ФорумКазинаPowbet Casino - обща дискусия

Powbet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от vfranky
|
15479 преглеждания 126 отговора |
|
1 2 3...7
TOMJIJIM
преди 1 година

Разбира се, ще го направите. Просто ти го обясних. 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Ник все още не ми е казал какво ще се случи накрая

Автоматичен превод:
TOMJIJIM
преди 1 година

Съжалявам, но неволно бях без работа за няколко дни.

Проверих жалбата ви и смятам, че сте достатъчно информирани в момента:

Бих искал да помоля Powbet Casino да се присъедини към този разговор и да сподели повече информация относно случая.

Можете ли да посочите причини, поради които акаунтът на играча е бил блокиран и печалбите са конфискувани?

Това е процес и никой не знае какво следва, докато не бъдат дадени доказателства или обяснения и от двете страни.

Работи точно така, нека да видим какво ще каже казиното. 🤔



Автоматичен превод:
преди 1 година

Казиното никога няма да отговори, толкова много дни минаха, а аз не видях отговор

Автоматичен превод:
TOMJIJIM
преди 1 година

Надявам се, че казиното ще отговори на жалбата, защото ако не го направят, няма какво да направим...

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Изпратете им личен имейл, те няма да отговорят тук

Автоматичен превод:
TOMJIJIM
преди 1 година

Да, това е, което правим. Опитваме всичко, за да накараме казиното да подаде жалба. Никога не съм казвал, че ще отговоря тук във форума 🙁.

Съжалявам.



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Имаме отговор, какво става, имате ли връзка?

Автоматичен превод:
TOMJIJIM
преди 1 година

Имаме ли отговор?

Не, нямам връзка - съжалявам.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Значи не можем да направим нещо, парите са загубени? Излишно

Автоматичен превод:
TOMJIJIM
преди 1 година

Не, казиното има още известно време, за да разгледа жалбата. Въпреки че не изглежда много оптимистично...

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Изпратете отново имейла, мога ли да подам доклад в полицията срещу тях?

Автоматичен превод:
TOMJIJIM
преди 1 година

За това трябва да попитате полицията, страхувам се. Предполагам, че първо трябва да се консултирате с адвоката. Полицията няма да съди казиното...

Съжалявам, че го казвам, но това може да бъде доста скъпо и време. Първо потърсете професионален съвет.

Спомнете си тази тема за съденето на казината:

https://casinoguru-gr.com/forum/kazino/ectelese-pokerstars--prophanos--e-pleromh-den-einai-ethelontich/23

23 страници по темата. 🤔



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Най-накрая имаме отговор на въпроса ми какво ще се случи?

Автоматичен превод:
TOMJIJIM
преди 1 година

Съжалявам, какъв отговор имаш предвид? Не виждам никакъв отговор, даден от казиното. И това си остава основното!

За съжаление има само един отговор от Томас, който казва, че е лошо, защото казиното не отговаря.

Той също така обяснява какво се случва сега:

„В момента правя допълнителни опити да се свържа вътрешно с представителя на казиното. Затова ще удължа таймера още веднъж. Искрено се надяваме скоро да получим отговор от тях. В противен случай жалбата ще бъде маркирана като неразрешена и затворена. "


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Не получихме никакъв отговор, така че загубих парите си?

Автоматичен превод:
TOMJIJIM
преди 1 година

Здравейте, моля, уведомете ме дали проблемът ви е отстранен.


Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добро утро, днес чакам тегленето от тях шест дни, винаги с една и съща игра обработваме вашата заявка! Писна ми от тези сайтове!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
andreamancini79
преди 1 година

Хей. Все още не мисля, че 6 дни са пълна катастрофа. Бих искал да отбележа в този случай, че даваме на казината 14 дни да се справят с такова искане.

Попитахте ли обаче казиното колко време теоретично може да отнеме тегленето? Освен това акаунтът ви напълно ли е потвърден?

Препоръчвам ви да се опитате да запазите търпение и да ни уведомите, ако получите нова информация.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте. Вашата помощ. Направих акаунт в powbet. Днес направих заявка за теглене, но с това, което прочетох, не съм много оптимист, че тегленето ще бъде извършено лесно. Питах в сервиза и ми казаха, че все още не трябва да идентифицирам акаунта.

Освен това, което също е споменато в моя профил.

Има ли нещо, което мога да направя, за да избегна забавянето на процеса на идентификация?

Освен това ми казаха, че мога да направя до 3 тегления по 500 евро, това валидно ли е? и ако спечелите повече пари, губите ли ги?


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
1 2 3...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини