здрасти
Съжалявам, че казиното все още не е успяло да затвори акаунта ви. Все пак да ви попитам каква причина за закриването на акаунта ви посочихте?
Много е важно да напишете ясно причината, защото ако просто им кажете, че искате да затворите акаунта си, защото, да речем, не искате да играете повече, е логично те да се опитат да ви задържат там .
Различна ситуация е, когато играч каже, че трябва да закрие сметката поради проблем с хазарта, разбира се. В този случай казиното трябва да го затвори незабавно, за да избегне бъдещи проблеми, които могат да се случат на този играч.
Виждате ли разликата там? 🤔
Кажете ни, моля, каква е била причината ви и тогава ще видим какво може да се направи и се надяваме, че ще успеем да го разрешим.
Ще чакаме вашия отговор.
Hi.
I am sorry that the casino wasn't able to close your account yet. Let me ask you, though, what reason for the closing of your account you stated, please?
It is very important to clearly write the reason, because if you just tell them that you'd like to close your account because, let's say, you don't want to play anymore, it is logical that they will try to keep you there.
A different situation is when a player says that he needs to close the account due to the gambling problem, of course. In this case, the casino should close it right away to avoid any future issues that could happen to this player.
Do you see the difference there? 🤔
Let us know, please, what your reason was, and then we will see what can be done, and hopefully we'll be able to solve it out.
We'll wait for your reply.
Автоматичен превод: