преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Qbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Казиното базира своето изплащане на общия депозит на играча в една игрална сесия! Би било чудесно, ако го споменете тук, вместо да давате много добра оценка на казиното, което изобщо е неразбираемо.
2 до 4 ЕВРО, които печелите тук, без значение с какъв залог и в кой слот, това казино може да забие в алчния си задник!
Казиното не ми предоставя списък с моите общи депозити и печалби, въпреки че са длъжни да го направят!! Това вече показва, че доставчикът е измамник.
Тук изобщо не се забавлявате, ако обичате да губите и да правите депозити през цялото време, трябва да играете тук. Толкова ми писна от тези опасни отпадъци от Кюрасао, че сега се връщам към казината в Малта, защото поне са с репутация и не мамят!
The casino bases its payout on the player's total deposit in one gaming session! It would be great if you would mention that here instead of giving the casino a very good rating, which is incomprehensible at all.
The 2 to 4 EURO that you win here no matter with which stake and in which slot, this casino can stick in its greedy ass!
The casino does not provide me with a list of my total deposits and winnings, although they are obliged to do so!! That already shows that the provider is a scammer.
You don't have any fun here at all, if you enjoy losing and making deposits all the time, you should play here. I'm so fed up with this hazardous waste from Curacao I'm now going back to the casinos in Malta because at least they are reputable and don't cheat!
Das Casino macht seine Gewinnausschüttung von der gesamten Einzahlung des Spielers in einer Spielsitzung abhängig! Wäre toll wenn ihr das hier mal erwähnen würdet anstatt dem Casino eine sehr gute Bewertung zu geben was überhaupt nicht nachvollziehbar ist.
Die 2 bis 4 EURO die man hier egal mit welchem Einsatz und in welchem Slot gewinnt, kann dieses Casino sich in seinen gierigen Allerwertesten stecken!
Das Casino stellt mir keine Liste meiner gesamten Einzahlungen und Gewinne aus obwohl es dazu verpflichtet ist!! Das zeigt doch schon, dass der Anbieter ein Betrüger ist.
Man hat hier überhaupt keinen Spaß wer Spaß daran hat, immer nur zu verlieren und einzuzahlen, der sollte hier spielen. Ich habe diesen Sondermüll aus Curacao so satt ich gehe jetzt wieder zu den Casinos aus Malta da sind sie wenigstens seriös und betrügen nicht!
Хей, хм, странно е, че изплащането се базира на общите депозити. Бихте ли обяснили по-добре как точно работи с депозитите и изплащането? Намерихте ли го някъде в Общите условия или откъде знаете за това? Що се отнася до самото казино и неговия рейтинг, много добър рейтинг или индекс се състои от няколко неща, а не само от това, което споменахте. В този случай можете да видите как оценяваме казиното тук: https://casino.guru/our-casino-reviews
В контекста, че казиното не иска да ви даде списък с общите депозити и печалби, бих казал, че това не е правилно. Всеки играч трябва да може да погледне своята история. Питали ли сте поддръжка или чат на живо защо не искат да ви дадат вашата история?
Въз основа на вашия опит разбирам, че това казино няма да е добро за вас. Ако сте имали по-добър опит другаде, бих останал предимно там, ако трябва да съм честен. Кое казино е това, към което се връщате?
Hey, hm, it's strange that the payout is based on total deposits. Could you explain better how exactly it works with the deposits and payout? Did you find it somewhere in the Terms and Conditions, or how do you know about this? As for the casino itself and its rating, a very good rating or index is made up of several things and not just the one you mentioned. In this case you can see how we rate the casino here:https://casino.guru/our-casino-reviews
In the context that the casino doesn't want to give you a list of total deposits and wins, I would say that's not right. Every player should be able to look at his history. Have you asked support or live chat why they don't want to give you your history ?
Based on your experience, I understand that this casino will not be good for you. If you've had better experiences elsewhere, I'd stick mostly there, if I'm honest. Which casino is the one you're going back to ?
В това казино съм от много дълго време. Всеки път, когато депозирах, получавах обратно точната депозирана сума. Събрани чрез малки победи. Ако депозирах €50, получавах ги обратно. Ако депозирах €100, те се връщаха, една вечер депозирах €800 и ги спечелих отново в различни малки награди. Но така и не надхвърлих депозираната сума, просто достигнах максимума на депозита, който направих онзи ден, а след това банката ми падна отново, веднага щом сумата беше достигната, без повече печалби. Казиното е абсолютно съмнително във всяко отношение, фактът, че не издава списък с моите транзакции, трябва да ви накара да осъзнаете, че е съмнително, защото казината са длъжни да го правят. Поисках списъка по имейл и те отказаха, като казаха, че няма да издават такива списъци. Няма да си сложа и цент в задника в това съмнително казино. Вече изпратих имейл до регулатора на това казино.
I've been at this casino for a very long time. Whenever I deposited, I got back the exact amount deposited. Collected through minor wins. If I deposited €50, I got it back. If I deposited €100, it came back, one evening I deposited €800 and I won that back again in various small prizes. But I never got over the deposited amount ever just maxed out the deposit I made that day and then my bankroll went down again as soon as the amount was reached with no further profits. The casino is absolutely dubious in every respect, the fact that it does not issue a list of my transactions should make you realize that it is dubious because casinos are obliged to do so. I asked for the list via email and they refused saying they wouldn't issue such lists. I won't put another cent in my ass at this dubious casino. I have already sent an email to the regulator of this casino.
Ich bin in diesem Casino sehr lange. Immer wenn ich eingezahlt habe, bekam ich den exakt eingezahlten Betrag zurück. Gesammelt durch kleinere Gewinne. Wenn ich 50€ einzahlte, bekam ich die zurück. Wenn ich 100€ einzahlte kam das auch wieder zurück, eines Abends zahlte ich 800€ ein und auch die gewann ich wieder zurück in verschiedenen kleinen Gewinnen gesammelt. Aber ich kam nie über den eingezahlten Betrag immer nur Max. die Einzahlung die ich an dem Tag vornahm und dann ging mein Bankroll wieder runter sobald der Betrag erreicht wurde ohne weitere Gewinne. Das Casino ist absolut unseriös in jeder Hinsicht allein schon die Tatsache dass es mir keine Liste meiner Transaktionen ausstellt sollte euch klar machen, dass es unseriös ist denn Casinos sind dazu verpflichtet. Ich bat per Email um die Liste und sie lehnten ab angeblich würden sie solche Listen nicht ausstellen. Ich werde diesem unseriösen Casino keinen Cent mehr in den Allerwertesten stecken. Ich habe bereits eine Email an die regulierungsbehörde dieses Casinos gesendet.
Искате ли да подадете друга жалба, може би? Не бих казал, че казиното ограничава вашите тегления от стойността на вашите депозити, ние сме категорично против това и издаваме предупреждение.
Начинът, по който го виждам, вие сте загрижени за загуби или да кажем за малки печалби, прав ли съм? Знаете, че колкото по-дълго играете, толкова по-големи са шансовете да загубите. Това си е чиста математика и статистика.
Това е и причината да не поставим този заподозрян в индекса за безопасност. Казината са бизнеси, създадени за получаване на доходи. Ако играете игра с RTP под 100%, какво правите? Губиш с времето...
Предлагам ви да прочетете това ръководство:
https://casino.guru/learn-about-games-of-chance-rtp-variance
Ако сте се обърнали към казиното по начина, по който ни показахте тук, не се учудвам, че не са склонни към допълнителна помощ. Това е което чувствам.
Но всеки заслужава шанс, затова ви каня да подадете жалбата. Това е най-прекият начин да подкрепите твърдението си.
Допълнително:
„Ако жалбата е основателна и ние не можем да я разрешим, тя се затваря и се категоризира като „неразрешена". Това се случва, когато казиното или не ни отговори, или откаже да направи това, което считаме за справедливо в тази конкретна ситуация .Няма да получите желания резултат, но жалбата ще бъде запазена в нашата система, казиното ще бъде наказано с по-ниска оценка от нас и нашият преглед на казиното ще предупреди другите играчи за случилото се. Нещо повече, ако казиното иска за да подобри рейтинга си в бъдеще, ще бъде принуден да разгледа жалбата, така че има шанс вашата жалба да бъде разрешена на по-късна дата."
Давайте, ние се стремим да бъдем справедливи.💚
https://casino.guru/complaints/create
Care to submit another complaint, perhaps? I would not say the casino limits your withdrawals by the value of your deposits, we are strictly against that and issue a warning.
The way I see it, you are concerned about losses, or let's say about small winnings, am I correct? You know the longer you play the higher chances you'll lose. That's pure math and statistics.
This is also the reason why we do not put this suspect in the safety index. Casinos are businesses, made to gain income. If you play any game with RTP lower than 100% what are you doing? You're losing over time...
I suggest you read this guide:
https://casino.guru/learn-about-games-of-chance-rtp-variance
If you addressed the casino the way you showed us here, I'm not surprised they are not fond of further assistance. That's what I feel.
But anyone deserves a chance, hence I invite you to submit the complaint. This is the most direct way to support your statement.
Additionally:
"If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date."
Go ahead, we aim to be fair.💚
https://casino.guru/complaints/create
Здравейте! 👋
Преди няколко дни депозирах €22 в това казино и започнах да играя играта Jammin Jars. Купих няколко бонуса и спечелих около €1200, след което поисках теглене на €1100.
5 минути по-късно се върнах да играя същата игра и ударих бонуса при ръчна игра на залог от €0,6. Резултатът от този бонус беше обща печалба за около €850, след като тези безплатни завъртания бяха завършени, получавам грешка в играта и презареждам страницата и голяма изненада. Парите, които спечелих от последните безплатни завъртания (€850+), бяха изчезнали от сметката ми.
Веднага се свързах с поддръжката за чат на живо и те ми казаха, че е поискан преглед и трябва да бъда уведомен, когато приключи между 24-48 часа. Вече минаха 4 дни, откакто говорих с тях за тази грешка и все още не съм чул нищо от тях.
Не направих екранни снимки, защото грешка като тази се случваше много пъти преди и след презареждане на страницата беше добре, но този път печалбите ми изчезнаха.
Hello! 👋
A couple days ago I deposited €22 at this casino and i start playing the game Jammin Jars. I’ve bought a few bonuses and i won around €1,200 after that i requested withdrawal of €1,100.
5 minutes later i back to play the same game and i hit the bonus at manual playing on €0,6 bet. The result of this bonus was total win for about €850 after those free spins was completed i get error in the game and i reload the page and big surprise. The money which i won from the last free spins (€850+) was disappeared from my account.
i immediately contacted live chat support and they told me that review is requested and i should be notified when its completed between 24h-48h. It’s already 4 days since i spoke with them about this error and i still haven’t heard anything from them.
I didn’t make any screenshots because error like this happened many time before and after reloading the page it was fine, but this time my winnings disappeared.
Хей. Виждам, че има доста неприятна ситуация, в която не бих искал да попадна. Жалко, че нямате скрийншот, но тъй като споменахте, че се е случвало по-често и досега не е имало проблем с изчезването на парите, разбирам, че сте помислили, че ще е добре.
Както и да е, добре че отиде направо в чата на живо и разследването започна. Очевидно доставчикът на играта ще трябва да коментира това, независимо дали има грешка или е нещо друго. Междувременно казиното вероятно няма да има какво да ви каже, ако разследването не е приключило и те не знаят какво стои зад грешката. Опитахте ли да напомните и да пишете на казиното на какъв етап са? Очевидно все още ще им трябва известно време, за да ви дадат отговор.
Но когато го направят, не се колебайте да ни уведомите какво са ви казали.
Ще чакам. ☘️🙂
Hey. I see that there is a rather unpleasant situation that I would not like to get into. It's a pity you don't have any screenshot but since you mentioned that it happened more often and there was no problem with the money disappearing so far, I understand that you thought it would be ok.
Anyway, it's good that you went straight to live chat and the investigation started. Obviously the game provider will have to comment on this, whether there was some mistake or it was something else. In the meantime, the casino probably won't have anything to say to you if the investigation hasn't been completed and they don't know what was behind the error. Did you try to remind and write to the casino what stage they are in ? Obviously they will still need some time to give you an answer.
But when they do, don't hesitate to let us know what they told you.
I'll be waiting. ☘️🙂
Платформата е лицензирана от Novatech Solutions NV
един от тях има лоши шансове за изплащане
Спечелих повече от 1000 евро и дори не 100 евро
Вярвам, че RTP на платформата е манипулиран
Това е опасната платформа, на която съм играл досега
Платформата обикновено трябва да бъде щателно проверена
от властите на Кюрасао
защото иначе наистина унищожава хората
всеки краен срок, без значение какъв е залогът
Това не е нормално, тъй като властите на Кюрасао разрешават подобни платформи
Казвам ти да стоиш далеч от платформата
The platform licensed by Novatech Solutions NV
one of them has bad payout odds
I won more than 1000 euros and not even 100 euros
I believe that the RTP on the platform is manipulated
This is the dangerous platform where I've been playing so far
The platform must normally be thoroughly checked
by Curacao authorities
because otherwise it really destroys people
every round deadline no matter what the stake
This is not normal as the Curacao authorities allow such platforms
I tell you to stay away from the platform
Das Platform mit dem lizenz von Novatech Solutions N.V
hat einer der schlechte auszahlquotte
mehr wie 1000 euro eingezhalt nicht mal 100 euro gewonnen habe
ich glaube das die RTP Bei das Platform ist manipoliert
das ist der gefärlich platform wo biss jetzt gespielt habe
das platform muss normal gründlich geprüft
von curacao behörden
weil sonst macht die menschen richtig kaputt
jede runde frist egal was für eine einsatz
das ist nicht normal wie die curacao behörde erlauben solche Platformen
ich sag euch lieber finger weg von das Platform
Здравейте, когато казвате, че сте спечелили, успяхте ли да изтеглите или накрая загубихте всичките си пари?
Що се отнася до RTP, какъв е RTP на слота, ако смятате, че е манипулиран? При някой конкретен доставчик на игри ли е?
Hello, when you say you won, did you manage to withdraw or did you lose all your money in the end ?
As far as RTP is concerned, what is the slot's RTP if you feel it is manipulated ? Is it also with any particular game provider ?
Здравей Джаро
Не, загубих 1000 евро
Дори не спечелих 100 евро
Загуба на всеки кръг как е възможно това
Играл съм в много онлайн казина, но никога не съм имал подобно изживяване
Играя онлайн ротативки повече от 15 години, но никога не съм попадал на уебсайт като този
Нормално е хората просто да губят в казината
но плащате 20 пъти в рамките на 3 часа и със залог от 1 евро губите всеки път, това абсолютно не е честно дори не спечелих 100 пъти моя залог платформата е много опасна
Не знам как властите в Кюрасао позволяват нещо подобно, че клиентът просто губи всеки път
и процентът на изплащане е 96%, вярно ли е?
Hello Jaro
No, I lost 1000 euros
I didn't even win 100 euros
Losing every round how is that possible
I have played at many online casinos but have never had an experience like this
I've been playing online slots for over 15 years but I've never come across a website like this
It's normal for people to just lose in casinos
but you pay 20 times within 3 hours and with a stake of 1 euro you lose every time that's absolutely not fair I didn't even win 100 times my stake the platform is very dangerous
I don't know how the Curacao authorities allow something like this that the customer just loses out every time
and the payout rate is 96%, is that true?
Hallo Jaro
nein ich habe 1000 euro verlorren
ich habe nicht mal 100 euro gewonnen
jede runde am verlieren wie ist das möglich
ich habe bei viele onlinecasino gespielt aber solche erfahrung habe nie gehabt
ich spiele onlineslot länger wie 15 jahre aber solche webseite habe ich nie getroffen
das ist normal das in casino mann nur verliert
aber zahlt du 20 mal inerhalb 3 stunden un mit eine einsatz von 1 euro das die jedes mal verlierst das ist absolut nicht fair ich habe nicht mal 100 fach von mein einsatz gewonnen das Platform ist sehr gefärlich
ich weiss es nicht wie erlauben die curacao behörde so was das die kunde jedes mal nur am verlieren
und die auszahlquotte lautet AGB 96% ob das stimmt ?
Съжалявам, ако наистина е било просто спускане, но за съжаление понякога това е начинът, по който се случва в казината и те винаги имат предимство пред играча. Бих искал да кажа, че е необичайно, но не е. И ако не се справяте добре, най-доброто нещо, което можете да направите, е да си вземете почивка или да спрете да играете, за да не губите повече пари ненужно.
Относно RTP, трябва да се вижда на слотовете или можете да попитате в чата какво е на дадена, защото за тях не мога да кажа, тъй като не играя в казина.
Ако опитате, можете да ми кажете какво сте открили.
I'm sorry if it was really just a downhill ride, but unfortunately sometimes that's the way it goes in casinos and they always have an advantage over the player. I'd like to say it's unusual but it's not. And if you're not doing well, the best thing to do is to take a break or stop playing so you don't lose any more money unnecessarily.
Regarding the RTP, it should be visible on the slots or you can ask the chat what it is on a particular one, because I can't say for them, since I don't play in casinos.
If you try it you can let me know what you find.
Всички уебсайтове на Кюрасао са манипулирани
Блокирах всички уебсайтове на властите в Кюрасао
Много ме натъжиха, защото загубиха 300 000 евро, голямата печалба беше 5000 евро
Съдих властите, защото RTP на игрите се манипулират и те не контролират
Депозирах повече от 1500 евро в Qbet Casino и дори не спечелих 100 евро или 100 пъти
Всеки рунд ме бръснеше и мисля, че това е много, много несправедливо. Никога не съм мислил, че платформите на властите в Кюрасао са толкова лоши
Всяко казино в Кюрасао има различни правила, не знаете как трябва да играете
Най-добре е да ги заключите всички и да приключите с това
Никога повече няма да играя на други платформи от властите на Кюрасао, само с немски лиценз, те са 100% честни и много, много бързи
All Curacao websites are manipulated
I have blocked all Curacao authorities websites
They made me very sad because they lost 300,000 euros, the big profit was 5000 euros
I have sued the authorities because the RTP of games are manipulated and they are not in control
I deposited more than 1500 euros at Qbet Casino and didn't even win 100 euros or 100 times
Every round gave me a shave and I think that's very, very unfair. I've never thought that the Curacao authorities' platforms are so bad
Every casino in Curacao has different rules, you don't know how you should play
It's best to lock them all away and be done with it
I will never play any other platforms from Curacao authorities again, only with a German license, they are 100% fair and very, very fast
Alle Webseite Von Curacao sind manipilier
ich habe alle webseite von Curacao behörde Blockiert
die haben mich sehr schade gemacht über 300.000 Euro verlust der grosse gewinn war 5000 euro
ich habe die behörde angeklagt weil das RTP von spiele sind manipoliert und die kontrollieren überhabt nicht
ich habe bei Qbet casino mehr wie 1500 euro eingezahlt nicht mal 100 euro oder 100 fach gewonnen habe
jede runde hat mich rasiert und das finde ich sehr sehr umfair das die platformen von curacao behörde sind so schlechte habe ich nie gedackt
jede casino von curacao hat andre regel mann weisst nicht wie sollst du spielen
am beste alle weg sperren und fertig
ich spiele nie wieder andre platform von curacao behörde nur von deutsch lizenz die sind 100% Fair und sehr sehr schnell
Може би сте запознати с последните промени в Закона за хазарта в Кюрасао и плановете за бъдещето?
Интересно ми е вашето мнение. Както и да е, има много по-добри теми, фокусирани върху тази тема 😉:
https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/casinos-breach-rules-always#post-16223 👈
https://casino.guru/forum/responsible-gambling/self-exclusion-from-all-online-casinos/2#post-59101 👈
Настройте се, ако искате.
Are you perhaps familiar with the recent Curacao Gambling Law changes and plans for the future?
I'm interested in your opinion. Anyway, there are far better threads focused on this topic 😉:
https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/casinos-breach-rules-always#post-16223 👈
https://casino.guru/forum/responsible-gambling/self-exclusion-from-all-online-casinos/2#post-59101 👈
Suit yourself if you like.
За съжаление това казино лъже и мами
Когато попитам за възстановяване на средства, аз не се регистрирам в Cruks
те показват, че няма да сътрудничат на това
Когато поискам да отворя отново моя акаунт, те посочват, че това не е възможно поради регистрацията на Cruks.
за съжаление вече не отговарят на имейлите ми
Unfortunately this casino lies and cheats
When I ask about a refund I am not registering with Cruks
they indicate that they will not cooperate with this
When I ask to reopen my account, they indicate that this is not possible due to the Cruks registration.
unfortunately they don't respond to my emails anymore
Dit casino liegt en bedriegt helaas
Waneer ik vraag over een terug betaling onterent cruks inschrijving
geven ze aan niet hier mee samen te werken
waneer ik vraag om mijn account te reopenen geven ze aan dat dat niet gaat ivm met cruks inschrijving
helaad reageren ze niet meer op mij mails
Здравейте, натъжавам се, че казиното смесва такава информация.
Забелязах, че вие също имате открито оплакване от това казино и затова Вероника ви обясни как е във вашата ситуация.
Очевидно би било добра идея да отговорите и на нея, за да не изгасне таймерът.
Тя обясни, че можем да помогнем с възстановяването на средства само ако изрично сте казали на казиното, че сте пристрастен към хазарта и те ви позволят да продължите да депозирате.
И така, как беше, поискахте ли самоизключване и разрешихте ли да депозирате там или не?
Hi, it saddens me that the casino mixes such information.
I noticed that you also have an open complaint with this casino and therefore Veronika explained to you how it is in your situation.
Obviously it would be a good idea to reply to her as well so that the timer doesn't go off.
She explained that we can only help with refunds if you explicitly told the casino that you are a gambling addict and they let you continue to deposit.
So how was it, did you ask for a self-exclusion and were you allowed to deposit there or not?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.