ФорумКазинаQuickWin Casino - обща дискусия

QuickWin Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 1 година от Radka
|
37748 преглеждания 259 отговора |
|
1...3 4 5...13
преди 1 година

Добър вечер на всички и благодаря за актуализацията, във вчерашния разговор с техния чат на живо ми казаха, че в понеделник ще имаме развитие, така че казвам да имам малко повече търпение и тогава да подадем жалба!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Приятен ден и на теб!

Справедлива точка. В очакване на добрите новини 😉🤞🤞! Благодарим ви, че ни държите в течение.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър вечер на всички, имам огромна актуализация! Приписаха възнесението ми нормално и по времето, което казаха! (С малко закъснение от един ден) Важното е, че най-накрая не беше необходима KYC идентификация! Благодаря ти за помощта !

Автоматичен превод:
Ryan123
преди 1 година

Това е идеалното послание. Радвам се, че най-накрая успяхте да разрешите ситуацията по отношение на това и се надявам, че няма да изпадате в подобни ситуации в бъдеще.

Желая ти късмет. 🙂

Автоматичен превод:
Ryan123
преди 1 година

Здравей Раян, радвам се за теб!

Получихте ли имейл, потвърждаващ трансфера?


За съжаление все още нищо не се е случило с мен, казаха ми, че нещо ще се случи до 17:00, в противен случай трябва да се свържа отново с чата на живо.

Автоматичен превод:
HGG95
преди 1 година

Здравей HGG95, да, получих имейла и веднага заедно с имейла получих парите! Надявам се скоро да получите печалбите си!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей HGG95, да, получих имейла и веднага заедно с имейла получих парите! Надявам се скоро да получите печалбите си!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хубаво е да виждаш играчи да се подкрепят и да желаят положителни неща за себе си.

Но исках да те попитам, ще останеш ли в това казино след това преживяване? Какво ви хареса, когато играехте тук? Питам от любопитство, защото обичам да виждам обратна връзка от играчите. 😊

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Разбира се, че ще продължа да играя в казиното, плюсовете са, че не беше необходима идентификация, че има много опции за игри от топ доставчици! Единственият минус, който откривам, е лекото забавяне на качванията, но това не е голям проблем!

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

За съжаление още нищо не ми се е случило.

Когато задавам въпроси в чата, винаги получавам едни и същи копи-пейст отговори, след което излизам и чатът приключва.


Не мисля, че ще продължа да играя там.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Актуализация: Верификацията вече е активирана и бях помолен да кача личната си карта и селфи. След като направих това, сега трябва да изчакам резултата от проверката.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Разбира се, че ще продължа да играя в казиното, плюсовете са, че не беше необходима идентификация, че има много опции за игри от топ доставчици! Единственият минус, който откривам, е лекото забавяне на качванията, но това не е голям проблем!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да се надяваме, че този лек дефицит няма да нараства в бъдеще и да останете доволни!

Приятно прекарване!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Актуализация: Верификацията вече е активирана и бях помолен да кача личната си карта и селфи. След като направих това, сега трябва да изчакам резултата от проверката.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте.

Като го правя стъпка по стъпка, разбирам. Докато в крайна сметка бъде постигнат напредък, ще остана оптимист.

Това казино очевидно изплаща, но напълно разбирам, че бихте оценили по-голяма скорост. Дръж се!

Преминаването на проверката KYC ви тласка значително към щастлив край! 🤞🤞🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей, благодаря ти за насърчителните думи.

Бях верифициран сравнително бързо, след като подадох личната си карта.

Надявам се, че плащането ще бъде извършено също толкова бързо и ще ви държа в течение! file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Актуализация: Имейлът пристигна, а с него и парите.


Въпреки това, няма да правя депозит тук отново.

Сега оттеглям жалбата си и ще дам подходяща оценка.

Автоматичен превод:
HGG95
преди 1 година

Хубаво е, че накрая всичко мина добре и казиното успя да те провери и ти получи парите си. Мисля, че с вашия опит сте взели подходящо решение за вас и въз основа на това, което сте написали, ще избягвате казиното.

Все пак бих искал да ви поздравя за актуализирането на вашата жалба и бих искал да отбележа, че жалба не може да бъде оттеглена само защото сте получили пари. Както и да е, ще очаквам с нетърпение вашето мнение за казиното.

Просто от любопитство, има ли нещо, от което сте доволни в казиното? Като алтернатива, имате ли любимо казино, в което искате да депозирате? 🙂

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

имам може би глупав въпрос към представителя на казиното quickwin

пращате ли някога пари на нов играч без проверка? или Вашето казино обработва ли тегления без проверка?

защо ни пречите да качим нашите документи

изминаха 5 дни, в които поисках абсурдна сума за казино и все още не е в очакване/чака?

се свърза с поддръжката 3 пъти, за да ги попита следното:


Поддържа:

Щастлив съм да потвърдя, че вашето теглене е на опашка за обработка от нашия финансов отдел.

Ние се стремим да обработваме заявките за теглене за около 3 работни дни, от следващия ден, в който е направена заявката, или от деня на последното обработено теглене.

Моля, имайте предвид, че тази времева рамка изключва почивните дни и официалните празници. След като тегленето бъде обработено, трябва да получите имейл от финансовия отдел. Има ли нещо друго, което мога да направя за вас?


Аз: да разбира се

поисках в предишен чат с екипа за поддръжка да ми предостави всичко необходимо за потвърждаване на моя акаунт, за да не се забавят моите тегления. и те казаха, че не е необходимо да проверявам акаунта си и че няма да ми бъдат поискани тези документи, можете ли да потвърдите, моля?

Поддръжка: Да,

Моля, обърнете внимание, че всички необходими документи за проверка трябва да бъдат изпратени само през уебсайта, като използвате раздела за проверка на документи. Можете да го намерите в секцията „Настройки => Проверка" на вашия акаунт. Въпреки това, след като проверих акаунта ви, виждам, че в момента не е необходима проверка, така че не са необходими документи. Ако проверката бъде инициирана в бъдеще, ще можете да я видите в раздела Проверка на вашия профил, който след това ще се покаже като „Изисква се проверка" и след това ще можете да качите необходимите документи.

аз:

според вашия опит казиното ви някога обработвало ли е теглене на нов играч, без да го потвърди? проверката не е ли задължителна? за тегления?

Поддържа:

Благодаря ви, че изчакахте, не мога да видя заявка за потвърждение на акаунта ви в момента, но ние ще се свържем с вас, ако нещо е необходимо в бъдеще.

аз:

не искам да чакам някой да се свърже с мен!

сега съм тук с вас, ако обработя моето теглене, ще бъда блокиран за бъдеща проверка, искам да го направя сега


Поддържа:

Ако не ви бъде поискана проверка, това означава, че в момента не се нуждаете от нея, за да изтеглите.


аз:

благодаря много, защото може да пътувам утре и няма да мога да предоставя потвърждение от утре за около месец. Исках просто да се уверя, че акаунтът ми няма проблем. Благодаря отново

Поддържа:

Ако това е всичко, ще продължа с приключването на нашата чат сесия засега, но не се колебайте да се свържете с нас отново с допълнителни въпроси. Приятен остатък от деня и приятно прекарване на нашия сайт!


Така че все още чакам да видя какво ще се случи с моята заявка за теглене


След като поисках теглене, моят бонус за презареждане беше анулиран... добре, спечелих, така че няма нужда от презареждане!

моите 20 безплатни завъртания в акаунта ми също бяха премахнати 🙂 колко хубаво от тях

и следващите ми 180 безплатни завъртания, които трябваше да получа за период от 10 дни, бяха анулирани

след като се свързах с поддръжката относно този конкретен проблем, те ме посъветваха да се свържа с тях след около месец, когато някой ще има време да разгледа хилядите заявки за теглене, които получава всеки ден, и да ги постави на пауза, за да поиска документи за потвърждение, които ви пречат да предоставите, дори ако питаш!


не съм сигурен на какъв бизнес модел базират процеса си на теглене, но за мен като играч, знаейки, че губя 19 пъти над 20, смятам, че най-малкото, което можете да направите, е да разпределите някой, освен да наемете софтуер за игри, за да предоставите само ДЕЙСТВИТЕЛНА услуга, която предоставяте веднъж на всеки 20 сесии... това е заявката за теглене!


И накрая, някаква идея как са стигнали направо от 3 до 9,4 в индекса на доверие за 3 месеца с това количество оплаквания?

file


Автоматичен превод:
jimtheglide
преди 1 година

Здравейте,

Проверките понякога отнемат доста време, особено когато служителите на казиното са заети. Това е често срещан проблем в различни казина, но не би трябвало да отнеме повече от 2 седмици. Ако отнеме повече от 2 седмици, не се колебайте да подадете жалба през нашия уебсайт.

Както и да е, изглежда рейтингът на казиното се е повишил много! Проверих историята на рейтингите в нашия бек офис и сте прав. Ще се свържа с колегата от екипа на Data и ще го помоля за по-подробно обяснение, тъй като и аз съм любопитен 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Даниел

Благодарим ви за отговора и обратната връзка 😉 не се притеснявайте дали ще получите или не платите!

само посочвам, че онлайн казиното, освен наемането на някакъв софтуер и получаването на някои лицензи преди отварянето, има какво друго да прави!

като играч ги моля да са тук само когато искам да тегля!

могат ли да отделят повече "служители" за теглене и проверка?

да имаш 2-ма или 3-ма момчета в чат на живо наистина не е толкова трудно, особено че те не правят нищо друго, освен да ти предложат да депозираш сума, за да получиш бонус (наричам това Продажби)

Сега знаем, че ви пречат да потвърдите самоличността си, когато поискате

Че не проверяват никаква заявка за теглене преди минимум 5 работни дни, за да я анулират, възстановяват сумата по акаунта ви и ви молят да качите документи за потвърждение

Няма имейли за депозити, нито заявки за теглене

Всяко казино, което се опитва да ви тласне към връщане на тегления, ограничаване на достъпа до основни услуги като качване на документи за потвърждение, които са задължителни, трябва да бъде подчертано от общността. има достатъчно сериозни и добре установени казина, за да избягвате този вид казина според мен

Не бих им дал толкова висока оценка, но това е просто моето мнение на персонала. отново оценявам помощта на общността

докато пиша това съобщение, току-що потвърдих, те кредитираха обратно акаунта ми (отмениха заявката ми за теглене)

все още не съм получил имейл, просто поисках същата сума да бъде преведена на кредитната ми карта

и те все още не изискват проверка!


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
jimtheglide
преди 1 година

Бърза актуализация 🙂


аз: здравей, можеш ли да провериш акаунта ми, моля? поисках теглене преди седмица

днес установих, че е отменен! затова поисках отново същото теглене

някаква идея какво се случва, моля?


поддръжка: t Това изглежда се дължи на техническа грешка на доставчиците на плащания. Вашето теглене ще бъде обработено в най-близко време. Извиняваме се за причиненото неудобство.


аз 🙂: благодаря много, можете ли да оставите бележка в акаунта ми, за да се обработи тегленето с приоритет пред другите заявки? наистина ме е страх, че трябва да чакам още 5 работни дни, за да бъде обработено тегленето?

Поддръжка: Мога да оставя бележка, но не мога да давам обещания по отношение на обработката на теглене.


Аз: благодаря много за това, просто се опитвам да го обработя преди уикенда

исках да проверим отново, вашето казино не изисква никаква проверка, нали?

също така можете ли да предоставите повече информация кога е възникнала грешката? Моята заявка обработена ли е от екипа по плащанията и след това грешката е възникнала от страна на доставчика на плащания?

защото под акаунта си не виждам нищо. дори не мога да видя първоначалната си дата на теглене

Също така се опитвам да избягвам да чакам през уикенда, за да накарам някой да ми поиска документи за проверка. особено ако те са задължителни!


Поддържа:

Тази грешка възникна след обработката и беше върната обратно след това.


Така че основно техният доставчик на плащания е толкова бърз, че връща обратно плащането веднага щом бъде обработено, не отнема 2/3 дни, за да се отрази в сметката на вашата кредитна карта, те го хващат направо и го връщат обратно 🙂

И това е моментът, в който се намесва финансовият отдел 🙂

вместо да обработят повторно вашата заявка за теглене и да си свършат работата, те решават да върнат парите обратно във вашата казино сметка!

това е пълно ЛИЦЕМЕРИЕ! съжалявам за неудобството, казва поддръжката и не може да обещае нищо, за да направи нещо относно техните грешки! така че и напълно безполезна поддръжка.

Млъкни! без имейл относно инцидента, без обяснение, пълно НЕУВАЖЕНИЕ към играча!

сега изглежда като обичайна практика в това казино!

не играя в казино, за да ги чуя да ми казват, нека изчакаме и да видим!


Бих искал да прочета къде в техните правила и условия е предвидено, че ако депозирате в тяхното казино и се възползвате от тяхното предложение за добре дошли: 200 безплатни завъртания (20 всеки ден за период от 10 дни)

Че ако спечелите и изтеглите сума, вече нямате право да получавате ежедневните си 20 безплатни завъртания!

това е друг проблем, който имат.. така или иначе


Когато започнеш да имаш чувството, че ти говорят какво ли не само за да се отърват от теб!


Ще ви държи в течение какво се случва след уикенда.


Автоматичен превод:
jimtheglide
преди 1 година

Здравей jimtheglide,

Благодаря ви за прозрението. През юли казиното имаше индекс на безопасност 3 поради сериозна неразрешена жалба и съмнителни условия. В резултат на това сметнахме, че марката не е напълно безопасна. Въпреки това, след като екипът на казиното видя нашата рецензия, те незабавно разрешиха жалбата и съдействаха прозрачно при всяка жалба. Освен това имахме продуктивна дискусия относно предишните съмнителни условия и те задълбочено разгледаха всички наши опасения. През този период открихме също, че те са свързани с други реномирани марки. Тази връзка значително повиши техния индекс на безопасност, тъй като стартирането като самостоятелна марка през 2023 г. би довело до много по-нисък индекс. След актуализиране и преизчисляване на всичко, техният индекс на безопасност се увеличи до 9,5. Въпреки че ситуации като тази не са чести, те се случват от време на време.


Надявам се това да изясни нещата. Моля, уведомете ме, ако имате въпроси.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Бърза актуализация 🙂


аз: здравей, можеш ли да провериш акаунта ми, моля? поисках теглене преди седмица

днес установих, че е отменен! затова поисках отново същото теглене

някаква идея какво се случва, моля?


поддръжка: t Това изглежда се дължи на техническа грешка на доставчиците на плащания. Вашето теглене ще бъде обработено в най-близко време. Извиняваме се за причиненото неудобство.


аз 🙂: благодаря много, можете ли да оставите бележка в акаунта ми, за да се обработи тегленето с приоритет пред другите заявки? наистина ме е страх, че трябва да чакам още 5 работни дни, за да бъде обработено тегленето?

Поддръжка: Мога да оставя бележка, но не мога да давам обещания по отношение на обработката на теглене.


Аз: благодаря много за това, просто се опитвам да го обработя преди уикенда

исках да проверим отново, вашето казино не изисква никаква проверка, нали?

също така можете ли да предоставите повече информация кога е възникнала грешката? Моята заявка обработена ли е от екипа по плащанията и след това грешката е възникнала от страна на доставчика на плащания?

защото под акаунта си не виждам нищо. дори не мога да видя първоначалната си дата на теглене

Също така се опитвам да избягвам да чакам през уикенда, за да накарам някой да ми поиска документи за проверка. особено ако те са задължителни!


Поддържа:

Тази грешка възникна след обработката и беше върната обратно след това.


Така че основно техният доставчик на плащания е толкова бърз, че връща обратно плащането веднага щом бъде обработено, не отнема 2/3 дни, за да се отрази в сметката на вашата кредитна карта, те го хващат направо и го връщат обратно 🙂

И това е моментът, в който се намесва финансовият отдел 🙂

вместо да обработят повторно вашата заявка за теглене и да си свършат работата, те решават да върнат парите обратно във вашата казино сметка!

това е пълно ЛИЦЕМЕРИЕ! съжалявам за неудобството, казва поддръжката и не може да обещае нищо, за да направи нещо относно техните грешки! така че и напълно безполезна поддръжка.

Млъкни! без имейл относно инцидента, без обяснение, пълно НЕУВАЖЕНИЕ към играча!

сега изглежда като обичайна практика в това казино!

не играя в казино, за да ги чуя да ми казват, нека изчакаме и да видим!


Бих искал да прочета къде в техните правила и условия е предвидено, че ако депозирате в тяхното казино и се възползвате от тяхното предложение за добре дошли: 200 безплатни завъртания (20 всеки ден за период от 10 дни)

Че ако спечелите и изтеглите сума, вече нямате право да получавате ежедневните си 20 безплатни завъртания!

това е друг проблем, който имат.. така или иначе


Когато започнеш да имаш чувството, че ти говорят какво ли не само за да се отърват от теб!


Ще ви държи в течение какво се случва след уикенда.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Чудя се дали се сблъскахте с поддръжката с това..:

1- „Така че основно техният доставчик на плащания е толкова бърз, че връща обратно плащането веднага щом бъде обработено, не отнема 2/3 дни, за да се отрази в сметката на вашата кредитна карта, те го хващат направо и го връщат обратно 🙂

И това е моментът, в който се намесва финансовият отдел 🙂"

и също с това:

2 - „Бих искал да прочета къде в техните правила и условия е посочено, че ако депозирате в тяхното казино и се възползвате от тяхното предложение за добре дошли: 200 безплатни завъртания (20 всеки ден за период от 10 дни)

Че ако спечелите и изтеглите сума, вече нямате право да получавате ежедневните си 20 безплатни завъртания!

това е друг проблем, който имат.. така или иначе"

Бъдете внимателни да попитате в казиното, искам да кажа, всяка информация се оценява, тъй като не мога да питам от ничие име, предполагам, че тази „привилегия" остава ваша 😀.


Автоматичен превод:
1...3 4 5...13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини