ФорумКазинаQuickWin Casino - обща дискусия

QuickWin Casino - обща дискусия (страница 10)

преди 1 година от Radka
|
33435 преглеждания 248 отговора |
|
1...9 10 11...13
Добавете пост
преди 6 месеца

Разбирам, но бях разстроен и разстроен, вече говорих с поддръжката и те ми казаха, че ще ми върнат парите, може да не съм имал най-доброто отношение, но те също не бяха прави с мен, като ме блокираха, без да позволят Знам, че не бях коректен и щяха да ме блокират, мисля, че акаунтът е верифициран, чакам плащането, иначе можете да проверите всичко, което искате, направих всичко както трябва

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Радвам се да чуя, че сте намерили разумна дума с казиното и следователно трябва да получите парите. Разбирам, че вероятно сте били разочаровани от тази ситуация, но понякога е добре да запазите хладнокръвие, за да не влошите ситуацията. Основното е, че трябва да получите парите.

Така че, ако е възможно, не се колебайте да ни информирате и особено за вашата жалба, когато това се случи.

Стискам палци да стане възможно най-скоро. 🙂

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Добър вечер на фирмата!!!

Бих искал да попитам някои неща.

След като някой може да направи депозит, как може тогава да не може да направи теглене?

Когато направите депозит, как след това кандидатствате за теглене?

Това конкретно казино има лимит за теглене на ден и той се увеличава в зависимост от сумата, която играете!!!

Началният етап е до €500 на ден!!!

Питам това, защото аз лично никога нямам проблем с теглене и най-много до 3 дни парите са в сметката ми!!!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, сега ли чакате повече от три дни за теглене? Бих искал да добавя, че даваме на казината 14 дни, за да уредят този процес, така че ако тепърва започвате, няма да съм негативен веднага. Успяхте ли вече да проверите в казиното? От казиното казаха ли ви защо им отнема малко повече време?

Кажи ми. 👍

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

В понеделник получих имейл с искане за подробности за превода, тъй като те казват, че ще минат три работни дни, когато парите ще бъдат в сметката и засега нищо

Автоматичен превод:
brmp4916
преди 6 месеца

Хм, съжалявам да чуя, че казиното ви е казало, че трябва да ви изпрати пари, но нищо не се е променило. Свързахте ли се с тях какво става, ако не са ви изпратили парите до момента, в който са споменали? Казаха ли ти нещо?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Не ми дадоха дати или крайни срокове за превода, просто ме попитаха за банковите ми данни, iban име и т.н., но нищо за дати, не ми казаха дали вече са направили транзакцията или не, дори не ми каза кога ще го направят.

Автоматичен превод:
brmp4916
преди 6 месеца

Разбирам. Въпреки всичко това вероятно просто ще трябва да изчакаме, тъй като имате открита жалба и следователно, ако казиното не успее да разреши тази ситуация, нашият екип ще проучи допълнително и ще се свърже с тях.

Ако не са ви дали никаква времева рамка, разбирам, защото не се случва често, за да не ви подвеждат ненужно. Не знам какво им е необходимо, за да въведат теглене ръчно, но както казах, ако не отговорят и не получите парите си, ние ще бъдем тук, за да се опитаме да ви помогнем да разрешите проблема.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Проблемът е, че ми писна да задавам въпроси и не получавам отговори.

Автоматичен превод:
brmp4916
преди 6 месеца

Напълно ви съчувствам във вашата ситуация. Успокоението би било полезно от казиното и със сигурност би улеснило дишането, но ако не знаят какво да ви кажат, е трудно.

Ето защо се радвам, че имате открита жалба и както казах, нашият екип ще се опита да направи каквото може, за да ви помогне, така че ето го. 😉

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Л

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Добър ден, правя теглене от няколко дни и винаги накрая се анулира, ще се оплача чрез чат, винаги е един и същ отговор, те ще направят ръчно теглене, тъжно е, когато дойде време да изтеглите нещо , винаги е усложнение

Автоматичен превод:
gabrielcardosoat
преди 6 месеца

Вашият акаунт напълно верифициран ли е в това казино или все още не сте преминали процеса? Кога точно поискахте оттеглянето?

Нашият екип вече е започнал да работи по вашата жалба , просто винаги се опитвайте да им дадете всички уместни отговори, от които се нуждаят, моля, за да може вашият случай да бъде разрешен възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте добро утро, попитах за информация дали е необходимо да се извърши проверка, отговорът беше, че не е необходимо да се извършва никаква проверка, просто правете тегления по начина, по който е направен депозитът

Автоматичен превод:
gabrielcardosoat
преди 6 месеца

Това е точно моментът, когато наистина се чудя дали не би било по-добре просто да верифицирам играча както обикновено и да продължа със стандартния процес на теглене. Начинът, по който разбирам тегленето без KYC, забавянето е точно обратната цел.

Честно казано, изглежда, че няма да научим повече, освен ако някой от казиното не обясни проблема.

Искам да знаете, че казиното има 14 пълни дни, за да изпълни всички процедури, водещи до разрешаване на проблема ви с теглене, но само след намесата на екипа. Затова е важно да споменете кога точно е подадена заявката за теглене.

Както казахме, моля, актуализирайте жалбата, така че нашият специалист ще работи по това. 🙏


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, проблемът е, че самото казино няма нищо, където да кача документите си...

Автоматичен превод:
gabrielcardosoat
преди 6 месеца

Е, в този случай, както казахте, проверката не е необходима, така че това може да е причината да нямат раздел за качване на документи.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

В този случай какъв е най-добрият начин за разрешаване на проблема?

Автоматичен превод:
gabrielcardosoat
преди 6 месеца

Е, тъй като проверката все още не е необходима, тогава ще трябва да имаме търпение и да изчакаме казиното да успее да изпрати парите по вашата сметка в рамките на споменатите 14 дни.

Ако не успеят да го направят, нашият екип ще се свърже с казиното, но засега няма какво повече да се направи.

Свързвате ли се обаче с тях, за да разберете какво се случва с вашето теглене и защо има забавяне?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Добре, нека изчакаме и да видим какво ще се случи! Благодаря за слушане

Автоматичен превод:
gabrielcardosoat
преди 5 месеца

Благодаря ти.

Освен това въпросите ми бяха също така дали поддържате връзка с казиното и те ви казаха защо имате забавяне на тегленето. Питахте ли ги ?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Добро утро, да, всеки ден ще чатам и ще питам! Техният отговор е да бъдат лекувани

Автоматичен превод:
1...9 10 11...13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини