преди 1 година
Разбира се, ще го направите. Просто ти го обясних. 🙂
Of course, you will. I just explained it to you. 🙂
0
Разбира се, ще го направите. Просто ти го обясних. 🙂
Of course, you will. I just explained it to you. 🙂
Ник все още не ми е казал какво ще се случи накрая
Nick still hasn't told me what will happen in the end
Δεν μου έχει απάντησει ακόμα ο Νικ τι θα γίνει τελικά
Съжалявам, но неволно бях без работа за няколко дни.
Проверих жалбата ви и смятам, че сте достатъчно информирани в момента:
Бих искал да помоля Powbet Casino да се присъедини към този разговор и да сподели повече информация относно случая.
Можете ли да посочите причини, поради които акаунтът на играча е бил блокиран и печалбите са конфискувани?
Това е процес и никой не знае какво следва, докато не бъдат дадени доказателства или обяснения и от двете страни.
Работи точно така, нека да видим какво ще каже казиното. 🤔
I'm sorry, I was unintentionally out of work for a couple of days.
I checked your complaint, and I believe you are quite informed at the moment:
I'd like to ask Powbet Casino to join this conversation and share more information regarding the case.
Can you please provide any reasons why the player's account has been blocked and winnings confiscated?
It's a process, and no one knows what comes next untill some prooves or explanations are given from both sides.
It works just like that, let us see what the casino is about to say. 🤔
Казиното никога няма да отговори, толкова много дни минаха, а аз не видях отговор
The casino is never going to respond so many days have passed and I have not seen a response
Το καζίνο δεν πρόκειται να απαντήσει ποτέ έχουν περάσει τόσες μέρες και δνε έχω δεί απαντηση
Надявам се, че казиното ще отговори на жалбата, защото ако не го направят, няма какво да направим...
I hope the casino will respond to the complaint because if they don't, there's nothing much we can do...
Изпратете им личен имейл, те няма да отговорят тук
Send them a personal email they won't reply here
Στείλε τους προσωπικό email δεν πρόκειται να απαντήσουν εδω
Да, това е, което правим. Опитваме всичко, за да накараме казиното да подаде жалба. Никога не съм казвал, че ще отговоря тук във форума 🙁.
Съжалявам.
Yes, this is what we do. We try anything to get the casino to the complaint. I have never said the will reply here on the forum 🙁 .
I'm sorry.
Имаме отговор, какво става, имате ли връзка?
We have an answer, what's going on, do you have contact?
Έχουμε απάντηση τι γίνεται έχετε επικοινωνία?
Имаме ли отговор?
Не, нямам връзка - съжалявам.
Have we got an answer?
No, I don't have contact - I'm sorry.
Значи не можем да направим нещо, парите са загубени? Излишно
So we can't do something, the money is lost? Unnecessarily
Δηλαδή δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι χάθηκαν τα λεφτά? Χωρίς λόγο
Не, казиното има още известно време, за да разгледа жалбата. Въпреки че не изглежда много оптимистично...
No, the casino still has some time left to address the complaint. Though it does not seem very optimistic...
Изпратете отново имейла, мога ли да подам доклад в полицията срещу тях?
Resend the email, can I file a police report against them?
Ξαναστειλε τε εμαιλ εγω μπορώ να τους κάνω μήνυση από την αστυνομία?
За това трябва да попитате полицията, страхувам се. Предполагам, че първо трябва да се консултирате с адвоката. Полицията няма да съди казиното...
Съжалявам, че го казвам, но това може да бъде доста скъпо и време. Първо потърсете професионален съвет.
Спомнете си тази тема за съденето на казината:
23 страници по темата. 🤔
For that you need to ask the police department, I'm afraid. I guess you should consult with the lawyer first. Police are not going to sue the casino...
I'm sorry to say that, but this can be quite expensive and time-costly. Seek professional advice first.
A recall this thread about suing the casinos:
23 pages on the subject. 🤔
Най-накрая имаме отговор на въпроса ми какво ще се случи?
Finally, we have an answer to my question, what will happen?
Τελικά για το ζήτημα μου έχουμε απάντηση τι θα γίνει?
Съжалявам, какъв отговор имаш предвид? Не виждам никакъв отговор, даден от казиното. И това си остава основното!
За съжаление има само един отговор от Томас, който казва, че е лошо, защото казиното не отговаря.
Той също така обяснява какво се случва сега:
„В момента правя допълнителни опити да се свържа вътрешно с представителя на казиното. Затова ще удължа таймера още веднъж. Искрено се надяваме скоро да получим отговор от тях. В противен случай жалбата ще бъде маркирана като неразрешена и затворена. "
I'm sorry, what answer do you mean? I can't see any answer given by the casino. And that remains the main point!
Sadly, there is only one answer from Tomas, saying it is bad because the casino is not responding.
He also explains what happens now:
"I am currently making further attempts to contact the casino representative internally. Therefore, I will extend the timer once again. We sincerely hope to receive a response from them soon. Otherwise, the complaint will be marked as unresolved and closed."
Не получихме никакъв отговор, така че загубих парите си?
We didn't get any response, so I lost my money?
Δεν λάβαμε καμία απάντηση δηλαδή έχασα τα λεφτά μου?
Здравейте, моля, уведомете ме дали проблемът ви е отстранен.
Благодаря ти.
Hello, please let me know if your issue was fixed.
Thank you.
Добро утро, днес чакам тегленето от тях шест дни, винаги с една и съща игра обработваме вашата заявка! Писна ми от тези сайтове!
Good morning, today I have been waiting for the withdrawal from them for six days, always with the same game we are processing your request! I'm tired of these sites!
Buongiorno oggi sono sei giorni che attendo il prelievo da parte loro sempre con lo stesso giochetto stiamo elaborando la sua richiesta! Sono stanco di questi siti!
Хей. Все още не мисля, че 6 дни са пълна катастрофа. Бих искал да отбележа в този случай, че даваме на казината 14 дни да се справят с такова искане.
Попитахте ли обаче казиното колко време теоретично може да отнеме тегленето? Освен това акаунтът ви напълно ли е потвърден?
Препоръчвам ви да се опитате да запазите търпение и да ни уведомите, ако получите нова информация.
Hey. I don't think 6 days is a complete disaster yet. I would like to point out in this case that we give casinos 14 days to deal with such a request.
However, did you ask the casino how long the withdrawal could theoretically take ? Additionally, has your account been fully verified ?
I would recommend that you try to remain patient and let us know if you get any new information.
Здравейте. Вашата помощ. Направих акаунт в powbet. Днес направих заявка за теглене, но с това, което прочетох, не съм много оптимист, че тегленето ще бъде извършено лесно. Питах в сервиза и ми казаха, че все още не трябва да идентифицирам акаунта.
Освен това, което също е споменато в моя профил.
Има ли нещо, което мога да направя, за да избегна забавянето на процеса на идентификация?
Освен това ми казаха, че мога да направя до 3 тегления по 500 евро, това валидно ли е? и ако спечелите повече пари, губите ли ги?
Hello. Your help. I made a powbet account. I have made a withdrawal request today but with what I have read I am not very optimistic that the withdrawal will be carried out easily. I asked the service and they told me that I do not need to identify the account yet.
In addition, which is also mentioned in my profile.
Is there anything I can do to avoid delaying the identification process?
In addition, they told me that I can make up to 3 withdrawals of 500 euros, is this valid? and if you win more money, do you lose it?
Γεια σας. Την βοηθεια σας.εκανα λογαριασμο τη powbet.εχω κανει αιτημα αναληψης σημερα αλλα με οσα διαβασα δεν ειμαι και πολυ αισιοδοξος οτι η αναληψη θα διεκπαιρεωθει ευκολα.ρωτησα στην εξυπηρετηση και μου ειπαν οτι δεν χρειαζεται να ταυτοποιησω τον λογαριασμο ακομα.
Επιπλεον το οποιο αναφερεται και στο προφιλ μου.
Μπορω να κανω κατι ωστε να μην καθυστερησω την διαδικασια ταυτοποιησης;
Επιπλεον μου ειπαν οτι μπορω να κανω μεχρι 3 αναληψεις 500 ευρω ισχυει αυτο;και αν κερδισεις περισσοτερα χρηματα τα χανεις;
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.