НачалоФорумКазинаPosido Casino - обща дискусия

Posido Casino - обща дискусия (страница 19)

109 668 преглеждания 620 отговора |
преди 3 години
|
1...18 19 20...32
Добавете пост
преди 9 месеца

След 6 дни posido ми отговори и ми каза да следвам някои стъпки, но вече ги бях направил много пъти, той ми каза същото за чата на живо на posido

Автоматичен превод:
dennissantoro1106
преди 9 месеца

Здравейте, можете ли да предоставите екранна снимка, показваща грешката (не се колебайте да замъглите всички лични данни), моля? Иска ми се да можех да ви помогна и това е поне нещо, което можем да опитаме. Не е нужно, разбира се.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

След добри 33 дни днес получих тегленето... факт е, че този сайт трябва да бъде премахнат незабавно... Веднага изпратих заявка за изтриване на моя акаунт в играта

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Предполагам, че това е някакъв горчив успех, все още много ценна информация за другите. Да се ​​надяваме, че следващите ви начинания в казиното няма да са толкова сложни!


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, споделям моя опит с POSIDO CASINO.

Миналия петък ми дадоха 10 евро за безплатна игра. Леле, много се зарадвах...

Заложих този подарък 40 пъти - 400 евро и изтеглих 44 евро. Максималното теглене беше 50 евро. В чата ми казаха, че процесът на теглене отнема до 3 РАБОТНИ дни, а процесът на проверка отнема до 10 РАБОТНИ дни. Размислих, искам да анулирам тегления и да продължа да играя, но чух какво се случи...не могат да намерят чакащите ми тегления....

ХАХАХАХА. не се шегувам

.....и двама чат агенти без причина отмениха моя чат.

Редактирано
Автоматичен превод:
blankaloviscek
преди 8 месеца

Това наистина е странна ситуация.

Дали оттеглянето вече беше одобрено? Можете ли да го видите в акаунта си?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Те ми изпратиха това.. не отмених тегленето си в очакване, те го направиха. Поисках теглене на skrill, но както виждате, те препоръчаха същия метод като депозита. Но не трябваше да депозирам нищо, защото беше подарък от тях.

Също така не можах да намеря правилата и условията на този бонус, той не е в раздела за история на бонусите. И в чата не можаха да обяснят колко е максималния кеш аут.

file

Редактирано
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Чакам от 8 март да получа печалба, последвана от още 2 няколко дни по-късно. Постоянно ми казват, че финансовият отдел има голям брой печалби за обработка и въпреки напомнянията от чат операторите, продължавам да не ми плащат. какво мога да направя

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Не е честно казино posido да третира клиентите си по този начин. Имам чувството, че ми се подиграват. Помогнете ми да разреша тази ситуация

Автоматичен превод:
annalisa1812
преди 8 месеца

здравей

Първо, разбирам, че не е това, което човек би очаквал. Вместо да се радваме на печалбата, идва разочарованието. Разбирам го и съжалявам.

Ако казиното ви е казвало, че има забавяне с тегления поради, да кажем, изключителния обем заявки, аз обаче се страхувам, че казиното трябва да реши това. Защото ако това наистина е така, никой извън казиното не може да ускори тяхната ефективност. Сега е важно да имате търпение и изобщо да не пипате тегленията.

Предполагам, че това не е лесно за приемане и имате пълното право да се чувствате така, както имате нужда. Ние като казино гуру можем поне да останем до вас и да помолим казиното за решение от ваше име. Сега говоря за безплатен формуляр за оплакване, който можете да попълните по всяко време: https://casinoguru-int.com/it/reclami/invia 👈

Искате ли да дам подробности? Не се колебайте да попитате. 🙏


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Да, в понеделник и аз ще пусна оплакване, но знам, че не им пука много. Сега разбирам, че това са само извинения, но във всеки случай няма да спра, докато не ми изплатят печалбата

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Бих искал да споделя моя случай, въпреки че изобщо не съм изненадан от това, което прочетох дотук.

Играя в това казино от около 6 месеца (да, много съм глупав) Смятам, че съм депозирал около €5000 или €6000 и познайте какво... €0 теглене. Имам 3 чакащи тегления за повече от седмица и те дори не ми отговарят в чата (предполага се, че съм VIP клиент) Имам собствен VIP съветник в WhatsApp, но както и да е... Повече от същото като чата на живо. От повече от месец ги моля да закрият акаунта ми и все още имам достъп до него. Поисках отчет за моите депозити и също не получих нищо. Лечението, което получавате, е ужасно. Моля, не играйте в този случай, ако не искате да губите време и пари. поздрави

Автоматичен превод:
Ertiii
преди 8 месеца

VIP ли сте? Искам да кажа, печелите ли над 3000 паунда седмични приходи от казино?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Аз VIP? Не, не, никога не съм печелил, може би 80 евро преди няколко месеца.. И през февруари 2025 г. Поисках 3 тегления, 2 от 150 евро и 1 от 500 евро

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Направих депозит, за да получа бонус. Играх и изпълних изискванията за залагане за бонуса. Продължих да печеля от слотовете и имайки реалния баланс, поисках тегления

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Да, в понеделник и аз ще пусна оплакване, но знам, че не им пука много. Сега разбирам, че това са само извинения, но във всеки случай няма да спра, докато не ми изплатят печалбата

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Все още ли нещо не се е променило и е все същото? Ако е така, непременно дайте жалба и както Радка каза, ние ще се опитаме да помогнем.

Надявам се скоро да се разреши.☘️

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Бих искал да споделя моя случай, въпреки че изобщо не съм изненадан от това, което прочетох дотук.

Играя в това казино от около 6 месеца (да, много съм глупав) Смятам, че съм депозирал около €5000 или €6000 и познайте какво... €0 теглене. Имам 3 чакащи тегления за повече от седмица и те дори не ми отговарят в чата (предполага се, че съм VIP клиент) Имам собствен VIP съветник в WhatsApp, но както и да е... Повече от същото като чата на живо. От повече от месец ги моля да закрият акаунта ми и все още имам достъп до него. Поисках отчет за моите депозити и също не получих нищо. Лечението, което получавате, е ужасно. Моля, не играйте в този случай, ако не искате да губите време и пари. поздрави

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, аз също бих помислил за оплакване във вашия случай. Но казиното изплаща доста късно и често им отнема около 2 седмици. Надявам се, че ще се забави и ще получите парите, но ще е важно да не си играете с тях и да оставите всичко, докато ситуацията се разреши.

Що се отнася до затварянето на акаунта, аз също бих изчакал, докато получите парите, защото в някои казина работи така, че не могат да затворят акаунта ви, докато нямате активно теглене. Това може да се случи само след като имате баланс от 0. Ако това не е така, това също е нещо, което можете да споменете в жалбата си и ние ще се опитаме да ви помогнем със затварянето на акаунта ви.

какво мислиш

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Ще изчакам само тази седмица и след това ще продължа с оплакване и вашата подкрепа ще бъде повече от необходима, защото се чувствам по-защитен. много ви благодаря Ще ви държа в течение. Имам вяра и не мисля, че казиното posido ще стигне дотам, че да не плаща! Би било абсурдно!

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Вече имам моите 3 чакащи тегления, които добавят до €500 общо и достигнах повече от €800, но така вървят нещата, чакам преглед и за да видя как ще продължи това, надявам се да ми изплатят парите.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Ще изчакам само тази седмица и след това ще продължа с оплакване и вашата подкрепа ще бъде повече от необходима, защото се чувствам по-защитен. много ви благодаря Ще ви държа в течение. Имам вяра и не мисля, че казиното posido ще стигне дотам, че да не плаща! Би било абсурдно!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Обикновено им отнема повече време, за да платят на играча и ако прегледате тази тема, ще видите, че ако играчът не е счупил нищо или няма друг проблем като проверка, те винаги плащат на играча в крайна сметка. Но никой не иска да чака две седмици за пари.

Както и да е, ние ще бъдем тук, ако имате нужда от помощ.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Вече имам моите 3 чакащи тегления, които добавят до €500 общо и достигнах повече от €800, но така вървят нещата, чакам преглед и за да видя как ще продължи това, надявам се да ми изплатят парите.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

И аз се надявам, а ако не се случи, ще се опитаме да съдействаме и на вас. 🙂

Автоматичен превод:
1...18 19 20...32
Отидете на страницаот 32 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини