НачалоФорумКазинаQuickWin Casino - обща дискусия

QuickWin Casino - обща дискусия (страница 14)

 от Radka
|
47 079 преглеждания 281 отговора |
|
1...13 14 15

Добър вечер!

Играх често за месец или два на сайта QuickWin.

Широка гама от слотове и казина на живо.

Депозирах €20, €50, €100... дори €500 на ден.

Понякога губех, понякога печелех, според ръководството за хазарт.

Никога не съм имал проблеми с депозирането на пари.

ВИНАГИ съм имал проблеми с тегления, първи път, втори път, трети път и така нататък. Разбира се, акаунтът ми беше проверен с документи и всичко.

Тъй като НИКОГА не можех да тегля, всичко ми беше кредитирано обратно. И тъй като не можех да направя нищо относно тегленията, аз също чаках дни или седмици, след като направих заявката за теглене, тегления на €20, €100, дори до €500 тегления.

Като печелите на слотовете, разбира се.

Всичко ми беше кредитирано обратно.. Опитах се да се свържа или да изпратя имейли, но така и не получих отговор..

Просто исках моите спечелени пари...

След месеци сега те започват да ми отговарят, казвайки, че не мога да направя нищо по въпроса и ми връщат сумата с €20 БОНУС кредит.

След общо около 2 ХИЛЯДИ евро депозити от моя страна, малко повече или малко по-малко от 2 ХИЛЯДИ евро.

Бих искал възстановяване на сумата или бих искал да докладвам за сайта, за да се уверя, че няма да мамят други като мен... има хора, които могат да си паднат дори повече от мен.


Никога не съм имал проблеми с други сайтове.


Можете ли да ми помогнете по някакъв начин? много ви благодаря

Чакам отговори!

Най-добри пожелания.


Автоматичен превод:
Gerilac.lac

Здравейте, не виждам защо казиното трябва да анулира вашите тегления или защо трябва да отнеме толкова време, ако кажете, че сте верифицирани. Освен това, ако не са ви дали никакъв подходящ отговор, това не е правилно от моя гледна точка.

Въпреки това, без те да обяснят защо са го направили на първо място, не мисля, че ще стигнем много далеч и е добре, че подадохте жалба , защото нашият екип ще проучи случая задълбочено и аз наистина любопитни да видят какво откриват. Те имат доста висок индекс на безопасност, така че съм изненадан от това лечение.

Но се надявам, че ще разберем всичко в близко бъдеще.

Ако и вие имате нещо ново, можете ли да ме уведомите?

Автоматичен превод:
Jaro

ЗДРАВЕЙ!

Не разбирам защо този сайт винаги анулира заявките ми за теглене... както тегления от само €50, така и тегления до €500...

НИКОГА не съм имал проблеми с депозирането, транзакциите винаги вървяха добре.

Пуснах жалба, защото това е малко нечестно поведение от това казино.

И четейки отзивите на толкова много други хора, които са имали същите проблеми като мен, исках да пусна жалба и да има минимална справедливост в това отношение.

Често играя онлайн, имам няколко сметки за игри в други казина и НИКОГА не съм имал проблеми по този въпрос.


Quickwin дори не можа да отговори защо тегленията никога не са преминали, отделът не е дал тази „информация"...

Те ми върнаха сумата с €20 бонус баланс, с който всъщност не правя нищо...


Също така бих искал отговор защо този сайт не позволява на хората да се оттеглят.

Или обикновено възстановяване.


Автоматичен превод:
Gerilac.lac

Вероятно щях да търся отговор на този въпрос така или иначе, но важното е очевидно той да бъде предоставен от казиното, защото можем само да гадаем защо е така.

Така че, като подадем жалба, се надяваме да разберем повече и да разберем защо това се случи.

Изтеглихте ли, като използвате същия метод на плащане, както сте депозирали?

Автоматичен превод:
Jaro

Цял ден вчера се опитвах да намеря един или повече отговори от тях, но те не можаха да ми дадат конкретен отговор.

Асистенти за чат.

Току-що получих отговор от тях, който ми каза, че отделът не може да отговори.

Винаги съм правил тегления по същия начин като депозитите. Когато се съмнявам, също се опитах да направя тегления по различен начин, винаги изчаквайки дните на транзакцията, но нищо.

Казиното отговори, като ми даде само €20 като бонус за възстановяване.

И това е много странно нещо.

Имам опит точно в други сайтове за игри.

За първи път ми се случва това с тяхната бърза победа.


Те дори нямат централа и според мен дори не е проверен сайт за казино.

Автоматичен превод:
Gerilac.lac

Е, затова споменах, че развитието на жалбата вероятно ще бъде най-важното нещо за вас в момента, ако не получите нормален отговор от казиното. Не разбирам, че отделът не може да отговори, не съм го срещал много често. Освен ако няма някакво разследване на вашия акаунт, но това също е само игра на предположения от моя страна.

Също така бих препоръчал да не играете с бонуса и да го оставите, за да не възникнат допълнителни проблеми.

Вярвам, че всичко ще бъде обяснено.

Автоматичен превод:

Надявам се да се обясни нещо, за да не го докладвам.

Дори само конкретен отговор без дори възстановяване на средства би ми бил достатъчен.

И ако не могат да ми отговорят, бих искал и имам право на възстановяване. Дори частично възстановяване на направените от мен депозити.


Относно бонус баланса, знам как работят перфектно, имайки минимален опит в онлайн игрите..

Всъщност не направих нищо с тяхното възстановяване от €20 в БОНУС баланс, освен да играя за удоволствие.

Говорим обаче за малко повече или малко по-малко от €2000 депозити... като ВСИЧКИ заявки за теглене са неуспешни.

Не 100€ депозити..

Надявам се да направя нещо по въпроса

Автоматичен превод:

Добър вечер, както споменах преди малко, аз лично никога не съм имал проблеми с теглене, за 2-3-5 дни парите влизат в сметката ми...

Сега някои хора не получават парите, не мога да го разбера.

Единственото нещо, което забелязвам напоследък е, че прагматичните игри не се актуализират.

Автоматичен превод:
Gerilac.lac

здравейте

Въпреки че тук във форума може да сме изчерпали идеите или коментарите, най-важните неща предстоят в жалбата. Ще бъдем тук, ако имате нужда от някого, с когото да говорите, но ако имам някаква представа, бих казал, че заслужавате хладен уикенд без стрес. Актуализирайте жалбата тук и сега 👈 и се опитайте да не мислите за казиното поне през следващите няколко дни. какво мислиш

Нека възобновим в понеделник или веднага щом жалбата предостави допълнителна информация. Заслужаваш почивка, според мен.

Автоматичен превод:

Добър вечер, както споменах преди малко, аз лично никога не съм имал проблеми с теглене, за 2-3-5 дни парите влизат в сметката ми...

Сега някои хора не получават парите, не мога да го разбера.

Единственото нещо, което забелязвам напоследък е, че прагматичните игри не се актуализират.

Автоматичен превод:

Благодаря ви за актуализацията. Чудесни сме, че всичко върви добре с тегленията.

И когато става въпрос за актуализиране на игрите, предполагам, че се опитайте да попитате поддръжката дали ще има някаква актуализация, може би.

Ще опиташ ли това? Със сигурност ни уведомете какво сте открили тогава.

Автоматичен превод:

Казиното Quickwin ми изпрати имейл: „Имам 200% бонус, ако депозирам"

Депозирах, получавам 200% бонус и спечелих на слотове малко пари! НО, докато играех и залагах, внезапно общата сума на бонуса изчезна! Казиното каза: „административно решение" Абсолютно неправилно, те ми изпращат имейл и аз депозирах и получавам бонус, и докато печеля и залагам, те изтриват общата сума на бонуса!

Автоматичен превод:
Vartyi

Това наистина не изглежда никак честно. Приключихте ли със залагането на бонуса?

Казаха ли нещо конкретно или просто, че е "решение на администрацията"?

Автоматичен превод:
Romi

Не, не/можех да завърша залагането! Получих 75 евро бонус за депозита, сумата на бонуса ми беше 170 евро, когато казиното просто го изтри (докато играех/залагах) без никакво обяснение! Нищо конкретно, просто "решение на администрацията"!

Играх само на отговарящи на условията ротативки с бонус под 5 eur/завъртане! (Знам неговите T и C)

Автоматичен превод:
Vartyi

Това наистина е жалко. Поне да го обяснят добре.

Опитайте се да поискате поне някакъв друг бонус за вашия депозит тогава.

какво ще кажеш

И може би напишете за вашия опит в потребителско мнение за това казино. Това със сигурност е важна информация за другите.


Автоматичен превод:

Не бих посъветвал никого да играе в това казино! Казват, че обработката на тегления отнема 72 часа, но моите чакат от 15 дни! Чатът никога не иска да знае, винаги дава един и същ автоматичен отговор ... Бих искал да знам как гуруто на казиното може да даде на това казино оценка 9,8!

Автоматичен превод:
guizinho8

Здравейте, понякога се случва казиното да плаща на играч по-дълго от необходимото и виждам, че това е така. Щях да те попитам има ли причина за това, но виждам, че не си разбрал и сигурно е една и съща песен през цялото време. Какво ти казаха?

Даваме на казината точно две седмици, така че е добре, че сте подали жалба и ние ще се опитаме да ви помогнем. Играчите обикновено получават пари от това казино, но понякога вероятно е по-късно, отколкото биха очаквали. Така че, ако нищо не се промени, ще се свържем с казиното.

Автоматичен превод:
Jaro

Това казино е разочарование! Те винаги казват едно и също и отговорът винаги е автоматичен, дори не могат да говорят лично с мен. Всеки ден копират едно и също съобщение ... казват, че плащането закъснява, но не се притеснявайте, че вече са се свързали с отдела, за да ускорят ситуацията ... минаха 16 дни и нищо ... много разочарован ...

Автоматичен превод:
guizinho8

Съчувствам ти и ми е неприятно да го кажа, но ще трябва да изчакаме и да видим как ще се развие. Няма какво друго да правите и докато се свържем с казиното, вярвам, че ще имате парите дотогава.

Но не искам да давам никакви обещания, защото не знам кога смятат да ти изпратят парите.

Надяваме се, че ще имате актуализация следващата седмица.

Автоматичен превод:
Jaro

Истината е, че изминаха 19 дни и нищо ... Оплаках се тук и гуруто на казиното каза, че може да помогне само след 14 дни ... веднага щом изминаха 14 дни, актуализирах жалбата си, за да го информирам, че крайният срок е изтекъл ... въпреки това, 19 дни по-късно и все още никой не дойде да ми помогне с жалбата ми. Без помощта на гуруто на казиното никога няма да видя парите си, защото това казино quickwin не е надеждно ... Просто питам, тъй като има много случаи като моя, защо давате 9,8 рейтинг на сигурност ... всички askgamblers система, trustpilot quickwin казиното има много много много лош рейтинг за сигурност, пълно с лоши отзиви ... Реших да играя, защото тук имаше рейтинг на сигурност 9,8, но вече съжалявах.

Автоматичен превод:
guizinho8

Просто ние също имаме определени процедури, които следваме. Минаха 14 дни и съм съгласен с теб, въпреки че уикендите и празниците не се броят честно казано.

Както и да е, ако пуснеш жалба на 14-ия ден, когато чакаш пари, трябва да разберем нещо и от теб. Когато нашият екип разбере от какво има нужда, тогава се свързва с казиното. Не можем да отидем и да се свържем с тях веднага след като подадете жалба, защото чакате 14 дни. Знам, че това е доста, но трябва да влезем там с нещо в ръка, за да направим случай.

Освен това оплакването ви не е единственото и имаме няколкостотин или дори хиляди от тях. Така че не е възможно да се отговори веднага на всеки играч. Ето защо казах, че ще трябва да изчакате и да бъдете търпеливи.

Но все пак видях, че вече сте получили парите, което ме радва. Надявам се, че оттук нататък всичко ще се подобрява.

пазете се

Автоматичен превод:
1...13 14 15
Отидете на страницаот 15 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини