работим активно за разрешаване на проблема. Нашият екип се ангажира да разреши този въпрос възможно най-бързо, за да осигури безпроблемна работа за всички наши клиенти. Ние високо ценим вашето търпение и разбиране, докато се стремим да подобрим нашите услуги. Ако имате други притеснения или въпроси, моля, не се колебайте да се свържете с нас. Благодарим ви за постоянната подкрепа и разбиране Вижте оригинала


Но вече получих точно това съобщение от вас преди няколко дни! Защо никъде нямам колко съм изтеглил, ако не си бот ми напиши колко пари чакам да изтегля


Сигурно няма да разбереш, защото си бот и просто ограбваш хората

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Момчета, не издържам повече, няма начин на света след 10 дни теглене все още да е в очакване... може ли този, който управлява тук, да се свърже с казиното? Защото вече наистина не мога да понасям абсолютно същите отговорни съобщения, които изпращат

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Да, броих дните. Заявено на 17-ти, така че към днешна дата сме общо 10. Не е възможно, чувствам се измамен.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Разбирам колко разочарован трябва да се чувствате, но както вече обяснихме, ние даваме на казината 14 пълни дни, за да обработят всичко необходимо, преди да можем да се намесим. За съжаление в момента не можем да направим нищо, просто изчакайте.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Всъщност, току-що влязох в акаунта и в секцията "теглене от акаунта на играча" тегленето на €500 изчезна и нищо не дойде и в банковата ми сметка.. трябва ли да подам жалба?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Опитвали ли сте да се свържете с казиното по пощата, може би, или сте получили съобщение или имейл, обясняващи този проблем? Чатът на живо всъщност не винаги може да обясни този вид проблеми. Ако смятате, че трябва да подадете жалба, ние ще бъдем тук за вас, само имайте предвид, моля, че преди изтичането на 14-дневния срок нашият екип няма да може да се намеси. Моля, уведомете ни, когато решите да подадете жалба или когато разберете нещо ново по този въпрос.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Актуализация. Тази сутрин ми платиха тегленето.

Автоматичен превод:
Anonymized551
преди 7 месеца

Невероятна новина, наистина! Бихте ли също така актуализирали жалбата , моля 👈? Предполагам, че Кристина също може да се възползва от добра новина.

Благодаря ви, че се свързахте. Искате ли да дадете още един шанс на това казино? Оттеглянето беше доста дълго за моя вкус.

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Благодаря, но не, възнамерявам да закрия акаунта за игри, първо защото не искам да придобия навика и вече си падах по него, второ защото беше агония. Честно казано дори не знам как да затворя жалбата

Автоматичен превод:
Anonymized551
преди 7 месеца

Тогава мисля, че избрахте правилния път, когато закрихте акаунта. Такива случаи трябва да се хващат навреме, за да е наред всичко.

Що се отнася до жалбата, тя е затворена от нашия екип, но винаги е добре да пишете, ако имате теглене, за да може нашият екип да го направи, защото докато не им дадете информацията, те няма как да знаят. Но съм виждал това да се случва и ви поздравявам за това. 🙂

Нека се справяте добре с каквото и да правите в бъдеще.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, давате ли на казиното 15 дни за изплащане или 15 работни дни? Направих избор от 19.3 и все още нищо не е пристигнало..

Автоматичен превод:
pajanyahulov
преди 7 месеца

Здравейте, даваме на казината 14 дни да платят на играча и ако не го направят, имат възможност да подадат жалба при нас. Виждам, че сте направили своя избор на 19.03. така че има още малко.

Вие обаче поддържате комуникация с казиното и те ви казаха защо все още нямате пари в сметката си? Верифицирахте ли вече своя акаунт на играч?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте

Мисля, че станах жертва на измамници.

Бях подал жалба до тях относно липсващо изплащане на печалби от Quick win Casino

Това трябва да се провери. Катарина поиска транзакции по моя акаунт, които за съжаление изпратих. Оттогава не съм получил отговор.

Това поискано ли е от вас?

Автоматичен превод:
Heidif
преди 6 месеца

здрасти Видях жалбата ви, където нашият екип всъщност все още разглежда вашия случай и затова наистина мога да ви уверя, че ще получите отговор веднага щом има новини относно вашия случай. Междувременно, моля, информирайте ни за всички новини.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Можете ли да получите обратно парите, които сте депозирали, защото това казино е незаконно в Австрия, защото в Австрия само Win днес има лиценз file

Автоматичен превод:
mell1987
преди 6 месеца

Здрасти!

За съжаление, както научих от вашата открита жалба, нашият подход изглежда малко по-различен, защото когато се регистрирате в казино, вие също се съгласявате с техните Правила и условия. Така че, моля, имайте предвид, че ваше решение беше да се регистрирате в това конкретно казино и това означава, че сте се съгласили и с техните Правила и условия, така че те не са задължени да възстановяват никакви пари. Честно казано не е оправдание, че не сте прочели внимателно правилата и условията и не сте разбрали за техния лиценз по-рано.

Също така, дори в Кодекса за честни хазартни игри е добре описано, че всички играчи трябва да прочетат добре T&C, така че да знаят в какво се забъркват. Предлагам ви да прочетете тази статия тук и тази също , може би те могат да ви помогнат да разберете гледната точка на казината, а също и на играчите.

Нека обаче просто да изчакаме как ще се развие оплакването по-нататък.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Може ли някой да ми помогне да разреша проблем, свързан с факта, че не приемат документите за потвърждение на сметката ми в quickwin и предвид това не мога да изтегля спечелените си пари.

Автоматичен превод:
francescomirraa2
преди 6 месеца

Здравейте!

Преместих публикацията ви в тази тема, за да можете да видите повече информация относно вашия проблем и казиното.

Съжалявам да науча за проблема, с който се сблъсквате с Quickwin Casino по отношение на проверката на вашия акаунт. Определено е разочароващо, когато не можете да изтеглите печалбите си поради подобни проблеми. Мога ли да попитам защо ви отказват документите? Казиното каза ли ти нещо?

Въпреки това бих ви препоръчал да проверите отново изискванията за верификация на акаунта на уебсайта на казиното. Сигурни ли сте, че всички документи, които подавате, отговарят на всички необходими критерии?

Виждам също, че сте изпратили жалба на нашия уебсайт и мога да ви уверя, че нашият екип ще направи всичко възможно, за да ви помогне. Моля, бъдете търпеливи! И, разбира се, ако имате някакви актуализации, уведомете ни тук.


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Добро утро, вчера отидох на уебсайта quickwin и поисках да изтегля парите си, не можах, казаха, че ще представя случая на властите и ще подам жалба до властите, в противен случай ще ми дадат парите, сега аз Изправен съм пред факта, че нямам достъп до сайта, защото бях деактивиран от администратора. НУЖДАЕМ СЕ ОТ ВАШАТА ПОМОЩ, ТЪЙ КАТО ВСЕ ОЩЕ ИМАМ ПАРИ ЗА ПОЛУЧАВАНЕ.

Автоматичен превод:
brmp4916
преди 6 месеца

Здравейте, не ви завиждам, но не мисля, че заплашването е най-добрият начин да убедите казиното. Защо казиното така или иначе не искаше да ви плати парите, имаше ли причина?

Що се отнася до вашия акаунт, блокираха ли го временно или за постоянно? Заредихте ли парите си от някакъв бонус? Потвърдихте ли вече акаунта си?

Както забелязах, успяхте да подадете жалба , така че нашият екип ще се опита да ви помогне. Да се надяваме, че ще се получи добре.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Разбирам, но бях разстроен и разстроен, вече говорих с поддръжката и те ми казаха, че ще ми върнат парите, може да не съм имал най-доброто отношение, но те също не бяха прави с мен, като ме блокираха, без да позволят Знам, че не бях коректен и щяха да ме блокират, мисля, че акаунтът е верифициран, чакам плащането, иначе можете да проверите всичко, което искате, направих всичко както трябва

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Добър вечер на фирмата!!!

Бих искал да попитам някои неща.

След като някой може да направи депозит, как може тогава да не може да направи теглене?

Когато направите депозит, как след това кандидатствате за теглене?

Това конкретно казино има лимит за теглене на ден и той се увеличава в зависимост от сумата, която играете!!!

Началният етап е до €500 на ден!!!

Питам това, защото аз лично никога нямам проблем с теглене и най-много до 3 дни парите са в сметката ми!!!

Автоматичен превод:
1...8 9 10...13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини