НачалоФорумКазинаQuickWin Casino - обща дискусия

QuickWin Casino - обща дискусия (страница 3)

 от Radka
|
52 727 преглеждания 302 отговора |
|
12 3 4...16
Zspanta01

Сигурен! Ако казината се интересуват, това означава, че има светлина в тъмното! Стискам ти палци и ме дръж в течение, моля.


Автоматичен превод:

Добър вечер, току-що спечелих 500 евро, подготвих се за теглене и чакам, прочетох всички оплаквания и оплаквания за това казино, трябва ли да се притеснявам, че няма да получа парите? Някой правил ли е първото си изкачване без проблеми?

Автоматичен превод:
Ryan123

Здравейте!

Бихте ли се притеснявали, ако не сте открили тези оплаквания? Опитайте се да се отпуснете, ако мога да съм положителният в този разговор, защото играчите без проблеми нямат причина да се оплакват, следователно, най-вероятно ще намерите само негативи. 😉

Какво ще кажете за проверката KYC - преминахте ли вече това?

Автоматичен превод:

Благодаря за съвета. Не, все още чакам имейл от отдела за изтегляне, казаха ми, че все още не е необходимо да правя KYC идентификация!

Автоматичен превод:
Ryan123

Моля. Понякога просто трябва да си малко търпелив и се надявам всичко да е наред. 🙂

Що се отнася до проверката, намирам го за малко странно, но зависи от казиното дали има нужда от документи от вас или не. Ако има нужда от тях, сигурно ще поиска и него.

Така че за сега без паника. Чувствайте се свободни да ни уведомите как върви.

Просто от любопитство виждам, че имате профилна снимка на Рейн Гигс, харесвате ли го? Израснах с него хехе.

Автоматичен превод:

Благодаря много и ще ви държа в течение, хаха да, голям фен съм на Раян!

Автоматичен превод:
Ryan123

Здравейте

Мога ли да имам само един допълнителен въпрос?🙂

В какъв статус е оттеглянето ви сега?


По един или друг начин, да се надяваме, че една нова седмица (ако не днес) ни донесе решение... Ние ще бъдем тук, не се притеснявайте!

Ще пропусна футболните коментари честно казано, това е извън възможностите ми 😂.


Edited
Автоматичен превод:

Добър вечер и отново, ситуацията остава същата след 4 дни, току-що говорих в чата на живо, казаха ми, че няма причина да се притеснявам и че трябва да изчакам имейл от финансовия отдел, попитах ги дали трябва да се легитимирам, за да бъде направено тегленето, и отговорът беше, че тъй като досега не ми е поискана идентификация, е възможно да тегля без идентификация! Не знам какво да кажа и ми звучат твърде добре, за да са истина, дано всичко мине както трябва!

Автоматичен превод:

Здравейте, аз съм в абсолютно същата ситуация като Райън.

Аз също подадох заявка за теглене на (29 август в 1:27 сутринта), при мен също беше за 500€ и също бях питала 5-6 пъти предварително дали мога да се верифицирам, за да няма теглене Има закъснения. Казаха ми също, че това не е необходимо. Въпреки това вече изпратих няколко документа (лична карта и доказателство за адрес) на поддръжката.


Получавам същите автоматични отговори като Райън и много други тук. Днес е последният ден от периода на обработка според техните собствени правила и условия. любопитен съм

Автоматичен превод:
HGG95

Добър вечер, HGG95, изпрати ли записите на страницата на казиното или на имейл? Тъй като досега съм бил на страницата им, те не ме карат да представя документи за самоличност, също така, когато им изпратих имейл да ги попитам какви документи са необходими за идентификация, не получих отговор!

Автоматичен превод:

Здравей Райън,

Изпратих документите по имейл до пощата за поддръжка.

Също така не мога да кача никакви документи в "Проверка", защото пише, че не е необходимо в момента.


Попитах в чата на живо кои документи да изпратя, след като 4 различни служители от поддръжката номер 5 ми писаха, че трябва да изпратя доказателство за самоличност и доказателство за адрес по имейл до поддръжката. Всички останали просто казаха, че не знаят, защото само "Финансовият отдел" знае какви документи им трябват 😀😀

file

Автоматичен превод:
HGG95

И аз бях абсолютно същият, казвам да изчакаме тяхното нареждане за изпращане на документите, за да видим всички от двата случая, работещи по-бързо! Благодаря за актуализацията!

Автоматичен превод:

Добър вечер,


Струва ми се, че аз - както много други - бях излъган за изплащането. Крайният срок за обработка не беше спазен, говорих с няколко представители на поддръжката, всеки има различно извинение. Един служител ми каза, че плащането ще дойде днес, което също беше лъжа.

Автоматичен превод:

Със съжаление потвърждавам, че точно същото нещо се случва и на мен! Нека имаме малко търпение, преди да правим прибързани заключения!

Автоматичен превод:

Според правилата и условията финансовият отдел работи само до 17:00 GMT, което означава, че днес няма да се случи нищо. Следователно крайният срок за обработка вече не може да бъде спазен.

Автоматичен превод:

Може ли някой отговорен да ни помогне, може би да ни каже какво се случва и какво да правим?

Автоматичен превод:
Ryan123

Здравей.

Съжалявам да чуя, че ситуацията не се подобрява. Винаги има възможност за подаване на жалба чрез Центъра за разрешаване на проблеми на Casino Guru.

Повече подробности тук: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Има обаче едно усложнение. Даваме на казиното 14 пълни дни, за да потвърди сметката и да изпрати парите на играча. Ако нямате нищо против, изпратете един тук:

https://casino.guru/complaints/create

Убеден съм, че ще получите тази информация скоро след като жалбата бъде одобрена:

„Ако вашият акаунт е бил успешно потвърден, историята на игрите ви е проверена, тегленето ви е одобрено от казиното и все още не сте получили печалбите си до 14 дни след заявката за теглене, ние ще се намесим и ще направим всичко възможно, за да ви помогнем."

Все пак жалбата е достъпна за вас по всяко време.

Автоматичен превод:
Radka

Здравейте, благодаря ви за съвета, току-що подадох жалба.

Автоматичен превод:

Добър вечер на всички и благодаря за актуализацията, във вчерашния разговор с техния чат на живо ми казаха, че в понеделник ще имаме развитие, така че казвам да имам малко повече търпение и тогава да подадем жалба!

Автоматичен превод:
HGG95

Здравейте.

Съгласен съм с Ryan123 - понякога да си търпелив е много по-добре, отколкото да изпратиш жалбата прибързано.

Все пак това е ваше решение и се надявам скоро да получите парите, защото:

„Ако вашият акаунт е бил успешно потвърден, историята на игрите ви е проверена, тегленето ви е одобрено от казиното и все още не сте получили печалбите си до 14 дни след заявката за теглене, ние ще се намесим и ще направим всичко възможно, за да ви помогнем."

Точно както казах 🙁. Без притеснения, в случай че казиното пропусне крайния срок, ние ще се намесим.

Автоматичен превод:
12 3 4...16
Отидете на страницаот 16 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини