ФорумКазинаQuickWin Casino - обща дискусия

QuickWin Casino - обща дискусия (страница 13)

преди 1 година от Radka
|
28403 преглеждания 248 отговора |
|
1...12 13
Добавете пост
Публикация на Mich85 е изтрит
Mich85
преди 2 месеца

Вече ви отговорих в тази тема: https://casinoguru-en.com/forum/complaints-discussion/quickwin-withdrawal-failed/3#post-121500 , така че би било по-добре да запазим разговора в един , и може да бъде този официален.


Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Играя много Play'n GO в събота, 6/7/024 Играх The sword and the grail със залог от €1,20 и това ми даде €3180,00

filefilefilefile

Редактиран от Romi преди 2 месеца
Причина: Реклама
Автоматичен превод:
Theofilos85
преди 2 месеца

Това е страхотна победа, мога да си представя и такава награда. Поздравления за това и се надявам да се насладите на парите. 🎉☘️😁

Освен това, ако искате да го покажете на други играчи, можете да публикувате екранна снимка на вашата печалба тук в тази тема, какво мислите: https://casinoguru-en.com/forum/general-gambling-discussion/ екранни снимки-на-печалби--екранни снимки на победа

Както и да е, продължавайте да се справяте добре и да имате още много от тези победи.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добро утро момчета, надеждно ли е казиното? Направих депозит от €350 и имам печалба от €750, току-що направих първата заявка за теглене от €500 и ще изчакам да видя какво ще се случи

Автоматичен превод:
sotiriskarasas21
преди 1 месец

Здравейте, мисля, че все още няма от какво да се притеснявате и можете да сте спокойни. Верифицирахте ли се вече в казиното или не? Кога направихте своето теглене? Използвахте ли някакъв бонус или не?

Моля да ме уведомите.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравей


Надявам се да намеря съвет или помощ тук.


Играя в Quick Win от известно време и от седмици се опитвам да изтрия или блокирам акаунта си.


Играх и на немски сайтове и успях да се блокирам без никакви проблеми.


Поведението ми в игрите е много нездравословно и съм бил баннат навсякъде, само Quick Win е проблем, защото винаги имам достъп, трудно ми е да спра.


Свързвам се с чата на живо почти всеки ден и съм написал няколко имейла. Винаги ми казват чрез чат на живо, че ще се свържат с мен по имейл или че ми предлагат 20-дневно заключване или връщане на пари.


Този сайт очевидно се възползва от играчи с проблеми.


Надявам се, че някой тук може да ми помогне как да продължа.


благодаря

Автоматичен превод:
anjaangelina
преди 1 месец

Здравейте, видях, че успяхте да започнете оплакване , което определено беше добра стъпка. Нашият екип ще проучи ситуацията и ще се опита да ви помогне. Надявам се, че можем да направим това, защото казината трябва да приемат тези ситуации и искания сериозно, а не с лека ръка. Когато искахте да затворите акаунта си, каква беше реакцията им? Какво ти казаха?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравей

Снощи отново писах на живия чат на Quick Win и обясних, че сега съм подал жалба. По-малко от минута по-късно бях изгонен от чата и вече не мога да вляза (администраторът го деактивира).

Така че молбата ми най-накрая беше удовлетворена. Жалко, че не се случи по нормалния начин.


Проблемът ми с Quick Win вече е разрешен.

благодаря

Автоматичен превод:
anjaangelina
преди 1 месец

о

Благодаря ви за добрите новини; поне можете да забравите за това ужасно преживяване и да продължите напред.

Обзалагам се, че ще ви е интересно да потърсите друго казино? 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте на всички, имам проблеми с тегленето на баланса си в QuickWin. Зададох метода на теглене на виза и той отскочи 3 пъти. Сега опитах с международния банков превод, акаунтът в играта не изисква никаква необходима проверка.

Автоматичен превод:
mariocapo96
преди 1 месец

здравей

Мисля, че е важно да се обърнете към поддръжката и да ги помолите за съвет. Например, знаете ли защо опцията за виза се провали три пъти подред?

Забелязали ли сте някое кученце да казва какво се е объркало? Опитвам се да кажа, че най-добрият вариант винаги е да помолите поддръжката.

Опитайте това, моля, и ни уведомете как върви.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Свързах се с поддръжката и те ми казаха, че проблемът е в доставчика.

Автоматичен превод:
mariocapo96
преди 1 месец

здравей

това обяснение има смисъл за мен. Какво става с банковия превод, в ход ли е? Ако имате някакви проблеми с банковия превод, предлагам да ги помолите да измислят работеща резервна опция.

Моля, уведомете ни как вървят нещата, тъй като бихме искали да Ви бъде платено.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Здравейте, това сериозен сайт ли е?

Автоматичен превод:
filippo00000
преди 3 седмици

здрасти Чувствайте се свободни да прочетете цялата подходяща информация за казиното тук , както и прочетете потребителските отзиви, които са малко смесени, така че трябва да направите свое собствено мнение. Индексът на безопасност обаче е доста добър и казиното също е доста добро в решаването наоплакванията .

Мислите ли да се присъедините към това казино?

Автоматичен превод:
1...12 13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини