НачалоФорумКазинаQbet Casino - обща дискусия

Qbet Casino - обща дискусия

преди 1 година от Anonymized359
|
2 129 преглеждания 14 отговора |
|
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Qbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Казиното базира своето изплащане на общия депозит на играча в една игрална сесия! Би било чудесно, ако го споменете тук, вместо да давате много добра оценка на казиното, което изобщо е неразбираемо.

2 до 4 ЕВРО, които печелите тук, без значение с какъв залог и в кой слот, това казино може да забие в алчния си задник!


Казиното не ми предоставя списък с моите общи депозити и печалби, въпреки че са длъжни да го направят!! Това вече показва, че доставчикът е измамник.


Тук изобщо не се забавлявате, ако обичате да губите и да правите депозити през цялото време, трябва да играете тук. Толкова ми писна от тези опасни отпадъци от Кюрасао, че сега се връщам към казината в Малта, защото поне са с репутация и не мамят!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Anonymized359
преди 1 година

Хей, хм, странно е, че изплащането се базира на общите депозити. Бихте ли обяснили по-добре как точно работи с депозитите и изплащането? Намерихте ли го някъде в Общите условия или откъде знаете за това? Що се отнася до самото казино и неговия рейтинг, много добър рейтинг или индекс се състои от няколко неща, а не само от това, което споменахте. В този случай можете да видите как оценяваме казиното тук: https://casino.guru/our-casino-reviews

В контекста, че казиното не иска да ви даде списък с общите депозити и печалби, бих казал, че това не е правилно. Всеки играч трябва да може да погледне своята история. Питали ли сте поддръжка или чат на живо защо не искат да ви дадат вашата история?

Въз основа на вашия опит разбирам, че това казино няма да е добро за вас. Ако сте имали по-добър опит другаде, бих останал предимно там, ако трябва да съм честен. Кое казино е това, към което се връщате?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

В това казино съм от много дълго време. Всеки път, когато депозирах, получавах обратно точната депозирана сума. Събрани чрез малки победи. Ако депозирах €50, получавах ги обратно. Ако депозирах €100, те се връщаха, една вечер депозирах €800 и ги спечелих отново в различни малки награди. Но така и не надхвърлих депозираната сума, просто достигнах максимума на депозита, който направих онзи ден, а след това банката ми падна отново, веднага щом сумата беше достигната, без повече печалби. Казиното е абсолютно съмнително във всяко отношение, фактът, че не издава списък с моите транзакции, трябва да ви накара да осъзнаете, че е съмнително, защото казината са длъжни да го правят. Поисках списъка по имейл и те отказаха, като казаха, че няма да издават такива списъци. Няма да си сложа и цент в задника в това съмнително казино. Вече изпратих имейл до регулатора на това казино.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Anonymized359
преди 1 година

Искате ли да подадете друга жалба, може би? Не бих казал, че казиното ограничава вашите тегления от стойността на вашите депозити, ние сме категорично против това и издаваме предупреждение.

Начинът, по който го виждам, вие сте загрижени за загуби или да кажем за малки печалби, прав ли съм? Знаете, че колкото по-дълго играете, толкова по-големи са шансовете да загубите. Това си е чиста математика и статистика.

Това е и причината да не поставим този заподозрян в индекса за безопасност. Казината са бизнеси, създадени за получаване на доходи. Ако играете игра с RTP под 100%, какво правите? Губиш с времето...

Предлагам ви да прочетете това ръководство:

https://casino.guru/learn-about-games-of-chance-rtp-variance

Ако сте се обърнали към казиното по начина, по който ни показахте тук, не се учудвам, че не са склонни към допълнителна помощ. Това е което чувствам.

Но всеки заслужава шанс, затова ви каня да подадете жалбата. Това е най-прекият начин да подкрепите твърдението си.

Допълнително:

„Ако жалбата е основателна и ние не можем да я разрешим, тя се затваря и се категоризира като „неразрешена". Това се случва, когато казиното или не ни отговори, или откаже да направи това, което считаме за справедливо в тази конкретна ситуация .Няма да получите желания резултат, но жалбата ще бъде запазена в нашата система, казиното ще бъде наказано с по-ниска оценка от нас и нашият преглед на казиното ще предупреди другите играчи за случилото се. Нещо повече, ако казиното иска за да подобри рейтинга си в бъдеще, ще бъде принуден да разгледа жалбата, така че има шанс вашата жалба да бъде разрешена на по-късна дата."

Давайте, ние се стремим да бъдем справедливи.💚

https://casino.guru/complaints/create



Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте! 👋

Преди няколко дни депозирах €22 в това казино и започнах да играя играта Jammin Jars. Купих няколко бонуса и спечелих около €1200, след което поисках теглене на €1100.

5 минути по-късно се върнах да играя същата игра и ударих бонуса при ръчна игра на залог от €0,6. Резултатът от този бонус беше обща печалба за около €850, след като тези безплатни завъртания бяха завършени, получавам грешка в играта и презареждам страницата и голяма изненада. Парите, които спечелих от последните безплатни завъртания (€850+), бяха изчезнали от сметката ми.

Веднага се свързах с поддръжката за чат на живо и те ми казаха, че е поискан преглед и трябва да бъда уведомен, когато приключи между 24-48 часа. Вече минаха 4 дни, откакто говорих с тях за тази грешка и все още не съм чул нищо от тях.


Не направих екранни снимки, защото грешка като тази се случваше много пъти преди и след презареждане на страницата беше добре, но този път печалбите ми изчезнаха.

Автоматичен превод:
pngffnq2w5
преди 11 месеца

Хей. Виждам, че има доста неприятна ситуация, в която не бих искал да попадна. Жалко, че нямате скрийншот, но тъй като споменахте, че се е случвало по-често и досега не е имало проблем с изчезването на парите, разбирам, че сте помислили, че ще е добре.

Както и да е, добре че отиде направо в чата на живо и разследването започна. Очевидно доставчикът на играта ще трябва да коментира това, независимо дали има грешка или е нещо друго. Междувременно казиното вероятно няма да има какво да ви каже, ако разследването не е приключило и те не знаят какво стои зад грешката. Опитахте ли да напомните и да пишете на казиното на какъв етап са? Очевидно все още ще им трябва известно време, за да ви дадат отговор.

Но когато го направят, не се колебайте да ни уведомите какво са ви казали.

Ще чакам. ☘️🙂

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Платформата е лицензирана от Novatech Solutions NV

един от тях има лоши шансове за изплащане

Спечелих повече от 1000 евро и дори не 100 евро

Вярвам, че RTP на платформата е манипулиран

Това е опасната платформа, на която съм играл досега

Платформата обикновено трябва да бъде щателно проверена

от властите на Кюрасао

защото иначе наистина унищожава хората

всеки краен срок, без значение какъв е залогът

Това не е нормално, тъй като властите на Кюрасао разрешават подобни платформи

Казвам ти да стоиш далеч от платформата

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
Anonymized675
преди 10 месеца

Здравейте, когато казвате, че сте спечелили, успяхте ли да изтеглите или накрая загубихте всичките си пари?

Що се отнася до RTP, какъв е RTP на слота, ако смятате, че е манипулиран? При някой конкретен доставчик на игри ли е?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Здравей Джаро

Не, загубих 1000 евро

Дори не спечелих 100 евро

Загуба на всеки кръг как е възможно това

Играл съм в много онлайн казина, но никога не съм имал подобно изживяване

Играя онлайн ротативки повече от 15 години, но никога не съм попадал на уебсайт като този

Нормално е хората просто да губят в казината

но плащате 20 пъти в рамките на 3 часа и със залог от 1 евро губите всеки път, това абсолютно не е честно дори не спечелих 100 пъти моя залог платформата е много опасна

Не знам как властите в Кюрасао позволяват нещо подобно, че клиентът просто губи всеки път

и процентът на изплащане е 96%, вярно ли е?

Автоматичен превод:
Anonymized675
преди 10 месеца

Съжалявам, ако наистина е било просто спускане, но за съжаление понякога това е начинът, по който се случва в казината и те винаги имат предимство пред играча. Бих искал да кажа, че е необичайно, но не е. И ако не се справяте добре, най-доброто нещо, което можете да направите, е да си вземете почивка или да спрете да играете, за да не губите повече пари ненужно.

Относно RTP, трябва да се вижда на слотовете или можете да попитате в чата какво е на дадена, защото за тях не мога да кажа, тъй като не играя в казина.

Ако опитате, можете да ми кажете какво сте открили.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Всички уебсайтове на Кюрасао са манипулирани

Блокирах всички уебсайтове на властите в Кюрасао

Много ме натъжиха, защото загубиха 300 000 евро, голямата печалба беше 5000 евро

Съдих властите, защото RTP на игрите се манипулират и те не контролират

Депозирах повече от 1500 евро в Qbet Casino и дори не спечелих 100 евро или 100 пъти

Всеки рунд ме бръснеше и мисля, че това е много, много несправедливо. Никога не съм мислил, че платформите на властите в Кюрасао са толкова лоши

Всяко казино в Кюрасао има различни правила, не знаете как трябва да играете

Най-добре е да ги заключите всички и да приключите с това

Никога повече няма да играя на други платформи от властите на Кюрасао, само с немски лиценз, те са 100% честни и много, много бързи

Автоматичен превод:
Anonymized675
преди 10 месеца

Може би сте запознати с последните промени в Закона за хазарта в Кюрасао и плановете за бъдещето?

Интересно ми е вашето мнение. Както и да е, има много по-добри теми, фокусирани върху тази тема 😉:

https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/casinos-breach-rules-always#post-16223 👈

https://casino.guru/forum/responsible-gambling/self-exclusion-from-all-online-casinos/2#post-59101 👈

Настройте се, ако искате.

Автоматичен превод:
преди 19 часове

За съжаление това казино лъже и мами

Когато попитам за възстановяване на средства, аз не се регистрирам в Cruks

те показват, че няма да сътрудничат на това

Когато поискам да отворя отново моя акаунт, те посочват, че това не е възможно поради регистрацията на Cruks.

за съжаление вече не отговарят на имейлите ми

Автоматичен превод:
C078
преди 1 час

Здравейте, натъжавам се, че казиното смесва такава информация.

Забелязах, че вие ​​също имате открито оплакване от това казино и затова Вероника ви обясни как е във вашата ситуация.

Очевидно би било добра идея да отговорите и на нея, за да не изгасне таймерът.

Тя обясни, че можем да помогнем с възстановяването на средства само ако изрично сте казали на казиното, че сте пристрастен към хазарта и те ви позволят да продължите да депозирате.

И така, как беше, поискахте ли самоизключване и разрешихте ли да депозирате там или не?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини