НачалоФорумКазинаPowbet Casino - обща дискусия

Powbet Casino - обща дискусия

преди 1 година от vfranky
|
17 270 преглеждания 126 отговора |
|
1 2...7
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Powbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Направих теглене от 215 евро в Powbet, след като бях успокоен няколко пъти от чата на живо, в крайна сметка след седмица те анулираха тегленето без да ми дадат причина, можете ли да ми помогнете? Прилагам скрийншотовете filefile

Автоматичен превод:
vfranky
преди 1 година

Здравейте,

Съжалявам, че не мога да чета екрана - предпочитам английския език, разбирате ли.

Както и да е, какъв изглежда е проблемът с тегленето? Преминахте ли вече проверката KYC? Вашата история на игри наред ли е? Спазихте ли всички правила и условия, моля?

Ще чакам допълнителна информация.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Някой изтегли от това казино в Бразилия, защото направих депозит там и получих бонус и изпълних тяхното превъртане и поисках теглене на 8 април и все още не е паднало и ми бяха поискани документи, които вече изпратих миналата събота и продължавам в анализа, може ли някой да ми помогне, моля?

Автоматичен превод:
Samuelritzel
преди 1 година

Здравей.

Бих казал, че все още не сте потвърдени - прав ли съм? Кога изпратихте исканите документи и по-важното, поддържате ли връзка с казиното?

Резултатът му е доста добър, но другите играчи изглежда също са недоволни в даден момент. Разгледайте отзивите .




Автоматичен превод:
преди 1 година

Добро утро! Да, все още съм в процес на проверка и вече изпратих няколко документа и те винаги накрая искат нещо ново, това е вече от две седмици и не могат да пуснат тегленето

Автоматичен превод:
Samuelritzel
преди 1 година

Здравейте!

За твой късмет жалбата трябва да помогне, бих казал. Добре, че го изпрати.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Проверката беше приета вчера и чака плащане и ми бяха дадени 3 работни дни за завършване. Чака да влезе.

Автоматичен превод:
Samuelritzel
преди 1 година

Здравей.

Отговорих във втората тема :

„Като оставим настрана факта, че сте започнали проверката преди няколко седмици, сега ми звучи съвсем добре. Насроченото време обикновено съответства на опцията за плащане, която сте избрали.

И така, нека да видим какво ще се случи днес! 🤞🤞"

Автоматичен превод:
преди 1 година

Направих теглене на powbet 500€ първо ми казаха, че парите са изпратени нормално по сметката ми и ще отнеме няколко дни, за да се появят и след известно време без причина ме блокираха, казвайки, че съм извършил измама и те не ми връщат парите ми лъжци, които спечелих нормално без никакъв бонус

Автоматичен превод:
TOMJIJIM
преди 1 година

Здравей!

На този етап смятам, че би било добре да спомена жалбата . Това беше добра стъпка и ние оценяваме възможността да ви помогнем. Също така би било чудесно, ако можете да споделите всички съответни съобщения или актуализации. За предпочитане чрез жалба, в този момент Ник първо се нуждае от всичко това.

Можете ли да предоставите допълнителна информация, моля?

Бих искал да видя обяснението на казиното - например.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

filefilefile

Ето някои разписки, в които се казва, че ще изпратят парите ми нормално и след това затварят акаунта ми, без да правя нищо, моля, свържете се с казиното и вземете парите ми

Автоматичен превод:
TOMJIJIM
преди 1 година

Благодаря ви за тези екранни снимки.

Сега разбирам по-добре въпроса, от друга страна, напълно разбирам, че казиното замлъкна. След като се уверят, че играчът е извършил какъвто и да е вид измама - което не е мое изявление, просто приемам правилото не. 9.4 под внимание - не се дават допълнителни обяснения публично 🙁.

На този етап е от решаващо значение да актуализирате нишката за оплакване правилно, така че се уверете, че всички тези екранни снимки са налични там, Ник ще се нуждае от цялата подходяща информация, за да продължи.

Бихте ли го направили, моля?


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

те са затворили акаунта ми поради разпоредби 9.4, както казват, но без да са извършили измама или нещо подобно и не ми дават парите, също ще кача няколко снимки, докато ми казаха нормално, че са ги изпратили, след което ми казват вашето теглене е отменен поради измама, но не съм направил нищо

Автоматичен превод:
преди 1 година

filefilefile

Автоматичен превод:
TOMJIJIM
преди 1 година

Не знам как да ги изпратя, за да ги види той и се надявам Ник да ги види и тук

Автоматичен превод:
TOMJIJIM
преди 1 година

Необходимо е да изпратите всичко директно на Ник - опитайте се да доведете един по един до жалбата. Или просто вмъкнете тези публикации там, за да може той да разбере проблема. Като алтернатива можете да използвате този имейл: nikolas.b@casino.guru

Ник няма да го намери тук във форума - ще му изпратя бележка, но моля , актуализирайте жалбата .

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Има ли някакъв шанс да си върна парите от казиното или просто се опитвам

Автоматичен превод:
TOMJIJIM
преди 1 година

Не съм сигурен, че следвам. Докато жалбата не е затворена, шансът е налице. Казиното е оценено като „над средното", така че очаквам да окажат съдействие, ако е необходимо.

Знам, че чакането е гадно, но е част от процеса. Уведомих Ник за текущото събитие, моля, дайте му време да отговори правилно.🙏

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Добре, ще получа ли някога отговор, моля?

Автоматичен превод:
1 2...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини