НачалоФорумКазинаПредупреждение за казино Vikingspin с псевдоним Scatterhall/Spinpirate

Предупреждение за казино Vikingspin с псевдоним Scatterhall/Spinpirate

преди 9 месеца от yasin61
|
4 871 преглеждания 25 отговора |
|
1 2
преди 9 месеца

Здравейте, бих искал да предупредя всички играчи за Vikingspin Casino. Те са същите хора зад Scatterhall, Spinpirate и Wild Pharaoh. Добре известно е какво са удържали тези казина в миналото. Можете да разпознаете директната връзка по оформлението на страницата, липсата на поддръжка и факта, че всеки дава един и същ телефонен номер за връзка. Казиното току-що влезе онлайн на 29 януари и вече мами клиенти. Дори депозитите не се записват, както можете да видите в прегледите на Trustpilot или в оплакванията тук или в Lcb. Погледнете моите екранни снимки, всички тези казина използват един и същ телефонен номер и принадлежат едно към друго. filefilefile

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Наистина се чудя дали Casinoguru изобщо проверява с какви казина работят...

Автоматичен превод:
yasin61
преди 9 месеца

здравей

Разбира се, че го правим! Ето защо вече изпратих вашата информация на екипа за данни, но не съм сигурен дали същият телефонен номер (както споменахте и тук ) е достатъчно доказателство.

В моите книги не е достатъчно да се твърди, че всъщност стоят едни и същи хора зад това. И когато казвате същите хора, за неща ли говорите, собственик или активно управление?

Надяваме се, че този прост въпрос ще изрази колко сложно е да се докаже нещо подобно. Но мога да ви уверя, че ще си пъхнем носовете в това.

Благодаря ти!

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Кое казино би предоставило телефонен номер, който принадлежи на Scatterhall, например, който е измамил парите на хиляди хора. Под същите хора имам предвид точно същите хора, които управляваха Scatterhall, Spinpirate и Wild Pharaoh. Как можете да затворите очи, когато имате същото оформление на страницата, същия телефонен номер, без чат на живо, без отговори на имейли и само отрицателни отзиви, независимо къде. Всички прегледи на Trustpilot, например, са 1 звезда от 5 звезди и хората казват, че дори депозитите не се публикуват. Няма изплащане...

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Всеки, който не вижда веднага, че това е абсолютно същата операция, е пълен глупак.

Изключително опасно е, когато персоналът на казино гуру, чиято самопровъзгласена мисия би трябвало да е да защитава играчите (и очевидно много потребители на този сайт се нуждаят от защита!), казва неща като „хм, дори всичко да е идентично, те могат бъдете добри момчета".

Трябва да сте много по-директни и безмилостни към подобни операции. Особено след вашата мизерна погрешна преценка за Scatterhall & co, като ги държите като високо оценено казино дори дълго след като предупредителните сигнали са започнали.

Благодаря ти още веднъж Ясин. Бъдете бдителни!

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Кое казино би предоставило телефонен номер, който принадлежи на Scatterhall, например, който е измамил парите на хиляди хора. Под същите хора имам предвид точно същите хора, които управляваха Scatterhall, Spinpirate и Wild Pharaoh. Как можете да затворите очи, когато имате същото оформление на страницата, същия телефонен номер, без чат на живо, без отговори на имейли и само отрицателни отзиви, независимо къде. Всички прегледи на Trustpilot, например, са 1 звезда от 5 звезди и хората казват, че дори депозитите не се публикуват. Няма изплащане...

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Въпреки че виждам, че смятате, че това е абсурдно очевидно, същият телефонен номер не е точно доказателство.

Особено в случай на базирани в Кюрасао (офшорни) казина и свързаните стационарни номера.

Затова предпочитам да оставя телефонния номер настрана.

Съжалявам, че оставам отрицателен, но въз основа на собствения ни опит с обратна връзка от потребителски рецензии, ние не считаме недоказаните оценки на TP за достатъчно силни, за да променим собствения си индекс на безопасност. Изобщо не очаквам да ви хареса, но ситуацията е почти същата като тогава със Scatterhall.

Разбира се, поддържам връзка с Data Team, опитвайки се да бъда няколко крачки напред в името на играча. Все пак, най-общо казано, понижаването на индекса на безопасност няма да е акт на предпазливост.

Моля, разберете, че и в реалния живот първо трябва да направите нещо ужасно и наказанието е отговор на неправомерното действие.

Бихте ли се съгласили?

За щастие на общността има хора като теб, които въпреки тона си целят да запълнят празнината. Сега разбирате защо е важно да споделяте. Не можем да работим само по подозрение, но всеки е добре дошъл да разглежда форума, за да реши дали вашите публикации са достатъчни, за да оставите това казино на мира или не.

Вярвам, че това е справедлив подход.

Както и да е, мога ли да ви попитам какво имате предвид под „хората казват, че дори депозитите не се осчетоводяват", моля? Това означава ли, че депозитите не достигат до салдото по сметката?

Ако намерите конкретен играч, който се сблъсква с каквито и да било проблеми с казина, моля, изпратете го до нас, за да изпрати оплакване.

Сигурен съм, че вече сме обсъждали цялата тази тема, така че ще повторя само най-важната част: оплакванията са важни, а публикациите във форума имат само информационно съдържание.

Наистина оценявам загрижеността ви.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Всеки, който не вижда веднага, че това е абсолютно същата операция, е пълен глупак.

Изключително опасно е, когато персоналът на казино гуру, чиято самопровъзгласена мисия би трябвало да е да защитава играчите (и очевидно много потребители на този сайт се нуждаят от защита!), казва неща като „хм, дори всичко да е идентично, те могат бъдете добри момчета".

Трябва да сте много по-директни и безмилостни към подобни операции. Особено след вашата мизерна погрешна преценка за Scatterhall & co, като ги държите като високо оценено казино дори дълго след като предупредителните сигнали са започнали.

Благодаря ти още веднъж Ясин. Бъдете бдителни!

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Всеки, който притежава кристална магическа топка, е любезно помолен да я заеме незабавно на Casino Guru.

Наистина съжалявам, че го повтарям отново: не можем да предвидим бъдещето.

Хванахте ли съобщението ми, моля?

Ако нямате нищо против, моля, съсредоточете се върху предишния ми отговор на yasin61 🙏

Освен това оценявам вниманието ви към фактите.


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Излишно е да казвам, че това казино е в процес на преглед. Това означава, че за момента няма окончателен (напълно точен) индекс на безопасност.

Щастлив съм да кажа, че текущата стойност, посочена в нашата система, беше намалена само преди няколко минути. Да, както казах, все още поддържам връзка с нашия специализиран екип за данни.

Поради този факт бих искал да помоля всички играчи да запазят спокойствие и търпение.

След като имаме официално доказателство за връзката, ще има още една корекция, но засега трябва да изчакаме.

Нека бъдем готини един към друг, сигурен съм, че няма глупаци.


Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
yasin61
преди 9 месеца

благодаря за предупреждението брато

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Същото нещо ми се случи във Vikingspins, както е описано тук. Направих 2 плащания чрез Sofort, но нито едно не беше кредитирано в акаунта на играча. Тя обаче веднага беше дебитирана от банковата сметка и повече не беше получена.

Опитах се да се свържа с поддръжката, но нямаше отговор.

Абсолютно фалшиво и измамно казино.

Автоматичен превод:
blinzlerfrank2525
преди 9 месеца

Не съм изненадан, за съжаление Casinoguru все още има твърде добри отзиви. Това ще се промени само след 60 неразрешени жалби. Определено ще има още няколко, които ще бъдат ограбени...

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Същото нещо ми се случи във Vikingspins, както е описано тук. Направих 2 плащания чрез Sofort, но нито едно не беше кредитирано в акаунта на играча. Тя обаче веднага беше дебитирана от банковата сметка и повече не беше получена.

Опитах се да се свържа с поддръжката, но нямаше отговор.

Абсолютно фалшиво и измамно казино.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Мога ли да попитам кога се е случило това и дали вече е решено, моля? Ако смятате, че имате нужда от нашата помощ с този проблем, моля, уведомете ни и нашият екип за оплаквания ще го разгледа по-задълбочено.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Не съм изненадан, за съжаление Casinoguru все още има твърде добри отзиви. Това ще се промени само след 60 неразрешени жалби. Определено ще има още няколко, които ще бъдат ограбени...

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

За съжаление е близо до това, което казвате, и след пълния преглед от нашия екип за данни беше публикуван индексът за безопасност на това казино. Мога да не се съглася с вас тук, че 5.7 е "твърде добър", както казахте. Всъщност е под средното, а и казиното е все още младо, така че не е доказано от времето. Просто се надявам казиното скоро да реши проблема с този играч.

Автоматичен превод:
Romi
преди 9 месеца

Да, това се случи преди около 4 седмици, парите ги няма и няма реакция от казиното.


Автоматичен превод:
blinzlerfrank5
преди 9 месеца

Съжалявам да го чуя. Опитахте ли да се свържете с нашия екип за оплаквания тук, на нашия сайт? Те могат да се опитат да ви помогнат с този проблем. Какво ще кажете, бихте ли искали това?

Автоматичен превод:
Romi
преди 9 месеца

Винаги затваряйте очите и ушите си... важното е, че партньорските пари идват

Автоматичен превод:
yasin61
преди 8 месеца

Опитайте се да видите ситуацията от ваша гледна точка, подобни идеи не са необходими. Позволете ми да поясня, че грешите в това отношение. Казината не са нашият източник на пари, а играчите. Така че ни е грижа.

Ще го кажа за последен път: докато несправедливостта не бъде доказана, индексът на безопасност не може да бъде променян само въз основа на вашите препоръки.

Прегледах историята ви тук във форума и ако не спрете с подобни изблици срещу нас, един ден може да откриете, че достъпът ви до форума е ограничен.

Предоставете доказателство, че това казино ще третира несправедливо играчите, подайте жалбата или спрете да публикувате същите „мнения", моля.



Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Не мислите ли, че трябва да проучите какъв вид казино е това? Разгледайте онлайн, Trustpilot, Askambler, Lcb и т.н. Там ще намерите точно това, което казвам и играчи навсякъде съобщават, че са били измамени. Моля, пишете на Vikingspin защо играчите не получават отговори, чиито депозити просто не пристигат и т.н. Обзалагам се, че няма отговор от казиното. Първо направете това и проверете дали е зомби казино. Тогава можем да говорим отново. Ясно ми е, че биха искали да ме блокират, истината боли и ще заснема цялата история тук с екранни снимки, в случай че искат да ме блокират тук по псевдо причини.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

"Докато несправедливостта не бъде доказана"


Колко забравяш можеш да станеш?


И дори заплашваш да цензурираш Ясин, когато той прави правилното нещо тук, а именно да предупреждава срещу тези крадци.


Невероятен.


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Смешна платформа тук, искате да сте специалисти? Едно обаждане или имейл до Viking би било достатъчно, за да разбере какви негативни неща Yasin61 и други играчи изпитват в момента с това фалшиво казино.

Лично аз също смятам, че си много небрежен. Когато прочета такава маса от еднакви, отрицателни отзиви в интернет след отварянето на ново казино, се обаждам по телефона като тестер и го проверявам.

Но за съжаление са необходими седмици и безсмислено похабени евро, преди да го осъзнаете или да искате да го признаете.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини