ФорумКазинаQuickWin Casino - обща дискусия

QuickWin Casino - обща дискусия (страница 11)

преди 1 година от Radka
|
28418 преглеждания 248 отговора |
|
1...10 11 1213
Добавете пост
преди 4 месеца

В този случай какъв е най-добрият начин за разрешаване на проблема?

Автоматичен превод:
gabrielcardosoat
преди 4 месеца

Е, тъй като проверката все още не е необходима, тогава ще трябва да имаме търпение и да изчакаме казиното да успее да изпрати парите по вашата сметка в рамките на споменатите 14 дни.

Ако не успеят да го направят, нашият екип ще се свърже с казиното, но засега няма какво повече да се направи.

Свързвате ли се обаче с тях, за да разберете какво се случва с вашето теглене и защо има забавяне?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добре, нека изчакаме и да видим какво ще се случи! Благодаря за слушане

Автоматичен превод:
gabrielcardosoat
преди 4 месеца

Благодаря ти.

Освен това въпросите ми бяха също така дали поддържате връзка с казиното и те ви казаха защо имате забавяне на тегленето. Питахте ли ги ?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добро утро, да, всеки ден ще чатам и ще питам! Техният отговор е да бъдат лекувани

Автоматичен превод:
gabrielcardosoat
преди 4 месеца

Извинете, мен също ме интересува отговорът им. И така, бихте ли могли да споделите екранна снимка? Разбира се, с Google Lens всички ние имаме шанс да преведем текста и да придобием известна представа. 🙏


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

filefile

Автоматичен превод:
gabrielcardosoat
преди 4 месеца

Благодаря ви за екранната снимка. Виждам, че не сте научили абсолютно нищо от тези отговори, нали? Имате ли някакви актуализации до момента, може би?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Луд съм уплашен, след като играх много, спечелих и поисках теглене на €500 два пъти през последните два дни.. Да се надяваме, че плащат

Автоматичен превод:
Claudioro78
преди 4 месеца

Здравейте, честита победа. Бих казал, че в началото все още няма причина за паника и притеснение. Трябва да имате търпение и да се надявате, че парите ще дойдат.

Въпреки това има процеси, които могат да го забавят малко и затова бих ви попитал дали сте верифицирани в казиното? Играхте ли с бонус или само с депозит?

Освен това ние даваме на казината 14 дни, за да уредят всичко относно тегленията и ако все още нямате пари след този период, уведомете ни със сигурност.

Ще бъда тук, когато имате актуализация. 🙂

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, благодаря за отговора, направих първи депозит от €20, използвах бонуса, след това спечелих, поисках теглене, следователно системата ми каза, че ако направя теглене, бонусът се анулира, приех анулиране. След това обаче повторих този, който спечелих, и продължих да депозирам, докато достигна почти 1k, след което печалбите пристигнаха и сега поисках две тегления от €500 за два дни.

На страницата ми системата казва, че няма нужда от проверка🤷🏻‍♂️

Автоматичен превод:
Claudioro78
преди 4 месеца

Виждам, така че сега изчакайте тегленията, проверка не е необходима и ще видим дали ще има затруднения или всичко ще е наред. Така че ще чакам актуализацията и ако нещо се случи, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Да, разбира се, благодаря

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Актуализация

след точно 7 дни печалбите бяха кредитирани в моята сметка😅😅😅.

В момента мога да считам сайта за сериозен.

Надявам се да продължава така.

Автоматичен превод:
Claudioro78
преди 3 месеца

Така че това е добра новина и поздравления. Искрено се радвам, че получихте парите и виждам, че ще продължите да играете в това казино, прав ли съм? 🎉☘️

Надявам се, че всичко ще върви поне толкова добре, колкото досега, или по-добре и ще се справите добре. Чувствайте се свободни да актуализирате отново от време на време.

Стискайте палци и се забавлявайте. 🙂 😊

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Добър ден. Казино Quickwin е най-лошото, което някога съм преживявал. От 23.5. Чакам печалбите ми да бъдат изплатени. Изведнъж след седмица искат документ за самоличност, има го от миналия четвъртък, а с шоуто нищо не става. Подкрепата ме накара да се чувствам така, сякаш трябва да чакам, но не искам да чакам повече. Какви стъпки да предприемете? Поведението на поддръжката е арогантно и що се отнася до лентите на бонуса за добре дошли, които сложих и не получих никакъв бонус, нямам право на него. Що за поведение е това?

Автоматичен превод:
witchova
преди 3 месеца

Здравейте, вероятно ще започна с бонусите и следователно от края. Казината могат или не могат да предлагат бонуси на играчите. разбира се, ако става дума за някакви бонуси за депозит, тогава вероятно и аз ще се разстроя.

Достатъчен е и фактът, че сте чакали селекция почти две седмици. Бих казал, че не е най-добре, ако единственото нещо, което получавате като отговор, е, че трябва да изчакате. Това не би ме удовлетворило и не е много достоверно. Бих искал обаче да отбележа, че 14 дни е точно срокът, който даваме на казината, за да решат всичко необходимо и да изпратят парите. Това означава, че ако все още трябва да направите проверката, вероятно няма да имате парите, докато не я преминете успешно.

Така че, ако нищо не се промени в рамките на няколко дни, когато достигнете две седмици, тогава бих препоръчал следващата стъпка и това ще бъде подаването на жалба.

Мислите ли, че все още можете да бъдете малко търпеливи?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, вероятно ще започна с бонусите и следователно от края. Казината могат или не могат да предлагат бонуси на играчите. разбира се, ако става дума за някакви бонуси за депозит, тогава вероятно и аз ще се разстроя.

Достатъчен е и фактът, че сте чакали селекция почти две седмици. Бих казал, че не е най-добре, ако единственото нещо, което получавате като отговор, е, че трябва да изчакате. Това не би ме удовлетворило и не е много достоверно. Бих искал обаче да отбележа, че 14 дни е точно срокът, който даваме на казината, за да решат всичко необходимо и да изпратят парите. Това означава, че ако все още трябва да направите проверката, вероятно няма да имате парите, докато не я преминете успешно.

Така че, ако нищо не се промени в рамките на няколко дни, когато достигнете две седмици, тогава бих препоръчал следващата стъпка и това ще бъде подаването на жалба.

Мислите ли, че все още можете да бъдете малко търпеливи?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Днес се навършват 14 дни от искането за теглене и точно една седмица от подаването на документа. Вероятно нямам друг избор, освен да чакам. Така че ще изчакам и щом има някаква промяна, веднага ще пусна информацията тук. Благодаря ви за подкрепата, много сте мили 🙂

Автоматичен превод:
witchova
преди 3 месеца

Така че имате възможност да подадете жалба, ако не искате да оставите нищо на случайността.

Ако решите да го направите, простокликнете върху тази връзка ⬅️

Въпреки това, както казахте, ще трябва да изчакате и да видите дали всички документи са изрядни или на каква позиция сте. Все още ли поддържате връзка с казиното? Вероятно ще се опитам да се информирам за ситуацията, защото просто чакане без отговор няма да ми е приятно.

Така или иначе, уведомете ме, ако научите нещо ново и предполагам, че ситуацията ще се разреши и ще се развие добре.

Пожелавам ти здрави нерви. 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Това е днешният отговор, точно както всеки ден през последните 14 дни.

След като проверих акаунта ви, мога да потвърдя, че тегленето ви е на опашка за обработка от нашия финансов отдел.

Искрено се извиняваме, че все още не сте получили средствата си. Не искахме да ви караме да чакате.

И току-що изпратих напомняне за финансиране от ваше име, за да ускоря процеса.

Нашият финансов отдел е наясно със забавянето на тегленето ви. Поради големия обем заявки, всички наши изплащания се забавят.

Молим ви да ни дадете повече време и ние ще се опитаме да обработим вашата заявка за теглене възможно най-скоро и да ви изпратим актуализацията по имейл възможно най-скоро.

Всеки ден ги дразня и ги натискам нарочно и няма смисъл.

Друг отговор на факта, че чакам 14 дни да избера.

Препратих заявката ви до нашия финансов екип. Те ще го проверят вместо вас. Молим ви да ни го дадете някой път и трябва да получите актуализация по имейл от нашия финансов екип възможно най-скоро.


Просто едно и също нещо отново и отново.

Автоматичен превод:
1...10 11 1213
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини