НачалоФорумКазинаPosido Casino - обща дискусия

Posido Casino - обща дискусия (страница 23)

109 761 преглеждания 620 отговора |
преди 3 години
|
1...22 23 24...32
Добавете пост
marcellacau5
преди 7 месеца

Какво ще кажете за вашия акаунт обаче? Трябва ли да се проверява, или вече сте минавали?

Вярвам, че трябва да подадете жалба тук, за да може нашият екип да се опита да разбере какво задържа тегленето.

какво мислиш

Ето връзката, в случай че искате да опитате.

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Благодаря за отговора междувременно. Веднага след като спечелих попитах дали всичко е наред и те ми казаха, че няма нужда от нищо и че акаунтът е верифициран. Така че просто трябваше да чакам. Чух се с тях тази сутрин, винаги ми казват едни и същи неща, за които настояваха финансовия отдел и т.н. и т.н. Вече не знам какво да мисля. Да, бих искал да се опитам да направя оплакване, но връзката в съобщението ви не се отваря за мен. file

Автоматичен превод:
marcellacau5
преди 7 месеца

Опитах се също да щракна върху връзката за жалбата от компютъра, но нищо. Моля, помогнете ми, защото имам нужда от тези пари и започвам да губя надежда 😞😞

Автоматичен превод:
annalisa1812
преди 7 месеца

Здравейте, и аз имах 2500 евро и 1000 не ми дадоха да ги отделя и ги пуснах. Сега имам 1500 евро теглене за 13 дни и честно казано започвам да губя надежда. След колко време имахте парите в сметката си?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Опитах се също да щракна върху връзката за жалбата от компютъра, но нищо. Моля, помогнете ми, защото имам нужда от тези пари и започвам да губя надежда 😞😞

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Моля, използвайте съвсем различен браузър. За съжаление бисквитките или хешовете на браузъра често причиняват такива проблеми. Казано по-просто, трябва да получите достъп до сайта, сякаш никога преди не сте използвали свързаните бисквитки на уебсайта. 🙏 Като алтернатива можете да използвате chrome в режим инкогнито.

Кажете ми как е минало, моля.

Автоматичен превод:
marcellacau5
преди 7 месеца

Моля, прочетете съобщенията в тази публикация и ще видите, че има повече начини за теглене. Спечелих €1000 тази седмица и вече ги осребрих. Казината Rabidi NV изискват проверка, когато сте изтеглили общо около €2500 от някое казино.

Автоматичен превод:
Nightshow
преди 7 месеца

Спечелих също €2500 на Wazamba и те поискаха проверка, така че приключих, защото те искат поредица от документи, които не искам да знаят (транзакции по моята банкова сметка).

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Моля, използвайте съвсем различен браузър. За съжаление бисквитките или хешовете на браузъра често причиняват такива проблеми. Казано по-просто, трябва да получите достъп до сайта, сякаш никога преди не сте използвали свързаните бисквитки на уебсайта. 🙏 Като алтернатива можете да използвате chrome в режим инкогнито.

Кажете ми как е минало, моля.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Не нищо, изтеглих и нов браузър, влязох и тук с режим инкогнито и също в Chrome, но нищо, страницата не ми се отваря

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Моля, използвайте съвсем различен браузър. За съжаление бисквитките или хешовете на браузъра често причиняват такива проблеми. Казано по-просто, трябва да получите достъп до сайта, сякаш никога преди не сте използвали свързаните бисквитки на уебсайта. 🙏 Като алтернатива можете да използвате chrome в режим инкогнито.

Кажете ми как е минало, моля.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Препратих жалбата тук, si casino guru не може да влезе с връзката и е в процес на преглед

Автоматичен превод:
alingongu
преди 7 месеца

Здравейте, как се намира личен консултант? Защо си VIP ниво? Вече говорих с всички оператори, само с Джовани и т.н. и т.н. Минаха 15 дни до утре и вече не знам какво да мисля. Изпращам й десетки и десетки съобщения в чата всеки ден по няколко пъти на ден. Тази ситуация е абсурдна, това са 1500 евро

Автоматичен превод:
dennissantoro1106
преди 7 месеца

Здравейте, какви стъпки? Мисля, че минаха 15 дни и нито един имейл от никого

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Препратих жалбата тук, si casino guru не може да влезе с връзката и е в процес на преглед

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, благодаря ви за актуализациите. В началото бях доста притеснен. Толкова се радвам, че все пак успяхте да го изпратите и се надявам да видя как представителят на казиното ще отговори, щом дойде времето.

Предполагам, че не сте напреднали сами, нали? Колегите ми ще проучат, така че не се притеснявайте.

Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Току-що приключих разговор с чата на posido и винаги е една и съща история, те не отговарят директно на вашите заявки, не ви дават определена информация, толкова съм ядосан, повярвайте ми. Имам чувството, че ми се подиграват. Абсурдно е подобно нещо.

Автоматичен превод:
marcellacau5
преди 7 месеца

Просто нещата не трябва да стоят така. Искрено се надявам, че скоро ще преодолеете този проблем и че казиното ще работи върху подхода си към играчите. Осигуряването на грижовна подкрепа трябва да бъде приоритет.

Ако можете, опитайте се да помислите за нещо друго за малко; тази бъркотия трябва да е уморителна.

Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Ще ви актуализирам. Току-що получих кредита за първото теглене, което поисках. Да се ​​надяваме, че и другите двама ще пристигнат.

Автоматичен превод:
marcellacau5
преди 7 месеца

хубаво! Явно нещата най-после тръгват в правилната посока. 🙂

Ще бъда тук за още.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте на всички, исках да ви информирам, че най-накрая след 20 дни получих и трите поискани кредита. Сега се случи нещо много странно. В казиното Posido, когато депозирате, получавате като награда мишки, които можете да обмените за безплатни завъртания или баланс, стигнах дотам, че обмених мишките си за 20 евро за игра. Сега идва най-хубавото... Опитвам се да обменя мишките и винаги ми дава грешка. След това се обаждам отново на отдела за обслужване на клиенти, след като ме накараха да изтрия кеша, бисквитките и почти се самозаличих от лицето на земята и рестартирам телефона, пристига отговорът на десетия оператор, очевидно съм ги стресирал и по този въпрос. Той ми казва, че по решение на компетентния отдел, в момента нямам достъп до никаква промоция, очевидно питам защо и очевидно никой не ми дава категоричен, ясен и изчерпателен отговор. Факт е, че са ми блокирали достъпа до промоциите не само в Posido, но и във всички казина, принадлежащи към тяхната верига. Сега ще чакам няколко дни, за да видя дали ще ми позволи да изтегля тези черупки и след това ще блокирам всякакъв вид контакт с тези измамници и крадци. Междувременно исках да благодаря на вас от Casino Guru, че бяхте близо до мен в тези тревожни и нервни дни и че се опитахте да ми дадете нещо. Благодаря ви от сърце.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, изтеглих печалбата си от Posido, но тя все още не е пристигнала. Какво мога да направя?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, изтеглих печалбата си от Posido, но тя все още не е пристигнала. Какво мога да направя?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, най-добрият начин да започна вероятно би бил да попитате защо се случва това, имате ли някаква представа? От колко време чакате парите си? Необходимо ли беше да проверявате или не?

Кажете ми дали казиното ви е казало нещо за това или не, моля. 🙂

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте на всички, исках да ви информирам, че най-накрая след 20 дни получих и трите поискани кредита. Сега се случи нещо много странно. В казиното Posido, когато депозирате, получавате като награда мишки, които можете да обмените за безплатни завъртания или баланс, стигнах дотам, че обмених мишките си за 20 евро за игра. Сега идва най-хубавото... Опитвам се да обменя мишките и винаги ми дава грешка. След това се обаждам отново на отдела за обслужване на клиенти, след като ме накараха да изтрия кеша, бисквитките и почти се самозаличих от лицето на земята и рестартирам телефона, пристига отговорът на десетия оператор, очевидно съм ги стресирал и по този въпрос. Той ми казва, че по решение на компетентния отдел, в момента нямам достъп до никаква промоция, очевидно питам защо и очевидно никой не ми дава категоричен, ясен и изчерпателен отговор. Факт е, че са ми блокирали достъпа до промоциите не само в Posido, но и във всички казина, принадлежащи към тяхната верига. Сега ще чакам няколко дни, за да видя дали ще ми позволи да изтегля тези черупки и след това ще блокирам всякакъв вид контакт с тези измамници и крадци. Междувременно исках да благодаря на вас от Casino Guru, че бяхте близо до мен в тези тревожни и нервни дни и че се опитахте да ми дадете нещо. Благодаря ви от сърце.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Какво да кажа...? Знаете ли, ние се сблъскваме с проблема с неработещата страница за оплаквания и както може би си спомняте, все още имаме почти нищо да обясняваме на играчите, които се сблъскват с този проблем. Така че, за да бъда напълно честен с вас, малка част от мен разбира предложените стъпки и липсата на разумно решение. 🙁

Останалата част от описаното от вас обаче ми се струва ужасна. Да ограничите играча до промоцията, вместо да се съсредоточите върху предоставянето на разумна подкрепа, опит за облекчаване на чувството му на неудовлетвореност или дори да предложите нещо друго като положителен жест? Това не ми се струва добре.

Радвам се, че получихте пълното си плащане и се надявам това казино скоро да се подобри.

Освен това, благодаря ви за милите думи!

Автоматичен превод:
1...22 23 24...32
Отидете на страницаот 32 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини