Е, тъй като проверката все още не е необходима, тогава ще трябва да имаме търпение и да изчакаме казиното да успее да изпрати парите по вашата сметка в рамките на споменатите 14 дни.
Ако не успеят да го направят, нашият екип ще се свърже с казиното, но засега няма какво повече да се направи.
Свързвате ли се обаче с тях, за да разберете какво се случва с вашето теглене и защо има забавяне?
Well, since verification is not necessary yet, then we will have to be patient and wait for the casino to manage to send the money to your account within the mentioned 14 days.
If they fail to do so, our team will contact the casino, but for now there is nothing more to do.
However, are you in contact with them to find out what's going on with your withdrawal and why there is a delay ?
Добре, нека изчакаме и да видим какво ще се случи! Благодаря за слушане
Ok let's wait and see what happens! Thanks for listening
Ok vamos aguardar para ver que vai acontecer! Obrigada pela atenção
Благодаря ти.
Освен това въпросите ми бяха също така дали поддържате връзка с казиното и те ви казаха защо имате забавяне на тегленето. Питахте ли ги ?
Thank you.
In addition, my questions were also whether you are in contact with the casino and they told you why you have a delay in your withdrawal. Did you ask them ?
Извинете, мен също ме интересува отговорът им. И така, бихте ли могли да споделите екранна снимка? Разбира се, с Google Lens всички ние имаме шанс да преведем текста и да придобием известна представа. 🙏
Pardon me, I'm also interested in their response. So, could you perhaps share a screenshot? Surely, with Google Lens, we all have achance to transate the text, and gain some insight. 🙏
Благодаря ви за екранната снимка. Виждам, че не сте научили абсолютно нищо от тези отговори, нали? Имате ли някакви актуализации до момента, може би?
Thank you for the screenshot. I can see that you haven't learned anything at all from those responses, right? Do you have any updates by now, perhaps?
Луд съм уплашен, след като играх много, спечелих и поисках теглене на €500 два пъти през последните два дни.. Да се надяваме, че плащат
I'm crazy scared, after playing a lot I made a win and I requested a withdrawal of €500 twice in the last two days.. Let's hope they pay
Ho una paura pazzesca,dopo aver giocato parecchio ho fatto una vincita ed ho richiesto il prelievo in due volte di 500€ da due giorni..Speriamo che pagano
Здравейте, честита победа. Бих казал, че в началото все още няма причина за паника и притеснение. Трябва да имате търпение и да се надявате, че парите ще дойдат.
Въпреки това има процеси, които могат да го забавят малко и затова бих ви попитал дали сте верифицирани в казиното? Играхте ли с бонус или само с депозит?
Освен това ние даваме на казината 14 дни, за да уредят всичко относно тегленията и ако все още нямате пари след този период, уведомете ни със сигурност.
Ще бъда тук, когато имате актуализация. 🙂
Hi, congratulations on your win. I would say that at the beginning there is no reason to panic and worry yet. You have to be patient and hope the money will come.
However, there are processes that can slow it down a bit and that's why I would ask you if you are verified in the casino ? Did you play with a bonus or just a deposit ?
Additionally, we give casinos 14 days to settle everything regarding withdrawals and if you still don't have the money after that time, let us know for sure.
I'll be here when you have an update. 🙂
Здравейте, благодаря за отговора, направих първи депозит от €20, използвах бонуса, след това спечелих, поисках теглене, следователно системата ми каза, че ако направя теглене, бонусът се анулира, приех анулиране. След това обаче повторих този, който спечелих, и продължих да депозирам, докато достигна почти 1k, след което печалбите пристигнаха и сега поисках две тегления от €500 за два дни.
На страницата ми системата казва, че няма нужда от проверка🤷🏻♂️
Hi, thanks for the reply, I made a first deposit of €20, I used the bonus, then subsequently I won, I requested a withdrawal, consequently the system told me that if I make a withdrawal the bonus is cancelled, I accepted the cancellation. Then, however, I replayed the one I won and continued to deposit until I reached almost 1k, then the winnings arrived and now I have requested two withdrawals of €500 in two days.
On my page the system says there is no need for verification🤷🏻♂️
Ciao,grazie per la risposta,ho effettuato un primo deposito di 20€ ho utilizzato il bonus,poi successivamente ha una vincita ho richiesto il prelievo,di conseguenza il sistema mi ha detto che se faccio il prelievo il bonus viene annullato,io ho accettato l’annullamento . Poi comunque ho rigiocato quello vinto e ho continuato a depositare ,fino ad arrivare a quasi 1k, successivamente sono arrivate le vincite ed ora ho richiesto due prelievi in due giorni di 500€.
Sulla mia pagina il sistema dice che non c’è bisogno di verifiche🤷🏻♂️
Виждам, така че сега изчакайте тегленията, проверка не е необходима и ще видим дали ще има затруднения или всичко ще е наред. Така че ще чакам актуализацията и ако нещо се случи, уведомете ме.
I see, so now you wait for the withdrawals, verification is not necessary and we will see if there will be any difficulties or everything will be fine. So I will wait for the update and if anything happens, let me know.
Актуализация
след точно 7 дни печалбите бяха кредитирани в моята сметка😅😅😅.
В момента мога да считам сайта за сериозен.
Надявам се да продължава така.
Update
after exactly 7 days the winnings were credited to my account😅😅😅.
Currently I can consider the site serious.
I hope it continues like this.
Aggiornamento
dopo esattamente 7giorni le vincite mi sono state accreditate sul conto😅😅😅.
Attualmente posso considerare il sito serio.
Spero che continui cosi.
Така че това е добра новина и поздравления. Искрено се радвам, че получихте парите и виждам, че ще продължите да играете в това казино, прав ли съм? 🎉☘️
Надявам се, че всичко ще върви поне толкова добре, колкото досега, или по-добре и ще се справите добре. Чувствайте се свободни да актуализирате отново от време на време.
Стискайте палци и се забавлявайте. 🙂 😊
So that's good news and congratulations. I'm honestly glad you got the money and I can see that you will continue to play in this casino, am I right ? 🎉☘️
I hope everything will go at least as well as it has been or better and you will do well. Feel free to update again from time to time.
Fingers crossed and have fun. 🙂 😊
Добър ден. Казино Quickwin е най-лошото, което някога съм преживявал. От 23.5. Чакам печалбите ми да бъдат изплатени. Изведнъж след седмица искат документ за самоличност, има го от миналия четвъртък, а с шоуто нищо не става. Подкрепата ме накара да се чувствам така, сякаш трябва да чакам, но не искам да чакам повече. Какви стъпки да предприемете? Поведението на поддръжката е арогантно и що се отнася до лентите на бонуса за добре дошли, които сложих и не получих никакъв бонус, нямам право на него. Що за поведение е това?
Good day. Quickwin casino is the worst I have ever experienced. From 23.5. I'm waiting for my winnings to be paid out. Suddenly, after a week, they wanted an identity document, they've had it there since last Thursday, and nothing is happening with the show. Support made me feel like I should wait, but I don't want to wait anymore. What steps to take? The behavior of the support is arrogant and as for the bars of the welcome bonus I put in and I did not receive any bonus, I am not entitled to it. What kind of behavior is this?
Dobrý den. Kasino quickwin je to nejhorší co jsem kdy zažila. Od 23.5. čekám na vyplacení výhry. Najednou po týdnu chtěli doklad totožnosti ten tam mají od minulého čtvrtka a pořad se nic neděje. Support ze mě děla koště ze mám čekat ,ale já už čekat nehodlám. Jaké kroky udělat? Chování supportu je arogantní a co se tyče uvítacího bonusu vložila jsem a žádný bonus jsem nedostala nemám na nej nárok. Co je tohle za chování?
Здравейте, вероятно ще започна с бонусите и следователно от края. Казината могат или не могат да предлагат бонуси на играчите. разбира се, ако става дума за някакви бонуси за депозит, тогава вероятно и аз ще се разстроя.
Достатъчен е и фактът, че сте чакали селекция почти две седмици. Бих казал, че не е най-добре, ако единственото нещо, което получавате като отговор, е, че трябва да изчакате. Това не би ме удовлетворило и не е много достоверно. Бих искал обаче да отбележа, че 14 дни е точно срокът, който даваме на казината, за да решат всичко необходимо и да изпратят парите. Това означава, че ако все още трябва да направите проверката, вероятно няма да имате парите, докато не я преминете успешно.
Така че, ако нищо не се промени в рамките на няколко дни, когато достигнете две седмици, тогава бих препоръчал следващата стъпка и това ще бъде подаването на жалба.
Мислите ли, че все още можете да бъдете малко търпеливи?
Hello, I would probably start with the bonuses and therefore from the end. Casinos may or may not offer bonuses to players. of course, if it is about some deposit bonuses, then I would probably be upset too.
The fact that you have been waiting for a selection for almost two weeks is also enough. I would say that it is not the best if the only thing you get as a response is that you have to wait. That would not satisfy me and it is not very credible. However, I would like to point out that 14 days is exactly the time frame we give the casinos to resolve everything necessary and send the money. This means that if you still have to do the verification, you probably won't have the money until you pass it successfully.
So if nothing changes in a few days where you reach two weeks, then I would recommend the next step and that would be filing a complaint.
Do you think you can still be a little patient?
Ahoj, začal by som asi bonusmi a teda od konca. Kasína majú možnosť ponúknuť hráčom bonusy tak isto ako im ich ponúkať aj nemusia. samozrejme ak sa jedná o nejaké deposit bonusy, potom by som bol asi naštvaný aj ja.
To, že čakáś na výber už pomaly dva týždne je tiež dosť. Povedal by som, že to nie je úplne najlepšie ak jediné čo dosatneš ako dopoveď je, že máš čakať. To by ma neuspokojilo a nie je to moc dôveryhodné. Avšak, chcel by som podotknúť, že 14 dní je presne časový rámec, ktorý kasínam dávame na to, aby vyriešili všetko potrebné a odoslali peniaze. To znamená, že ke´d ešte stále máš urobiť verifikáciu, tak zrejme peniaze nebudeš mať, kým sa ti nepodarí prejsť ňou úspešne.
Takže ak sa nič nezmení za pár dní kde dosiahneš dva týždne, potom by som odporučil ďalší krok a tým bude založenie sťaźnosti.
Myslíš, že to ešte zvládneš byť troška trpezlivá ?
Здравейте, вероятно ще започна с бонусите и следователно от края. Казината могат или не могат да предлагат бонуси на играчите. разбира се, ако става дума за някакви бонуси за депозит, тогава вероятно и аз ще се разстроя.
Достатъчен е и фактът, че сте чакали селекция почти две седмици. Бих казал, че не е най-добре, ако единственото нещо, което получавате като отговор, е, че трябва да изчакате. Това не би ме удовлетворило и не е много достоверно. Бих искал обаче да отбележа, че 14 дни е точно срокът, който даваме на казината, за да решат всичко необходимо и да изпратят парите. Това означава, че ако все още трябва да направите проверката, вероятно няма да имате парите, докато не я преминете успешно.
Така че, ако нищо не се промени в рамките на няколко дни, когато достигнете две седмици, тогава бих препоръчал следващата стъпка и това ще бъде подаването на жалба.
Мислите ли, че все още можете да бъдете малко търпеливи?
Hello, I would probably start with the bonuses and therefore from the end. Casinos may or may not offer bonuses to players. of course, if it is about some deposit bonuses, then I would probably be upset too.
The fact that you have been waiting for a selection for almost two weeks is also enough. I would say that it is not the best if the only thing you get as a response is that you have to wait. That would not satisfy me and it is not very credible. However, I would like to point out that 14 days is exactly the time frame we give the casinos to resolve everything necessary and send the money. This means that if you still have to do the verification, you probably won't have the money until you pass it successfully.
So if nothing changes in a few days where you reach two weeks, then I would recommend the next step and that would be filing a complaint.
Do you think you can still be a little patient?
Ahoj, začal by som asi bonusmi a teda od konca. Kasína majú možnosť ponúknuť hráčom bonusy tak isto ako im ich ponúkať aj nemusia. samozrejme ak sa jedná o nejaké deposit bonusy, potom by som bol asi naštvaný aj ja.
To, že čakáś na výber už pomaly dva týždne je tiež dosť. Povedal by som, že to nie je úplne najlepšie ak jediné čo dosatneš ako dopoveď je, že máš čakať. To by ma neuspokojilo a nie je to moc dôveryhodné. Avšak, chcel by som podotknúť, že 14 dní je presne časový rámec, ktorý kasínam dávame na to, aby vyriešili všetko potrebné a odoslali peniaze. To znamená, že ke´d ešte stále máš urobiť verifikáciu, tak zrejme peniaze nebudeš mať, kým sa ti nepodarí prejsť ňou úspešne.
Takže ak sa nič nezmení za pár dní kde dosiahneš dva týždne, potom by som odporučil ďalší krok a tým bude založenie sťaźnosti.
Myslíš, že to ešte zvládneš byť troška trpezlivá ?
Днес се навършват 14 дни от искането за теглене и точно една седмица от подаването на документа. Вероятно нямам друг избор, освен да чакам. Така че ще изчакам и щом има някаква промяна, веднага ще пусна информацията тук. Благодаря ви за подкрепата, много сте мили 🙂
Today is 14 days since the request for withdrawal and exactly one week since the document was submitted. I probably have no choice but to wait. So I will wait and as soon as there is any change, I will put the info here immediately. Thank you for the support, you are very kind 🙂
Dnes je to 14 dni od žádosti o výběr a přesně týden od doložení dokladu. Ono mi asi ani nic jiného nezbyde než čekat. Takže budu čekat a jakmile bude nějaká změna dam sem ihned info. Dekuji za podporu jsi moc hodný 🙂
Така че имате възможност да подадете жалба, ако не искате да оставите нищо на случайността.
Ако решите да го направите, простокликнете върху тази връзка ⬅️
Въпреки това, както казахте, ще трябва да изчакате и да видите дали всички документи са изрядни или на каква позиция сте. Все още ли поддържате връзка с казиното? Вероятно ще се опитам да се информирам за ситуацията, защото просто чакане без отговор няма да ми е приятно.
Така или иначе, уведомете ме, ако научите нещо ново и предполагам, че ситуацията ще се разреши и ще се развие добре.
Пожелавам ти здрави нерви. 🙂
So you have the option to file a complaint if you don't want to leave anything to chance.
If you decide to do so, justclick on this link ⬅️
However, as you said, it will have to wait and see if all the documents are in order or what position you are in. Are you still in contact with the casino? I would probably try to find out about the situation, because just waiting without an answer would not be pleasant for me.
Either way, let me know if you learn anything new and I guess the situation will be resolved and turn out well.
I wish you strong nerves. 🙂
Máš teda možnosť založiť si sťažnosť ak nechceš nič nechať na náhodu.
Ak by si sa tak rozhodla, stačí kliknúť na tento link ⬅️
Avšak, tak ako si povedal, bude potrebné počkať a zistiť, či sú všetky dokumenty v poriadku alebo v akej pozícii sa nachádzaš. Si s kasínom stále v kontakte ? Asi by som sa snažil sa informovať o situácii, pretože len čakať bez odpovede by pre mňa nebolo príjemné.
Tak či onak, daj vedieť ak sa dozvieš niečo nové a hádam sa situácia vyrieši a dobre dopadne.
Želám pevné nervy. 🙂
Това е днешният отговор, точно както всеки ден през последните 14 дни.
След като проверих акаунта ви, мога да потвърдя, че тегленето ви е на опашка за обработка от нашия финансов отдел.
Искрено се извиняваме, че все още не сте получили средствата си. Не искахме да ви караме да чакате.
И току-що изпратих напомняне за финансиране от ваше име, за да ускоря процеса.
Нашият финансов отдел е наясно със забавянето на тегленето ви. Поради големия обем заявки, всички наши изплащания се забавят.
Молим ви да ни дадете повече време и ние ще се опитаме да обработим вашата заявка за теглене възможно най-скоро и да ви изпратим актуализацията по имейл възможно най-скоро.
Всеки ден ги дразня и ги натискам нарочно и няма смисъл.
Друг отговор на факта, че чакам 14 дни да избера.
Препратих заявката ви до нашия финансов екип. Те ще го проверят вместо вас. Молим ви да ни го дадете някой път и трябва да получите актуализация по имейл от нашия финансов екип възможно най-скоро.
Просто едно и също нещо отново и отново.
This is today's answer, just like every day for the last 14 days.
Upon checking your account, I can confirm that your withdrawal is queued for processing by our finance department.
We sincerely apologize that you have not received your funds yet. We didn't want to keep you waiting.
And I've just sent a reminder to finance on your behalf to expedite the process.
Our finance department is aware of your withdrawal delay. Due to the high volume of requests, all of our payouts are delayed.
We ask that you give us more time and we will try to process your withdrawal request as soon as possible and send you the update via email as soon as possible.
Every day I annoy them and push them on purpose and it doesn't make any sense.
Another answer to the fact that I have been waiting for 14 days to choose.
I have forwarded your request to our finance team. They will check it for you. We ask that you give it to us sometime and you should receive an email update from our finance team as soon as possible.
Just the same thing over and over again.
Toto je dnesni odpoved tak jako kazdy den uz poslednich 14dni.
Při kontrole vašeho účtu mohu potvrdit, že váš výběr je ve frontě na zpracování naším finančním oddělením.
Upřímně se omlouváme, že jste dosud neobdrželi finanční prostředky. Nechtěli jsme tě nechat čekat.
A vaším jménem jsem právě poslal upomínku finančnímu oddělení, aby vám proces urychlilo.
Naše finanční oddělení si je vědomo vašeho zpoždění výběru. Kvůli velkému množství žádostí jsou všechny naše výplaty zpožděny.
Žádáme vás, abyste nám věnovali více času a my se pokusíme zpracovat vaši žádost o výběr co nejdříve a co nejdříve vám zašleme aktuální informace prostřednictvím e-mailu.
Každý den je otravuju a prudim schvalně a nemá to zadny vyznam.
Další odpověď na to že čekám už 14 dní na výběr .
Vašu žiadosť som postúpil nášmu finančnému tímu. Budú to kontrolovať za vás. Žiadame vás, aby ste nám to niekedy dali a mali by ste čo najskôr dostať e-mailom aktualizáciu od nášho finančného tímu.
Prostě pořád to samé dokola.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.