НачалоФорумКазинаQuickWin Casino - обща дискусия

QuickWin Casino - обща дискусия (страница 14)

преди 1 година от Radka
|
40 102 преглеждания 267 отговора |
|
1...13 14
преди 2 седмици

Добър вечер!

Играх често за месец или два на сайта QuickWin.

Широка гама от слотове и казина на живо.

Депозирах €20, €50, €100... дори €500 на ден.

Понякога губех, понякога печелех, според ръководството за хазарт.

Никога не съм имал проблеми с депозирането на пари.

ВИНАГИ съм имал проблеми с тегления, първи път, втори път, трети път и така нататък. Разбира се, акаунтът ми беше проверен с документи и всичко.

Тъй като НИКОГА не можех да тегля, всичко ми беше кредитирано обратно. И тъй като не можех да направя нищо относно тегленията, аз също чаках дни или седмици, след като направих заявката за теглене, тегления на €20, €100, дори до €500 тегления.

Като печелите на слотовете, разбира се.

Всичко ми беше кредитирано обратно.. Опитах се да се свържа или да изпратя имейли, но така и не получих отговор..

Просто исках моите спечелени пари...

След месеци сега те започват да ми отговарят, казвайки, че не мога да направя нищо по въпроса и ми връщат сумата с €20 БОНУС кредит.

След общо около 2 ХИЛЯДИ евро депозити от моя страна, малко повече или малко по-малко от 2 ХИЛЯДИ евро.

Бих искал възстановяване на сумата или бих искал да докладвам за сайта, за да се уверя, че няма да мамят други като мен... има хора, които могат да си паднат дори повече от мен.


Никога не съм имал проблеми с други сайтове.


Можете ли да ми помогнете по някакъв начин? много ви благодаря

Чакам отговори!

Най-добри пожелания.


Автоматичен превод:
Gerilac.lac
преди 2 седмици

Здравейте, не виждам защо казиното трябва да анулира вашите тегления или защо трябва да отнеме толкова време, ако кажете, че сте верифицирани. Освен това, ако не са ви дали никакъв подходящ отговор, това не е правилно от моя гледна точка.

Въпреки това, без те да обяснят защо са го направили на първо място, не мисля, че ще стигнем много далеч и е добре, че подадохте жалба , защото нашият екип ще проучи случая задълбочено и аз наистина любопитни да видят какво откриват. Те имат доста висок индекс на безопасност, така че съм изненадан от това лечение.

Но се надявам, че ще разберем всичко в близко бъдеще.

Ако и вие имате нещо ново, можете ли да ме уведомите?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 седмици

ЗДРАВЕЙ!

Не разбирам защо този сайт винаги анулира заявките ми за теглене... както тегления от само €50, така и тегления до €500...

НИКОГА не съм имал проблеми с депозирането, транзакциите винаги вървяха добре.

Пуснах жалба, защото това е малко нечестно поведение от това казино.

И четейки отзивите на толкова много други хора, които са имали същите проблеми като мен, исках да пусна жалба и да има минимална справедливост в това отношение.

Често играя онлайн, имам няколко сметки за игри в други казина и НИКОГА не съм имал проблеми по този въпрос.


Quickwin дори не можа да отговори защо тегленията никога не са преминали, отделът не е дал тази „информация"...

Те ми върнаха сумата с €20 бонус баланс, с който всъщност не правя нищо...


Също така бих искал отговор защо този сайт не позволява на хората да се оттеглят.

Или обикновено възстановяване.


Автоматичен превод:
Gerilac.lac
преди 2 седмици

Вероятно щях да търся отговор на този въпрос така или иначе, но важното е очевидно той да бъде предоставен от казиното, защото можем само да гадаем защо е така.

Така че, като подадем жалба, се надяваме да разберем повече и да разберем защо това се случи.

Изтеглихте ли, като използвате същия метод на плащане, както сте депозирали?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 седмици

Цял ден вчера се опитвах да намеря един или повече отговори от тях, но те не можаха да ми дадат конкретен отговор.

Асистенти за чат.

Току-що получих отговор от тях, който ми каза, че отделът не може да отговори.

Винаги съм правил тегления по същия начин като депозитите. Когато се съмнявам, също се опитах да направя тегления по различен начин, винаги изчаквайки дните на транзакцията, но нищо.

Казиното отговори, като ми даде само €20 като бонус за възстановяване.

И това е много странно нещо.

Имам опит точно в други сайтове за игри.

За първи път ми се случва това с тяхната бърза победа.


Те дори нямат централа и според мен дори не е проверен сайт за казино.

Автоматичен превод:
Gerilac.lac
преди 2 седмици

Е, затова споменах, че развитието на жалбата вероятно ще бъде най-важното нещо за вас в момента, ако не получите нормален отговор от казиното. Не разбирам, че отделът не може да отговори, не съм го срещал много често. Освен ако няма някакво разследване на вашия акаунт, но това също е само игра на предположения от моя страна.

Също така бих препоръчал да не играете с бонуса и да го оставите, за да не възникнат допълнителни проблеми.

Вярвам, че всичко ще бъде обяснено.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Надявам се да се обясни нещо, за да не го докладвам.

Дори само конкретен отговор без дори възстановяване на средства би ми бил достатъчен.

И ако не могат да ми отговорят, бих искал и имам право на възстановяване. Дори частично възстановяване на направените от мен депозити.


Относно бонус баланса, знам как работят перфектно, имайки минимален опит в онлайн игрите..

Всъщност не направих нищо с тяхното възстановяване от €20 в БОНУС баланс, освен да играя за удоволствие.

Говорим обаче за малко повече или малко по-малко от €2000 депозити... като ВСИЧКИ заявки за теглене са неуспешни.

Не 100€ депозити..

Надявам се да направя нещо по въпроса

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Добър вечер, както споменах преди малко, аз лично никога не съм имал проблеми с теглене, за 2-3-5 дни парите влизат в сметката ми...

Сега някои хора не получават парите, не мога да го разбера.

Единственото нещо, което забелязвам напоследък е, че прагматичните игри не се актуализират.

Автоматичен превод:
Gerilac.lac
преди 2 седмици

здравейте

Въпреки че тук във форума може да сме изчерпали идеите или коментарите, най-важните неща предстоят в жалбата. Ще бъдем тук, ако имате нужда от някого, с когото да говорите, но ако имам някаква представа, бих казал, че заслужавате хладен уикенд без стрес. Актуализирайте жалбата тук и сега 👈 и се опитайте да не мислите за казиното поне през следващите няколко дни. какво мислиш

Нека възобновим в понеделник или веднага щом жалбата предостави допълнителна информация. Заслужаваш почивка, според мен.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Добър вечер, както споменах преди малко, аз лично никога не съм имал проблеми с теглене, за 2-3-5 дни парите влизат в сметката ми...

Сега някои хора не получават парите, не мога да го разбера.

Единственото нещо, което забелязвам напоследък е, че прагматичните игри не се актуализират.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Благодаря ви за актуализацията. Чудесни сме, че всичко върви добре с тегленията.

И когато става въпрос за актуализиране на игрите, предполагам, че се опитайте да попитате поддръжката дали ще има някаква актуализация, може би.

Ще опиташ ли това? Със сигурност ни уведомете какво сте открили тогава.

Автоматичен превод:
1...13 14
Отидете на страницаот 14 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини