НачалоФорумКазинаQuickWin Casino - обща дискусия

QuickWin Casino - обща дискусия (страница 13)

преди 1 година от Radka
|
40 156 преглеждания 267 отговора |
|
1...12 13 14
anjaangelina
преди 4 месеца

Здравейте, видях, че успяхте да започнете оплакване , което определено беше добра стъпка. Нашият екип ще проучи ситуацията и ще се опита да ви помогне. Надявам се, че можем да направим това, защото казината трябва да приемат тези ситуации и искания сериозно, а не с лека ръка. Когато искахте да затворите акаунта си, каква беше реакцията им? Какво ти казаха?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

здравей

Снощи отново писах на живия чат на Quick Win и обясних, че сега съм подал жалба. По-малко от минута по-късно бях изгонен от чата и вече не мога да вляза (администраторът го деактивира).

Така че молбата ми най-накрая беше удовлетворена. Жалко, че не се случи по нормалния начин.


Проблемът ми с Quick Win вече е разрешен.

благодаря

Автоматичен превод:
anjaangelina
преди 4 месеца

о

Благодаря ви за добрите новини; поне можете да забравите за това ужасно преживяване и да продължите напред.

Обзалагам се, че ще ви е интересно да потърсите друго казино? 🙂

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте на всички, имам проблеми с тегленето на баланса си в QuickWin. Зададох метода на теглене на виза и той отскочи 3 пъти. Сега опитах с международния банков превод, акаунтът в играта не изисква никаква необходима проверка.

Автоматичен превод:
mariocapo96
преди 4 месеца

здравей

Мисля, че е важно да се обърнете към поддръжката и да ги помолите за съвет. Например, знаете ли защо опцията за виза се провали три пъти подред?

Забелязали ли сте някое кученце да казва какво се е объркало? Опитвам се да кажа, че най-добрият вариант винаги е да помолите поддръжката.

Опитайте това, моля, и ни уведомете как върви.


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Свързах се с поддръжката и те ми казаха, че проблемът е в доставчика.

Автоматичен превод:
mariocapo96
преди 4 месеца

здравей

това обяснение има смисъл за мен. Какво става с банковия превод, в ход ли е? Ако имате някакви проблеми с банковия превод, предлагам да ги помолите да измислят работеща резервна опция.

Моля, уведомете ни как вървят нещата, тъй като бихме искали да Ви бъде платено.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, това сериозен сайт ли е?

Автоматичен превод:
filippo00000
преди 3 месеца

здрасти Чувствайте се свободни да прочетете цялата подходяща информация за казиното тук , както и прочетете потребителските отзиви, които са малко смесени, така че трябва да направите свое собствено мнение. Индексът на безопасност обаче е доста добър и казиното също е доста добро в решаването наоплакванията .

Мислите ли да се присъедините към това казино?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Е измама с казино с бърза печалба

Автоматичен превод:
black9angelas
преди 3 седмици

Здравейте, това въпрос ли е или твърдение? Случи ли ти се нещо в казиното защо пишеш? Можете ли да опишете по-добре сегашната си ситуация?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Здравейте, на 17 септември писах на поддръжката на Quickwin, като ги поканих да закрият акаунта ми, защото играех над възможностите си, без да се контролирам, в отговор те заредиха бонус в акаунта ми и ме свързаха с един от техните служители в telegram и в следващите месеци писах няколко пъти да затворят акаунта си, но напротив те само заредиха повече бонуси и продължих да играя без ограничения, бих искал да попитам дали има нещо, което мога да направя, благодаря и лек ден

Автоматичен превод:
bertinialessio22
преди 3 седмици

здрасти

Съжалявам, че казиното все още не е успяло да затвори акаунта ви. Все пак да ви попитам каква причина за закриването на акаунта ви посочихте?

Много е важно да напишете ясно причината, защото ако просто им кажете, че искате да затворите акаунта си, защото, да речем, не искате да играете повече, е логично те да се опитат да ви задържат там .

Различна ситуация е, когато играч каже, че трябва да закрие сметката поради проблем с хазарта, разбира се. В този случай казиното трябва да го затвори незабавно, за да избегне бъдещи проблеми, които могат да се случат на този играч.

Виждате ли разликата там? 🤔

Кажете ни, моля, каква е била причината ви и тогава ще видим какво може да се направи и се надяваме, че ще успеем да го разрешим.

Ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 седмици

Той цитира всички съобщения дословно:

17/10

здравейте, ще се радвам, ако е възможно да закрия акаунта си

28/10

моля, забранете акаунта ми

22/11

забранете акаунта ми, моля


всички отговори на тези съобщения бяха бонус/парични връщане

благодаря ви и се надявам да се чуем

Автоматичен превод:
bertinialessio22
преди 3 седмици

Забравих да напиша, че в отговор на съобщение 17/10 те ме попитаха защо искат да ме баннат и аз отговорих „В този период започвам да играя повече, отколкото мога да си позволя и е по-добре за мен да спра да играя хазарт"

Автоматичен превод:
bertinialessio22
преди 3 седмици

здравейте

Чудесно е, че информирахте казиното, че смятате, че сте похарчили твърде много и че не можете да контролирате страстта си.

Ако кажете само „моля, забранете акаунта ми", човекът от другата страна на екрана няма представа за вашите притеснения. Вместо това той прави каквото може, за да избегне загубата на лоялен клиент.

С цялото ми уважение ще бъде по-добре да помислите за постоянно самоизключване.

Някои казина посочват в правилата, че строгата инструкция относно закриването на сметка. Това казино има ли нещо подобно? Чудя се дали сте чатили с бот; в наши дни може да се случи много лесно 🙁

За да бъда сигурен обаче, мисля, че няма да навреди да подадете жалба срещу казиното; поне нашите експерти имат шанс да проучат.

Тази връзка води директно към функцията за оплакване 👈

Не се притеснявайте, ние ще бъдем тук, за да ви помогнем, ако срещнете някакви съмнения.


Автоматичен превод:
Публикация на f7pg89wgjk е изтрит
f7pg89wgjk
преди 2 седмици

Здравей, успя ли да обясниш защо отнема толкова време? Даваме на казината точно този времеви хоризонт да плащат на играча.

Трябваше ли да проверявате или не? Играхте ли с бонуса или не?

Видях обаче, че сте успели да подадете жалба и нашият екип ще разгледа целия случай. Ще видим къде ще отиде и дали и кога ще получите парите. Бих искал да разреша това възможно най-скоро, но няма да изпреварвам.

Ако имате новини, не се колебайте да ги споделите с мен.

Автоматичен превод:
Публикация на f7pg89wgjk е изтрит
f7pg89wgjk
преди 2 седмици

Разбирам, тогава подаването на жалба беше добра стъпка и се надявам, че можем да ви помогнем. Понякога може да отнеме известно време, но казиното винаги трябва да обяснява какво се случва, вместо просто да ви дава различни времеви рамки през цялото време.

Както и да е, ще трябва да изчакаме по-нататъшното развитие.

Успех ☘️

Автоматичен превод:
1...12 13 14
Отидете на страницаот 14 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини