Добър вечер на всички и благодаря за актуализацията, във вчерашния разговор с техния чат на живо ми казаха, че в понеделник ще имаме развитие, така че казвам да имам малко повече търпение и тогава да подадем жалба!
Good evening everyone and thank you for the update, in yesterday's conversation with their live chat they told me that on Monday we will have developments, so I say to be a little more patient and then file a complaint!
Καλησπερα σε ολους και ευχαριστω για την ενημερωση , σε χθεσινη συνομιλια με το live chat τους μου ειπαν οτι την Δευτερα θα εχουμε εξελιξεις οποτε εγω λεω να κανω λιγο υπομονη ακομη και μετα να κανω καταγγελια !
Приятен ден и на теб!
Справедлива точка. В очакване на добрите новини 😉🤞🤞! Благодарим ви, че ни държите в течение.
Good day to you!
Fair point. Waiting for the good news 😉🤞🤞! Thank you for keeping us posted.
Добър вечер на всички, имам огромна актуализация! Приписаха възнесението ми нормално и по времето, което казаха! (С малко закъснение от един ден) Важното е, че най-накрая не беше необходима KYC идентификация! Благодаря ти за помощта !
Good evening everyone, I have a huge update! They credited my ascension normally and at the time they said! (With a small delay of one day) The important thing is that finally no KYC identification was needed! Thank you for your help !
Καλησπερα σε ολους, εχω τεραστια ενημερωση! Πιστωσαν της αναληψης μου κανονικα και στην ωρα που ειπαν! (Με μια μικρη καθυστερηση μιας μερας) Το σημαντικο ειναι οτι τελικα δεν χρειαστηκε ταυτοποιηση KYC ! Ευχαριστω πολυ για την βοηθεια !
Това е идеалното послание. Радвам се, че най-накрая успяхте да разрешите ситуацията по отношение на това и се надявам, че няма да изпадате в подобни ситуации в бъдеще.
Желая ти късмет. 🙂
Now that's a perfect message. I'm glad you finally managed to resolve the situation regarding this and I hope you won't run into similar situations in the future.
I wish you the best of luck. 🙂
Здравей Раян, радвам се за теб!
Получихте ли имейл, потвърждаващ трансфера?
За съжаление все още нищо не се е случило с мен, казаха ми, че нещо ще се случи до 17:00, в противен случай трябва да се свържа отново с чата на живо.
Hello Ryan, I'm happy for you!
Did you receive an email confirming the transfer?
Unfortunately nothing has happened for me yet, I was told something would happen by 5:00 p.m., otherwise I should contact the live chat again.
Hallo Ryan, das freut mich für Sie!
Haben Sie eine E-Mail erhalten mit der Bestätigung der Überweisung?
Bei mir hat sich leider noch nichts getan, man sagte mir es würde sich bis 17:00 Uhr noch was tun, ansonsten sollte ich mich nochmal beim Live-Chat melden.
Здравей HGG95, да, получих имейла и веднага заедно с имейла получих парите! Надявам се скоро да получите печалбите си!!
Hi HGG95 yes I received the email and right along with the email I received the money! I hope you get your winnings soon!!
Γεια σου HGG95 ναι ελαβα το εμαιλ και κατευθειαν μαζι με το email ελαβα και τα χρηματα! Ελπιζω να λαβεις και εσυ τα κερδοι σου γρηγορα!!
Здравей HGG95, да, получих имейла и веднага заедно с имейла получих парите! Надявам се скоро да получите печалбите си!!
Hi HGG95 yes I received the email and right along with the email I received the money! I hope you get your winnings soon!!
Γεια σου HGG95 ναι ελαβα το εμαιλ και κατευθειαν μαζι με το email ελαβα και τα χρηματα! Ελπιζω να λαβεις και εσυ τα κερδοι σου γρηγορα!!
Хубаво е да виждаш играчи да се подкрепят и да желаят положителни неща за себе си.
Но исках да те попитам, ще останеш ли в това казино след това преживяване? Какво ви хареса, когато играехте тук? Питам от любопитство, защото обичам да виждам обратна връзка от играчите. 😊
It's nice to see players supporting each other and wishing positive things for themselves.
But I wanted to ask you, will you stay with this casino after this experience ? What did you like about it when you played here ? I'm just asking out of curiosity, because I like to see feedback from players. 😊
Разбира се, че ще продължа да играя в казиното, плюсовете са, че не беше необходима идентификация, че има много опции за игри от топ доставчици! Единственият минус, който откривам, е лекото забавяне на качванията, но това не е голям проблем!
Of course I will continue to play at the casino, the positives are that no identification was needed, that there are many options of games from top providers! The only negative I can find is the slight delay in uploads, but that's not a big problem!
Φυσικα και θα συνεχισω να παιζω στο καζινο, στα θετικα ειναι οτι δεν χρειαστηκε ταυτοποιηση , οτι εχει πολλες επιλογες απο παιχνιδια απο κορυφαιους παροχους ! Το μονο αρνητικο που μπορω να βρω ειναι η μικρη καθυστερηση στις αναληψεις αλλα αυτο δεν ειναι και μεγαλο προβλημα!
За съжаление още нищо не ми се е случило.
Когато задавам въпроси в чата, винаги получавам едни и същи копи-пейст отговори, след което излизам и чатът приключва.
Не мисля, че ще продължа да играя там.
Unfortunately nothing has happened for me yet.
When I ask questions in the chat I always get the same copy-paste answers and then I'm logged out and the chat ends.
I don't think I'll continue playing there.
Bei mir hat sich leider noch nichts getan.
Wenn ich im Chat nachfrage bekomme ich immer dieselben Copy-Paste-Antworten und werde dann ausgeloggt und der Chat damit beendet.
Ich denke nicht dass ich dort weiterspielen werde.
Актуализация: Верификацията вече е активирана и бях помолен да кача личната си карта и селфи. След като направих това, сега трябва да изчакам резултата от проверката.
Update: Verification has now been activated and I was asked to upload my ID card and a selfie. After I have done that, I should now wait for the result of the check.
Update: Die Verifizierung wurde nun freigeschaltet und ich wurde gebeten meinen Personalausweis sowie ein Selfie hochzuladen. Nachdem ich das getan habe soll ich nun auf das Ergebnis der Überprüfung warten.
Разбира се, че ще продължа да играя в казиното, плюсовете са, че не беше необходима идентификация, че има много опции за игри от топ доставчици! Единственият минус, който откривам, е лекото забавяне на качванията, но това не е голям проблем!
Of course I will continue to play at the casino, the positives are that no identification was needed, that there are many options of games from top providers! The only negative I can find is the slight delay in uploads, but that's not a big problem!
Φυσικα και θα συνεχισω να παιζω στο καζινο, στα θετικα ειναι οτι δεν χρειαστηκε ταυτοποιηση , οτι εχει πολλες επιλογες απο παιχνιδια απο κορυφαιους παροχους ! Το μονο αρνητικο που μπορω να βρω ειναι η μικρη καθυστερηση στις αναληψεις αλλα αυτο δεν ειναι και μεγαλο προβλημα!
Да се надяваме, че този лек дефицит няма да нараства в бъдеще и да останете доволни!
Приятно прекарване!
Let's hope this slight deficiency won't grow in the future and that you remain satisfied there!
Have a good one!
Актуализация: Верификацията вече е активирана и бях помолен да кача личната си карта и селфи. След като направих това, сега трябва да изчакам резултата от проверката.
Update: Verification has now been activated and I was asked to upload my ID card and a selfie. After I have done that, I should now wait for the result of the check.
Update: Die Verifizierung wurde nun freigeschaltet und ich wurde gebeten meinen Personalausweis sowie ein Selfie hochzuladen. Nachdem ich das getan habe soll ich nun auf das Ergebnis der Überprüfung warten.
Здравейте.
Като го правя стъпка по стъпка, разбирам. Докато в крайна сметка бъде постигнат напредък, ще остана оптимист.
Това казино очевидно изплаща, но напълно разбирам, че бихте оценили по-голяма скорост. Дръж се!
Преминаването на проверката KYC ви тласка значително към щастлив край! 🤞🤞🤞
Hello.
Taking it step by step, I see. As long as progress is eventually achieved, I will remain optimistic.
This casino obviously pays out, but I completely understand you would appreciate greater speed. Hold on!
Passing the KYC verification pushes you toward a happy ending significantly! 🤞🤞🤞
Здравей, благодаря ти за насърчителните думи.
Бях верифициран сравнително бързо, след като подадох личната си карта.
Надявам се, че плащането ще бъде извършено също толкова бързо и ще ви държа в течение!
Hello, thank you for the encouraging words.
I was verified relatively quickly after submitting my ID.
I hope that the payment will be made just as quickly and I will keep you updated!
Hallo, danke für die aufmunternden Worte.
Ich wurde nach Einreichung meines Ausweises relativ schnell verifiziert.
Ich hoffe dass die Auszahlung ebenso schnell erfolgt und halte Sie auf dem Laufenden!
Актуализация: Имейлът пристигна, а с него и парите.
Въпреки това, няма да правя депозит тук отново.
Сега оттеглям жалбата си и ще дам подходяща оценка.
Update: The email arrived and with it the money.
However, I won't make a deposit here again.
I am now withdrawing my complaint and will give an appropriate rating.
Update: E-Mail ist gekommen und damit auch das Geld.
Hier werde ich dennoch nicht nochmal einzahlen.
Meine Beschwerde ziehe ich jetzt zurück und werde eine entsprechende Bewertung abgeben.
Хубаво е, че накрая всичко мина добре и казиното успя да те провери и ти получи парите си. Мисля, че с вашия опит сте взели подходящо решение за вас и въз основа на това, което сте написали, ще избягвате казиното.
Все пак бих искал да ви поздравя за актуализирането на вашата жалба и бих искал да отбележа, че жалба не може да бъде оттеглена само защото сте получили пари. Както и да е, ще очаквам с нетърпение вашето мнение за казиното.
Просто от любопитство, има ли нещо, от което сте доволни в казиното? Като алтернатива, имате ли любимо казино, в което искате да депозирате? 🙂
It's good that everything worked out well in the end and the casino was able to verify you and you got your money. I think with your experience you made a relevant decision for you and based on what you wrote you will avoid the casino.
However, I would also like to commend you for updating your complaint and I would like to point out that a complaint cannot be withdrawn just because you have received money. Anyway, I will look forward to your review of the casino.
Just out of curiosity, is there anything you were satisfied with in the casino ? Alternatively, do you have a favorite casino that you like to deposit at ? 🙂
имам може би глупав въпрос към представителя на казиното quickwin
пращате ли някога пари на нов играч без проверка? или Вашето казино обработва ли тегления без проверка?
защо ни пречите да качим нашите документи
изминаха 5 дни, в които поисках абсурдна сума за казино и все още не е в очакване/чака?
се свърза с поддръжката 3 пъти, за да ги попита следното:
Поддържа:
Щастлив съм да потвърдя, че вашето теглене е на опашка за обработка от нашия финансов отдел.
Ние се стремим да обработваме заявките за теглене за около 3 работни дни, от следващия ден, в който е направена заявката, или от деня на последното обработено теглене.
Моля, имайте предвид, че тази времева рамка изключва почивните дни и официалните празници. След като тегленето бъде обработено, трябва да получите имейл от финансовия отдел. Има ли нещо друго, което мога да направя за вас?
Аз: да разбира се
поисках в предишен чат с екипа за поддръжка да ми предостави всичко необходимо за потвърждаване на моя акаунт, за да не се забавят моите тегления. и те казаха, че не е необходимо да проверявам акаунта си и че няма да ми бъдат поискани тези документи, можете ли да потвърдите, моля?
Поддръжка: Да,
Моля, обърнете внимание, че всички необходими документи за проверка трябва да бъдат изпратени само през уебсайта, като използвате раздела за проверка на документи. Можете да го намерите в секцията „Настройки => Проверка" на вашия акаунт. Въпреки това, след като проверих акаунта ви, виждам, че в момента не е необходима проверка, така че не са необходими документи. Ако проверката бъде инициирана в бъдеще, ще можете да я видите в раздела Проверка на вашия профил, който след това ще се покаже като „Изисква се проверка" и след това ще можете да качите необходимите документи.
аз:
според вашия опит казиното ви някога обработвало ли е теглене на нов играч, без да го потвърди? проверката не е ли задължителна? за тегления?
Поддържа:
Благодаря ви, че изчакахте, не мога да видя заявка за потвърждение на акаунта ви в момента, но ние ще се свържем с вас, ако нещо е необходимо в бъдеще.
аз:
не искам да чакам някой да се свърже с мен!
сега съм тук с вас, ако обработя моето теглене, ще бъда блокиран за бъдеща проверка, искам да го направя сега
Поддържа:
Ако не ви бъде поискана проверка, това означава, че в момента не се нуждаете от нея, за да изтеглите.
аз:
благодаря много, защото може да пътувам утре и няма да мога да предоставя потвърждение от утре за около месец. Исках просто да се уверя, че акаунтът ми няма проблем. Благодаря отново
Поддържа:
Ако това е всичко, ще продължа с приключването на нашата чат сесия засега, но не се колебайте да се свържете с нас отново с допълнителни въпроси. Приятен остатък от деня и приятно прекарване на нашия сайт!
Така че все още чакам да видя какво ще се случи с моята заявка за теглене
След като поисках теглене, моят бонус за презареждане беше анулиран... добре, спечелих, така че няма нужда от презареждане!
моите 20 безплатни завъртания в акаунта ми също бяха премахнати 🙂 колко хубаво от тях
и следващите ми 180 безплатни завъртания, които трябваше да получа за период от 10 дни, бяха анулирани
след като се свързах с поддръжката относно този конкретен проблем, те ме посъветваха да се свържа с тях след около месец, когато някой ще има време да разгледа хилядите заявки за теглене, които получава всеки ден, и да ги постави на пауза, за да поиска документи за потвърждение, които ви пречат да предоставите, дори ако питаш!
не съм сигурен на какъв бизнес модел базират процеса си на теглене, но за мен като играч, знаейки, че губя 19 пъти над 20, смятам, че най-малкото, което можете да направите, е да разпределите някой, освен да наемете софтуер за игри, за да предоставите само ДЕЙСТВИТЕЛНА услуга, която предоставяте веднъж на всеки 20 сесии... това е заявката за теглене!
И накрая, някаква идея как са стигнали направо от 3 до 9,4 в индекса на доверие за 3 месеца с това количество оплаквания?
i have maybe a silly question for the quickwin casino representative
do you ever send money to new player without verification? or Do your casino process withdrawals without verification?
why are you preventing us from uploading our documents
its been 5 days that i have requested a ridiculous amount for a casino and it's still under pending / waiting?
contacted support 3 times to ask them the following:
Support:
I am happy to confirm that your withdrawal is in queue for processing by our Finance Department.
We aim to process withdrawal requests in about 3 business days, from the next day that the request was made, or from the day of the last processed withdrawal.
Please note that this timeframe excludes weekends and public holidays. Once the withdrawal is processed, you should receive an email from the Finance Department. Is there anything else I can do for you?
Me: yes sure
i have requested in a previous chat with the support to provide me with what is needed to verify my account in order not to have my withdrawals delayed. and they said that i did not need to verify my account and that i will not be asked for these documents can you confirm please?
Support: Yes,
Please note that any required documents for verification must only be submitted via the website using the document verification tab. You can find it in the "Settings => Verification" section of your account. However, after checking your account, I see that verification is not needed at the moment, so no documents are needed. If verification is initiated in the future, you will be able to view it in the Verification tab of your profile, which will then show as "Verification Required" and you will then be able to upload the required documents.
Me:
in your experience did your casino ever processed a withdrawal to any new player without verifying him? isn't the verification mandatory? for withdrawals?
Support:
Thank you for waiting, I cannot see any request for verification of your account at this time, however, we will contact you if anything is needed in the future.
Me:
i do not want to wait for someone to contact me!
i am now here with you, if to process my witdrawal i will be blocked for a future verification i want to do it now
Support:
If you are not asked for verification, it means that you do not currently need it to withdraw.
Me:
thanks a lot because i might be travelling tomorrow and will not be able to provide verification starting from tomorrow for a month or so. i wanted just to make sure that my account has no problem. thanks again
Support:
If that is all, I will proceed with ending our chat session for now, however please feel free to contact us again with any further questions. Have a great remainder of your day and enjoy your time on our site!
So i am still waiting to see what will happen with my withdrawal request
Now since i requested a withdrawal, my reload bonus was cancelled... well ok i won, so no need for reload!
my 20 free spins in my account suppressed as well 🙂 how nice from them
and my next 180 free spins that i was supposed to receive over a period of 10 days have been cancelled
after contacting the support about this particular issue, they advised me to contact them in a month or so when someone will have the time to look at the thousand withdrawal requests they receive everyday and pause them to request verification documents they prevent you from providing even if you ask for!
i am not sure on what business model they are basing their withdrawal process, but for me as a player knowing that i loose 19 times over 20, i feel that the least you can do is to allocate someone beside renting a gaming software to provide the only ACTUAL service you are providing once every 20 sessions... that is the withdrawal request!
Finally any idea how they went straight from 3 to 9.4 in the trust index in 3 months with this amount of complaints?
Здравейте,
Проверките понякога отнемат доста време, особено когато служителите на казиното са заети. Това е често срещан проблем в различни казина, но не би трябвало да отнеме повече от 2 седмици. Ако отнеме повече от 2 седмици, не се колебайте да подадете жалба през нашия уебсайт.
Както и да е, изглежда рейтингът на казиното се е повишил много! Проверих историята на рейтингите в нашия бек офис и сте прав. Ще се свържа с колегата от екипа на Data и ще го помоля за по-подробно обяснение, тъй като и аз съм любопитен 🙂
Hello,
Verifications sometimes take quite a lot of time, especially when the casino employees are busy. That's a common issue in various casinos, but it shouldn't take more than 2 weeks. If it take more than 2 weeks, feel free to submit a complaint through our website.
Anyway, it seems the casino's rating increased by a lot! I checked the rating history in our back office and you're right. I'm going to contact my colleague from the Data team and ask him for more detailed explanation since I'm curious as well 🙂
Здравей Даниел
Благодарим ви за отговора и обратната връзка 😉 не се притеснявайте дали ще получите или не платите!
само посочвам, че онлайн казиното, освен наемането на някакъв софтуер и получаването на някои лицензи преди отварянето, има какво друго да прави!
като играч ги моля да са тук само когато искам да тегля!
могат ли да отделят повече "служители" за теглене и проверка?
да имаш 2-ма или 3-ма момчета в чат на живо наистина не е толкова трудно, особено че те не правят нищо друго, освен да ти предложат да депозираш сума, за да получиш бонус (наричам това Продажби)
Сега знаем, че ви пречат да потвърдите самоличността си, когато поискате
Че не проверяват никаква заявка за теглене преди минимум 5 работни дни, за да я анулират, възстановяват сумата по акаунта ви и ви молят да качите документи за потвърждение
Няма имейли за депозити, нито заявки за теглене
Всяко казино, което се опитва да ви тласне към връщане на тегления, ограничаване на достъпа до основни услуги като качване на документи за потвърждение, които са задължителни, трябва да бъде подчертано от общността. има достатъчно сериозни и добре установени казина, за да избягвате този вид казина според мен
Не бих им дал толкова висока оценка, но това е просто моето мнение на персонала. отново оценявам помощта на общността
докато пиша това съобщение, току-що потвърдих, те кредитираха обратно акаунта ми (отмениха заявката ми за теглене)
все още не съм получил имейл, просто поисках същата сума да бъде преведена на кредитната ми карта
и те все още не изискват проверка!
Hi Daniel
Thanks for your reply and feedback 😉 not worried about getting or not getting paid!
just pointing that an online casino, except renting some software and obtaining some licenses prior to opening, have noting else to do!
as a player i only request them to be here when i want to withdraw!
can they allocate more "employees" for the withdrawal and verification?
having 2 or 3 guys on a live chat in really not that hard, especially that they do not anything else then suggesting you deposit an amount to get a bonus (i call these Sales )
Now knowing that they prevent you from verifying your identity when you request to
That they do not check any withdrawal request prior to 5 business days minimum, to probably cancel it refund your account and ask you to upload verification papers
No emails for deposits neither withdrawal requests
Any casino that tries to push you into reverting withdrawals, limiting basic services accesses like uploading verification documents that are mandatory should be Highlighted by the community. there is enough serious and well established casinos out there to avoid this kind of casinos i think
I would not give them such a high rating, but then it's just my personnel opinion. appreciate the community help again
while writing this message i just verified, they credited back my account (cancelled my withdrawal request)
didn't receive any email yet, just requested the same amount to be transferred to my credit card
and they still do not require verification!
Бърза актуализация 🙂
аз: здравей, можеш ли да провериш акаунта ми, моля? поисках теглене преди седмица
днес установих, че е отменен! затова поисках отново същото теглене
някаква идея какво се случва, моля?
поддръжка: t Това изглежда се дължи на техническа грешка на доставчиците на плащания. Вашето теглене ще бъде обработено в най-близко време. Извиняваме се за причиненото неудобство.
аз 🙂: благодаря много, можете ли да оставите бележка в акаунта ми, за да се обработи тегленето с приоритет пред другите заявки? наистина ме е страх, че трябва да чакам още 5 работни дни, за да бъде обработено тегленето?
Поддръжка: Мога да оставя бележка, но не мога да давам обещания по отношение на обработката на теглене.
Аз: благодаря много за това, просто се опитвам да го обработя преди уикенда
исках да проверим отново, вашето казино не изисква никаква проверка, нали?
също така можете ли да предоставите повече информация кога е възникнала грешката? Моята заявка обработена ли е от екипа по плащанията и след това грешката е възникнала от страна на доставчика на плащания?
защото под акаунта си не виждам нищо. дори не мога да видя първоначалната си дата на теглене
Също така се опитвам да избягвам да чакам през уикенда, за да накарам някой да ми поиска документи за проверка. особено ако те са задължителни!
Поддържа:
Тази грешка възникна след обработката и беше върната обратно след това.
Така че основно техният доставчик на плащания е толкова бърз, че връща обратно плащането веднага щом бъде обработено, не отнема 2/3 дни, за да се отрази в сметката на вашата кредитна карта, те го хващат направо и го връщат обратно 🙂
И това е моментът, в който се намесва финансовият отдел 🙂
вместо да обработят повторно вашата заявка за теглене и да си свършат работата, те решават да върнат парите обратно във вашата казино сметка!
това е пълно ЛИЦЕМЕРИЕ! съжалявам за неудобството, казва поддръжката и не може да обещае нищо, за да направи нещо относно техните грешки! така че и напълно безполезна поддръжка.
Млъкни! без имейл относно инцидента, без обяснение, пълно НЕУВАЖЕНИЕ към играча!
сега изглежда като обичайна практика в това казино!
не играя в казино, за да ги чуя да ми казват, нека изчакаме и да видим!
Бих искал да прочета къде в техните правила и условия е предвидено, че ако депозирате в тяхното казино и се възползвате от тяхното предложение за добре дошли: 200 безплатни завъртания (20 всеки ден за период от 10 дни)
Че ако спечелите и изтеглите сума, вече нямате право да получавате ежедневните си 20 безплатни завъртания!
това е друг проблем, който имат.. така или иначе
Когато започнеш да имаш чувството, че ти говорят какво ли не само за да се отърват от теб!
Ще ви държи в течение какво се случва след уикенда.
Quick update 🙂
me: hello, can you check my account please? i have requested a withdrawal a week ago
today i found that it has been cancelled! so i asked again for the same withdrawal
any idea what is happening please?
support: t This seemed to be due to payment providers technical error. Your withdrawal will be processed in th nearest time. We apologize for the inconvenience.
me 🙂: thanks a lot, can you please leave a note on my account for the withdrawal to be processed in priority over the other requests? indeed i am afraid to have to wait another 5 business days in order to have the withdrawal processed?
Support: I can leave a note but I can not make promises in regards to processing of withdrawal.
Me: thanks a lot for this, i am just trying to have it processed before the weekend
wanted to double check as well, your casino do not require any verification right?
also can you please provide more information on when did the error occur? was my request processed by the payment team and then the error occurred at the payment provider side?
because under my account i can't see anything. i can't even see my original withdrawal date
i am also trying to avoid to wait over the weekend to have someone ask me for verification papers. especially if these are mandatory!
Support:
This error occurred after the processing and it was reverted back after that.
So basically their payment provider are so quick that they revert back the payment as soon as it's processed it doesn't take 2/3 days to reflect on your credit card account they catch it straight and bounce it back 🙂
AND This is when the financial department intervene 🙂
rather then re processing your withdrawal request and doing his job, they decide to put back the money into your casino account!
this is complete HYPOCRISY! sorry for the inconvenience support says and can't promise anything to do something about their errors! so completely useless support as well.
Shut! no email regarding the incident, no explanation, complete DISRESPECT of the player!
looks like a common practice at this casino now!
i do not play at a casino to hear them tell me let's wait and see!
I would love to read where in their terms and conditions it's stipulated that if you deposit in their casino and take advantage of their welcome offer : 200 free spins (20 each day over a period of 10 days)
That if you win and withdraw an amount you are no longer eligible to get your daily 20 free spins!
that's another issue they have.. anyway
When you start to have the feeling that they are telling you anything and everything just to get rid of you!
Will keep you guys updated on what happens after the weekend.
Здравей jimtheglide,
Благодаря ви за прозрението. През юли казиното имаше индекс на безопасност 3 поради сериозна неразрешена жалба и съмнителни условия. В резултат на това сметнахме, че марката не е напълно безопасна. Въпреки това, след като екипът на казиното видя нашата рецензия, те незабавно разрешиха жалбата и съдействаха прозрачно при всяка жалба. Освен това имахме продуктивна дискусия относно предишните съмнителни условия и те задълбочено разгледаха всички наши опасения. През този период открихме също, че те са свързани с други реномирани марки. Тази връзка значително повиши техния индекс на безопасност, тъй като стартирането като самостоятелна марка през 2023 г. би довело до много по-нисък индекс. След актуализиране и преизчисляване на всичко, техният индекс на безопасност се увеличи до 9,5. Въпреки че ситуации като тази не са чести, те се случват от време на време.
Надявам се това да изясни нещата. Моля, уведомете ме, ако имате въпроси.
Hi jimtheglide,
Thank you for your insight. In July, the casino had a safety index of 3 due to a serious unresolved complaint and questionable conditions. As a result, we considered the brand to be not fully safe. However, after the casino team saw our review, they promptly resolved the complaint and cooperated transparently in every complaint. Additionally, we had a productive discussion about the previously questionable conditions, and they thoroughly addressed all our concerns. During this period, we also discovered that they are related to other reputable brands. This relation significantly boosted their safety index, as launching as a solo brand in 2023 would have resulted in a much lower index. After updating and recalculating everything, their safety index increased to 9.5. While situations like this are not common, they do occur occasionally.
I hope this clarifies things. Please let me know if you have any questions.
Бърза актуализация 🙂
аз: здравей, можеш ли да провериш акаунта ми, моля? поисках теглене преди седмица
днес установих, че е отменен! затова поисках отново същото теглене
някаква идея какво се случва, моля?
поддръжка: t Това изглежда се дължи на техническа грешка на доставчиците на плащания. Вашето теглене ще бъде обработено в най-близко време. Извиняваме се за причиненото неудобство.
аз 🙂: благодаря много, можете ли да оставите бележка в акаунта ми, за да се обработи тегленето с приоритет пред другите заявки? наистина ме е страх, че трябва да чакам още 5 работни дни, за да бъде обработено тегленето?
Поддръжка: Мога да оставя бележка, но не мога да давам обещания по отношение на обработката на теглене.
Аз: благодаря много за това, просто се опитвам да го обработя преди уикенда
исках да проверим отново, вашето казино не изисква никаква проверка, нали?
също така можете ли да предоставите повече информация кога е възникнала грешката? Моята заявка обработена ли е от екипа по плащанията и след това грешката е възникнала от страна на доставчика на плащания?
защото под акаунта си не виждам нищо. дори не мога да видя първоначалната си дата на теглене
Също така се опитвам да избягвам да чакам през уикенда, за да накарам някой да ми поиска документи за проверка. особено ако те са задължителни!
Поддържа:
Тази грешка възникна след обработката и беше върната обратно след това.
Така че основно техният доставчик на плащания е толкова бърз, че връща обратно плащането веднага щом бъде обработено, не отнема 2/3 дни, за да се отрази в сметката на вашата кредитна карта, те го хващат направо и го връщат обратно 🙂
И това е моментът, в който се намесва финансовият отдел 🙂
вместо да обработят повторно вашата заявка за теглене и да си свършат работата, те решават да върнат парите обратно във вашата казино сметка!
това е пълно ЛИЦЕМЕРИЕ! съжалявам за неудобството, казва поддръжката и не може да обещае нищо, за да направи нещо относно техните грешки! така че и напълно безполезна поддръжка.
Млъкни! без имейл относно инцидента, без обяснение, пълно НЕУВАЖЕНИЕ към играча!
сега изглежда като обичайна практика в това казино!
не играя в казино, за да ги чуя да ми казват, нека изчакаме и да видим!
Бих искал да прочета къде в техните правила и условия е предвидено, че ако депозирате в тяхното казино и се възползвате от тяхното предложение за добре дошли: 200 безплатни завъртания (20 всеки ден за период от 10 дни)
Че ако спечелите и изтеглите сума, вече нямате право да получавате ежедневните си 20 безплатни завъртания!
това е друг проблем, който имат.. така или иначе
Когато започнеш да имаш чувството, че ти говорят какво ли не само за да се отърват от теб!
Ще ви държи в течение какво се случва след уикенда.
Quick update 🙂
me: hello, can you check my account please? i have requested a withdrawal a week ago
today i found that it has been cancelled! so i asked again for the same withdrawal
any idea what is happening please?
support: t This seemed to be due to payment providers technical error. Your withdrawal will be processed in th nearest time. We apologize for the inconvenience.
me 🙂: thanks a lot, can you please leave a note on my account for the withdrawal to be processed in priority over the other requests? indeed i am afraid to have to wait another 5 business days in order to have the withdrawal processed?
Support: I can leave a note but I can not make promises in regards to processing of withdrawal.
Me: thanks a lot for this, i am just trying to have it processed before the weekend
wanted to double check as well, your casino do not require any verification right?
also can you please provide more information on when did the error occur? was my request processed by the payment team and then the error occurred at the payment provider side?
because under my account i can't see anything. i can't even see my original withdrawal date
i am also trying to avoid to wait over the weekend to have someone ask me for verification papers. especially if these are mandatory!
Support:
This error occurred after the processing and it was reverted back after that.
So basically their payment provider are so quick that they revert back the payment as soon as it's processed it doesn't take 2/3 days to reflect on your credit card account they catch it straight and bounce it back 🙂
AND This is when the financial department intervene 🙂
rather then re processing your withdrawal request and doing his job, they decide to put back the money into your casino account!
this is complete HYPOCRISY! sorry for the inconvenience support says and can't promise anything to do something about their errors! so completely useless support as well.
Shut! no email regarding the incident, no explanation, complete DISRESPECT of the player!
looks like a common practice at this casino now!
i do not play at a casino to hear them tell me let's wait and see!
I would love to read where in their terms and conditions it's stipulated that if you deposit in their casino and take advantage of their welcome offer : 200 free spins (20 each day over a period of 10 days)
That if you win and withdraw an amount you are no longer eligible to get your daily 20 free spins!
that's another issue they have.. anyway
When you start to have the feeling that they are telling you anything and everything just to get rid of you!
Will keep you guys updated on what happens after the weekend.
Чудя се дали се сблъскахте с поддръжката с това..:
1- „Така че основно техният доставчик на плащания е толкова бърз, че връща обратно плащането веднага щом бъде обработено, не отнема 2/3 дни, за да се отрази в сметката на вашата кредитна карта, те го хващат направо и го връщат обратно 🙂
И това е моментът, в който се намесва финансовият отдел 🙂"
и също с това:
2 - „Бих искал да прочета къде в техните правила и условия е посочено, че ако депозирате в тяхното казино и се възползвате от тяхното предложение за добре дошли: 200 безплатни завъртания (20 всеки ден за период от 10 дни)
Че ако спечелите и изтеглите сума, вече нямате право да получавате ежедневните си 20 безплатни завъртания!
това е друг проблем, който имат.. така или иначе"
Бъдете внимателни да попитате в казиното, искам да кажа, всяка информация се оценява, тъй като не мога да питам от ничие име, предполагам, че тази „привилегия" остава ваша 😀.
I wonder whether you confronted the support with this..:
1- "So basically their payment provider are so quick that they revert back the payment as soon as it's processed it doesn't take 2/3 days to reflect on your credit card account they catch it straight and bounce it back 🙂
AND This is when the financial department intervene 🙂"
and also, with this:
2 - "I would love to read where in their terms and conditions it's stipulated that if you deposit in their casino and take advantage of their welcome offer : 200 free spins (20 each day over a period of 10 days)
That if you win and withdraw an amount you are no longer eligible to get your daily 20 free spins!
that's another issue they have.. anyway"
Care to ask at the casino, I mean, any insight is appreciated, since I can't ask on anyone's behalf, I guess this "privilege" remains yours 😀.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.