здравей
Първо, разбирам, че не е това, което човек би очаквал. Вместо да се радваме на печалбата, идва разочарованието. Разбирам го и съжалявам.
Ако казиното ви е казвало, че има забавяне с тегления поради, да кажем, изключителния обем заявки, аз обаче се страхувам, че казиното трябва да реши това. Защото ако това наистина е така, никой извън казиното не може да ускори тяхната ефективност. Сега е важно да имате търпение и изобщо да не пипате тегленията.
Предполагам, че това не е лесно за приемане и имате пълното право да се чувствате така, както имате нужда. Ние като казино гуру можем поне да останем до вас и да помолим казиното за решение от ваше име. Сега говоря за безплатен формуляр за оплакване, който можете да попълните по всяко време: https://casinoguru-int.com/it/reclami/invia 👈
Искате ли да дам подробности? Не се колебайте да попитате. 🙏
Hello,
First of all, I understand it is not what one would expect. Instead of enjoying the winnings, frustration comes. I get it and I'm sorry.
If the casino has been telling you that they are in delay with withdrawals due to the, let's say, outstanding volume of requests, I, however, fear the casino has to sort that out. Because if this is really the case, no one outside the casino can speed up their efficiency. It is now important to be patient and not touch the withdrawals at all.
I imagine this is not easy to accept and you have every right to feel however you need. We as Casino Guru may at least stay by your side and ask the casino for a solution on your behalf. I'm now talking about a free of charge complaint form you may fill out anytime: https://casinoguru-int.com/it/reclami/invia 👈
Do you want me to bring specifics? Don't hesitate to ask. 🙏
Автоматичен превод: