"Докато несправедливостта не бъде доказана"
Колко забравяш можеш да станеш?
И дори заплашваш да цензурираш Ясин, когато той прави правилното нещо тук, а именно да предупреждава срещу тези крадци.
Невероятен.
"Untill the unfairness has been proven"
How oblivious can you get?
And you even threaten to censor Yasin, when he is doing the right thing here, which is to warn against these thieves.
Incredible.
Предупреждението срещу казината е добре, но начинът, по който той го прави, не е.
Винаги затваряйте очите и ушите си... важното е, че партньорските пари идват
Просто проверявам казиното в нашата вътрешна система и знаете ли какво? Дори не сме регистрирани в тяхната партньорска програма, така че когато някой загуби пари там, ние ще получим точно 0 от тях.
Warning against casinos is alright, but the way how he does it is not.
Always close your eyes and ears... the main thing is that the affiliate money comes
I'm just checking the casino in our internal system and you know what? We're not even registered in their affiliate programme so whenever someone loses money there, we'll get exactly 0 from it.
Не мислите ли, че трябва да проучите какъв вид казино е това? Разгледайте онлайн, Trustpilot, Askambler, Lcb и т.н. Там ще намерите точно това, което казвам и играчи навсякъде съобщават, че са били измамени. Моля, пишете на Vikingspin защо играчите не получават отговори, чиито депозити просто не пристигат и т.н. Обзалагам се, че няма отговор от казиното. Първо направете това и проверете дали е зомби казино. Тогава можем да говорим отново. Ясно ми е, че биха искали да ме блокират, истината боли и ще заснема цялата история тук с екранни снимки, в случай че искат да ме блокират тук по псевдо причини.
Don't you think you should research what kind of casino this is? Take a look online, Trustpilot, Askambler, Lcb and so on. There you will find exactly what I am saying and players everywhere are reporting that they have been ripped off. Please write to Vikingspin why players are not receiving answers, whose deposits are simply not arriving, etc. I bet there is no answer from the casino. Do this first and check whether it is a zombie casino. Then we can talk again. It's clear to me that they would like to block me, the truth hurts and I'll capture the whole story here with screenshots in case they want to block me here for pseudo reasons.
Finden Sie nicht das Sie recherchieren sollten was das für ein Casino ist. Schauen sie doch im Netz, Trustpilot, Askambler, Lcb und so weiter. Da finden Sie genau das was ich sage und die Spieler berichten überall das sie abgezockt wurden. Schreiben sie doch bitte Vikingspin warum Spieler keine Antworten erhalten, deren Einzahlungen einfach nicht ankommen etc. Ich wette es kommt keine Antwort vom Casino. Machen Sie zuerst mal das und prüfen ob es ein Zombie Casino ist. Dann können wir gerne nochmal reden. Das sie mich am liebsten sperren wollen ist mir klar, die Wahrheit tut weh und die ganze Geschichte hier halte ich per Screenshots fest falls sie mich hier aus pseudo Gründen Sperren wollen.
Нямаме намерение да ви блокираме, защото се опитвате да разкриете евентуално лошо казино. Но ако продължите да предлагате да откажем да маркираме това казино като „зомби", защото ни се плаща за това, тогава ще ви блокирам.
Вече го споменах по-горе: ние дори не сме регистрирани в тяхната партньорска система до този ден.
Знам, че вероятно е трудно за разбиране, но не можем да дадем най-лошата възможна оценка на казиното, докато не получим ясни доказателства. Техният индекс на безопасност в момента е 5,7 и виждам, че ще намалее със следващата актуализация. Дори сега казиното не е оценено добре на нашия уебсайт и не бихме препоръчали да играете там. На нашия уебсайт има много казина с по-добър рейтинг.
We have no intention of blocking you, because you try to reveal a possibly bad casino. But if you continue suggesting that we refuse to mark this casino as "a zombie" because we get paid for it, then I'll block you.
I already mentioned it above: We're not even registered in their affiliate system until this day.
I know it's probably hard to understand, but we can't give the casino the worst possible rating until we get some clear evidence. Their safety index is currently 5.7 and I can see it will decrease with the next update. Even now, the casino isn' rated well on our website and we wouldn't recommend to play there. There are plenty of better rated casinos on our website.
Регистрирах се в това боклук казино от любопитство. (vikingspin) Изгледът на цялата страница е същият като на предишните им страници за отпадъци. (wildpharaoh, scatterhall, spinpirate) Тук няма услуга за чат, въпреки че исках да ги изпратя при майките им курви!
I registered in this rubbish casino out of curiosity. (vikingspin) The look of the whole page is the same as the look of their previous waste pages. (wildpharaoh, scatterhall, spinpirate) There is no chat service here, even though I wanted to send them to their mother whores!
Здравейте,
може би това е причината да затворят чата. Твърде много недоволни играчи използваха груб език.
Доколкото разбирам, не си единственият. Вижте го тук 👈
Както и да е, в момента имате ли чакащи тегления или изпитвате проблеми с изтеглянето на парите си от този сайт? Ако го направите, моля, уведомете ни.
Hello,
maybe this is the reason why they shut down the chat. Too many dissatisfied players used harsh language.
As far as I can tell, you are not the only one. Check it out here 👈
Anyway, do you currently have any pending withdrawals, or are you experiencing issues getting your money out of this site? If you do, please let us know.
Така че дори Askgambler прекрати партньорството си с Vikingspins. И мислех, че Adkgambler е лош. Е, какво ще кажете за всички оплаквания в интернет? Опитахте ли да се свържете с казиното? Успявали ли сте някога да ги достигнете? Ако е така, успяхте ли да помогнете на играчите или не?
So even Askgambler has terminated the partnership with Vikingspins. And I thought Adkgambler was bad. Well, what do you say about all the complaints on the internet? Have you tried to contact the casino? Have you ever managed to reach them? If so, were you able to help the players or not?
Also selbst Askgambler hat die Partnerschaft mit Vikingspins gekündigt. Und ichbdachte Adkgambler ist schon schlimm. Naja was sagen sie zu all den Beschwerden im Netz. Haben sie das Casino versucht zu erreichen? Haben sie es je einmal erreicht? Wenn ja konnten sie den Spielern helfen oder nicht?
Единственото нещо, което бих казал е, че играчите не трябва да играят там, когато видят, че имат проблеми и играчите имат доста лоши преживявания в това казино. Многократно се опитвахме да се свържем с казиното, но от това, което видях досега, без успех. Дори сега има една отворена жалба, за която чакаме казиното да отговори, но все още не съм видял такава. Така че отговорът е, че досега нито един играч не е помогнал, защото казиното не е съдействало, поне според малкото оплаквания, които имаме на нашия уебсайт.
Тъжно е, но в същото време е предупреждение за играчите да избягват подобни казина по-рано.
The only thing I would say is that players shouldn't play there when they see that they have problems and players have quite bad experiences in this casino. We have tried repeatedly to contact the casino but from what I have seen so far without success. Even now there is one complaint open where we are waiting for the casino to respond but I have not seen any yet. So the answer is that so far no player has been helped because the casino has not cooperated, at least according to the few complaints we have on our website.
It is sad but at the same time it is a warning for players to avoid such casinos sooner.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.