ФорумКазинаQuickWin Casino - обща дискусия

QuickWin Casino - обща дискусия (страница 12)

преди 1 година от Radka
|
28412 преглеждания 248 отговора |
|
1...11 12 13
Добавете пост
Jaro
преди 3 месеца

Ще изчакам днес и ако нищо не стане, ще пусна жалба. Или какво мислите?

Автоматичен превод:
witchova
преди 3 месеца

Мисля, че и аз бих направил същото. Когато подадете жалба, поне имате задна врата и можете да обясните цялата ситуация на нашия екип за момента, защото и те ще задават въпроси. Разбира се, ако казиното все още не ви изпрати пари след всичко необходимо, те ще се свържат с него. Така че лесно бих го направил, както си написал.

Разбирам, че казината могат да имат забавяне, но не би трябвало да отнеме толкова дълго, което е правилната стъпка за мен.

Предполагам, че ще видите парите възможно най-скоро. 😕

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Готино.

Защото както пишеш (пишеш), и жалбата има определен срок и очаквам парите наистина да пристигнат по-рано, отколкото ние да пишем и съобщаваме всичко. Но така бях наистина неприятно изненадан и това казино никога повече.

Автоматичен превод:
witchova
преди 3 месеца

Така че поне знаеш къде няма да отидеш отново, понякога е важно да разбереш.

Разбира се, както казвате, жалбата има и времева рамка, така че много ще се радвам да бъде разрешена и без нея, но от друга страна, ако се удължи, нашият екип ще се намеси, когато разберем всичко важно от вас и ще се свърже с казиното.

Така че, ако решите, не се колебайте да ме уведомите и когато получите нова информация, можете да я споделите с мен.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Да, да, ако ще бъде удължен през уикенда, за съжаление, когато днес е петък и има само ПОН-ПЕТ от 6:00 сутринта до 17:00 часа, както одобрението, така и плащанията, така че отново времето е напълно изтекло към п..у. Просто ще трябва да почакам (вече 3 уикенда). Както и да е, ще ви уведомя за всички промени.

Приятен ден 🙂 и благодаря

Автоматичен превод:
witchova
преди 3 месеца

Не е от най-приятните, но е единственото, което можем да направим в тази ситуация.

Така че и аз ще чакам, предполагам добри новини от вас.

Приятен ден и на вас 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Здравейте. Съжалявам, че пиша сега, но имам много да уча.

Днес имаше малко движение по сметката и допълнително документиране за проверка.

Само процесът не е завършен поради края на работното време. Така че смятам, че утре може да приключи успешно.

Така че няма да се оплаквам още, безсмислено е. Надявам се.

Утре ще дам актуална информация как се справям.

Чао

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Добър вечер Направих акаунт на 25/05 в Quickwin Направих първия си депозит и получих и бонус за първи депозит след малко време на игра Спечелих голяма сума близо до €11 000 Направих необходимото завъртане и завърших с € 10 000 реални пари, които направих след 2 тегления 500 €

31/05 Изчаках една седмица и видях, че тегленията ми не напредват, изпратих му съобщение в чата на живо и те ми казаха да не се притеснявам

01/06 Казаха ми, че акаунтът ми се нуждае от проверка

02/06 Изпращам им всички документи и чакам да бъда потвърден, за да могат тегленията ми да продължат също

12/05 всичките ми документи са приети от 04/06 и аз все още чакам проверката и тегленията да продължат

след много съобщения ми казаха, че тази седмица ще продължи идентификацията

Не знам какво става честно, можете ли да помогнете

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте. Съжалявам, че пиша сега, но имам много да уча.

Днес имаше малко движение по сметката и допълнително документиране за проверка.

Само процесът не е завършен поради края на работното време. Така че смятам, че утре може да приключи успешно.

Така че няма да се оплаквам още, безсмислено е. Надявам се.

Утре ще дам актуална информация как се справям.

Чао

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Така че това е положителна новина.

Надявам се да преминете проверката възможно най-скоро, за да можете след това да изтеглите парите си.

Ако рекламацията все още не е необходима, няма проблем, но знаете, че когато имате нужда, можете да се свържете с нас.

Ще чакам следващата ти публикация.

Приятен ден и на теб. 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Добър вечер Направих акаунт на 25/05 в Quickwin Направих първия си депозит и получих и бонус за първи депозит след малко време на игра Спечелих голяма сума близо до €11 000 Направих необходимото завъртане и завърших с € 10 000 реални пари, които направих след 2 тегления 500 €

31/05 Изчаках една седмица и видях, че тегленията ми не напредват, изпратих му съобщение в чата на живо и те ми казаха да не се притеснявам

01/06 Казаха ми, че акаунтът ми се нуждае от проверка

02/06 Изпращам им всички документи и чакам да бъда потвърден, за да могат тегленията ми да продължат също

12/05 всичките ми документи са приети от 04/06 и аз все още чакам проверката и тегленията да продължат

след много съобщения ми казаха, че тази седмица ще продължи идентификацията

Не знам какво става честно, можете ли да помогнете

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, ние даваме на казината точно 14 дни за разрешаване на проверката и тегленето, така че ако не успеете да го направите в рамките на това време, предлагам ви да подадете жалба, която можетеда подадете на тази връзка .

Както и да е, добрата новина е, че те общуват с вас и затова съм любопитен да разбера дали вашите документи и проверка ще бъдат наред и ще преминете успешно през този процес. Докато това не се случи, вероятно няма да можете да изтеглите парите, така че засега ще трябва да се съсредоточите върху това да преминете гладко.

Мислите ли, че ще му дадете още време или ще направите друга стъпка? 🤔

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Ще изчакам тази седмица да мине, защото казаха, че трябва да се реши с проверката

а от другата седмица ще пусна рекламация

отколкото за бързия отговор

приятен ден

Автоматичен превод:
Spartan1911
преди 3 месеца

Добре тогава, това звучи като разумен план. Ще чакам да чуя дали нещо се оправи или как върви и моля, не се колебайте да ме уведомите.

Надявам се, че можете да преминете проверката и да получите парите си тази седмица.

Приятен ден и на теб. 🤗

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Джаро е добре с казиното за бързи печалби, те потвърдиха акаунта ми и депозираха първите ми печалби

Автоматичен превод:
Spartan1911
преди 3 месеца

Добър вечер, приятелю, само за да знаеш, защото играя в тази компания почти откакто компанията отвори, всичко е наред и ще получиш парите, единственото лошо нещо, което намирам в тази компания е, че трябва да повишиш ниво, за да повишиш лимит за теглене p .x архивният лимит е 500€ на ден и докато играете и правите депозити той се покачва, сега достигнах 2000€ на ден!!!

И още нещо, което бих ви препоръчал да не надвишавате €1000, когато правите заявка за теглене, защото там може да ви забавят депозита. Направих печалба от €2000 миналия петък и направих 1 теглене, €1000 дойдоха на втория ден и веднага на втория направих другите €1000 и те дойдоха вчера.


и когато депозират парите, ще получите подобен имейл file file

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Джаро е добре с казиното за бързи печалби, те потвърдиха акаунта ми и депозираха първите ми печалби

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Радвам се да го чуя, случи се доста бързо, откакто ми писа преди два дни. Значи все още играете тук, ако е решено? 🙂

Какъв метод на плащане използвахте, за да изтеглите парите?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Добър вечер, приятелю, само за да знаеш, защото играя в тази компания почти откакто компанията отвори, всичко е наред и ще получиш парите, единственото лошо нещо, което намирам в тази компания е, че трябва да повишиш ниво, за да повишиш лимит за теглене p .x архивният лимит е 500€ на ден и докато играете и правите депозити той се покачва, сега достигнах 2000€ на ден!!!

И още нещо, което бих ви препоръчал да не надвишавате €1000, когато правите заявка за теглене, защото там може да ви забавят депозита. Направих печалба от €2000 миналия петък и направих 1 теглене, €1000 дойдоха на втория ден и веднага на втория направих другите €1000 и те дойдоха вчера.


и когато депозират парите, ще получите подобен имейл file file

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, мисля, че играчът ще намери тази информация полезна. Виждам, че се наслаждавате на казиното от доста дълго време от създаването им.

Бих казал, че тегленията са малко ограничаващи, но сте стигнали до доста добра сума, ако можете да изтеглите 2000 €. Но виждам, че имате своя тактика, за да не отнема ненужно повече време.

Така че благодаря, че се присъединихте към разговора и предоставихте прозрения, които може да са полезни.

Ако имате нещо, пишете смело.

Късмет. 😉

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Да, още играя

Използвах банков превод


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Добре, theofile, благодаря за съвета

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Да, още играя

Използвах банков превод


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Така че беше доста бързо за банков превод. Имате ли и любима игра или доставчик, на който да опитате късмета си? 😀

Автоматичен превод:
Публикация на Mich85 е изтрит
1...11 12 13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини