ФорумКазинаQuickWin Casino - обща дискусия

QuickWin Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 11 месеца от Radka
|
13787 преглеждания 193 отговора |
|
1...4 5 6...10
Добавете пост
преди 7 месеца

Бързо обновяване!

Това казино е истинска шега!

те върнаха сумата обратно в сметката ми за втори път след 6 дни от втората дата на теглене!


нов чат с поддръжката


аз: да, имам огромен проблем, можеш ли да провериш акаунта ми?

Поддръжка: Как мога да ви помогна?

аз: можеш ли да погледнеш в моя акаунт и да провериш какво не е наред?

Поддръжка: Не виждам нищо лошо

аз: това е огромен проблем с процеса на теглене, беше 2 пъти, когато поисках теглене, изчаках една седмица и видях парите върнати обратно в моята сметка

първия път поддръжката ми каза, че това е грешка с вашия платежен портал

който ми изпрати парите и по някаква причина се върна обратно в сметката ми

тогава финансовият отдел реши да игнорира молбата ми и върна сумата обратно в сметката ми

поисках за втори път и отново!

Поддръжка: Доколкото виждам тегленето е отменено. Съветвам ви да използвате метода на плащане по банков път. Това обикновено работи

аз: да, наистина това е, което поисках и двата пъти!

поддръжка: Методът на плащане, където трябва да поставите IBAN?

аз: да два пъти.... къде е финансовият отдел? защо не изпратят имейл?

какъв е проблема, моля? може ли да ме прехвърлите във финансовия отдел?

поддръжка: Съветвам ви да опитате още веднъж, ако не работи, свържете се с нас и ние ще го проверим.

аз: не, този съвет няма да помогне, имам нужда от истинска помощ. тъй като нямате абсолютно никаква представа какво се случва, не можете дори да видите към какъв метод на плащане поисках да бъде изпратен преводът ми

поддръжка: Благодаря за изчакването, вашата заявка е изпратена до финансовия отдел, след като бъде отметната, ще бъдете информирани по имейл

аз: можеш ли да ме свържеш с някой, който може да ми каже какво точно се случва с моите тегления?

аз: могат ли да подновят тегленето? Омръзна ми да правя това и да чакам 5 дни, за да видя парите обратно в сметката си без имейл от вашия финансов отдел?…

моят iban е правилен! къде е проблема, моля?

поддръжка: Мога ли да ви помогна с нещо друго?

аз: да на моите въпроси, ако можеш да им отговориш

поддръжка: Както споменах по-горе, заявката ви е изпратена, след като бъде отметната, ще бъдете информирани чрез emal

аз: и тогава попитах следното: могат ли да възобновят тегленето? Омръзна ли ми да правя това и да чакам 5 дни, за да видя парите обратно в сметката си без имейл от вашия финансов отдел?

и ти не отговори на това

аз: можете ли също така да изпратите на моя имейл копие от тази заявка, моля? че сте изпратили до финансовия отдел?

поддръжка: Ако имате още допълнителни въпроси, можете да се свържете с support@quickwin.com

аз: можем ли също да гарантираме, че тази заявка за теглене се третира с приоритет, моля?

аз: изглежда, че не искате да добавяте нищо повече към финансовия отдел... ще се свържа с поддръжката по имейл


така че какво мислите за такова казино? ще поиска тегленето за трети път и ще чака още една седмица... това започва да ми действа по нервите!


те дори не отговарят ясно на въпросите ми!

мислите ли, че това е правилен начин за справяне с тегления?


какво съветвате момчета?



Автоматичен превод:
преди 7 месеца

така че отделих малко време да напиша имейл

исках да проверя с вас дали имам право да поискам доказателства за преводите, тъй като те заявиха, че са прехвърлили сумата и че тя е върната.


Здравейте

Този имейл е предназначен за финансовия отдел, а не за „поддръжката", която не съществува

липсата на уважение, което проявяваш към мен е над допустимото!

Много е важно да отговорите на всеки един въпрос, тъй като този въпрос в момента се обсъжда тук:

https://casino.guru/forum/casinos/quickwin-casino---general-discussion/4#post-71518

Моля, имайте предвид, че ще се погрижа да ви направя правилната реклама, просто като обясня опита си с вашето „казино", ако всъщност можем да го наречем казино!

Първият ми въпрос е относно името на казиното: защо се казва quickwin, докато вашият финансов отдел не обработва печалбите? Какво точно е бързо във вашето казино?

Преди 2 седмици поисках теглене от вашето казино, след като изчаках 5 дни тегленето ми беше върнато обратно в акаунта ми.

Започнах чат разговор с „поддръжката", който ми каза, че вашият платежен процесор е инициирал превода и че той е върнат в казиното поради грешка. (Имам препис на чат за това)

Бих искал да ми предоставите доказателство за тази транзакция. С участието на датата, моя IBAN и причината, поради която е бил отхвърлен (защото, доколкото ми е известно, след като бъде иницииран банков превод, отнема седмици, за да се върне обратно!

Поисках моето теглене да бъде обработено с приоритет, тъй като вашият процесор за обработка на плащания направи грешка от негова страна, така че втората ми заявка да не отнеме още 5 дни, за да бъде „обработена". Молбата ми беше напълно игнорирана. - Защо?

- Кога е обработена втората заявка за теглене и можете ли да предоставите доказателство за това?

- Кой ви позволява да отмените теглене, което има пълен ясен IBAN?

- Не получих имейл от вашия финансов отдел. Защо? За втори път?

И накрая, можете ли да посочите къде във вашите правила и условия е посочено, че ако играч се регистрира във вашето казино, депозира, изберете 200 безплатни завъртания (уж кредитирани ежедневно за период от 10 дни)

Пише, че ако спечели първия ден, той губи всичките си бъдещи безплатни завъртания?


Автоматичен превод:
jimtheglide
преди 7 месеца

Здравейте, прочетох вашите имейли, които бяха доста обширни. В този случай Ви препоръчвам да подадете жалба и нашият екип ще се опита да Ви помогне и да разгледа ситуацията по-подробно. В имейла, който сте изпратили, казвате, че вече сте чакали 2 седмици за теглене и това е достатъчно време, за да получите поне разумен отговор, което не се е случило.

Така че най-разумното нещо, което трябва да направите, както споменах, е да отворите жалба тук на тази връзка:https://casino.guru/complaints/all

Можете ли да ни информирате за по-нататъшно развитие, моля, или ако казиното ви пише или ви дава нова информация?

Автоматичен превод:
jimtheglide
преди 7 месеца

Здравейте! Позволете ми накратко да обобщя впечатленията си в един отговор. Съмнявам се, че трети или шестдесет и седми опит за оттегляне по същия начин, както сте правили преди, е подходящо предложение, защото аз например не знам защо беше отхвърлено на първо място. Обзалагам се, че и ти не го правиш.

Липсата на комуникация на имейл ниво също е мистерия за мен. Разбирам, че персоналът вероятно е зает или не знае как да реагира! Само че разсъждавам на глас...

Но игнорирането на имейли в тази ситуация е лошо нещо и аз напълно разбирам чувствата ви.

Мога ли да знам от колко време се опитвате да се оттеглите, моля? Ако съм пропуснал това, съжалявам, любезно ми напомнете.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

ЗА 2 СЕДМИЦИ СПЕЧЕЛИХ 1400 ЕВРО В QUICKWIN И ТЕ МИ ВРЪЩАТ ПАРИТЕ В СМЕТКАТА И ТВЪРДЯТ, ЧЕ СЪМ ВЪВЕЛ ГРЕШЕН IBAN .. IBAN ОБАЧЕ Е РЕГИСТРИРАН С COPY AND PASTE ОТ МОЯТА БАНКА. ТЕ МЕ ИЗВЪРХАХА ОТ СЕБЕ СИ ТЕ ИСКАТ ИДЕНТИФИКАЦИЯ, КОЯТО НАПРАВИХ, ПОМОЛЯХА МЕ ОТНОВО ДА ИЗЧАКАМ ОПИТВАМ ОТНОВО ПРОЦЕСА И ОТНОВО СЪЩОТО ЗА IBAN..ИЗПРАТИХ ИМ 10 ИМЕЙЛА И НЕ ГО ОТГОВОР.

Автоматичен превод:
portounakos
преди 7 месеца

Здравей, преместих публикацията ти под въпросното казино.

Въпреки това, ако ситуацията ви продължава две седмици и все още е същата песен отново и отново, препоръчвам да подадете жалба. Прилагам линк, където можете да го отворите: https://casinoguru-gr.com/parapona/ola

Какво ще кажете, струва ли си да опитате?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

здравейте на всички и благодаря за вашите предложения относно подаването на жалба

но искрено не искам да ви карам да губите и вашето време

първоначалната сума беше 156 евро... вчера, след като върнаха сумата в сметката ми, поиграх малко и загубих 106 евро; (точно това, което искаха) все пак поисках за трети път 50 евро да бъдат преведени по сметката ми...


парите не са проблем, аз губя хиляди всяка година, просто искам да съм сигурен, че получават правилната реклама за това, което правят на мен и другите играчи. Това, което ме притеснява е, че си мислят, че могат да ти кажат да се махаш! по хубав начин.

как мога да ги атакувам законно и да поискам доказателства за прехвърляне? имам и преписи на чатове

безнаказаността на някои онлайн казина е твърде голяма; кой може да ги потърси отговорност за всички нарушения на правилата и условията, които имат, и за това, че си играят с процеса на теглене по този начин?

намесата на общността в моя случай няма да разреши лицемерието, което това казино практикува.

моята ясна цел е да върна класирането им на 3! точно където трябва да бъдат. защото не ни заслужават като клиенти .

С уважение, ако всички, които се опитват да теглят от това казино, се третират по начина, по който ние се отнасяме към нас, нов пълен преглед на тази сметка, дори ако са свързани с други казина


ще започна да разглеждам други хазартни общности, за да покажа моя проблем с тях


и ще ви държи в течение, след като техният финансов отдел отговори

Сигурен съм, че те няма да предоставят никакви доказателства за прехвърляне!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте! Позволете ми накратко да обобщя впечатленията си в един отговор. Съмнявам се, че трети или шестдесет и седми опит за оттегляне по същия начин, както сте правили преди, е подходящо предложение, защото аз например не знам защо беше отхвърлено на първо място. Обзалагам се, че и ти не го правиш.

Липсата на комуникация на имейл ниво също е мистерия за мен. Разбирам, че персоналът вероятно е зает или не знае как да реагира! Само че разсъждавам на глас...

Но игнорирането на имейли в тази ситуация е лошо нещо и аз напълно разбирам чувствата ви.

Мога ли да знам от колко време се опитвате да се оттеглите, моля? Ако съм пропуснал това, съжалявам, любезно ми напомнете.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравей Радка, минаха почти две седмици.

връщането на депозити в сметки без причина е просто non sens

и когато поискате поддръжка, те отговарят: виждам, че заявката ви за теглене е отменена 🙂

случва се и аз да го видя 🙂

сега причината както за мен, така и за тяхната поддръжка да видим тази заявка отменена е истинска мистерия!

липсата на обяснения също! представете си, че поддръжката им се опитва да разбере защо е била отменена и не могат да отговорят на този въпрос!

кой може?


Quickwin представител? все още жив? и бих искал да знам какво е бързо в това казино 🙂

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Преди 2 седмици успях да убедя fatbosscasino, че техните правила и условия са погрешно написани на моя език

имах 500 евро теглене, които дойдоха от безплатни завъртания

решиха да пуснат максимум 100 евро (според правилата и условията за безплатни завъртания)

Продължавах да се връщам назад и напред с тях, обясняващи грешките в техните правила и условия, които приключиха, като презаредиха сметката ми с 300 евро!

и промени техните правила и условия!


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравей Радка, минаха почти две седмици.

връщането на депозити в сметки без причина е просто non sens

и когато поискате поддръжка, те отговарят: виждам, че заявката ви за теглене е отменена 🙂

случва се и аз да го видя 🙂

сега причината както за мен, така и за тяхната поддръжка да видим тази заявка отменена е истинска мистерия!

липсата на обяснения също! представете си, че поддръжката им се опитва да разбере защо е била отменена и не могат да отговорят на този въпрос!

кой може?


Quickwin представител? все още жив? и бих искал да знам какво е бързо в това казино 🙂

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте!

Е, чувствам, че ми липсва силата да ти помогна; наистина ще имаме нужда от представител за това... Съжалявам.

Както Jaro предложи, жалбата всъщност е последната възможност, която имаме за вас. Не се притеснявайте за управлението на времето; ние се стремим да се запознаем с практиките на казиното и тази функция за оплакване си заслужава времето. 🙂

Но оценявам отношението ви 🙌

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Преди 2 седмици успях да убедя fatbosscasino, че техните правила и условия са погрешно написани на моя език

имах 500 евро теглене, които дойдоха от безплатни завъртания

решиха да пуснат максимум 100 евро (според правилата и условията за безплатни завъртания)

Продължавах да се връщам назад и напред с тях, обясняващи грешките в техните правила и условия, които приключиха, като презаредиха сметката ми с 300 евро!

и промени техните правила и условия!


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Така че поради вашия инат, други няма да паднат от същата скала! Това струва много, благодаря ви за това.

🐱‍🏍✨🙌

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Определено трябва да се извинят!

Автоматичен превод:
Casoom
преди 7 месеца

Ако искате да отговорите на някого конкретно, използвайте бутона „отговор", играчът ще получи известие и нишката ще бъде по-лесна за навигация.

Както и да е, мисля, че дори кредит от 300 евро е доста хубаво и променените Общи условия също изглеждат като достатъчно решение за мен. Освен ако не си имал предвид отговора си на последните постове.

Играли ли сте някога и тук?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Добър вечер, аз лично играх за първи път в това казино в неделя на 10 септември и изтеглих €503 и им изпратих колко дни са необходими, за да влязат парите в сметката и те ми отговориха от 1 до 3 работни дни... Най-накрая парите влязоха днес, както ми казаха!!!

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
Theofilos85
преди 6 месеца

Хей. Страхотно е, когато едно казино изпълнява това, което обещава, защото добавя доверие.

Въпреки това преминахте ли и проверката на акаунта без никакви проблеми? Колко време отне процесът?

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Добър вечер, никаква проверка не съм правил, казах им дали трябва да го направя и те казаха, че пак не е необходимо!!!

В 22bet беше абсолютно същото, след 6 месеца ме помолиха да верифицирам артикула!!!

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
Theofilos85
преди 6 месеца

Ясно разбирам и питах от любопитство. Предполагам, че в крайна сметка ще трябва да потвърдите в казиното, но очевидно все още не е била толкова голяма печалба, че да имате нужда. Така че, когато стигнете до етапа на проверка на акаунта, можете ли да ни кажете как е минало за вас? 🙂

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Това казино е измама, вложих прибл. $300 и имаше значителна печалба от слотовете.


Оттогава те продължават да ми възстановяват тегления (от които можете да изтеглите само $800 наведнъж)

Те непрекъснато твърдят, че сте въвели грешни данни за плащане, което е невярно, не отговарят на имейли, не извършват проверка. Техните домакини на чат са много трудни и недружелюбни, те няма да ви свържат с техния финансов отдел.


Стойте настрана, загубих надежда, че някога ще получа и цент обратно от тези измами

Автоматичен превод:
donny999
преди 6 месеца

Здравей, откога продължава твоята ситуация, ако мога да попитам? Играхте ли с или без бонус?

Питали ли сте обаче поддръжката какво не е наред с данните ви за плащане? Уведомете ме, за да знам повече за ситуацията.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Добър вечер, без никакъв бонус, депозирах няколко лота от $100


Попитах няколко пъти чрез чат на живо и имейл до поддръжката какъв е точният проблем, те не могат да дадат отговор, всичко, което получавам, е общ имейл всеки път, когато отхвърлят моето теглене, като казват, че „банковите ми данни са неправилни" и възстановяват парите ми обратно в сметката ми без обяснение


Това се случва всеки ден вече почти седмица....

Автоматичен превод:
1...4 5 6...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини